Pradedamas žemės paįmimo procesas Panevėžio infrastruktūros priežiūros depui https://rail-baltica.lt/informacija-...iams-projektu/
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Jon Worth blogo postas apie RB
Rail Baltica: better informed but none the wiser
https://crossborderrail.trainsforeur...one-the-wiser/
...
It’s worth taking a step back to answer a different question first though: what sort of a railway is Rail Baltica going to be? The lack of a clear answer to that is at the heart of many problems with the project.
The answer is that Rail Baltica is sort of three types of railways – regional passenger rail (stopping services, 160km/h), freight (120km/h), and high speed long distance rail (249km/h).
The problem of course comes when you combine all of those into one railway project – you need passing loops for your regional and freight trains to allow the high speed long distance trains to overtake.
But does Rail Baltica have enough money to actually build a line fully equipped for that?
In the margins of the event in Tallinn I attended many spoke of de-scoping the project – even building some parts only single track – because the project is delayed and over budget. But doing that is going to result in even more conflicts between the different sorts of users of the line.
...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąRB dalis, dėl kurios miegu ramiausiai, yra Lenkijoje. Ką jau ką, bet geležinkelius ir apskritai transportą, Lenkija daro kone pavyzdingai, maksimaliai išnaudodami ES paramą ir darydami gerus sprendimus ir didelius projektus tiek nacionaliniu lygiu, tiek atskiruose miestuose. Taip kad, imho, Lenkijos RB yra tikrai gerose rankose.O gal nereikėtų taip ramiai miegoti, nes lenkai neplanavo ir neplanuoja iki Lietuvos tiesti jokio greitojo geželinkelio?Čia ne savi vs nesavi, o diskusija apie svarbiausią Lietuvos istorijoje transporto projektą ir Vilniaus sujungimą greituoju geležinkeliu su Varšuva.
Jų atkarpa Elk - Trakiszki neatrodo labai daug žadančiai ir netgi mūsų RB I, įrengus signalizacijas ir kontaktinį tinklą, galėtų užtikrinti ne mažesnio lygio susisiekimą.
Šaltinis: https://rail-baltica.pl/
Nors patys jie rašo :
Bet čia tikriausiai turi omenyje tik atkarpą tarp Balstogės ir Varšuvos. Kaip ir rašiau anksčiau, kai buvo kalbėta apie 300+ greičius, Lenkams atkarpa už Balstogės mažai rūpi ir apskritai kalbėti apie kažkokokius didelius greičius net neverta.Thanks to the implementation of the investment, the travel time of trains on the Polish section of Rail Baltica will be shortened. Passenger trains will speed up to 160 km/h, and freight trains – up to 120 km/h, which means that the journey from Białystok to Warsaw will take less than two hours.
Paskutinis taisė sleader; 2024.06.04, 12:30.
Comment
-
Šiaip tai lenkai yra įsipareigoję nutiesti elektrifikuotą dvikelį iki sienos (ir net nėra planų kažkaip bandyti iš Lietuvos pusės prijunginėti RB II prie esamos jungties, tik prie naujos dvikelio trasos), tai kažkas vis dėl to turėtų atsirasti. Man regis teoriškai turėjo būti 200km/h Lenkijoje, bet šiuo momentu iš tiesų nėra aišku.Parašė sleader Rodyti pranešimąO gal nereikėtų taip ramiai miegoti, nes lenkai neplanavo ir neplanuoja iki Lietuvos tiesti jokio greitojo geželinkelio?
Jų atkarpa Elk - Trakiszki neatrodo labai daug žadančiai ir netgi mūsų RB I, įrengus signalizacijas ir kontaktinį tinklą, galėtų užtikrinti ne mažesnio lygio susisiekimą.
Bet čia tikriausiai turi omenyje tik atkarpą tarp Balstogės ir Varšuvos. Kaip ir rašiau anksčiau, kai buvo kalbėta apie 300+ greičius, Lenkams atkarpa už Balstogės mažai rūpi ir apskritai kalbėti apie kažkokokius didelius greičius net neverta.
