Parašė VLR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Mane visgi nustebino Anušauskas. Kaip bebūtų, visai neseniai buvęs gynybos ministras, klausinėja visiškų nesąmonių. Nebent jis bandė taip trolinti? Kuo abejoju.Parašė alga Rodyti pranešimą
Tai Seimo nariai. Ekonomikos komitetas. Turėti kažkokius aukštus lūkesčius Seimo narių kompetencijai tai tiesus kelias į nusivylimą. Kokia tauta, koks ir Seimas.
- 1 patinka
Comment
-
Na, Anušauskas yra istorijos docentas, praėjusius 4 metus krašto apsaugos ministras. Man visai nesunku įsivaizduoti, kad jo "headspace" Rail Baltica užima mažą kertelę kur nors šone.Parašė John Rodyti pranešimą
Mane visgi nustebino Anušauskas. Kaip bebūtų, visai neseniai buvęs gynybos ministras, klausinėja visiškų nesąmonių. Nebent jis bandė taip trolinti? Kuo abejoju.
Comment
-
Terminas "karinis mobilumas" buvo kartojamas kasdien pro visus galus kokį 100 kartų bent jau nuo 2022 pradžios, bet ir anksčiau. Netgi istorijos docentas, būdamas gynybos ministru, turėtų kažką daugiau žinoti apie bene svarbiausią šalies karinio mobilumo projektą šiame šimtmetyje.Parašė alga Rodyti pranešimą
Na, Anušauskas yra istorijos docentas, praėjusius 4 metus krašto apsaugos ministras. Man visai nesunku įsivaizduoti, kad jo "headspace" Rail Baltica užima mažą kertelę kur nors šone.
- 7 patinka
Comment
-
Reikia teisingai interpretuoti. Planas yra pradėti pirkimą 2030. Taigi 5 metus ruoš konkurso sąlyga.Parašė John Rodyti pranešimą~18:30 Užsimena apie tai, kad turi "planą" operacijoms, įskaitant, "traukinių pirkimą" 2030 metams. Įdomu, koks tas riedmenų pirkimas, apie kurį niekur nieko neskelbiama ir kuriam liko tik 5 metai?
Comment
-
- We need a specification for a sheep.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Reikia teisingai interpretuoti. Planas yra pradėti pirkimą 2030. Taigi 5 metus ruoš konkurso sąlyga.
(C) Pentagon wars
Comment
-
Na, kiek Rail Baltica aktuali galimo karo 2030 metais atveju? Anot tavęs, jokio geležinkelio tada dar nebus bent septynis metus, jei ne penkiolika.Parašė John Rodyti pranešimą
Terminas "karinis mobilumas" buvo kartojamas kasdien pro visus galus kokį 100 kartų bent jau nuo 2022 pradžios, bet ir anksčiau. Netgi istorijos docentas, būdamas gynybos ministru, turėtų kažką daugiau žinoti apie bene svarbiausią šalies karinio mobilumo projektą šiame šimtmetyje.
Comment
-
O 2030 tikrai bus karas?Parašė alga Rodyti pranešimą
Na, kiek Rail Baltica aktuali galimo karo 2030 metais atveju? Anot tavęs, jokio geležinkelio tada dar nebus bent septynis metus, jei ne penkiolika.
- 1 patinka
Comment
-
Jei teisingai suprantu, tai 2025 m. pradžios tikslas yra 2028 m. pabaigoje arba 2029 m. pradžioje turėti maršrutą nuo Kauno į Lenkiją su nuomojamais traukiniais.
LT pusėje jis, kaip suprantu, važiuotų signalizuota RB1 atkarpa.
Nelabai aišku ko tikimasi Lenkijos pusėje iki tada. Bet kelionės trukmė turbūt labiausiai priklausytų nuo darbų Bialistokas - Mockava atkarpoje.
Taip pat matant, kad I etapo biudžete vien Lietuvoje iki 2028m. pradžios užsitikrinta 1.6 iš 5.6 reikiamų milijardų (o 5.6 milijardo dar tikrai gali būti ne galutinė suma) tai bent man įdomiau darbų progresas pietų (nuo Kauno), o ne šiaurės kryptimi.
Šiuo metu turime rezultatą, kad Varšuva iš Kauno yra 7:30 valandos trukmė, o iš Vilniaus 8:30 val. Įdomu ką galime turėti 2029 m. pradžioje. O kokio pločio vėže ir su kiek persėdimų, mano manymu, jau antraeilis dalykas.
Comment
-
Šiek tiek naujos informacijos apie progresą:
https://madeinvilnius.lt/transportas...iki-2030-metu/Europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ atkarpa nuo Kauno iki Vilniaus nebus nutiesta iki 2030 metų, kai planuojama baigti pagrindinės linijos statybą Lietuvoje, sako „Lietuvos geležinkelių“ grupės (LTG) įmonės „Rail Baltica statyba“ vadovas Arenijus Jackus.
Tuo metu, pasak A. Jackaus, dėl „Rail Baltica“ atšakos iki Klaipėdos statybos ir finansavimo derybos dar tik prasideda.
