Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    ???? Dar vienas svarbus etapas #RailBaltica Neries tilto projekte

    Oficialiai pradėta tilto per Nerį perdangos statyba – šiuo metu statomas pirmasis 45 metrų ilgio segmentas.

    Šiame etape naudojama speciali judančių pastolių sistema (MSS), leidžianti efektyviai ir tiksliai įrengti segmentus. Kai betonas bus išlietas ir pasieks reikiamą stiprumą, konstrukcija bus perkelta į priekį tarp kitų tilto kolonų, kad būtų galima statyti kitą 45 metrų atkarpą.

    Tai bus ilgiausias geležinkelio tiltas Baltijos šalyse.

    ???? Rizzani de Eccher nuotr.

    #Statyba #LTGInfra #RizzanideEccher
    https://www.facebook.com/RailBaltica...EhCpGjcskGsSdl

    Click image for larger version  Name:	rb1_577018206_1265064975426736_8299561980947195804_n.jpg Views:	0 Size:	806,0 kB ID:	2228556

    Click image for larger version  Name:	rb3_576937066_1265065132093387_1618418490677676740_n.jpg Views:	0 Size:	558,3 kB ID:	2228555

    Click image for larger version  Name:	rb2_577399444_1265065035426730_1480141752491469865_n.jpg Views:	0 Size:	743,8 kB ID:	2228557

    Comment


      Tiesus tiltas nesigavo ...
      -

      Comment


        Parašė gerietis Rodyti pranešimą
        Tiesus tiltas nesigavo ...
        Taigi kreivarankiai litovcai stato, net neverta lygintis su latviais ar estais

        Comment


          Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

          Taigi kreivarankiai litovcai stato, net neverta lygintis su latviais ar estais
          Ir tik vieno auksto Eilinis lietuviu apsileidimas - nesugebejo issidereti papildomu aukstu automobiliams, dviraciams ir tramvajui.

          Comment


            Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
            ES paskelbė greitųjų geležinkelių plėtros planą iki 2040 m., jame yra ir RB
            https://transport.ec.europa.eu/trans...d-rail-plan_en

            Pats dokumentas : https://transport.ec.europa.eu/docum...25_903_HSR.pdf

            Mum aktuali dalis:
            Click image for larger version Name:	rb.png Views:	0 Size:	238,4 kB ID:	2228514
            Click image for larger version Name:	times.png Views:	0 Size:	94,2 kB ID:	2228515
            pamiršo Klaipėdą ir TEN-N planus pradėti darbus 2030 metais.. bet turbūt ir patys apie tai jau pamiršome.. priminimas: https://www.atviraklaipeda.lt/2024/0...ausios-trasos/

            Comment


              Parašė xvoss Rodyti pranešimą

              pamiršo Klaipėdą ir TEN-N planus pradėti darbus 2030 metais.. bet turbūt ir patys apie tai jau pamiršome.. priminimas: https://www.atviraklaipeda.lt/2024/0...ausios-trasos/
              Man regis nėra nuspręsta ar ten bus konkrečiai greitasis geležinkelis ar ne, ir dėl to nėra įtraukta. TEN-T žemėlapyje kol kas pažymėtas kaip "Conventional", ne "High speed". https://webgate.ec.europa.eu/tentec-...rk=&corridors=

              Comment


                Taip pat gėdingai neįtrauktas Kauno oro uostas, esantis šalia geležinkelio.

                Comment


                  Europos Komisija turi įdomų planą...

                  Click image for larger version

Name:	Screenshot_20251105_153734_X.jpg
Views:	990
Size:	102,6 kB
ID:	2228623
                  https://x.com/EU_Commission/status/1...138911774?s=19

                  Comment


                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                    Tiesus tiltas nesigavo ...
                    Ir dar - 8 statybininkai iš dviejų kriaušių betonuoja denginį, tai kolonų tolimesnis betonavimas 100% sustabdytas.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                      Taip pat gėdingai neįtrauktas Kauno oro uostas, esantis šalia geležinkelio.
                      Kam jis reikalingas su 5 skrydziais i diena ?

                      Comment


                        latviai pasirašė konsultavimo sutartį su A&M Infra septyniems mėnesiams per kuriuos turėtų paaiškėti ar tiltas per marias bus tik geležinkelio ar kombinuoto su kelių transportu, kurioje tiksliai vietoje (dabartinė rezervuota kombinuotam, kelių direkcija statant tik geležinkelio reikalautų trasą patraukti į šoną), kokio aukščio (pradžioje buvo planuotas itin aukštas kad būtų galima organizuoti mariose jachtų regatas kurios dar ten nėra vykusios), kokio dydžio stotis turėtų atsirasti Salaspilyje, kaip konservuoti pradėtą statyti tiltą pačioje Rygoje. Kol kitur statybos nepradėtos arba sustojusios aktyviai dabar vyksta tik Iecavoje kur statomas priežiūros punktas ir kažkoks RB ofisas.

                        Comment


                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                          Ir dar - 8 statybininkai iš dviejų kriaušių betonuoja denginį, tai kolonų tolimesnis betonavimas 100% sustabdytas.
                          Nusivyliau Jūsų aritmetikos gebėjimais.