Comment
-
Peržiūrėjus ortofoto, tai matosi kai kuriose atkarpose šalia esamo kelio pradėtas tiesti antras. Tik, pagal schemą nepanašu jog paskutinėje atkarpoje jis bus tiesinamas. Tai prie tokių vingių, ten tik kokių 60 km/h galima tikėtis.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Šiaip tai lenkai yra įsipareigoję nutiesti elektrifikuotą dvikelį iki sienos (ir net nėra planų kažkaip bandyti iš Lietuvos pusės prijunginėti RB II prie esamos jungties, tik prie naujos dvikelio trasos), tai kažkas vis dėl to turėtų atsirasti. Man regis teoriškai turėjo būti 200km/h Lenkijoje, bet šiuo momentu iš tiesų nėra aišku.
Schemose jie pas save puslapyje įsidėję skaičių 200 km/h, bet apačioje parašę, ką pacitavau, apie 160 km/h. Tačiau žiūrint realiai koks dabar yra geležinkelis ir net pagal schemą, panašu jog toks greitis (200) įmanomas tik Varšuva - Balstogė atkarpoje.
Comment
-
Varšuva - Balstogė turi kažkada pagreitinti iki 200 bet ten vis dar daug vieno lygio pervažų.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Šiaip tai lenkai yra įsipareigoję nutiesti elektrifikuotą dvikelį iki sienos (ir net nėra planų kažkaip bandyti iš Lietuvos pusės prijunginėti RB II prie esamos jungties, tik prie naujos dvikelio trasos), tai kažkas vis dėl to turėtų atsirasti. Man regis teoriškai turėjo būti 200km/h Lenkijoje, bet šiuo momentu iš tiesų nėra aišku.
Nuo Balstogės iki Lietuvos bus nauji keliai tokių pat parametrų kaip RB.
openrailwaymap jau seniai yra Elk - Lietuva parinkta trasa įkelta, Balstogė - Elk dar nėra galutinio sprendimo bet trasa turėtų eiti daugiau mažiau esamu koridoriumi (tik prie Balstogės jungsis į naują geležinkelio aplinkėlį)
- 4 patinka
Comment
-
Mano supratimu turėtų būti tiesinamas, nuo Elk. Sąsajos taškas skirtingas ganėtinai aiškiai dėl tiesinimo:Parašė sleader Rodyti pranešimąPeržiūrėjus ortofoto, tai matosi kai kuriose atkarpose šalia esamo kelio pradėtas tiesti antras. Tik, pagal schemą nepanašu jog paskutinėje atkarpoje jis bus tiesinamas. Tai prie tokių vingių, ten tik kokių 60 km/h galima tikėtis.
Schemose jie pas save puslapyje įsidėję skaičių 200 km/h, bet apačioje parašę, ką pacitavau, apie 160 km/h. Tačiau žiūrint realiai koks dabar yra geležinkelis ir net pagal schemą, panašu jog toks greitis (200) įmanomas tik Varšuva - Balstogė atkarpoje.
Čia kaip iš Lietuvos pusės atrodo, egzistuojanti jungtis kiek piečiau naujosios, ir jokio pajungimo iš egzistuojančios į RB2 nėra (kaip tik, planuojamas laikinas jungimas iš naujos į RB1)
Comment
-
Iš kur 2024 deadlainas? Kai pradėjo statybas praeitų metų liepą, spaudoj rašė, kad numatoma statybų trukmė 2,5 metų.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąmano supratimu iš LTG pusės užbaigimo data pastumta į 2026 antrą ketvirtį, bet neaišku kaip su europiniais pinigais kurie įpareigoja iki 2024 galo pasibaigt bus - ar kažkaip bandys dėl to derintis ar kaip.
Comment
-
OpenRailwayMap kažkas nupaišė raudoną punktyrinę liniją, kuri atrodo gerokai patiesinta nei šita. Ji yra su apvažiavimais terminalinių stočių Suvalkuose ir Olecko. Nežinau koks šaltinis ar čia kažkokia fantazija labiau kažkieno.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Jų atkarpa Elk - Trakiszki neatrodo labai daug žadančiai ir netgi mūsų RB I, įrengus signalizacijas ir kontaktinį tinklą, galėtų užtikrinti ne mažesnio lygio susisiekimą.
