Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Apeliacinis teismas neleido pasirašyt sutarties diegti signalizaciją RB1. Darbus buvo privaloma pabaigt iki 2027m pabaigos. Dėl draudimo, pasirašymas gali nusikelt minimum 6 menėsius. Latviukai skundžias kad jų pasiūlymas buvo atmestas be pagrindo.

    https://www.15min.lt/verslas/naujien...zd-662-2546898

    Comment


      Gal latviai buvo nusamdę John'ą ir VLR'ą kaip konsultantus, su šūkiu "pinigų bus tiek kiek reikia."
      Atsiprašau, nesusilaikiau...
      Šiaip dažnai pritariu jūsų kritikai.
      Paskutinis taisė B.S.; 2025.10.21, 00:54.

      Comment


        Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
        Apeliacinis teismas neleido pasirašyt sutarties diegti signalizaciją RB1. Darbus buvo privaloma pabaigt iki 2027m pabaigos. Dėl draudimo, pasirašymas gali nusikelt minimum 6 menėsius. Latviukai skundžias kad jų pasiūlymas buvo atmestas be pagrindo.

        https://www.15min.lt/verslas/naujien...zd-662-2546898
        Latviai kaip šuo ant šieno, nei pats kaulą graužia, nei kitam duoda

        Comment


          Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

          Latviai kaip šuo ant šieno, nei pats kaulą graužia, nei kitam duoda
          Nežinau visos istorijos, bet imho pabandyti išplėšti kontraktą - įprasta verslo praktika.
          LTGI irgi nepasistengė įtikinti teismo savo sprendimo pagrįstumu ir skaidrumu.

          Tad turim ką turim.

          Comment


            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

            Nežinau visos istorijos, bet imho pabandyti išplėšti kontraktą - įprasta verslo praktika.
            LTGI irgi nepasistengė įtikinti teismo savo sprendimo pagrįstumu ir skaidrumu.

            Tad turim ką turim.
            Natūralu, kad verslas visomis išgalėmis kovos dėl tokių pobūdžio kontraktų. Juo labiau tokios srities užsakymų regione nėra tiek daug ir konkursai nėra dažni.

            Parašė Perfect Rodyti pranešimą
            Latviai dabar ištrauks "zuikį iš užančio" ir pareikš, kad pajungimas per oro uostą ir tiltas per Dauguvą ties miesto centru yra pigiau .
            Net neabejoju, kad strategiškai jie tokį žingsnį yra/buvo nusimatę. Tik neaišku ar galutiniame variante neteks likti tik su geležinkelio tiltu numatytoje pagrindinės trasos vietoje.
            Aišku gražus noras už tuo pačius geležinkelio plėtrai skirtus pinigus pasistatyti ir svarbų autotransporto tiltą, bet gal kiek per daug apsižiota.

            Comment


              Estiškas oro patrulis taip pat nesnaudžia! Žemės darbai ruože Soodevahe–Kangru, apie 10 km į pietus nuo Talino, kur net 5 km geležinkelis eis grioviu klintyse iki 10 m žemiau žemės lygio.



              Kontraktas pasirašytas beveik lygiai metus prieš video: https://www.railwaypro.com/wp/rail-b...nique-section/

              Comment


                Akivaizdus įrodymas, kad RB Estijoje jau baigia pasiekti Tallinną, o LT Vilniaus kryptimi darbai dar net nepradėti. Šachas ir matas, ponai.
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                  Akivaizdus įrodymas, kad RB Estijoje jau baigia pasiekti Tallinną, o LT Vilniaus kryptimi darbai dar net nepradėti. Šachas ir matas, ponai.
                  Jau labai senai buvo minima, kad Vilniaus atkarpa mus paskutinėje vietoja iš bėgių darbų. Svarbu nuvažiuot iki Latvijos, o ne iki Vilniaus, juo labiau kol bus ir be Vilniaus atkarpos, su dabartiniu traukiniu nuvažiuoti iki Kauno nėra sunku.

