Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Nežinau visos istorijos, bet imho pabandyti išplėšti kontraktą - įprasta verslo praktika.
    LTGI irgi nepasistengė įtikinti teismo savo sprendimo pagrįstumu ir skaidrumu.

    Tad turim ką turim.
    Natūralu, kad verslas visomis išgalėmis kovos dėl tokių pobūdžio kontraktų. Juo labiau tokios srities užsakymų regione nėra tiek daug ir konkursai nėra dažni.

    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Latviai dabar ištrauks "zuikį iš užančio" ir pareikš, kad pajungimas per oro uostą ir tiltas per Dauguvą ties miesto centru yra pigiau .
    Net neabejoju, kad strategiškai jie tokį žingsnį yra/buvo nusimatę. Tik neaišku ar galutiniame variante neteks likti tik su geležinkelio tiltu numatytoje pagrindinės trasos vietoje.
    Aišku gražus noras už tuo pačius geležinkelio plėtrai skirtus pinigus pasistatyti ir svarbų autotransporto tiltą, bet gal kiek per daug apsižiota.

    Comment


      Estiškas oro patrulis taip pat nesnaudžia! Žemės darbai ruože Soodevahe–Kangru, apie 10 km į pietus nuo Talino, kur net 5 km geležinkelis eis grioviu klintyse iki 10 m žemiau žemės lygio.



      Kontraktas pasirašytas beveik lygiai metus prieš video: https://www.railwaypro.com/wp/rail-b...nique-section/

      Comment


        Akivaizdus įrodymas, kad RB Estijoje jau baigia pasiekti Tallinną, o LT Vilniaus kryptimi darbai dar net nepradėti. Šachas ir matas, ponai.
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
          Akivaizdus įrodymas, kad RB Estijoje jau baigia pasiekti Tallinną, o LT Vilniaus kryptimi darbai dar net nepradėti. Šachas ir matas, ponai.
          Jau labai senai buvo minima, kad Vilniaus atkarpa mus paskutinėje vietoja iš bėgių darbų. Svarbu nuvažiuot iki Latvijos, o ne iki Vilniaus, juo labiau kol bus ir be Vilniaus atkarpos, su dabartiniu traukiniu nuvažiuoti iki Kauno nėra sunku.

          Comment


            Parašė AB Ben Ten Rodyti pranešimą
            Jau labai senai buvo minima, kad Vilniaus atkarpa mus paskutinėje vietoja iš bėgių darbų. Svarbu nuvažiuot iki Latvijos, o ne iki Vilniaus, juo labiau kol bus ir be Vilniaus atkarpos, su dabartiniu traukiniu nuvažiuoti iki Kauno nėra sunku.
            Kad dabar kalba, kad pirmai pradžiai įmontuos vėžės keitimo prietaisą kažkur prie Kauno, kad traukiniai su kintama vėže nekainuoja labai jau brangiai. Buvo Arenijaus Jackaus interviu, kuris minėtas praeitam puslapy: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...idelis-issukis

            Talgo vėžės keitimo mechanizmo reklama:
            https://youtu.be/qwNl-g_91GE?si=lnF5Ha_tMZnch7lb&t=138

            Comment


              Parašė alga Rodyti pranešimą

              Kad dabar kalba, kad pirmai pradžiai įmontuos vėžės keitimo prietaisą kažkur prie Kauno, kad traukiniai su kintama vėže nekainuoja labai jau brangiai. Buvo Arenijaus Jackaus interviu, kuris minėtas praeitam puslapy: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...idelis-issukis

              Talgo vėžės keitimo mechanizmo reklama:
              https://youtu.be/qwNl-g_91GE?si=lnF5Ha_tMZnch7lb&t=138
              yra paprastesnis būdas, naudojamas Šveicarijos kalnuose: https://www.youtube.com/watch?v=cDkGUnqLXUk

              Pilnas straipsnis: https://www.railwaygazette.com/passe.../63110.article

              Comment


                Šveicarijos kalnuose switchina tarp standard gauge ir 1m. Switchinti iš standard gauge į platesnę vežę be Talgo ir kažkada Lietuvoje naudotos SUW 2000 sistemos nėra labai kitų pasirinkimų. Turint omeny, kad bus tie switcheriai tai riedmenų konkurso pasirinkimas bus tarp Talgo ir... Talgo?