- 2 patinka
Comment
-
Statybos pradėtos ne praitų metų liepą, o 2022 metų liepą. Kita mėnesį 2 metai sueina...Parašė alga Rodyti pranešimą
Iš kur 2024 deadlainas? Kai pradėjo statybas praeitų metų liepą, spaudoj rašė, kad numatoma statybų trukmė 2,5 metų.
https://www.railbaltica.org/lt/rail-...neri-statybos/
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Mano supratimu turėtų būti tiesinamas, nuo Elk. Sąsajos taškas skirtingas ganėtinai aiškiai dėl tiesinimo:Dėkui abiems už info ir galimus šaltinius kur pasižiūrėtiParašė felar Rodyti pranešimą
OpenRailwayMap kažkas nupaišė raudoną punktyrinę liniją, kuri atrodo gerokai patiesinta nei šita. Ji yra su apvažiavimais terminalinių stočių Suvalkuose ir Olecko. Nežinau koks šaltinis ar čia kažkokia fantazija labiau kažkieno.
Kažkaip patikėjau oficialiame puslapyje pateikta schema. Matosi, kad jiems nėra tai įdomiausia tema RB, nes net savo puslapyje neaktualizuoja informacijos ir "nepasigiria" progresu.
Comment
-
Lyg ir mačiau projektą RBii proga pamatinti Suwalki stotį iš kito galo ir ji taptų ne galine?Parašė felar Rodyti pranešimąOpenRailwayMap kažkas nupaišė raudoną punktyrinę liniją, kuri atrodo gerokai patiesinta nei šita. Ji yra su apvažiavimais terminalinių stočių Suvalkuose ir Olecko. Nežinau koks šaltinis ar čia kažkokia fantazija labiau kažkieno.
Comment
-
Mano pasiieškojimu, turėtų šiais metais darbai prasidėti toje sekcijoje, tai tikriausiai mieliau publikuoja tai kas vyksta, o ne tai kas dar tik vyks.Parašė sleader Rodyti pranešimąDėkui abiems už info ir galimus šaltinius kur pasižiūrėti
Kažkaip patikėjau oficialiame puslapyje pateikta schema. Matosi, kad jiems nėra tai įdomiausia tema RB, nes net savo puslapyje neaktualizuoja informacijos ir "nepasigiria" progresu.
- 1 patinka
Comment
-
Naujienos iš Jonavos žinių portalo
https://www.jonavoszinios.lt/naujien...sb7MgP1_wvmztC lZqbBehjyuYgnI7mxLJswRyTfRyq7riaFO0qqCKY_aem_ARFtk qVRH3TbTXHhboY6pECvF5X6bz48pccCNsAM5nS6960ELXKUQ9-PyKqGit8xH1LBPwqQYopcQd8SsKMyni4P
- 23 patinka
Comment
-
Veikiantis linkas: https://www.jonavoszinios.lt/naujien...uzbaigti-laiku
Įdomiai skiriasi tonas nuo estų ir latvių straipsnių, tiesiog iliustracija Worth'o tezei, kad "Estonia nervous, Latvia chaotic, Lithuania cool".Paskutinis taisė alga; 2024.06.06, 16:51.
- 3 patinka
Comment
-
Nes ten copy/paste LTG pranešimas spaudai. Tai LTG kaip projekto valdytojas tikrai savo pranešime nekels panikos, nerašys, kad kažkas blogai ir t.t. Čia reikėtų jog kažkoks nepriklausomas žurnalistas pasidomėtų ir paklausinėtų, kad matyti realesnių spalvų paveikslą.Parašė alga Rodyti pranešimąVeikiantis linkas: https://www.jonavoszinios.lt/naujien...uzbaigti-laiku
Įdomiai skiriasi tonas nuo estų ir latvių straipsnių, tiesiog iliustracija Worth'o tezei, kad "Estonia nervous, Latvia chaotic, Lithuania cool".
