Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Nuotraukose Gaujos nacionalinis parkas.
    Estai jau žino kad latviai RB pasuko link Cēsis?

    Comment


      ES paskelbė greitųjų geležinkelių plėtros planą iki 2040 m., jame yra ir RB
      https://transport.ec.europa.eu/trans...d-rail-plan_en

      Pats dokumentas : https://transport.ec.europa.eu/docum...25_903_HSR.pdf

      Mum aktuali dalis:
      Click image for larger version  Name:	rb.png Views:	0 Size:	238,4 kB ID:	2228514
      Click image for larger version  Name:	times.png Views:	0 Size:	94,2 kB ID:	2228515

      Šaltinis : https://transport.ec.europa.eu/docum...aps_tables.pdf

      Bonus
      Click image for larger version

Name:	rb2.png
Views:	589
Size:	210,4 kB
ID:	2228516
      Click image for larger version

Name:	times2.png
Views:	578
Size:	52,7 kB
ID:	2228517
      Paskutinis taisė Palpatine; Vakar, 13:27.

      Comment


        RB atveju spalvos turėtų pasishiftinti per 5 metus į priekį. Bet anyway, gerai, kad EU visgi nepamiršo Vilniaus jungties. Gal privers mūsiškius plūgus judėti ir su 'phase 2' po 2030.

        Comment


          Gerai, kad nepamiršo ir greitojo geležinkelio į Mariupolį....

          Comment


            ???? Dar vienas svarbus etapas #RailBaltica Neries tilto projekte

            Oficialiai pradėta tilto per Nerį perdangos statyba – šiuo metu statomas pirmasis 45 metrų ilgio segmentas.

            Šiame etape naudojama speciali judančių pastolių sistema (MSS), leidžianti efektyviai ir tiksliai įrengti segmentus. Kai betonas bus išlietas ir pasieks reikiamą stiprumą, konstrukcija bus perkelta į priekį tarp kitų tilto kolonų, kad būtų galima statyti kitą 45 metrų atkarpą.

            Tai bus ilgiausias geležinkelio tiltas Baltijos šalyse.

            ???? Rizzani de Eccher nuotr.

            #Statyba #LTGInfra #RizzanideEccher
            https://www.facebook.com/RailBaltica...EhCpGjcskGsSdl

            Click image for larger version  Name:	rb1_577018206_1265064975426736_8299561980947195804_n.jpg Views:	0 Size:	806,0 kB ID:	2228556

            Click image for larger version  Name:	rb3_576937066_1265065132093387_1618418490677676740_n.jpg Views:	0 Size:	558,3 kB ID:	2228555

            Click image for larger version  Name:	rb2_577399444_1265065035426730_1480141752491469865_n.jpg Views:	0 Size:	743,8 kB ID:	2228557

            Comment


              Tiesus tiltas nesigavo ...
              -

              Comment


                Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                Tiesus tiltas nesigavo ...
                Taigi kreivarankiai litovcai stato, net neverta lygintis su latviais ar estais

                Comment


                  Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

                  Taigi kreivarankiai litovcai stato, net neverta lygintis su latviais ar estais
                  Ir tik vieno auksto Eilinis lietuviu apsileidimas - nesugebejo issidereti papildomu aukstu automobiliams, dviraciams ir tramvajui.

                  Comment


                    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
                    ES paskelbė greitųjų geležinkelių plėtros planą iki 2040 m., jame yra ir RB
                    https://transport.ec.europa.eu/trans...d-rail-plan_en

                    Pats dokumentas : https://transport.ec.europa.eu/docum...25_903_HSR.pdf

                    Mum aktuali dalis:
                    Click image for larger version Name:	rb.png Views:	0 Size:	238,4 kB ID:	2228514
                    Click image for larger version Name:	times.png Views:	0 Size:	94,2 kB ID:	2228515
                    pamiršo Klaipėdą ir TEN-N planus pradėti darbus 2030 metais.. bet turbūt ir patys apie tai jau pamiršome.. priminimas: https://www.atviraklaipeda.lt/2024/0...ausios-trasos/

                    Comment


                      Parašė xvoss Rodyti pranešimą

                      pamiršo Klaipėdą ir TEN-N planus pradėti darbus 2030 metais.. bet turbūt ir patys apie tai jau pamiršome.. priminimas: https://www.atviraklaipeda.lt/2024/0...ausios-trasos/
                      Man regis nėra nuspręsta ar ten bus konkrečiai greitasis geležinkelis ar ne, ir dėl to nėra įtraukta. TEN-T žemėlapyje kol kas pažymėtas kaip "Conventional", ne "High speed". https://webgate.ec.europa.eu/tentec-...rk=&corridors=

                      Comment


                        Taip pat gėdingai neįtrauktas Kauno oro uostas, esantis šalia geležinkelio.