Klaipėda eilėje, turime pasirašyti architektūros sutartį, kuri duotų atsakymą, pro kur ekonomiškiausia ir logiškiausia leisti vėžę į Klaipėdą. Gavus išvadą bus dėliojamas planas, kaip tą atkarpą statyti.
„Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus Egidijaus Lazausko teigimu, „Rail Baltica“ statybų sąmatą koreguoja ir geležinkelio pritaikymas kariniam mobilumui.
„Tai greituminės linijos, mūsų regione ta kompetencija neegzistuoja, ją reikia pirkti užsienyje. Ten daugybė projektų, nes geležinkelio industrija sparčiai vystosi visame pasaulyje, ir tai stabdo tempus ( „Rail Baltica“ statybos – BNS)“, – aiškino V. Žalimas.
„Pavyzdžiui, tiltą per Nerį dabar stato vien tik užsieniečiai, lietuviai dirbti neina, nes per mažos algos, dirba tik portugalai bulgarai, rumunai“
Paskutinis taisė B.S.; 2025.02.19, 17:00.
- 4 patinka
Comment
-
Šitai lyg ir praleista buvo.
„LTG Infra“ iš bendros Baltijos šalių įmonės perima dalį „Rail Baltica“ darbų Lietuvoje
https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...etuvoje-563863Siekiant spartinti europinės vėžės tiesimo darbus, „Lietuvos geležinkelių“ infrastruktūros valdytoja „LTG Infra“ perima dalį „Rail Baltica“ plėtros darbų iš bendros Baltijos šalių įmonės „RB Rail“. „LTG Infra“ bus atsakinga už parengiamuosius statybos darbus, vėžės projektavimą ir statybą, pasiruošimą eksploatacijai ir sukurtos infrastruktūros priežiūrą ateityje, antradienį pranešė bendrovė.
- 2 patinka
Comment
-
Išverčiu: kokį reiktų sugalvoti tikslą, kad porą metų nereiktų nieko daryti?Parašė pedumetytojas Rodyti pranešimąJei teisingai suprantu, tai 2025 m. pradžios tikslas yra 2028 m. pabaigoje arba 2029 m. pradžioje turėti maršrutą nuo Kauno į Lenkiją su nuomojamais traukiniais.
- 3 patinka
Comment
-
„Lenkijos valstybinių geležinkelių“ („Polskie Koleje Panstwowe“, PKP) valdybos narys Maciejus Kaczorekas teigia, kad paskutinė Lenkijos pusės „Rail Balticos“ atkarpa iki Lietuvos bus brangiausia iš visų penkių – naujai statomas 94 km ilgio geležinkelis gali kainuoti nuo 8 mlrd. PLN (apie 1,93 mlrd. Eur), praneša „Verslo žinios“.
„Prognozuojame, kad kaina gali siekti apie 8 mlrd. PLN (apie 1,93 mlrd. Eur) ar net daugiau“, – M. Kaczoreką cituoja „Verslo žinios“. Anot portalo, atkarpą planuojama pradėti tiesti nuo 2027 m., o pabaiga gali nusitęsti iki 2030 ar net 2031 m.
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...-euru-36646220
- 5 patinka
Comment
-
Tokiu atveju Kaunas gali patekti į abi temas.Parašė Romas Rodyti pranešimąVis dėlto būtų gerai atskirti Rail Balticos II temą geografiniu principu
- Kaunas - Latvija ir toliau Latvijoje bei Estijoje
- Kaunas - Lenkijos siena ir toliau Lenkijoje
- Gali būti ir tema bendriems RB2 reikalams
Nėra taip kad turime daug perteklinės informacijos. Vilnius-Kaunas ir Kaunas-Klaipėda jau yra atskiros.
- 8 patinka
Comment
-
O kas buvo blogai, nepaaiškina. Taip išeina, kad bendra RB Rail iš esmės pafeilino.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąŠitai lyg ir praleista buvo.
„LTG Infra“ iš bendros Baltijos šalių įmonės perima dalį „Rail Baltica“ darbų Lietuvoje
https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...etuvoje-563863
Comment
-
Šitas visas pokytis prasidėjo dar kai socdemais nesivaideno, ir tik dabar buvo užbaigtas https://rail-baltica.lt/rail-baltica...ldymo-modelis/Parašė VLR Rodyti pranešimąNa, Estijoje lyg ir suveikė, tai problema, turbūt, ne RB Rail. Spėčiau socdemai grįžę nori saldesnio kąsnio ir korumpuotų kontraktų, bet sunku pasakyti.
Bet nu žinai, reikia prikišinėt visada kaip socdemai korumpuoti visiškai pasitaikius kiekvienai progai.
- 2 patinka
Comment
-
Paaiškina - https://ltg.lt/naujienos/2025/pakeit...tarti-su-idom/Parašė John Rodyti pranešimą
O kas buvo blogai, nepaaiškina. Taip išeina, kad bendra RB Rail iš esmės pafeilino.
Taip nori paspartinti projektavimo darbus, nes tarpininkas komunikacijoje tarp užsakovo ir vykdytojo įneša papildomo delsimo, o ir nacionaliniai reglamentai tarp 3 valstybių skiriasi, todėl sudėtinga tam tikrus darbus atlikti bendrai.
- 2 patinka
Comment
Comment