Parašė DeSadas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
O koks Kauno mazgo progresas? Kokie statybos darbai ten dabar vyksta, kad traukiniai galėtų važiuoti, kaip sakai "Kaunas-Panevėžys"? O jei rimtai, tai, imho, būtų milžiniškas proveržis, jei iki 2033 išties turėtume realiai pastatytą (bent jau su signalizacija ir kita infrastruktūra, tegul ir be elektrifikacijos) Kunas-Panevėžys atkarpą.
-
"Projektas sustojęs neribotam laikui" yra tuomet, kai reikia 2025 metais kažkaip užbaigti 2012 metais pradėtus ir gal sustabdytus statybos darbus.Parašė John Rodyti pranešimąO šiaip, mano patirtis, kaip matom, yra pakankama, kad pavyktų suprasti, jog projektas yra nuvažiavęs į griovį ir iš esmės sustojęs neribotam laikui.
Taigi, detaliau: tamstos projektai ir atsakomybės. Atestato numerio nereikia, užsakovo PV juos ne visuomet turi.
- 2 patinka
Comment
-
Kada, tavo manymu, bus pilnai užbaigta Rail Baltica Lietuvoje? Tikslios datos nereikia, užteks metų.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
"Projektas sustojęs neribotam laikui" yra tuomet, kai reikia 2025 metais kažkaip užbaigti 2012 metais pradėtus ir gal sustabdytus statybos darbus.
Taigi, detaliau: tamstos projektai ir atsakomybės. Atestato numerio nereikia, užsakovo PV juos ne visuomet turi.
- 1 patinka
Comment
-
Šiaip jau daug kartų esu rašęs, tai keista, kad klausi. Na bet pasikartosiu - vienareikšmiškai Estijoje. Kol kas panašu, kad estai turės ir stotis, ir liniją, ir su biudžetu neturės tokių didelių problemų, kaip mes, ir su riedmenimis jau juda į priekį, ir su užbaigimo datomis pernelyg į ateitį nenukeliaus. 2033 Estijoje, imho, visai realistiška data, kai viskas bus daugiau mažiau užbaigta ir visa linija galės vaikščioti traukiniai. Žinoma, tik iki Latvijos sienos, kur iki 2033 tikrai nebus niekas užbaigta tarp Estijos ir Rygos.Parašė digital Rodyti pranešimąO tavo manymu, kurioje šalyje bus užbaigta anksčiausiai - Lietuvoje, Latvijoje ar Estijoje?
O Lietuvai anksčiau 2040-2045 vargu ar gresia kas nors panašaus, kaip Estijai. Nors, imho, labiausiai tikėtina, kad ir 2040 neturėsim nei Kaunas-Vilnius, nei Kaunas-Lenkija greitosios linijos. Nebent nutiktų kas nors visai neįtikėtino, kaip dosnus papildomas finansavimas ir projekto valdymą perimtų ES, kas turbūt nelabai įmanoma.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąO tamstos kompetencijos tokiam projektui per aukštos?
Norėčiau žinoti paties patirtį statybos projektų valdyme, statybos darbų organizavime ir tiltų bei kelių projektavime.
Ne man skirta, bet negalėjau ramiai praeiti pro tokią nesąmonę. Na aš tai pavyzdžiui puikiai žinau, kad neturiu kompetencijų tokių projektų valdymui, organizavimui, projektavimui, tai matyt dėl to manęs tuose procesuose ir nėra. Tačiau iš žmonių, kurie visa tai daro, pagrįstai tikimės kai ko kito.
Jeigu kas nors pasiskųstų neskaniai padarytu kebabu kebabinėje, irgi viską suvestumėte į "Ką, nepatinka? O pats ar moki?"Snowflakes will attack U <3
- 6 patinka
Comment
-
Pernelyg close call, bet visgi statyčiau už Latviją, nes niekur jie nedings visko nepastatę. Rygą turės pajungti, kaip ir iki Lietuvos ir Estijos turės geležinkelį nutiesti. O vat mūsiškiai gali ir pabandyti numuilinti Kaunas-Vilnius, įdarbine klasikinius "neatsipirks" ir panašius pseudoargumentus.Kaunas-Lenkija matyčiau panašią grėsmę.Parašė digital Rodyti pranešimąO antra kas bus?
Anyway, man nelabai įdomu, kas bus antras/trečias, nes čia ne kažkokios lenktynės ir tai, imho, nėra svarbus klausiimas. Visgi faktas, kad nebūsim pirmi, nes pirmi bus estai. RB man svarbiausia (esu tikras, kad turėtų būti ir tau) kaip šiuolaikinis civilizuotas geležinkelio maršrutas iš Vilniaus (ir Kauno) į Varšuvą, leidžiantis pasiekti šitą miestą per 3-4 valandas be persėdimų, kratymosi ir aukštame komforto lygyje. Kol kas matau, kad link šito tikslo iš esmės nejudame ir darome velniai žino ką, be aiškių prioritetų, strategijos, taškom pinigus nesąmonėms ir tai kelia grėsmę esminiam RB tikslui - priartėti prie Lenkijos ir ypač Varšuvos.
