Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    https://www.google.lt/maps/@59.42842...!1e3?entry=ttu
    Jeigu čia ne pramoininis rajonas, tai kas tada pramoninis rajonas? O tramvajus Taline į didelius gyvenamuosius rajonus ir nevažiuoja. Šalia Vilniaus stoties irgi neblogi gyvenamieji rajonai, be to stotis beveik senamiestyje, iki Aušros vartų 5 min. pėsčiomis. Dėl autobusų stoties tai Talino autobusų stotis nuo ten 1,5 km. kai Vilniaus tik per gatvę.
    Visi miestai, kuriuose autobusų stotis yra nutolusi nuo traukinių yra labai blogo planavimo pavyzdys. Idealiu atveju net per gatvę nereikia (tikiuosi naujame projekte numatytas tiesioginis perėjimas su stogu ir elevatoriaus juosta keleiviams ir daiktams), bet Vilniaus yra geriausia situacija iš visų Lietuvos miestų.
    Paskutinis taisė ifl; 2024.02.14, 12:14.

    Comment


      Rail Baltica statyba tarp Jonavos ir Kėdainių, kur kerta dabartinę vėžę. Tik paskutinę sekundę paėmiau nufotografuoti, tai tokia ir kokybė. Atrodo visai aktyviai vyksta statyba.

      Click image for larger version

Name:	IMG_7808.jpeg
Views:	1801
Size:	1,06 MB
ID:	2111144
      Attached Files

      Comment


        Šiandienos atnaujinimas iš ten pat

        Click image for larger version

Name:	IMG_0763.jpg
Views:	2050
Size:	1,24 MB
ID:	2111472 Click image for larger version

Name:	IMG_0760.jpg
Views:	2063
Size:	1,45 MB
ID:	2111471 Click image for larger version

Name:	IMG_0757.jpg
Views:	2065
Size:	1,42 MB
ID:	2111470 Click image for larger version

Name:	IMG_0755.jpg
Views:	3163
Size:	1,01 MB
ID:	2111469 Click image for larger version

Name:	IMG_0753.jpg
Views:	2071
Size:	1,15 MB
ID:	2111468

        Comment


          O tuo tarpu tilto statybos per Nerį, po 1,5 m nuo darbų pradžios atrodo taip. Pas italus matomai siesta tęsiasi...

          Click image for larger version

Name:	IMG_0990.jpg
Views:	1867
Size:	1,43 MB
ID:	2111999 Click image for larger version

Name:	IMG_0991.jpg
Views:	2100
Size:	1,40 MB
ID:	2111998

          Palyginimui Kauno Kleboniškio tilto (tiltų) statybų progresas per metus laiko (taip pat buvo nugriautas ir senasis tiltas)

          Click image for larger version

Name:	IMG_0775.JPG
Views:	1364
Size:	1,47 MB
ID:	2111997

          Comment


            Parašė Lašas Rodyti pranešimą
            O tuo tarpu tilto statybos per Nerį, po 1,5 m nuo darbų pradžios atrodo taip. Pas italus matomai siesta tęsiasi...


            Palyginimui Kauno Kleboniškio tilto (tiltų) statybų progresas per metus laiko (taip pat buvo nugriautas ir senasis tiltas)
            Ant stendo "Darbų pabaiga - 2025-03-31". Kažkaip nelabai realistinis terminas atrodo jei taip ir toliau. Liūdnas vaizdelis.

            Comment


              Parašė Xedos Rodyti pranešimą

              Ant stendo "Darbų pabaiga - 2025-03-31". Kažkaip nelabai realistinis terminas atrodo jei taip ir toliau. Liūdnas vaizdelis.
              Terminas panašus kaip ir Nacionalinio stadiono, progresas (o gal labiau tiktų sakyti regresas) taip pat panašus

              Comment


                Parašė Lašas Rodyti pranešimą

                Terminas panašus kaip ir Nacionalinio stadiono, progresas (o gal labiau tiktų sakyti regresas) taip pat panašus
                Kažin ar tik nebus su tais italais kaip kad buvo Lenkijoje, kai GDDKIA turėjo nutraukti sutartis dėl nulinio progreso ir kelių tiesimo terminų nesilaikymo. Atrodo ne su viena italų įmone ten tada buvo problemų. Nes nerealu atrodo per metus pastatyti tokį tiltą. Tikiuosi, kad klystu.

                Comment


                  Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                  Nes nerealu atrodo per metus pastatyti tokį tiltą. Tikiuosi, kad klystu.
                  Realu, jei darbai vyktų keliais frontais be poilsio dienų 24/7. Bet šiuo atveju to tikėtis, deja, būtų naivu.

                  Comment


                    Reiks dar iš drono kokią gražesnę dieną pasidairyti, bet prieš kelias savaites nepastebėjau praktiškai jokio progreso, lyginant su tuo, ką pats RB Youtube puslapis buvo patalpinęs rudenį. Tai arba ten išvis niekas nevyksta, arba vyksta laaaabai lėtai.

                    Comment


                      Beje, dėl Rygos RB stoties. Gal kažką praleidau (nors turbūt ne vien aš), bet kodėl Rygos RB stoties stogas statomas tik virš būsimų RB stoties peronų, o ne visos stoties, kaip renderiuose?