                  Comment


                    Parašė AB Ben Ten Rodyti pranešimą
                    Jau labai senai buvo minima, kad Vilniaus atkarpa mus paskutinėje vietoja iš bėgių darbų. Svarbu nuvažiuot iki Latvijos, o ne iki Vilniaus, juo labiau kol bus ir be Vilniaus atkarpos, su dabartiniu traukiniu nuvažiuoti iki Kauno nėra sunku.
                    Kad dabar kalba, kad pirmai pradžiai įmontuos vėžės keitimo prietaisą kažkur prie Kauno, kad traukiniai su kintama vėže nekainuoja labai jau brangiai. Buvo Arenijaus Jackaus interviu, kuris minėtas praeitam puslapy: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...idelis-issukis

                    Talgo vėžės keitimo mechanizmo reklama:
                    https://youtu.be/qwNl-g_91GE?si=lnF5Ha_tMZnch7lb&t=138

                    Comment


                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                      Kad dabar kalba, kad pirmai pradžiai įmontuos vėžės keitimo prietaisą kažkur prie Kauno, kad traukiniai su kintama vėže nekainuoja labai jau brangiai. Buvo Arenijaus Jackaus interviu, kuris minėtas praeitam puslapy: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...idelis-issukis

                      Talgo vėžės keitimo mechanizmo reklama:
                      https://youtu.be/qwNl-g_91GE?si=lnF5Ha_tMZnch7lb&t=138
                      yra paprastesnis būdas, naudojamas Šveicarijos kalnuose: https://www.youtube.com/watch?v=cDkGUnqLXUk

                      Pilnas straipsnis: https://www.railwaygazette.com/passe.../63110.article

                      Comment


                        Šveicarijos kalnuose switchina tarp standard gauge ir 1m. Switchinti iš standard gauge į platesnę vežę be Talgo ir kažkada Lietuvoje naudotos SUW 2000 sistemos nėra labai kitų pasirinkimų. Turint omeny, kad bus tie switcheriai tai riedmenų konkurso pasirinkimas bus tarp Talgo ir... Talgo?

                        Click image for larger version

Name:	vg.png
Views:	793
Size:	137,9 kB
ID:	2226264

                        Comment


                          Parašė felar Rodyti pranešimą
                          Šveicarijos kalnuose switchina tarp standard gauge ir 1m. Switchinti iš standard gauge į platesnę vežę be Talgo ir kažkada Lietuvoje naudotos SUW 2000 sistemos nėra labai kitų pasirinkimų. Turint omeny, kad bus tie switcheriai tai riedmenų konkurso pasirinkimas bus tarp Talgo ir... Talgo?

                          Click image for larger version

Name:	vg.png
Views:	793
Size:	137,9 kB
ID:	2226264
                          Nebūtinai Talgo bus - pločiai nemaža dalimi tėra skaičius, kurį galima koreguoti. O ir iš infrastruktūros pusės, galima montuoti universalius keitiklius kurie tinkami skirtingoms sistemoms, kas yra daroma Ispanijoje.

                          Comment


                            Tuo tarpu

                            „Rail Baltica“ sėkmingai įgyvendino tikslą statybas išplėsti iki 114 km ruožo: pasirašytos naujos 376 mln. Eur vertės sutartys
                            rail-baltica.lt

                            24,4 km geležinkelio sankasos su inžineriniais statiniais ruože Ramygala–Berčiūnai pastatys AB „Kauno tiltai“. Dar 12,3 km geležinkelio sankasos su inžineriniais statiniais ruože Berčiūnai–Joniškėlis pastatys AB „HISK“. Šių sutarčių bendra vertė – 375,8 mln. Eur (su PVM)

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Iš aukščiau Verslo žinių straipsnio apibendrinimas dėl atkarpų.

                              Dabar pasirašytos sutartys arba jau vyksta darbai:
                              - Tiltas per Nerį - 64 mln. Eur - 1,5 km
                              - Šveicarija - Žeimiai - 88 mln. Eur - 12,2 km
                              - Žeimiai - Šėta - 77 mln. Eur - 17,7 km
                              - Šėta - Ramygala (1 dalis) - 98 mln. Eur - 17,1 km
                              - Šėta - Ramygala (2 dalis) - 83 mln. Eur - 12,1 km

                              Viso 410 mln. Eur - 60,6 km

                              Šiemet dar turėtų pasirašyti (vyksta konkursai):
                              - Kaunas - Šveicarija - 19,4 km
                              - Ramygala - Berčiūnai - 24,5 km
                              - Berčiūnai - Joniškėlis - 24,5 km

