Parašė VLR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Tik įdomu kiek to latvių įsisavinto milijardo teko projekto valdymui.Parašė alga Rodyti pranešimą
Velnias, tik pradėjom džiaugtis matomo progreso žiedeliais. Pasirodo, viskas prastai, tuo tarpu, kai latviai įsisavino milijardą prieš infliaciją, o estai jau turi 100% kontraktų.
Kadangi matau statybos kainas, tai Rygoje galėtų būti paslėptas ne vienas kazino.
- 4 patinka
Comment
-
Atvažiavo pas latvius Stepukonis ir pralošė kazino kokius 20 kartų daugiau negu Vilniaus stadiono lėšų.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Tik įdomu kiek to latvių įsisavinto milijardo teko projekto valdymui.
Kadangi matau statybos kainas, tai Rygoje galėtų būti paslėptas ne vienas kazino.
Comment
-
Svarbiausia, kad latviai "prijungs" Rygą prie RB už tą "įsisavintą" milijardąParašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Tik įdomu kiek to latvių įsisavinto milijardo teko projekto valdymui.
Kadangi matau statybos kainas, tai Rygoje galėtų būti paslėptas ne vienas kazino.
Galėtų ir LTG varyti tokį PiaRą, kad jau šiemet Vilnių prijungė prie RB (nors realiai niekas nieko nepadarė, bet juk užtenka 1520 mm bėgių nuo miesto iki artimiausio RB taško ir tai vadinama prijungimu, o linija į Kauną jau egzistuoja).
Apie situaciją Estijoje turbūt nemažai pasako info iš jų LinkedIn pranešimo paskelbto prieš tris dienas:
???? Today marks the 11th anniversary of Rail Baltic Estonia. The project has made significant progress over the years in construction, design, and land acquisition, bringing the future of a modern high-speed railway closer to reality.
✅ Completed:
34 structures – viaducts, bridges, tunnels, and ecoducts
28 air and gas line crossings
Stage I of Pärnu passenger terminal
2 infrastructure maintenance depot storage areas
???? Under construction:
10 railway crossings
6 stages of the Ülemiste terminal
12 main line sections
✍ In design:
Soodevahe–Muuga main line
Muuga freight terminal
Southern areas of the Ülemiste terminal
Main line section from Tootsi southwards
15 railway crossings
????️ Land acquisition:
Approximately 80% of the required land has been acquiredPaskutinis taisė sleader; 2025.10.13, 15:22.
- 8 patinka
Comment
-
Palaikinau VLR paklodę net neskaitęs. Sveikas sugrįžęs !
Ir ačiū už šaltą dušą. Jau buvau beveik patikėjęs, kad su RB Lietuvoje viskas gana gerai. Gerai, kad dar yra blaiviai mąstančių žmonių, sustatančių viską į savo vietas (1- Estija, 2 - Latvija, Baltijos Moldova - Lietuva).Paskutinis taisė Tomas; 2025.10.13, 16:30.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 8 patinka
Comment
-
Man atrodo as pradedu suprasti. Cia ne gelezinkelio tiesimas, o pinigu isisavinimo konkursas - tai tada gal vistik 1-Latvija, 2-Estija, ir kaskur toli Lietuva?Parašė Tomas Rodyti pranešimąPalaikinau VLR paklodę net neskaitęs. Sveikas sugrįžęs !
Ir ačiū už šaltą dušą. Jau buvau beveik patikėjęs, kad su RB Lietuvoje viskas gana gerai. Gerai, kad dar yra blaiviai mąstančių žmonių, sustatančių viską į savo vietas (1- Estija, 2 - Latvija, Baltijos Moldova - Lietuva).