                        Comment


                          Europos Komisija turi įdomų planą...

                          Click image for larger version

Name:	Screenshot_20251105_153734_X.jpg
Views:	382
Size:	102,6 kB
ID:	2228623
                          https://x.com/EU_Commission/status/1...138911774?s=19

                          Comment


                            Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                            Tiesus tiltas nesigavo ...
                            Ir dar - 8 statybininkai iš dviejų kriaušių betonuoja denginį, tai kolonų tolimesnis betonavimas 100% sustabdytas.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                              Taip pat gėdingai neįtrauktas Kauno oro uostas, esantis šalia geležinkelio.
                              Kam jis reikalingas su 5 skrydziais i diena ?

                              Comment


                                latviai pasirašė konsultavimo sutartį su A&M Infra septyniems mėnesiams per kuriuos turėtų paaiškėti ar tiltas per marias bus tik geležinkelio ar kombinuoto su kelių transportu, kurioje tiksliai vietoje (dabartinė rezervuota kombinuotam, kelių direkcija statant tik geležinkelio reikalautų trasą patraukti į šoną), kokio aukščio (pradžioje buvo planuotas itin aukštas kad būtų galima organizuoti mariose jachtų regatas kurios dar ten nėra vykusios), kokio dydžio stotis turėtų atsirasti Salaspilyje, kaip konservuoti pradėtą statyti tiltą pačioje Rygoje. Kol kitur statybos nepradėtos arba sustojusios aktyviai dabar vyksta tik Iecavoje kur statomas priežiūros punktas ir kažkoks RB ofisas.

                                Comment


                                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                  Ir dar - 8 statybininkai iš dviejų kriaušių betonuoja denginį, tai kolonų tolimesnis betonavimas 100% sustabdytas.
                                  Nusivyliau Jūsų aritmetikos gebėjimais.

                                  Click image for larger version

Name:	betonuoja_Screenshot 2025-11-06 103602.png
Views:	235
Size:	1,34 MB
ID:	2228657
                                  -

                                  Comment


                                    latviai pasirašė konsultavimo sutartį su A&M Infra septyniems mėnesiams per kuriuos turėtų paaiškėti ar tiltas per marias bus tik geležinkelio ar kombinuoto su kelių transportu, kurioje tiksliai vietoje (dabartinė rezervuota kombinuotam, kelių direkcija statant tik geležinkelio reikalautų trasą patraukti į šoną), kokio aukščio (pradžioje buvo planuotas itin aukštas kad būtų galima organizuoti mariose jachtų regatas kurios dar ten nėra vykusios), kokio dydžio stotis turėtų atsirasti Salaspilyje, kaip konservuoti pradėtą statyti tiltą pačioje Rygoje. Kol kitur statybos nepradėtos arba sustojusios aktyviai dabar vyksta tik Iecavoje kur statomas priežiūros punktas ir kažkoks RB ofisas.
                                    Situaciją Latvijoje su Rail Baltica projektu gerai iliustruoja pats faktas, kad studiją užsakė LDz, įmonė iki šiol su projektu neturėjusi praktiškai nieko bendro

                                    Comment


                                      Parašė DKL Rodyti pranešimą

                                      Situaciją Latvijoje su Rail Baltica projektu gerai iliustruoja pats faktas, kad studiją užsakė LDz, įmonė iki šiol su projektu neturėjusi praktiškai nieko bendro
                                      sustabdė jų projektus, nebebus baterinių traukinių, visi pinigai keliauja į RB o paskum pinigus ir interesai

                                      Comment


                                        Parašė jan Rodyti pranešimą
                                        latviai pasirašė konsultavimo sutartį su A&M Infra septyniems mėnesiams per kuriuos turėtų paaiškėti ar tiltas per marias bus tik geležinkelio ar kombinuoto su kelių transportu, kurioje tiksliai vietoje (dabartinė rezervuota kombinuotam, kelių direkcija statant tik geležinkelio reikalautų trasą patraukti į šoną)
                                        Tai jau jie gali užsakinėti kokias pripučiamas valtis geležinkelio riedmenims perkelinėti, jeigu dar svajojama, kad RB traukiniai galėtų pravažiuoti nuo Estijos sienos iki Lietuvos sienos iki 2030 pabaigos
                                        O mus Latvijos PR skyriaus atstovai čia forume buvo beveik įtikinę, kad pas juos tereikia pakloti kelis bėgius ir jau projektas finišo tiesiojoje

                                        Comment


                                          Tikriausiai dabar geriau būtų pradėti projektuoti vėžę nuo Kauno iki Vilniaus, vietoj Panevėžio–Latvijos pasienio.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X