Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Parašysiu paklodę, nes nebeplanuoju atrašinėti į individualius pranešimus. Jei nenorite skaityti, visada galite mane užbaninti, ką aš sėkmingai padariau su keliais forumo nariais. Vis tik reikia suteikti kažkiek balanso šitame forume, tad planuoju karts nuo karto parašyti po paklodę su santrauka.
    Velnias, tik pradėjom džiaugtis matomo progreso žiedeliais. Pasirodo, viskas prastai, tuo tarpu, kai latviai įsisavino milijardą prieš infliaciją, o estai jau turi 100% kontraktų.

    Comment


      Parašė alga Rodyti pranešimą

      Velnias, tik pradėjom džiaugtis matomo progreso žiedeliais. Pasirodo, viskas prastai, tuo tarpu, kai latviai įsisavino milijardą prieš infliaciją, o estai jau turi 100% kontraktų.
      Tik įdomu kiek to latvių įsisavinto milijardo teko projekto valdymui.
      Kadangi matau statybos kainas, tai Rygoje galėtų būti paslėptas ne vienas kazino.

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

        Tik įdomu kiek to latvių įsisavinto milijardo teko projekto valdymui.
        Kadangi matau statybos kainas, tai Rygoje galėtų būti paslėptas ne vienas kazino.
        Atvažiavo pas latvius Stepukonis ir pralošė kazino kokius 20 kartų daugiau negu Vilniaus stadiono lėšų.

        Comment


          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

          Tik įdomu kiek to latvių įsisavinto milijardo teko projekto valdymui.
          Kadangi matau statybos kainas, tai Rygoje galėtų būti paslėptas ne vienas kazino.
          Svarbiausia, kad latviai "prijungs" Rygą prie RB už tą "įsisavintą" milijardą
          Galėtų ir LTG varyti tokį PiaRą, kad jau šiemet Vilnių prijungė prie RB (nors realiai niekas nieko nepadarė, bet juk užtenka 1520 mm bėgių nuo miesto iki artimiausio RB taško ir tai vadinama prijungimu, o linija į Kauną jau egzistuoja).

          Apie situaciją Estijoje turbūt nemažai pasako info iš jų LinkedIn pranešimo paskelbto prieš tris dienas:

          ???? Today marks the 11th anniversary of Rail Baltic Estonia. The project has made significant progress over the years in construction, design, and land acquisition, bringing the future of a modern high-speed railway closer to reality.
          ✅ Completed:
          34 structures – viaducts, bridges, tunnels, and ecoducts
          28 air and gas line crossings
          Stage I of Pärnu passenger terminal
          2 infrastructure maintenance depot storage areas
          ???? Under construction:
          10 railway crossings
          6 stages of the Ülemiste terminal
          12 main line sections
          ✍ In design:
          Soodevahe–Muuga main line
          Muuga freight terminal
          Southern areas of the Ülemiste terminal
          Main line section from Tootsi southwards
          15 railway crossings
          ????️ Land acquisition:
          Approximately 80% of the required land has been acquired
          Paskutinis taisė sleader; Vakar, 14:22.

          Comment


            Palaikinau VLR paklodę net neskaitęs. Sveikas sugrįžęs !

            Ir ačiū už šaltą dušą. Jau buvau beveik patikėjęs, kad su RB Lietuvoje viskas gana gerai. Gerai, kad dar yra blaiviai mąstančių žmonių, sustatančių viską į savo vietas (1- Estija, 2 - Latvija, Baltijos Moldova - Lietuva).
            Paskutinis taisė Tomas; Vakar, 15:30.
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
              Palaikinau VLR paklodę net neskaitęs. Sveikas sugrįžęs !

              Ir ačiū už šaltą dušą. Jau buvau beveik patikėjęs, kad su RB Lietuvoje viskas gana gerai. Gerai, kad dar yra blaiviai mąstančių žmonių, sustatančių viską į savo vietas (1- Estija, 2 - Latvija, Baltijos Moldova - Lietuva).
              Man atrodo as pradedu suprasti. Cia ne gelezinkelio tiesimas, o pinigu isisavinimo konkursas - tai tada gal vistik 1-Latvija, 2-Estija, ir kaskur toli Lietuva?

