Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Apgailėtina klausiančiųjų nekompetencija. Tas bičas iš Klaipėdos kur name-droppino visą laiką ir šnekėjo visiškai ne į tema (nes Klaipėda nėra projekto dalis) gal iš Radijo Šou koks personažas netyčia?
    Tai Seimo nariai. Ekonomikos komitetas. Turėti kažkokius aukštus lūkesčius Seimo narių kompetencijai tai tiesus kelias į nusivylimą. Kokia tauta, koks ir Seimas.

    Comment


      Parašė alga Rodyti pranešimą

      Tai Seimo nariai. Ekonomikos komitetas. Turėti kažkokius aukštus lūkesčius Seimo narių kompetencijai tai tiesus kelias į nusivylimą. Kokia tauta, koks ir Seimas.
      Mane visgi nustebino Anušauskas. Kaip bebūtų, visai neseniai buvęs gynybos ministras, klausinėja visiškų nesąmonių. Nebent jis bandė taip trolinti? Kuo abejoju.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Mane visgi nustebino Anušauskas. Kaip bebūtų, visai neseniai buvęs gynybos ministras, klausinėja visiškų nesąmonių. Nebent jis bandė taip trolinti? Kuo abejoju.
        Na, Anušauskas yra istorijos docentas, praėjusius 4 metus krašto apsaugos ministras. Man visai nesunku įsivaizduoti, kad jo "headspace" Rail Baltica užima mažą kertelę kur nors šone.

        Comment


          Parašė alga Rodyti pranešimą

          Na, Anušauskas yra istorijos docentas, praėjusius 4 metus krašto apsaugos ministras. Man visai nesunku įsivaizduoti, kad jo "headspace" Rail Baltica užima mažą kertelę kur nors šone.
          Terminas "karinis mobilumas" buvo kartojamas kasdien pro visus galus kokį 100 kartų bent jau nuo 2022 pradžios, bet ir anksčiau. Netgi istorijos docentas, būdamas gynybos ministru, turėtų kažką daugiau žinoti apie bene svarbiausią šalies karinio mobilumo projektą šiame šimtmetyje.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            ~18:30 Užsimena apie tai, kad turi "planą" operacijoms, įskaitant, "traukinių pirkimą" 2030 metams. Įdomu, koks tas riedmenų pirkimas, apie kurį niekur nieko neskelbiama ir kuriam liko tik 5 metai?
            Reikia teisingai interpretuoti. Planas yra pradėti pirkimą 2030. Taigi 5 metus ruoš konkurso sąlyga.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Reikia teisingai interpretuoti. Planas yra pradėti pirkimą 2030. Taigi 5 metus ruoš konkurso sąlyga.
              - We need a specification for a sheep.
              (C) Pentagon wars

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Terminas "karinis mobilumas" buvo kartojamas kasdien pro visus galus kokį 100 kartų bent jau nuo 2022 pradžios, bet ir anksčiau. Netgi istorijos docentas, būdamas gynybos ministru, turėtų kažką daugiau žinoti apie bene svarbiausią šalies karinio mobilumo projektą šiame šimtmetyje.
                Na, kiek Rail Baltica aktuali galimo karo 2030 metais atveju? Anot tavęs, jokio geležinkelio tada dar nebus bent septynis metus, jei ne penkiolika.

                Comment


                  Kitas klausimas.. tai jei taip veluoja kaunas - lenkija.. tai kada kabelis elektros bus?

                  Comment


                    Parašė alga Rodyti pranešimą

                    Na, kiek Rail Baltica aktuali galimo karo 2030 metais atveju? Anot tavęs, jokio geležinkelio tada dar nebus bent septynis metus, jei ne penkiolika.
                    O 2030 tikrai bus karas?

                    Comment


                      Jei teisingai suprantu, tai 2025 m. pradžios tikslas yra 2028 m. pabaigoje arba 2029 m. pradžioje turėti maršrutą nuo Kauno į Lenkiją su nuomojamais traukiniais.

                      LT pusėje jis, kaip suprantu, važiuotų signalizuota RB1 atkarpa.
                      Nelabai aišku ko tikimasi Lenkijos pusėje iki tada. Bet kelionės trukmė turbūt labiausiai priklausytų nuo darbų Bialistokas - Mockava atkarpoje.

                      Taip pat matant, kad I etapo biudžete vien Lietuvoje iki 2028m. pradžios užsitikrinta 1.6 iš 5.6 reikiamų milijardų (o 5.6 milijardo dar tikrai gali būti ne galutinė suma) tai bent man įdomiau darbų progresas pietų (nuo Kauno), o ne šiaurės kryptimi.
                      Šiuo metu turime rezultatą, kad Varšuva iš Kauno yra 7:30 valandos trukmė, o iš Vilniaus 8:30 val. Įdomu ką galime turėti 2029 m. pradžioje. O kokio pločio vėže ir su kiek persėdimų, mano manymu, jau antraeilis dalykas.

