Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Parašysiu paklodę, nes nebeplanuoju atrašinėti į individualius pranešimus. Jei nenorite skaityti, visada galite mane užbaninti, ką aš sėkmingai padariau su keliais forumo nariais. Vis tik reikia suteikti kažkiek balanso šitame forume, tad planuoju karts nuo karto parašyti po paklodę su santrauka.
    Velnias, tik pradėjom džiaugtis matomo progreso žiedeliais. Pasirodo, viskas prastai, tuo tarpu, kai latviai įsisavino milijardą prieš infliaciją, o estai jau turi 100% kontraktų.

    Comment


      Parašė alga Rodyti pranešimą

      Velnias, tik pradėjom džiaugtis matomo progreso žiedeliais. Pasirodo, viskas prastai, tuo tarpu, kai latviai įsisavino milijardą prieš infliaciją, o estai jau turi 100% kontraktų.
      Tik įdomu kiek to latvių įsisavinto milijardo teko projekto valdymui.
      Kadangi matau statybos kainas, tai Rygoje galėtų būti paslėptas ne vienas kazino.

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

        Tik įdomu kiek to latvių įsisavinto milijardo teko projekto valdymui.
        Kadangi matau statybos kainas, tai Rygoje galėtų būti paslėptas ne vienas kazino.
        Atvažiavo pas latvius Stepukonis ir pralošė kazino kokius 20 kartų daugiau negu Vilniaus stadiono lėšų.

        Comment


          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

          Tik įdomu kiek to latvių įsisavinto milijardo teko projekto valdymui.
          Kadangi matau statybos kainas, tai Rygoje galėtų būti paslėptas ne vienas kazino.
          Svarbiausia, kad latviai "prijungs" Rygą prie RB už tą "įsisavintą" milijardą
          Galėtų ir LTG varyti tokį PiaRą, kad jau šiemet Vilnių prijungė prie RB (nors realiai niekas nieko nepadarė, bet juk užtenka 1520 mm bėgių nuo miesto iki artimiausio RB taško ir tai vadinama prijungimu, o linija į Kauną jau egzistuoja).

          Apie situaciją Estijoje turbūt nemažai pasako info iš jų LinkedIn pranešimo paskelbto prieš tris dienas:

          ???? Today marks the 11th anniversary of Rail Baltic Estonia. The project has made significant progress over the years in construction, design, and land acquisition, bringing the future of a modern high-speed railway closer to reality.
          ✅ Completed:
          34 structures – viaducts, bridges, tunnels, and ecoducts
          28 air and gas line crossings
          Stage I of Pärnu passenger terminal
          2 infrastructure maintenance depot storage areas
          ???? Under construction:
          10 railway crossings
          6 stages of the Ülemiste terminal
          12 main line sections
          ✍ In design:
          Soodevahe–Muuga main line
          Muuga freight terminal
          Southern areas of the Ülemiste terminal
          Main line section from Tootsi southwards
          15 railway crossings
          ????️ Land acquisition:
          Approximately 80% of the required land has been acquired
          Paskutinis taisė sleader; Vakar, 14:22.

          Comment


            Palaikinau VLR paklodę net neskaitęs. Sveikas sugrįžęs !

            Ir ačiū už šaltą dušą. Jau buvau beveik patikėjęs, kad su RB Lietuvoje viskas gana gerai. Gerai, kad dar yra blaiviai mąstančių žmonių, sustatančių viską į savo vietas (1- Estija, 2 - Latvija, Baltijos Moldova - Lietuva).
            Paskutinis taisė Tomas; Vakar, 15:30.
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
              Palaikinau VLR paklodę net neskaitęs. Sveikas sugrįžęs !