- 4 patinka
Comment
-
Kas yra "12 main line sections"? Nematau nei vieno skaičiaus su kilometrais.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Apie situaciją Estijoje turbūt nemažai pasako info iš jų LinkedIn pranešimo paskelbto prieš tris dienas:
-
Comment
-
Įdomumo dėlei užklausiau ChatGPT, kiek greitasis traukinys, galintis važiuoti 250 km/h, prarastų laiko, jei dėl stačių Neries šlaitų jam trijų kilometrų ruože greitį reikėtų sulėtinti iki 70 km/h (sulėtėjimas iki 70 km/h - čia jau mano spėjimas). Tai tam prireiktų bevei 4 min ir daugiau nei puse laiko reikėtų ne to ruožo įveikimui, bet sulėtėjimui/įsibėgėjimui. Pagal planą Kaunas - Ryga kelionė turėtų trukti 94 minutes ir jei nebūtų to tilto, kuris eina 'per laukus', tai kelionės laiką tikėtina prailgintų iki 10%.Parašė xvoss Rodyti pranešimąAš nesupratau per ką tas tiltas eina? Kur Neris?
- 3 patinka
Comment
-
Manau, kad traukinys daugiau laiko praras važiuodamas per Kauną. Nelabai svarbu, kaip - per HES-ą ar tuneliu ir per stotį... Kažkada kažkur skaičiau apie planą atsiskirti nuo Mauručių, Nemuną kirsti kažkur tarp Kauno ir Vilkijos ir į dabartinę trasą įsijungti kažkur prie Žeimių. Bet...Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Įdomumo dėlei užklausiau ChatGPT, kiek greitasis traukinys, galintis važiuoti 250 km/h, prarastų laiko, jei dėl stačių Neries šlaitų jam trijų kilometrų ruože greitį reikėtų sulėtinti iki 70 km/h (sulėtėjimas iki 70 km/h - čia jau mano spėjimas). Tai tam prireiktų beveik 4 min ir daugiau nei puse laiko reikėtų ne to ruožo įveikimui, bet sulėtėjimui/įsibėgėjimui. Pagal planą Kaunas - Ryga kelionė turėtų trukti 94 minutes ir jei nebūtų to tilto, kuris eina 'per laukus', tai kelionės laiką tikėtina prailgintų iki 10%.
Comment
-
o kokia Lietuvai būtų nauda iš greitojo traukinio Varšuva-Ryga/Talinas, kuris net į Kauną neužvažiuoja?Parašė Vitas Rodyti pranešimą
Manau, kad traukinys daugiau laiko praras važiuodamas per Kauną. Nelabai svarbu, kaip - per HES-ą ar tuneliu ir per stotį... Kažkada kažkur skaičiau apie planą atsiskirti nuo Mauručių, Nemuną kirsti kažkur tarp Kauno ir Vilkijos ir į dabartinę trasą įsijungti kažkur prie Žeimių. Bet...
- 7 patinka
Comment
-
Tiesiog leido sau tokią prabangą leisti HSR per caro laikų sutrasuotą kelią. Bet kokiu atveju Kaunas būtų privalomas "lėtas" sustojimas.
Kvailiau, kad Kauno oro uoste nesuplanavo žmogiškos stoties, kuri tarnautų kaip atsarginė ir moderni, viename komplekse su oro uostu. Dabar bus stotelė laukuose.
- 12 patinka
Comment
-
Pats irgi neradau ir AI nepadėjo. Reikėtų turbūt arba giliau pas estus informacijoje krapštytis, arba pačių RB Estonia klausti.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Kas yra "12 main line sections"? Nematau nei vieno skaičiaus su kilometrais.
Pagal viską turėtų būti kažkur tarpe tarp Talino ir Tootsi.
Čia konkursas kas daugiau parašų ant riebesnės sutarties suraitysParašė vital7777 Rodyti pranešimą
Man atrodo as pradedu suprasti. Cia ne gelezinkelio tiesimas, o pinigu isisavinimo konkursas - tai tada gal vistik 1-Latvija, 2-Estija, ir kaskur toli Lietuva?