- 3 patinka
Comment
-
o tai iki palemono jau nera davesta begiu? turejau omeny bus begiai, tik itariu koki dyzelinuka paleisim Mariampole - Kaunas - PanevezysParašė John Rodyti pranešimą
O koks Kauno mazgo progresas? Kokie statybos darbai ten dabar vyksta, kad traukiniai galėtų važiuoti, kaip sakai "Kaunas-Panevėžys"? O jei rimtai, tai, imho, būtų milžiniškas proveržis, jei iki 2033 išties turėtume realiai pastatytą (bent jau su signalizacija ir kita infrastruktūra, tegul ir be elektrifikacijos) Kunas-Panevėžys atkarpą.
visai realus variantas, du kart per diena
Comment
-
Čia labiau tiktų analogija kaip koks sveikatos teisės instituto ekspertas teigia, kad medikai viską ne taip daro. Kad galėtum teigti, kad daro ne taip, turi žinoti, ką reiškia daryti teisingai. Aš, tai, pavyzdžiui, tiltų statyboj visiškas profanas. Aš nežinau, kokia darbų dalis yra visokie grunto tyrimai, kokia dalis projektavimas kompiuteriuose, kokia dalis požeminių statinių statymas, matomos tilto struktūros gamyba, ir kokia darbų dalis yra po to, kai tiltas jau stovi. Gal matomos tilto struktūros statymas tai 90% darbų apimties, o gal 30%. Be to, nelabai žinom, kas buvo daroma, kodėl pradiniai terminai išsitęsė, ir kokie dabartiniai timeline'ai.Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąJeigu kas nors pasiskųstų neskaniai padarytu kebabu kebabinėje, irgi viską suvestumėte į "Ką, nepatinka? O pats ar moki?"
- 2 patinka
Comment
-
'tree-huggers' irgi dažniausiai neturi kompetencijų projektavime, bet tai jiems netrukdo aiškinti kad pastatą reikia patraukti kelis metrus į šoną ir nereiks kirsto to seno ir dūšiai gražaus topolio.Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
Ne man skirta, bet negalėjau ramiai praeiti pro tokią nesąmonę. Na aš tai pavyzdžiui puikiai žinau, kad neturiu kompetencijų tokių projektų valdymui, organizavimui, projektavimui, tai matyt dėl to manęs tuose procesuose ir nėra. Tačiau iš žmonių, kurie visa tai daro, pagrįstai tikimės kai ko kito.
Netinkamas pavyzdys, nes beveik visi supranta koks turi būti maistas. Bet jei jau reikia maisto analogijos, tai: nereiktų kebabinės puldinėti už tai, kad jos vynų pasirinkimas nei iš tolo neprlygsta restoranui.Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąJeigu kas nors pasiskųstų neskaniai padarytu kebabu kebabinėje, irgi viską suvestumėte į "Ką, nepatinka? O pats ar moki?"
- 2 patinka
Comment
-
Mane, kaip ne specialistą, LT RB projekto įgyvendinime labiausiai stebina vienas dalykas. Visada įsivaizdavau, kad geležinkelio tiesimui medžiagas ir įrangą racionaliausia vežti ... geležinkeliu. T.y. pradedi nuo taško, kuriame jau yra bėgiai (pvz. Palemono), ir varai pirmyn. Todėl keistai atrodo sprendimas pradėti statybą vidury laukų.
Bet LT rangovai turbūt neturi nei kompetencijos, nei įrangos bėgiams tiesti, todėl tiems darbams turės būti samdomos užsienio kompanijos. O jos dėl kelių km ruožo Lietuvon nevažiuos, imsis tik šimtų kilometrų užsakymo.Paskutinis taisė Tomas; 2025.04.29, 09:39.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 2 patinka
Comment
-
Šiemet statybos darbai prasideda atkarpoj nuo Białystok'o iki Ełk'o - single track upgrade į double track, pervažų naikinimas - vietoj to nauji tiltai ir viadukai, ETCS diegimas ir t.t. Darbų pabaiga numatyta 2029.Parašė Sula Rodyti pranešimąČia užmirštama, kad Rail Baltica yra ir Lenkijos gabalas (tik kad administruojamas atskirai). Kaip reikalai klostosi ten?
Atkarpoj Ełk - Suwałki - Trakiszki statybos darbais dar nekvepia, kol kas perspektyvoj sako iki 2030, bet who knows. Ten yra savu challenge'ų, nes linija bus tiesinama, naujas pylimas, naujos stotys. Taip pat tai bus pirma atkarpa elektrifikuota kintama 25kV 50Hz srove - Lenkijoje kaip ir Estijoje ir Latvijoje geležinkeliai elektrifikuoti 3kV nuolatine srove.