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                Apie situaciją Estijoje turbūt nemažai pasako info iš jų LinkedIn pranešimo paskelbto prieš tris dienas:
                Kas yra "12 main line sections"? Nematau nei vieno skaičiaus su kilometrais.
                -

                Comment


                  Parašė xvoss Rodyti pranešimą
                  Aš nesupratau per ką tas tiltas eina? Kur Neris?
                  Įdomumo dėlei užklausiau ChatGPT, kiek greitasis traukinys, galintis važiuoti 250 km/h, prarastų laiko, jei dėl stačių Neries šlaitų jam trijų kilometrų ruože greitį reikėtų sulėtinti iki 70 km/h (sulėtėjimas iki 70 km/h - čia jau mano spėjimas). Tai tam prireiktų bevei 4 min ir daugiau nei puse laiko reikėtų ne to ruožo įveikimui, bet sulėtėjimui/įsibėgėjimui. Pagal planą Kaunas - Ryga kelionė turėtų trukti 94 minutes ir jei nebūtų to tilto, kuris eina 'per laukus', tai kelionės laiką tikėtina prailgintų iki 10%.


                  Comment


                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                    Įdomumo dėlei užklausiau ChatGPT, kiek greitasis traukinys, galintis važiuoti 250 km/h, prarastų laiko, jei dėl stačių Neries šlaitų jam trijų kilometrų ruože greitį reikėtų sulėtinti iki 70 km/h (sulėtėjimas iki 70 km/h - čia jau mano spėjimas). Tai tam prireiktų beveik 4 min ir daugiau nei puse laiko reikėtų ne to ruožo įveikimui, bet sulėtėjimui/įsibėgėjimui. Pagal planą Kaunas - Ryga kelionė turėtų trukti 94 minutes ir jei nebūtų to tilto, kuris eina 'per laukus', tai kelionės laiką tikėtina prailgintų iki 10%.

                    Manau, kad traukinys daugiau laiko praras važiuodamas per Kauną. Nelabai svarbu, kaip - per HES-ą ar tuneliu ir per stotį... Kažkada kažkur skaičiau apie planą atsiskirti nuo Mauručių, Nemuną kirsti kažkur tarp Kauno ir Vilkijos ir į dabartinę trasą įsijungti kažkur prie Žeimių. Bet...

                    Comment


                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą

                      Manau, kad traukinys daugiau laiko praras važiuodamas per Kauną. Nelabai svarbu, kaip - per HES-ą ar tuneliu ir per stotį... Kažkada kažkur skaičiau apie planą atsiskirti nuo Mauručių, Nemuną kirsti kažkur tarp Kauno ir Vilkijos ir į dabartinę trasą įsijungti kažkur prie Žeimių. Bet...
                      o kokia Lietuvai būtų nauda iš greitojo traukinio Varšuva-Ryga/Talinas, kuris net į Kauną neužvažiuoja?

                      Comment


                        Traukinio tikslas nėra tik važiuoti. Traukiniai veža keleivius ir krovinius tarp populiacijos/ekonominių centrų. Tai visokias nieko nejungiančias trasas palikime fantazijoms.
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Tiesiog leido sau tokią prabangą leisti HSR per caro laikų sutrasuotą kelią. Bet kokiu atveju Kaunas būtų privalomas "lėtas" sustojimas.
                          Kvailiau, kad Kauno oro uoste nesuplanavo žmogiškos stoties, kuri tarnautų kaip atsarginė ir moderni, viename komplekse su oro uostu. Dabar bus stotelė laukuose.

                          Comment


                            Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                            Kas yra "12 main line sections"? Nematau nei vieno skaičiaus su kilometrais.
                            Pats irgi neradau ir AI nepadėjo. Reikėtų turbūt arba giliau pas estus informacijoje krapštytis, arba pačių RB Estonia klausti.
                            Pagal viską turėtų būti kažkur tarpe tarp Talino ir Tootsi.

                            Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

                            Man atrodo as pradedu suprasti. Cia ne gelezinkelio tiesimas, o pinigu isisavinimo konkursas - tai tada gal vistik 1-Latvija, 2-Estija, ir kaskur toli Lietuva?
                            Čia konkursas kas daugiau parašų ant riebesnės sutarties suraitys
                            Paskutinis taisė sleader; Šiandien, 11:43.