Paskutinis taisė sleader; 2025.10.14, 12:43.
Comment
-
Per miestus retai kada statoma nauja HSR trasa, paprastai naujos linijos tiesiamos iki miestų kur įsilieją į XIX a. geležinkelių trasas, kaip kad Zaragosoje, Hanoveryje, Kaselyje ir pan. nes jaujos stotys laukuose patogu nebent didelėse šalyse. Pas mus jei reiks autobusu trenktis 30 min iki prie Babtų esančią Kauno HSR stotį kad pavažiuot iki Panevėžio - Berčiūnų stoties...Parašė Sula Rodyti pranešimąTiesiog leido sau tokią prabangą leisti HSR per caro laikų sutrasuotą kelią.
Bet sutinku, kad geležinkelis tarp Mauručių iki Palemono privalo būti pritaikytas XXI a. greitajam geležinkeliui.
Comment
-
Tai, kad geležinkelis vėluoja man asmeniškai mažiau yra nerimo, labiau neramina pats geležinkelio trasos projektas/dizainas tarp Kauno (oro uosto) ir LV sienos.Parašė ngtvs001 Rodyti pranešimąTalinas ir Ryga tiesiog pasidarys Top jungtis per kažkokią Lietuvą.
Pažiūrėjus Kaunas-PL siena atrodo gerai padarytas projektas su atšaka į Marijampolę. Labai padeda, kad jau dabar yra keleivinis traukinys Kaunas-Marijampolė. Tuo tarpu pvz. Kaunas-Jonava-Kėdainiai geležinkelis kursuoja simboliškai. Pajungus Panevėžio, Rygos kryptį gal išeitų populiarinti geležinkelio susisiekimo iš Kauno link šių gana didelių miestų.
Vienintelis trūkumas Kaunas-PL siena atkarpoj, kad nepajungiamas Kalvarijos miestelis. Gal tai tik ambicijos klausimas, taip kaip su ruožu ties Kaunu.
Kauno ruožas. Butelio kakliukas yra carinis geležinkelio tunelis. Planas maximum (max ambicija), kad pro ten eitų sudvejintas hsr tęsinys ir miesto būsimo tramvajaus bėgiai ir miesto stotelė geležinkelios stoty, bet trasos atžvilgiu esamas planas atrodo vis dar pakenčiamas, vertinčiau 6/10 kas yra teigiamas pažymys. Labiausiai aktualu yra paties Kauno geležinkelio pastato kokybė, jo pasiekiamumas, o ne tunelis, kuris iš savęs apart visko jau yra expierence'as mūsų regione.
Daugiausiai klausimų kelia Kaunas-LV siena.
Trūksta atšakų į Jonavą ir oro uostą (Oro uosto trasa orientacinė, žodžiu rail baltica pagr. trasos stoties atskiras peronas ir bėgiai veda link oro uosto pastato):
Gustonyse (pažymėjau stačiakampiu) būtų persėdimo stotis tinkama tiek Šiauliams, Radviliškiui, tiek Panevėžiui. Taip pat Rail Baltica atšaka į Kėdainius (bet arba rusiškos vėžės arba perkaltos į europinę vėžę). Vis tiek be tunelio trasa gali eiti tik toli Panevėžio miesto pakraščiu. Tolimoje ateity galbūt galėtų atsirast patogus po Panevėžiu einantis tunelis jei Gustonys užknis, bet jei Panevėžy negyvens daugiau 80k gyventojų tai gali būti, kad ir neatsiras joks tunelis.
Paskutinis taisė PoDV; 2025.10.14, 13:58.