- 5 patinka
Comment
-
Taip ir yra daroma gerai valdomuose projektuose. Ir jau ne kartą keltas klausimas, kodėl pradėjo tiesti mažiausiai Lietuvai aktualią, tegul ir lengviausią, atkarpą. Tokiu būdu didėja rizikos, kad projektui žlugus, turėsim geležinkelio sankasos gabalą, kuris bus praktiškai nepanaudojamas. Kita kalba būtų, jei būtume ėmę tiesti tokio pačio ilgio atkarpas nuo Kauno į Lenkijos pusę, kas turėjo būti absoliutus prioritetas.Parašė Tomas Rodyti pranešimąMane, kaip ne specialistą, LT RB projekto įgyvendinime labiausiai stebina vienas dalykas. Visada įsivaizdavau, kad geležinkelio tiesimui medžiagas ir įrangą racionaliausia vežti ... geležinkeliu. T.y. pradedi nuo taško, kuriame jau yra bėgiai (pvz. Palemono), ir varai pirmyn. Todėl keistai atrodo sprendimas pradėti statybą vidury laukų.
Bet LT rangovai turbūt neturi nei kompetencijos, nei įrangos bėgiams tiesti, todėl tiems darbams turės būti samdomos užsienio kompanijos. O jos dėl kelių km ruožo Lietuvon nevažiuos, imsis tik šimtų kilometrų užsakymo.
- 2 patinka
Comment
-
Lenkai planuoja tik po 10 metų nutiesti atkarpą iki Lietuvos sienos, tai turbūt taip ir planavo, kad pirma sujungia Kauną su Ryga ir Talinu, o tada su Lenkija ir Vilniumi.Parašė John Rodyti pranešimą
Taip ir yra daroma gerai valdomuose projektuose. Ir jau ne kartą keltas klausimas, kodėl pradėjo tiesti mažiausiai Lietuvai aktualią, tegul ir lengviausią, atkarpą. Tokiu būdu didėja rizikos, kad projektui žlugus, turėsim geležinkelio sankasos gabalą, kuris bus praktiškai nepanaudojamas. Kita kalba būtų, jei būtume ėmę tiesti tokio pačio ilgio atkarpas nuo Kauno į Lenkijos pusę, kas turėjo būti absoliutus prioritetas.
Comment
-
Dėl lenkų reiktų mažiausiai pergyventi. Ne pas lenkus didžiausios problemos, o pas mus.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Lenkai planuoja tik po 10 metų nutiesti atkarpą iki Lietuvos sienos, tai turbūt taip ir planavo, kad pirma sujungia Kauną su Ryga ir Talinu, o tada su Lenkija ir Vilniumi.
- 1 patinka
Comment
-
Todėl, kad politinis tikslas yra ne Vilniaus prijungimas prie Varšuvos europine vėže, o Talino. Ir ES finansuojama yra Rail-Baltica Varšuva-Talinas, o ne Kolej želazna Warszawa-Wilno.Parašė John Rodyti pranešimąTaip ir yra daroma gerai valdomuose projektuose. Ir jau ne kartą keltas klausimas, kodėl pradėjo tiesti mažiausiai Lietuvai aktualią, tegul ir lengviausią, atkarpą..
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
Kaip suprantu, Jonava ir yra ta vieta, kur galimas patogus perkrovimas nuo rusiškos vėžės. Plius sandėliavimas ir kita logistika. Grunto pylimams geležinkeliu vežti kol kas nesigauna, bet balastą bus įmanoma.Parašė Tomas Rodyti pranešimąMane, kaip ne specialistą, LT RB projekto įgyvendinime labiausiai stebina vienas dalykas. Visada įsivaizdavau, kad geležinkelio tiesimui medžiagas ir įrangą racionaliausia vežti ... geležinkeliu. T.y. pradedi nuo taško, kuriame jau yra bėgiai (pvz. Palemono), ir varai pirmyn. Todėl keistai atrodo sprendimas pradėti statybą vidury laukų.
Bet LT rangovai turbūt neturi nei kompetencijos, nei įrangos bėgiams tiesti, todėl tiems darbams turės būti samdomos užsienio kompanijos. O jos dėl kelių km ruožo Lietuvon nevažiuos, imsis tik šimtų kilometrų užsakymo.
Į Palemoną mašinas atsiuntė ir dėl kelių kilometrų.
- 1 patinka
Comment
-
Why Europe is Building a $34BN Transport Mega-Hub
Bus sujungta ir su RB.
https://m.youtube.com/watch?v=wbV6f5...dhLUh1Yg%3D%3D
Comment

Comment