                      Reali situacija, žiūrint nuo pagrindinio stoties pastato pirmojo kelio

                      Comment


                        Lyg, kad nestabdyt eismo visus vienu metu dengiant. Po poros metų likę.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Beje, dėl Rygos RB stoties. Gal kažką praleidau (nors turbūt ne vien aš), bet kodėl Rygos RB stoties stogas statomas tik virš būsimų RB stoties peronų, o ne visos stoties, kaip renderiuose?
                          Matyt, stato stadijomis, kaip tunelius po greitkeliais.

                          Comment


                            Rygoje pradedama Rail Balticos tilto per Dauguva statyba https://www.railway.supply/en/constr...zCSef6YFRkODp0

                            Click image for larger version

Name:	img_5045.jpeg
Views:	469
Size:	137,0 kB
ID:	2113127

                            Comment


                              Įdomu, kuris tiltas greičiau progresins: Rygos ar Jonavos

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Įdomu, kuris tiltas greičiau progresins: Rygos ar Jonavos
                                Labai viliuosi, kad per ateinančius porą mėnesių vaizdas Jonavos tilto vietoj ims kardinaliai keistis nuo dabartinio vaizdo. Nes jeigu ne, tai manau ir apie galimybę pravažiuoti Rail Baltica 2030 m galima pamiršti...

                                Comment


                                  Įdomu tai, kad šalia esantis (senas) Rygos tiltas yra dvikelis. Tad, net jei latviai būtų tiesiog įrengę dvigubos vėžės kelius ant senojo tilto (t.y. tiesiog pridėję po trečią bėgį kiekviename iš kelių, kas būtų kainavę centus), vis tiek į Rygos centrą eitų dvigubai daugiau kelių, nei bus Kauno tunelyje. Tačiau latviai statys visiškai naują tiltą tik europinei vėžei, kai Kauno tunelyje tiek Rail Baltica dvikelis, tiek vietinis dvikelis bus grūdami į vienkelį (su trimis bėgiais).

                                  Comment


                                    Šiaip ties kitais objektais Jonavos r. tai gražu žiūrėti kaip juda. Šiand gero oro proga teko nuvažiuoti su dviračiu iki artimiausiu statybų, tuoj sukelsiu foto keletą.

                                    Comment


                                      Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                      Įdomu tai, kad šalia esantis (senas) Rygos tiltas yra dvikelis. Tad, net jei latviai būtų tiesiog įrengę dvigubos vėžės kelius ant senojo tilto (t.y. tiesiog pridėję po trečią bėgį kiekviename iš kelių, kas būtų kainavę centus), vis tiek į Rygos centrą eitų dvigubai daugiau kelių, nei bus Kauno tunelyje. Tačiau latviai statys visiškai naują tiltą tik europinei vėžei, kai Kauno tunelyje tiek Rail Baltica dvikelis, tiek vietinis dvikelis bus grūdami į vienkelį (su trimis bėgiais).
                                      Po teisybei, tai Kaune bus statomas atskiras dvikelis RB tiltas, lygiai taip pat, kaip Rygoje. Vis dėl to, tunelio palikimas kaip yra t.y. vienkelis, atrodo keistai ir labai abejotino gerumo sprendimas. Suprantu, kad yra ten kažkokios studijos ir išaiškinimai, kad viskas ten neva bus ok ir visi tie traukiniai visomis kryptimis sutilps į vieną kelią, bet aš norėčiau pamatyti kur nors praktikoje veikiantį tokį sprendimą su vienu keliu ir tokiu eismo intensyvumu tokio ilgio atkarpoje, kur viskas veikia be vėlavimų ir panašių problemų. Bijau, kad gali būti neblogas clusterfuck'as su Kauno tuneliu, kai viską pastačius "netikėtai paaiškės", kad traukiniai nuolat vėluoja ir kas yra rimtų problemų, kurias išspręsti reiks papildomų rimtų investicijų.
                                      Paskutinis taisė John; 2024.02.25, 22:13.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Po teisybei, tai Kaune bus statomas atskiras dvikelis RB tiltas, lygiai taip pat, kaip Rygoje. Vis dėl to, tunelio palikimas kaip yra t.y. vienkelis, atrodo keistai ir labai abejotino gerumo sprendimas. Suprantu, kad yra ten kažkokios studijos ir išaiškinimai, kad viskas ten neva bus ok ir visi tie traukiniai visomis kryptimis sutilps į vieną kelią, bet aš norėčiau pamatyti kur nors praktikoje veikiantį tokį sprendimą su vienu keliu ir tokiu eismo intensyvumu tokio ilgio atkarpoje, kur viskas veikia be vėlavimų ir panašių problemų.
                                        Kiek supratau, Kauno tunelyje viskas sueis į vieną kelią, nes reikia iŠnaUDoTi eSaMĄ inFraStrukTūRą, o platinti tunelį yra Naujieji Vasiukai. Rygą paminėjau todėl, kad jie panašu nežaidžia ten tokių žaidimų - ten išnaudoti esamą infrastruktūrą galimybės buvo geresnės nei Kauno tunelyje, bet jie vis tiek statysis naują tiltą ir turės ne vieną kelią į centrinę stotį (kaip Kaune), o keturis (kaip turi būti). Kauno naujojo tilto atveju - jis bus kelis kartus trumpesnis nei Rygos (ar nei tunelis), tai ten truputį kita skalė, bet taip, smagu, kad jį statys.

                                        Comment


                                          O tai tas Kauno tiltas naujas yra alternatyva tunelio platinimui? Ar ne atvažiavimui iš kitos pusės jis bus skirtas?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X