                            Comment


                              Talinas ir Ryga tiesiog pasidarys Top jungtis per kažkokią Lietuvą.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Tiesiog leido sau tokią prabangą leisti HSR per caro laikų sutrasuotą kelią.
                                Per miestus retai kada statoma nauja HSR trasa, paprastai naujos linijos tiesiamos iki miestų kur įsilieją į XIX a. geležinkelių trasas, kaip kad Zaragosoje, Hanoveryje, Kaselyje ir pan. nes jaujos stotys laukuose patogu nebent didelėse šalyse. Pas mus jei reiks autobusu trenktis 30 min iki prie Babtų esančią Kauno HSR stotį kad pavažiuot iki Panevėžio - Berčiūnų stoties...

                                Bet sutinku, kad geležinkelis tarp Mauručių iki Palemono privalo būti pritaikytas XXI a. greitajam geležinkeliui.

                                Comment


                                  Parašė ngtvs001 Rodyti pranešimą
                                  Talinas ir Ryga tiesiog pasidarys Top jungtis per kažkokią Lietuvą.
                                  Tai, kad geležinkelis vėluoja man asmeniškai mažiau yra nerimo, labiau neramina pats geležinkelio trasos projektas/dizainas tarp Kauno (oro uosto) ir LV sienos.

                                  Pažiūrėjus Kaunas-PL siena atrodo gerai padarytas projektas su atšaka į Marijampolę. Labai padeda, kad jau dabar yra keleivinis traukinys Kaunas-Marijampolė. Tuo tarpu pvz. Kaunas-Jonava-Kėdainiai geležinkelis kursuoja simboliškai. Pajungus Panevėžio, Rygos kryptį gal išeitų populiarinti geležinkelio susisiekimo iš Kauno link šių gana didelių miestų.

                                  Vienintelis trūkumas Kaunas-PL siena atkarpoj, kad nepajungiamas Kalvarijos miestelis. Gal tai tik ambicijos klausimas, taip kaip su ruožu ties Kaunu.
                                  Click image for larger version  Name:	rail baltica kalvarija.png Views:	0 Size:	386,7 kB ID:	2224940

                                  Kauno ruožas. Butelio kakliukas yra carinis geležinkelio tunelis. Planas maximum (max ambicija), kad pro ten eitų sudvejintas hsr tęsinys ir miesto būsimo tramvajaus bėgiai ir miesto stotelė geležinkelios stoty, bet trasos atžvilgiu esamas planas atrodo vis dar pakenčiamas, vertinčiau 6/10 kas yra teigiamas pažymys. Labiausiai aktualu yra paties Kauno geležinkelio pastato kokybė, jo pasiekiamumas, o ne tunelis, kuris iš savęs apart visko jau yra expierence'as mūsų regione.

                                  Daugiausiai klausimų kelia Kaunas-LV siena.

                                  Trūksta atšakų į Jonavą ir oro uostą (Oro uosto trasa orientacinė, žodžiu rail baltica pagr. trasos stoties atskiras peronas ir bėgiai veda link oro uosto pastato):
                                  Click image for larger version  Name:	rail baltica jonava.png Views:	0 Size:	432,5 kB ID:	2224941

                                  Gustonyse (pažymėjau stačiakampiu) būtų persėdimo stotis tinkama tiek Šiauliams, Radviliškiui, tiek Panevėžiui. Taip pat Rail Baltica atšaka į Kėdainius (bet arba rusiškos vėžės arba perkaltos į europinę vėžę). Vis tiek be tunelio trasa gali eiti tik toli Panevėžio miesto pakraščiu. Tolimoje ateity galbūt galėtų atsirast patogus po Panevėžiu einantis tunelis jei Gustonys užknis, bet jei Panevėžy negyvens daugiau 80k gyventojų tai gali būti, kad ir neatsiras joks tunelis.
                                  Click image for larger version  Name:	rail baltica panevezys.png Views:	0 Size:	489,3 kB ID:	2224942

                                  Paskutinis taisė PoDV; Šiandien, 12:58.