- 1 patinka
Comment
-
Klausimas yra ką vadiname "pritaikimu XXI a. greitajam geležinkeliui"? Nes iš principo, jei max įkalnės nėra pažeidžiamos, kreivės nėra stipriai per mažos (daugiau ~150m spindulys) ir yra elektrifikuota - tai praktiškai kiekvienas greitasis traukinys gali važiuoti - ne greitai, bet gali.Parašė Palpatine Rodyti pranešimąBet sutinku, kad geležinkelis tarp Mauručių iki Palemono privalo būti pritaikytas XXI a. greitajam geležinkeliui.
Kas yra planuojama Kauno mazge RB projekte yra pagrinde sprendimai padidinti pralaidumą ir sumažinti konfliktinių vietų skaičių - išsukimai per viadukus vietoj kertant trasas, pervažų panaikinimas. Tai realaus greičio nelabai įtakoja - man regis nuo Palemono iki Jiesios greičiai bus daugmaž tokie kokie ir dabar yra.
O iki Mauručių šiaip tai nebus RB2 daroma, nesu tikras iš kur šitai ištraukta.
- 1 patinka
Comment
-
Atšakos į Jonavą nėra, nes Jonavoje, priešingai nei Marijampolėje, nėra standartinės vėžės.Parašė PoDV Rodyti pranešimąTrūksta atšakų į Jonavą ir oro uostą (Oro uosto trasa orientacinė, žodžiu rail baltica pagr. trasos stoties atskiras peronas ir bėgiai veda link oro uosto pastato):
Į KUN (Tiksliau į Karmėlavą, statant stotį tarp karmėlavos ir KUN, kad galėtų ir oro uosto keleiviai, ir vietiniai naudotis) iš tiesų būtų naudinga nutiesti geležinkelį ir paleisti traukinį Kaunas - KUN (Karmėlava). Bet iš esmės RB tam netrukdo ir tai turėtų (bei pilnai galėtų) būti daroma kito projekto rėmuose, nes atšaka būtų aklakelis ir įvažiuojama tik nuo Kauno pusės. Tai čia su RB esminiais tikslais nedraugauja.
- 3 patinka
Comment
-
Negi per Kauno stotį traukiniai lėks 249 km/h? Net anksčiau mano minėtuose miestuose max greitis yra tarp 60 ir 160 km/h miesto ribose. Svarbiausia butelio kakliukų ir vieno lygio sankryžų naikinimas.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Klausimas yra ką vadiname "pritaikimu XXI a. greitajam geležinkeliui"? Nes iš principo, jei max įkalnės nėra pažeidžiamos, kreivės nėra stipriai per mažos (daugiau ~150m spindulys) ir yra elektrifikuota - tai praktiškai kiekvienas greitasis traukinys gali važiuoti - ne greitai, bet gali.
Kas yra planuojama Kauno mazge RB projekte yra pagrinde sprendimai padidinti pralaidumą ir sumažinti konfliktinių vietų skaičių - išsukimai per viadukus vietoj kertant trasas, pervažų panaikinimas. Tai realaus greičio nelabai įtakoja - man regis nuo Palemono iki Jiesios greičiai bus daugmaž tokie kokie ir dabar yra.
O iki Mauručių šiaip tai nebus RB2 daroma, nesu tikras iš kur šitai ištraukta.
O jei ir bus toks keleivių srautas, kad kai kuriem keleiviniam traukiniam reiktų nestoti Kauno stotyje, tam būtų kelias per HES
- 1 patinka
Comment
-
Tai ir sakau kad bus greitis daugmaž toks koks yra dabar (su esama vėže) - maždaug tarp 80 ir 160 km/hParašė Palpatine Rodyti pranešimą
Negi per Kauno stotį traukiniai lėks 249 km/h? Net anksčiau mano minėtuose miestuose max greitis yra tarp 60 ir 160 km/h miesto ribose. Svarbiausia butelio kakliukų ir vieno lygio sankryžų naikinimas.
O jei ir bus toks keleivių srautas, kad kai kuriem keleiviniam traukiniam reiktų nestoti Kauno stotyje, tam būtų kelias per HES
- 1 patinka
Comment
Comment