                          Click image for larger version

Name:	betonuoja_Screenshot 2025-11-06 103602.png
Views:	857
Size:	1,34 MB
ID:	2228657
                          -

                          Comment


                            latviai pasirašė konsultavimo sutartį su A&M Infra septyniems mėnesiams per kuriuos turėtų paaiškėti ar tiltas per marias bus tik geležinkelio ar kombinuoto su kelių transportu, kurioje tiksliai vietoje (dabartinė rezervuota kombinuotam, kelių direkcija statant tik geležinkelio reikalautų trasą patraukti į šoną), kokio aukščio (pradžioje buvo planuotas itin aukštas kad būtų galima organizuoti mariose jachtų regatas kurios dar ten nėra vykusios), kokio dydžio stotis turėtų atsirasti Salaspilyje, kaip konservuoti pradėtą statyti tiltą pačioje Rygoje. Kol kitur statybos nepradėtos arba sustojusios aktyviai dabar vyksta tik Iecavoje kur statomas priežiūros punktas ir kažkoks RB ofisas.
                            Situaciją Latvijoje su Rail Baltica projektu gerai iliustruoja pats faktas, kad studiją užsakė LDz, įmonė iki šiol su projektu neturėjusi praktiškai nieko bendro

                            Comment


                              Parašė DKL Rodyti pranešimą

                              Situaciją Latvijoje su Rail Baltica projektu gerai iliustruoja pats faktas, kad studiją užsakė LDz, įmonė iki šiol su projektu neturėjusi praktiškai nieko bendro
                              sustabdė jų projektus, nebebus baterinių traukinių, visi pinigai keliauja į RB o paskum pinigus ir interesai

                              Comment


                                Parašė jan Rodyti pranešimą
                                latviai pasirašė konsultavimo sutartį su A&M Infra septyniems mėnesiams per kuriuos turėtų paaiškėti ar tiltas per marias bus tik geležinkelio ar kombinuoto su kelių transportu, kurioje tiksliai vietoje (dabartinė rezervuota kombinuotam, kelių direkcija statant tik geležinkelio reikalautų trasą patraukti į šoną)
                                Tai jau jie gali užsakinėti kokias pripučiamas valtis geležinkelio riedmenims perkelinėti, jeigu dar svajojama, kad RB traukiniai galėtų pravažiuoti nuo Estijos sienos iki Lietuvos sienos iki 2030 pabaigos
                                O mus Latvijos PR skyriaus atstovai čia forume buvo beveik įtikinę, kad pas juos tereikia pakloti kelis bėgius ir jau projektas finišo tiesiojoje

                                Comment


                                  Tikriausiai dabar geriau būtų pradėti projektuoti vėžę nuo Kauno iki Vilniaus, vietoj Panevėžio–Latvijos pasienio.

                                  Comment


                                    Parašė jan Rodyti pranešimą
                                    latviai pasirašė konsultavimo sutartį su A&M Infra septyniems mėnesiams per kuriuos turėtų paaiškėti ar tiltas per marias bus tik geležinkelio ar kombinuoto su kelių transportu, kurioje tiksliai vietoje (dabartinė rezervuota kombinuotam, kelių direkcija statant tik geležinkelio reikalautų trasą patraukti į šoną), kokio aukščio (pradžioje buvo planuotas itin aukštas kad būtų galima organizuoti mariose jachtų regatas kurios dar ten nėra vykusios), kokio dydžio stotis turėtų atsirasti Salaspilyje, kaip konservuoti pradėtą statyti tiltą pačioje Rygoje. Kol kitur statybos nepradėtos arba sustojusios aktyviai dabar vyksta tik Iecavoje kur statomas priežiūros punktas ir kažkoks RB ofisas.
                                    Situacija panaši į visišką sumaištį, kurią dar užaštrina ir vidiniai ginčai. Liūdna dėl braliukų ir tam tikra prasme darosi aišku , kodėl estai siūlosi į pagalbą kaimynams.

                                    Comment


                                      Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                                      Situacija panaši į visišką sumaištį, kurią dar užaštrina ir vidiniai ginčai. Liūdna dėl braliukų ir tam tikra prasme darosi aišku , kodėl estai siūlosi į pagalbą kaimynams.
                                      Nė kiek nestebina. Ten niekada nebuvo kitaip ir visada lemdavo ganėtinai siauri interesai.

                                      Comment


                                        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                        Nusivyliau Jūsų aritmetikos gebėjimais.
                                        Ramiai.
                                        Baltų šalmų neskaičiuojam.

                                        Comment


                                          OroPatrulis atnaujinimas:
                                          https://www.facebook.com/groups/5058...4746371369445/

                                          Matosi, kad jau išbetonuota pirmoji denginio sekcija, o klojiniai važiuoja pirmyn. Čia gera žinia. O bloga ta, kad tokiu tempu tiltą statys dar bent porą metų.
                                          Paskutinis taisė Tomas; 2025.11.20, 08:34.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X