                                  Comment


                                    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
                                    Bet sutinku, kad geležinkelis tarp Mauručių iki Palemono privalo būti pritaikytas XXI a. greitajam geležinkeliui.
                                    Klausimas yra ką vadiname "pritaikimu XXI a. greitajam geležinkeliui"? Nes iš principo, jei max įkalnės nėra pažeidžiamos, kreivės nėra stipriai per mažos (daugiau ~150m spindulys) ir yra elektrifikuota - tai praktiškai kiekvienas greitasis traukinys gali važiuoti - ne greitai, bet gali.

                                    Kas yra planuojama Kauno mazge RB projekte yra pagrinde sprendimai padidinti pralaidumą ir sumažinti konfliktinių vietų skaičių - išsukimai per viadukus vietoj kertant trasas, pervažų panaikinimas. Tai realaus greičio nelabai įtakoja - man regis nuo Palemono iki Jiesios greičiai bus daugmaž tokie kokie ir dabar yra.

                                    O iki Mauručių šiaip tai nebus RB2 daroma, nesu tikras iš kur šitai ištraukta.

                                    Comment


                                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                      Trūksta atšakų į Jonavą ir oro uostą (Oro uosto trasa orientacinė, žodžiu rail baltica pagr. trasos stoties atskiras peronas ir bėgiai veda link oro uosto pastato):
                                      Atšakos į Jonavą nėra, nes Jonavoje, priešingai nei Marijampolėje, nėra standartinės vėžės.
                                      Į KUN (Tiksliau į Karmėlavą, statant stotį tarp karmėlavos ir KUN, kad galėtų ir oro uosto keleiviai, ir vietiniai naudotis) iš tiesų būtų naudinga nutiesti geležinkelį ir paleisti traukinį Kaunas - KUN (Karmėlava). Bet iš esmės RB tam netrukdo ir tai turėtų (bei pilnai galėtų) būti daroma kito projekto rėmuose, nes atšaka būtų aklakelis ir įvažiuojama tik nuo Kauno pusės. Tai čia su RB esminiais tikslais nedraugauja.

                                      Comment


                                        Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                                        Klausimas yra ką vadiname "pritaikimu XXI a. greitajam geležinkeliui"? Nes iš principo, jei max įkalnės nėra pažeidžiamos, kreivės nėra stipriai per mažos (daugiau ~150m spindulys) ir yra elektrifikuota - tai praktiškai kiekvienas greitasis traukinys gali važiuoti - ne greitai, bet gali.

                                        Kas yra planuojama Kauno mazge RB projekte yra pagrinde sprendimai padidinti pralaidumą ir sumažinti konfliktinių vietų skaičių - išsukimai per viadukus vietoj kertant trasas, pervažų panaikinimas. Tai realaus greičio nelabai įtakoja - man regis nuo Palemono iki Jiesios greičiai bus daugmaž tokie kokie ir dabar yra.

                                        O iki Mauručių šiaip tai nebus RB2 daroma, nesu tikras iš kur šitai ištraukta.
                                        Negi per Kauno stotį traukiniai lėks 249 km/h? Net anksčiau mano minėtuose miestuose max greitis yra tarp 60 ir 160 km/h miesto ribose. Svarbiausia butelio kakliukų ir vieno lygio sankryžų naikinimas.
                                        O jei ir bus toks keleivių srautas, kad kai kuriem keleiviniam traukiniam reiktų nestoti Kauno stotyje, tam būtų kelias per HES

                                        Comment


                                          Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

                                          Negi per Kauno stotį traukiniai lėks 249 km/h? Net anksčiau mano minėtuose miestuose max greitis yra tarp 60 ir 160 km/h miesto ribose. Svarbiausia butelio kakliukų ir vieno lygio sankryžų naikinimas.
                                          O jei ir bus toks keleivių srautas, kad kai kuriem keleiviniam traukiniam reiktų nestoti Kauno stotyje, tam būtų kelias per HES
                                          Tai ir sakau kad bus greitis daugmaž toks koks yra dabar (su esama vėže) - maždaug tarp 80 ir 160 km/h

                                          Comment

                                          Working...
                                          X