                              Viso 68,4 km

                              Tai jeigu tos likusios atkarpos praeis gerai pirkimus, šiemet turėsim sutarčių už bent ~800 mln. Eur - 129 km
                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              Pasirašė dar:
                              - Kaunas - Šveicarija - 221 mln. Eur - 18,9 km
                              - Šveicarija - Žeimiai (bėgių tiesimas) - 13,9 mln. Eur - 10 km


                              Tai jau už 644 mln. Eur darbų

                              https://rail-baltica.lt/rail-baltica...asos-statybos/
                              Ir dar pasirašė:
                              - Ramygala - Berčiūnai - 249 mln. Eur - 24,4 km
                              - Berčiūnai - Joniškėlis - 127 mln. Eur - 12,3 km

                              Iki metų galo darbai apims 114 km.

                              Tai dabar sumoje jau už 1 mlrd. 20 mln. Eur darbų.


                              https://rail-baltica.lt/rail-baltica...rtes-sutartys/

                              Click image for larger version  Name:	Rail-Baltica-Lietuvoje-2025-statusas-1024x576.jpg Views:	0 Size:	46,8 kB ID:	2226279

                              Comment


                                Įdomu, kodėl atkarpa iki Joniškėlio suskaidyta į atskirus gabaliukus. Tie 12,3km tai panašu, kad yra ta atkarpa iki kur atgal susijungia planuojama linija pro Panevėžio miestą.
                                UPDATE: OK, supratau - ten baigiasi Panevėžio rajono savivaldybė.
                                Paskutinis taisė felar; 2025.10.23, 12:06.

                                Comment


                                  Šiandien , Jonavos raj., oro uosto prieigose, pamačiau kasimo techniką, atliekamus kasimo darbus buvusio Daukliūnų k. teritorijoje, atkarpoje Palemonas - Šveicarija. Greičiausiai statys geležinkelio viaduką kertantį vietinės reikšmės kelią. Click image for larger version  Name:	Screenshot_20251023_153705_Adobe Acrobat.jpg Views:	588 Size:	389,6 kB ID:	2226311
                                  Attached Files
                                  Paskutinis taisė AVATAR; 2025.10.26, 12:20.

                                  Comment


                                    Parašė AVATAR Rodyti pranešimą
                                    Šiandien Jonavos raj., oro uosto prieigose pamačiau kasimo techniką, atliekamus kasimo darbus buvusio Daukliūnų k. teritorijoje, atkarpoje Palemonas - Šveicarija. Greičiausiai statys geležinkelio viaduką kertantį vietinės reikšmės kelią.
                                    Taip, ir nuleis kelią žemyn porą metrų
                                    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20251023_163724.png
Views:	618
Size:	154,1 kB
ID:	2226317

                                    Comment


                                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                                      Kad dabar kalba, kad pirmai pradžiai įmontuos vėžės keitimo prietaisą kažkur prie Kauno, kad traukiniai su kintama vėže nekainuoja labai jau brangiai. Buvo Arenijaus Jackaus interviu, kuris minėtas praeitam puslapy: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...idelis-issukis

                                      Talgo vėžės keitimo mechanizmo reklama:
                                      https://youtu.be/qwNl-g_91GE?si=lnF5Ha_tMZnch7lb&t=138
                                      Daryti tokį variantą neapsimoka, nes ar taip ar taip bus padaryta vėžė iki Vilniaus anksčiau ar vėliau, ir tai padidins dėvėjimasi ir didins išlaidas išlaikyti tokį variantą.

                                      Comment


                                        Parašė AB Ben Ten Rodyti pranešimą

                                        Daryti tokį variantą neapsimoka, nes ar taip ar taip bus padaryta vėžė iki Vilniaus anksčiau ar vėliau, ir tai padidins dėvėjimasi ir didins išlaidas išlaikyti tokį variantą.
                                        Palauksim tuos 30 ar 40 metų, ką jau čia visokie vėžės keitikliai. Gyvenom be jų iki šiol, gyvensim ir toliau

                                        Comment


                                          Tikiuosi bus nueita logiškiausiu keliu ir Vilnius-Kaunas (o vėliau ir kiti geležinkeliai) bus perdaryti į standartinė vėžę.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X