Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
ES paskelbė greitųjų geležinkelių plėtros planą iki 2040 m., jame yra ir RB
https://transport.ec.europa.eu/trans...d-rail-plan_en
Pats dokumentas : https://transport.ec.europa.eu/docum...25_903_HSR.pdf
Mum aktuali dalis:
Šaltinis : https://transport.ec.europa.eu/docum...aps_tables.pdf
Bonus
Paskutinis taisė Palpatine; Vakar, 13:27.
- 14 patinka
Comment
-
https://www.facebook.com/RailBaltica...EhCpGjcskGsSdl???? Dar vienas svarbus etapas #RailBaltica Neries tilto projekte
Oficialiai pradėta tilto per Nerį perdangos statyba – šiuo metu statomas pirmasis 45 metrų ilgio segmentas.
Šiame etape naudojama speciali judančių pastolių sistema (MSS), leidžianti efektyviai ir tiksliai įrengti segmentus. Kai betonas bus išlietas ir pasieks reikiamą stiprumą, konstrukcija bus perkelta į priekį tarp kitų tilto kolonų, kad būtų galima statyti kitą 45 metrų atkarpą.
Tai bus ilgiausias geležinkelio tiltas Baltijos šalyse.
???? Rizzani de Eccher nuotr.
#Statyba #LTGInfra #RizzanideEccher
- 26 patinka
Comment
-
Taigi kreivarankiai litovcai stato, net neverta lygintis su latviais ar estaisParašė gerietis Rodyti pranešimąTiesus tiltas nesigavo ...
- 4 patinka
Comment
-
Ir tik vieno aukstoParašė Palpatine Rodyti pranešimą
Taigi kreivarankiai litovcai stato, net neverta lygintis su latviais ar estais
Eilinis lietuviu apsileidimas - nesugebejo issidereti papildomu aukstu automobiliams, dviraciams ir tramvajui.
- 8 patinka
Comment
-
pamiršo Klaipėdą ir TEN-N planus pradėti darbus 2030 metais.. bet turbūt ir patys apie tai jau pamiršome.. priminimas: https://www.atviraklaipeda.lt/2024/0...ausios-trasos/Parašė Palpatine Rodyti pranešimąES paskelbė greitųjų geležinkelių plėtros planą iki 2040 m., jame yra ir RB
https://transport.ec.europa.eu/trans...d-rail-plan_en
Pats dokumentas : https://transport.ec.europa.eu/docum...25_903_HSR.pdf
Mum aktuali dalis:
- 3 patinka
Comment
-
Man regis nėra nuspręsta ar ten bus konkrečiai greitasis geležinkelis ar ne, ir dėl to nėra įtraukta. TEN-T žemėlapyje kol kas pažymėtas kaip "Conventional", ne "High speed". https://webgate.ec.europa.eu/tentec-...rk=&corridors=Parašė xvoss Rodyti pranešimą
pamiršo Klaipėdą ir TEN-N planus pradėti darbus 2030 metais.. bet turbūt ir patys apie tai jau pamiršome.. priminimas: https://www.atviraklaipeda.lt/2024/0...ausios-trasos/
- 3 patinka
Comment
-
Ir dar - 8 statybininkai iš dviejų kriaušių betonuoja denginį, tai kolonų tolimesnis betonavimas 100% sustabdytas.Parašė gerietis Rodyti pranešimąTiesus tiltas nesigavo ...It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Kam jis reikalingas su 5 skrydziais i diena ?Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąTaip pat gėdingai neįtrauktas Kauno oro uostas, esantis šalia geležinkelio.
- 1 patinka
Comment
-
latviai pasirašė konsultavimo sutartį su A&M Infra septyniems mėnesiams per kuriuos turėtų paaiškėti ar tiltas per marias bus tik geležinkelio ar kombinuoto su kelių transportu, kurioje tiksliai vietoje (dabartinė rezervuota kombinuotam, kelių direkcija statant tik geležinkelio reikalautų trasą patraukti į šoną), kokio aukščio (pradžioje buvo planuotas itin aukštas kad būtų galima organizuoti mariose jachtų regatas kurios dar ten nėra vykusios), kokio dydžio stotis turėtų atsirasti Salaspilyje, kaip konservuoti pradėtą statyti tiltą pačioje Rygoje. Kol kitur statybos nepradėtos arba sustojusios aktyviai dabar vyksta tik Iecavoje kur statomas priežiūros punktas ir kažkoks RB ofisas.
- 2 patinka
Comment
-
Nusivyliau Jūsų aritmetikos gebėjimais.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Ir dar - 8 statybininkai iš dviejų kriaušių betonuoja denginį, tai kolonų tolimesnis betonavimas 100% sustabdytas.
-
- 2 patinka
Comment
-
Situaciją Latvijoje su Rail Baltica projektu gerai iliustruoja pats faktas, kad studiją užsakė LDz, įmonė iki šiol su projektu neturėjusi praktiškai nieko bendrolatviai pasirašė konsultavimo sutartį su A&M Infra septyniems mėnesiams per kuriuos turėtų paaiškėti ar tiltas per marias bus tik geležinkelio ar kombinuoto su kelių transportu, kurioje tiksliai vietoje (dabartinė rezervuota kombinuotam, kelių direkcija statant tik geležinkelio reikalautų trasą patraukti į šoną), kokio aukščio (pradžioje buvo planuotas itin aukštas kad būtų galima organizuoti mariose jachtų regatas kurios dar ten nėra vykusios), kokio dydžio stotis turėtų atsirasti Salaspilyje, kaip konservuoti pradėtą statyti tiltą pačioje Rygoje. Kol kitur statybos nepradėtos arba sustojusios aktyviai dabar vyksta tik Iecavoje kur statomas priežiūros punktas ir kažkoks RB ofisas.
- 1 patinka
Comment
-
sustabdė jų projektus, nebebus baterinių traukinių, visi pinigai keliauja į RB o paskum pinigus ir interesaiParašė DKL Rodyti pranešimą
Situaciją Latvijoje su Rail Baltica projektu gerai iliustruoja pats faktas, kad studiją užsakė LDz, įmonė iki šiol su projektu neturėjusi praktiškai nieko bendro
Comment
-
Tai jau jie gali užsakinėti kokias pripučiamas valtis geležinkelio riedmenims perkelinėti, jeigu dar svajojama, kad RB traukiniai galėtų pravažiuoti nuo Estijos sienos iki Lietuvos sienos iki 2030 pabaigosParašė jan Rodyti pranešimąlatviai pasirašė konsultavimo sutartį su A&M Infra septyniems mėnesiams per kuriuos turėtų paaiškėti ar tiltas per marias bus tik geležinkelio ar kombinuoto su kelių transportu, kurioje tiksliai vietoje (dabartinė rezervuota kombinuotam, kelių direkcija statant tik geležinkelio reikalautų trasą patraukti į šoną)
O mus Latvijos PR skyriaus atstovai čia forume buvo beveik įtikinę, kad pas juos tereikia pakloti kelis bėgius ir jau projektas finišo tiesiojoje
- 6 patinka
Comment
Comment