                Click image for larger version

Name:	vg.png
Views:	950
Size:	137,9 kB
ID:	2226264

                Comment


                  Parašė felar Rodyti pranešimą
                  Šveicarijos kalnuose switchina tarp standard gauge ir 1m. Switchinti iš standard gauge į platesnę vežę be Talgo ir kažkada Lietuvoje naudotos SUW 2000 sistemos nėra labai kitų pasirinkimų. Turint omeny, kad bus tie switcheriai tai riedmenų konkurso pasirinkimas bus tarp Talgo ir... Talgo?

                  Click image for larger version

Name:	vg.png
Views:	950
Size:	137,9 kB
ID:	2226264
                  Nebūtinai Talgo bus - pločiai nemaža dalimi tėra skaičius, kurį galima koreguoti. O ir iš infrastruktūros pusės, galima montuoti universalius keitiklius kurie tinkami skirtingoms sistemoms, kas yra daroma Ispanijoje.

                  Comment


                    Tuo tarpu

                    „Rail Baltica“ sėkmingai įgyvendino tikslą statybas išplėsti iki 114 km ruožo: pasirašytos naujos 376 mln. Eur vertės sutartys
                    rail-baltica.lt

                    24,4 km geležinkelio sankasos su inžineriniais statiniais ruože Ramygala–Berčiūnai pastatys AB „Kauno tiltai“. Dar 12,3 km geležinkelio sankasos su inžineriniais statiniais ruože Berčiūnai–Joniškėlis pastatys AB „HISK“. Šių sutarčių bendra vertė – 375,8 mln. Eur (su PVM)

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Iš aukščiau Verslo žinių straipsnio apibendrinimas dėl atkarpų.

                      Dabar pasirašytos sutartys arba jau vyksta darbai:
                      - Tiltas per Nerį - 64 mln. Eur - 1,5 km
                      - Šveicarija - Žeimiai - 88 mln. Eur - 12,2 km
                      - Žeimiai - Šėta - 77 mln. Eur - 17,7 km
                      - Šėta - Ramygala (1 dalis) - 98 mln. Eur - 17,1 km
                      - Šėta - Ramygala (2 dalis) - 83 mln. Eur - 12,1 km

                      Viso 410 mln. Eur - 60,6 km

                      Šiemet dar turėtų pasirašyti (vyksta konkursai):
                      - Kaunas - Šveicarija - 19,4 km
                      - Ramygala - Berčiūnai - 24,5 km
                      - Berčiūnai - Joniškėlis - 24,5 km

                      Viso 68,4 km

                      Tai jeigu tos likusios atkarpos praeis gerai pirkimus, šiemet turėsim sutarčių už bent ~800 mln. Eur - 129 km
                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                      Pasirašė dar:
                      - Kaunas - Šveicarija - 221 mln. Eur - 18,9 km
                      - Šveicarija - Žeimiai (bėgių tiesimas) - 13,9 mln. Eur - 10 km


                      Tai jau už 644 mln. Eur darbų

                      https://rail-baltica.lt/rail-baltica...asos-statybos/
                      Ir dar pasirašė:
                      - Ramygala - Berčiūnai - 249 mln. Eur - 24,4 km
                      - Berčiūnai - Joniškėlis - 127 mln. Eur - 12,3 km

                      Iki metų galo darbai apims 114 km.

                      Tai dabar sumoje jau už 1 mlrd. 20 mln. Eur darbų.


                      https://rail-baltica.lt/rail-baltica...rtes-sutartys/

                      Click image for larger version  Name:	Rail-Baltica-Lietuvoje-2025-statusas-1024x576.jpg Views:	0 Size:	46,8 kB ID:	2226279

                      Comment


                        Įdomu, kodėl atkarpa iki Joniškėlio suskaidyta į atskirus gabaliukus. Tie 12,3km tai panašu, kad yra ta atkarpa iki kur atgal susijungia planuojama linija pro Panevėžio miestą.
                        UPDATE: OK, supratau - ten baigiasi Panevėžio rajono savivaldybė.
                        Paskutinis taisė felar; 2025.10.23, 12:06.

                        Comment


                          Šiandien , Jonavos raj., oro uosto prieigose, pamačiau kasimo techniką, atliekamus kasimo darbus buvusio Daukliūnų k. teritorijoje, atkarpoje Palemonas - Šveicarija. Greičiausiai statys geležinkelio viaduką kertantį vietinės reikšmės kelią. Click image for larger version  Name:	Screenshot_20251023_153705_Adobe Acrobat.jpg Views:	588 Size:	389,6 kB ID:	2226311
                          Attached Files
                          Paskutinis taisė AVATAR; 2025.10.26, 12:20.