Originalus šaltinis: „Rail Baltica“ Lietuvoje: spartinti statybų darbus padeda pasikeitęs valdymo modelis | Lietuvos Geležinkeliai (ltg.lt)
- 2 patinka
Comment
-
Vykdoma rinkos konsultacija stočių projektavimui https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2024-665989
Comment
-
Dar Rygos stotis nespėjo užstrigti, o Latviai - panikoje dėl galimo uždelsimo. Premjerė teigia, kad dėl šių sutrikimų reikia iš esmės pertvarkyti projekto valdymo modelį Latvijoje ir, kad kreipsis į teisėsaugą jei kils įtarimų dėl vadovų veiksmų iki šiol. Rygos meras sako, kad jei pirmoje stadijoje nepajungs Rygos (projektui sutaupant vos 300 milijonų), projektas tebus dovana estams, nes važinėti ne iš paties centro, o iš miesto pakraščio, į kurį galima nuvažiuoti su traukiniu iš centro pilnu prioritetu, niekas nenorės. Spauda klykia apie Rail Baltca sunkumus, tai yra didžiulė diskusijų tema, kvepia galvų kirtimu.
Lietuvoje, tuo tarpu,vienintelis rimtesnis objektas (Jonavos tiltas) yra pastrigęs jau du metai, praknista galimybė tvarkingai pajungti KUN, o Vilniaus atšaka buvo iš viso atšaukta. Tačiau jokių pertvarkų nėra ir nereikia, viskas yra OK, artojų šalyje kolosalūs susiknisimai ir geopolitinės reikšmės praradimai sueina gerai. Spauda apie tai beveik nekalba, transporto entuziastai mojuoja Lietuvos vėliava ir šaukia 'ūra'. Benkunskas apie Rail Baltica, panašu, apskritai net nežino. Lithuania cool kaip sakoma.
Estai, tuo tarpu, ramiai statosi ir centrinį mazgą už Rail Baltica pinigus, ir turi kontraktų pusei savo atkarpos (daugiau nei Lietuva). Turint omeny, kad tai yra toliausiai nutolusi šalis be derėjimosi galios, jau darosi vis labiau aišku, kas išeis laimėtojais šitame projekte, eilinį kartą išdūrę savo baltoslaviškuosius kaimynus.
- 6 patinka
Comment
-
Gal jau nebestumk. Pripazink, kad klydai, del latviu ir estu progreso ir musu stagnavimo arba is viso nebekelk to klausimo, jei nenori pripazint klydes. Jau juokingai atrodo, kai bandai vartytis.Parašė VLR Rodyti pranešimąDar Rygos stotis nespėjo užstrigti, o Latviai - panikoje dėl galimo uždelsimo. Premjerė teigia, kad dėl šių sutrikimų reikia iš esmės pertvarkyti projekto valdymo modelį Latvijoje ir, kad kreipsis į teisėsaugą jei kils įtarimų dėl vadovų veiksmų iki šiol. Rygos meras sako, kad jei pirmoje stadijoje nepajungs Rygos (projektui sutaupant vos 300 milijonų), projektas tebus dovana estams, nes važinėti ne iš paties centro, o iš miesto pakraščio, į kurį galima nuvažiuoti su traukiniu iš centro pilnu prioritetu, niekas nenorės. Spauda klykia apie Rail Baltca sunkumus, tai yra didžiulė diskusijų tema, kvepia galvų kirtimu.
Lietuvoje, tuo tarpu,vienintelis rimtesnis objektas (Jonavos tiltas) yra pastrigęs jau du metai, praknista galimybė tvarkingai pajungti KUN, o Vilniaus atšaka buvo iš viso atšaukta. Tačiau jokių pertvarkų nėra ir nereikia, viskas yra OK, artojų šalyje kolosalūs susiknisimai ir geopolitinės reikšmės praradimai sueina gerai. Spauda apie tai beveik nekalba, transporto entuziastai mojuoja Lietuvos vėliava ir šaukia 'ūra'. Benkunskas apie Rail Baltica, panašu, apskritai net nežino. Lithuania cool kaip sakoma.
Estai, tuo tarpu, ramiai statosi ir centrinį mazgą už Rail Baltica pinigus, ir turi kontraktų pusei savo atkarpos (daugiau nei Lietuva). Turint omeny, kad tai yra toliausiai nutolusi šalis be derėjimosi galios, jau darosi vis labiau aišku, kas išeis laimėtojais šitame projekte, eilinį kartą išdūrę savo baltoslaviškuosius kaimynus.
- 4 patinka
Comment
Comment