                      Comment


                        Šiek tiek naujos informacijos apie progresą:

                        Europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ atkarpa nuo Kauno iki Vilniaus nebus nutiesta iki 2030 metų, kai planuojama baigti pagrindinės linijos statybą Lietuvoje, sako „Lietuvos geležinkelių“ grupės (LTG) įmonės „Rail Baltica statyba“ vadovas Arenijus Jackus.
                        Tuo metu, pasak A. Jackaus, dėl „Rail Baltica“ atšakos iki Klaipėdos statybos ir finansavimo derybos dar tik prasideda.
                        Klaipėda eilėje, turime pasirašyti architektūros sutartį, kuri duotų atsakymą, pro kur ekonomiškiausia ir logiškiausia leisti vėžę į Klaipėdą. Gavus išvadą bus dėliojamas planas, kaip tą atkarpą statyti.
                        „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus Egidijaus Lazausko teigimu, „Rail Baltica“ statybų sąmatą koreguoja ir geležinkelio pritaikymas kariniam mobilumui.
                        „Tai greituminės linijos, mūsų regione ta kompetencija neegzistuoja, ją reikia pirkti užsienyje. Ten daugybė projektų, nes geležinkelio industrija sparčiai vystosi visame pasaulyje, ir tai stabdo tempus ( „Rail Baltica“ statybos – BNS)“, – aiškino V. Žalimas.
                        „Pavyzdžiui, tiltą per Nerį dabar stato vien tik užsieniečiai, lietuviai dirbti neina, nes per mažos algos, dirba tik portugalai bulgarai, rumunai“
                        https://madeinvilnius.lt/transportas...iki-2030-metu/
                        Paskutinis taisė B.S.; 2025.02.19, 17:00.

                        Comment


                          Šitai lyg ir praleista buvo.

                          „LTG Infra“ iš bendros Baltijos šalių įmonės perima dalį „Rail Baltica“ darbų Lietuvoje
                          Siekiant spartinti europinės vėžės tiesimo darbus, „Lietuvos geležinkelių“ infrastruktūros valdytoja „LTG Infra“ perima dalį „Rail Baltica“ plėtros darbų iš bendros Baltijos šalių įmonės „RB Rail“. „LTG Infra“ bus atsakinga už parengiamuosius statybos darbus, vėžės projektavimą ir statybą, pasiruošimą eksploatacijai ir sukurtos infrastruktūros priežiūrą ateityje, antradienį pranešė bendrovė.
                          https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...etuvoje-563863

                          Comment


                            Parašė pedumetytojas Rodyti pranešimą
                            Jei teisingai suprantu, tai 2025 m. pradžios tikslas yra 2028 m. pabaigoje arba 2029 m. pradžioje turėti maršrutą nuo Kauno į Lenkiją su nuomojamais traukiniais.
                            Išverčiu: kokį reiktų sugalvoti tikslą, kad porą metų nereiktų nieko daryti?

                            Comment


                              „Lenkijos valstybinių geležinkelių“ („Polskie Koleje Panstwowe“, PKP) valdybos narys Maciejus Kaczorekas teigia, kad paskutinė Lenkijos pusės „Rail Balticos“ atkarpa iki Lietuvos bus brangiausia iš visų penkių – naujai statomas 94 km ilgio geležinkelis gali kainuoti nuo 8 mlrd. PLN (apie 1,93 mlrd. Eur), praneša „Verslo žinios“.

                              „Prognozuojame, kad kaina gali siekti apie 8 mlrd. PLN (apie 1,93 mlrd. Eur) ar net daugiau“, – M. Kaczoreką cituoja „Verslo žinios“. Anot portalo, atkarpą planuojama pradėti tiesti nuo 2027 m., o pabaiga gali nusitęsti iki 2030 ar net 2031 m.



                              Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...-euru-36646220

                              Comment


                                Vis dėlto būtų gerai atskirti Rail Balticos II temą geografiniu principu
                                - Kaunas - Latvija ir toliau Latvijoje bei Estijoje
                                - Kaunas - Lenkijos siena ir toliau Lenkijoje
                                - Gali būti ir tema bendriems RB2 reikalams

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Vis dėlto būtų gerai atskirti Rail Balticos II temą geografiniu principu
                                  - Kaunas - Latvija ir toliau Latvijoje bei Estijoje
                                  - Kaunas - Lenkijos siena ir toliau Lenkijoje
                                  - Gali būti ir tema bendriems RB2 reikalams
                                  Tokiu atveju Kaunas gali patekti į abi temas.
                                  Nėra taip kad turime daug perteklinės informacijos. Vilnius-Kaunas ir Kaunas-Klaipėda jau yra atskiros.

                                  Comment


                                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                    Šitai lyg ir praleista buvo.

                                    „LTG Infra“ iš bendros Baltijos šalių įmonės perima dalį „Rail Baltica“ darbų Lietuvoje

                                    https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...etuvoje-563863
                                    O kas buvo blogai, nepaaiškina. Taip išeina, kad bendra RB Rail iš esmės pafeilino.

                                    Comment


                                      Na, Estijoje lyg ir suveikė, tai problema, turbūt, ne RB Rail. Spėčiau socdemai grįžę nori saldesnio kąsnio ir korumpuotų kontraktų, bet sunku pasakyti.

                                      Comment


                                        Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                        Na, Estijoje lyg ir suveikė, tai problema, turbūt, ne RB Rail. Spėčiau socdemai grįžę nori saldesnio kąsnio ir korumpuotų kontraktų, bet sunku pasakyti.
                                        Šitas visas pokytis prasidėjo dar kai socdemais nesivaideno, ir tik dabar buvo užbaigtas https://rail-baltica.lt/rail-baltica...ldymo-modelis/

                                        Bet nu žinai, reikia prikišinėt visada kaip socdemai korumpuoti visiškai pasitaikius kiekvienai progai.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          O kas buvo blogai, nepaaiškina. Taip išeina, kad bendra RB Rail iš esmės pafeilino.
                                          Paaiškina - https://ltg.lt/naujienos/2025/pakeit...tarti-su-idom/
                                          Taip nori paspartinti projektavimo darbus, nes tarpininkas komunikacijoje tarp užsakovo ir vykdytojo įneša papildomo delsimo, o ir nacionaliniai reglamentai tarp 3 valstybių skiriasi, todėl sudėtinga tam tikrus darbus atlikti bendrai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X