              Ir ačiū už šaltą dušą. Jau buvau beveik patikėjęs, kad su RB Lietuvoje viskas gana gerai. Gerai, kad dar yra blaiviai mąstančių žmonių, sustatančių viską į savo vietas (1- Estija, 2 - Latvija, Baltijos Moldova - Lietuva).
              Man atrodo as pradedu suprasti. Cia ne gelezinkelio tiesimas, o pinigu isisavinimo konkursas - tai tada gal vistik 1-Latvija, 2-Estija, ir kaskur toli Lietuva?

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                Apie situaciją Estijoje turbūt nemažai pasako info iš jų LinkedIn pranešimo paskelbto prieš tris dienas:
                Kas yra "12 main line sections"? Nematau nei vieno skaičiaus su kilometrais.
                -

                Comment


                  Parašė xvoss Rodyti pranešimą
                  Aš nesupratau per ką tas tiltas eina? Kur Neris?
                  Įdomumo dėlei užklausiau ChatGPT, kiek greitasis traukinys, galintis važiuoti 250 km/h, prarastų laiko, jei dėl stačių Neries šlaitų jam trijų kilometrų ruože greitį reikėtų sulėtinti iki 70 km/h (sulėtėjimas iki 70 km/h - čia jau mano spėjimas). Tai tam prireiktų bevei 4 min ir daugiau nei puse laiko reikėtų ne to ruožo įveikimui, bet sulėtėjimui/įsibėgėjimui. Pagal planą Kaunas - Ryga kelionė turėtų trukti 94 minutes ir jei nebūtų to tilto, kuris eina 'per laukus', tai kelionės laiką tikėtina prailgintų iki 10%.


                  Comment


                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                    Įdomumo dėlei užklausiau ChatGPT, kiek greitasis traukinys, galintis važiuoti 250 km/h, prarastų laiko, jei dėl stačių Neries šlaitų jam trijų kilometrų ruože greitį reikėtų sulėtinti iki 70 km/h (sulėtėjimas iki 70 km/h - čia jau mano spėjimas). Tai tam prireiktų beveik 4 min ir daugiau nei puse laiko reikėtų ne to ruožo įveikimui, bet sulėtėjimui/įsibėgėjimui. Pagal planą Kaunas - Ryga kelionė turėtų trukti 94 minutes ir jei nebūtų to tilto, kuris eina 'per laukus', tai kelionės laiką tikėtina prailgintų iki 10%.

                    Manau, kad traukinys daugiau laiko praras važiuodamas per Kauną. Nelabai svarbu, kaip - per HES-ą ar tuneliu ir per stotį... Kažkada kažkur skaičiau apie planą atsiskirti nuo Mauručių, Nemuną kirsti kažkur tarp Kauno ir Vilkijos ir į dabartinę trasą įsijungti kažkur prie Žeimių. Bet...

                    Comment


                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą

                      Manau, kad traukinys daugiau laiko praras važiuodamas per Kauną. Nelabai svarbu, kaip - per HES-ą ar tuneliu ir per stotį... Kažkada kažkur skaičiau apie planą atsiskirti nuo Mauručių, Nemuną kirsti kažkur tarp Kauno ir Vilkijos ir į dabartinę trasą įsijungti kažkur prie Žeimių. Bet...
                      o kokia Lietuvai būtų nauda iš greitojo traukinio Varšuva-Ryga/Talinas, kuris net į Kauną neužvažiuoja?

                      Comment


                        Traukinio tikslas nėra tik važiuoti. Traukiniai veža keleivius ir krovinius tarp populiacijos/ekonominių centrų. Tai visokias nieko nejungiančias trasas palikime fantazijoms.
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Tiesiog leido sau tokią prabangą leisti HSR per caro laikų sutrasuotą kelią. Bet kokiu atveju Kaunas būtų privalomas "lėtas" sustojimas.
                          Kvailiau, kad Kauno oro uoste nesuplanavo žmogiškos stoties, kuri tarnautų kaip atsarginė ir moderni, viename komplekse su oro uostu. Dabar bus stotelė laukuose.

                          Comment

                          Working...
                          X