                          Comment


                            Parašė AVATAR Rodyti pranešimą
                            Šiandien Jonavos raj., oro uosto prieigose pamačiau kasimo techniką, atliekamus kasimo darbus buvusio Daukliūnų k. teritorijoje, atkarpoje Palemonas - Šveicarija. Greičiausiai statys geležinkelio viaduką kertantį vietinės reikšmės kelią.
                            Taip, ir nuleis kelią žemyn porą metrų
                            Click image for larger version

Name:	Screenshot_20251023_163724.png
Views:	775
Size:	154,1 kB
ID:	2226317

                            Comment


                              Parašė alga Rodyti pranešimą

                              Kad dabar kalba, kad pirmai pradžiai įmontuos vėžės keitimo prietaisą kažkur prie Kauno, kad traukiniai su kintama vėže nekainuoja labai jau brangiai. Buvo Arenijaus Jackaus interviu, kuris minėtas praeitam puslapy: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...idelis-issukis

                              Talgo vėžės keitimo mechanizmo reklama:
                              https://youtu.be/qwNl-g_91GE?si=lnF5Ha_tMZnch7lb&t=138
                              Daryti tokį variantą neapsimoka, nes ar taip ar taip bus padaryta vėžė iki Vilniaus anksčiau ar vėliau, ir tai padidins dėvėjimasi ir didins išlaidas išlaikyti tokį variantą.

                              Comment


                                Parašė AB Ben Ten Rodyti pranešimą

                                Daryti tokį variantą neapsimoka, nes ar taip ar taip bus padaryta vėžė iki Vilniaus anksčiau ar vėliau, ir tai padidins dėvėjimasi ir didins išlaidas išlaikyti tokį variantą.
                                Palauksim tuos 30 ar 40 metų, ką jau čia visokie vėžės keitikliai. Gyvenom be jų iki šiol, gyvensim ir toliau

                                Comment


                                  Tikiuosi bus nueita logiškiausiu keliu ir Vilnius-Kaunas (o vėliau ir kiti geležinkeliai) bus perdaryti į standartinė vėžę.
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                    Tikiuosi bus nueita logiškiausiu keliu ir Vilnius-Kaunas (o vėliau ir kiti geležinkeliai) bus perdaryti į standartinė vėžę.
                                    Vargu. Kroviniai iš rytų. Nebent dvigubinti.

                                    Comment


                                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                      Tikiuosi bus nueita logiškiausiu keliu ir Vilnius-Kaunas (o vėliau ir kiti geležinkeliai) bus perdaryti į standartinė vėžę.
                                      Netikiu, kad aš to sulauksiu.

                                      Comment


                                        Kauno tiltai feisbuke pasidalino darbų apimtimi savo ruože:

                                        Ruožas: Ramygala–Berčiūnai (24,43 km)
                                        Sutarties vertė: 205 693 295,87 Eur (be PVM)
                                        Terminai: darbus numatoma atlikti iki 2028 m. II ketv.
                                        Sutarties objektas: naujos geležinkelio sankasos dvikeliui įrengimas ir inžinerinių statinių statyba.
                                        Projekto apimtis:
                                        • Įrengiama dvikelio geležinkelio sankasa su priklausiniais (24,43 km) ruože Ramygala–Berčiūnai;
                                        • Įrengiamos 2 gyvūnų praginos;
                                        • Įrengiamas 1 žaliasis tiltas;
                                        • Statomi 3 geležinkelio viadukai;
                                        • Statomi 8 geležinkelio tiltai;
                                        • Įrengiami aptarnavimo ir privažiuojamieji keliai, kurių bendras ilgis apie 53,8 km;
                                        Rekonstruojama valstybinės reikšmės kelio A8, A17 ir 195 atkarpos;
                                        Atliekami valstybinės reikšmės 3002 kelio remonto darbai;
                                        • Rekonstruojami 110 kV ir 330 kV „Litgrid“ elektros tinklai;
                                        • Rekonstruojami ESO vidutinio slėgio dujotiekio tinklai;
                                        • Rekonstruojami 0,4 kV ir 10 kV ESO elektros skirstomieji tinklai;
                                        • Projektas apima „Litgrid“ tinklų (Panevėžio mazge) projektavimą ir rekonstravimą.
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Žmonėms besirūpinantiems automobilių infrastruktūra turėtų būti gana įdomus sprendimas su 195 ir A17 sankryža (suklijuota iš preliminaraus projekto kuris buvo įmestas prieš porą metų rinkos konsultacijoje, tad ne 100% garantas kad būtent taip bus, bet šansai dideli)

                                          Click image for larger version  Name:	RB-A17-195_crop.png Views:	0 Size:	5,95 MB ID:	2226845

                                          Comment

                                          Working...
                                          X