Parašė Visdarlietus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Visi miestai, kuriuose autobusų stotis yra nutolusi nuo traukinių yra labai blogo planavimo pavyzdys. Idealiu atveju net per gatvę nereikia (tikiuosi naujame projekte numatytas tiesioginis perėjimas su stogu ir elevatoriaus juosta keleiviams ir daiktams), bet Vilniaus yra geriausia situacija iš visų Lietuvos miestų.Paskutinis taisė ifl; 2024.02.14, 12:14.
-
Ant stendo "Darbų pabaiga - 2025-03-31". Kažkaip nelabai realistinis terminas atrodo jei taip ir toliau. Liūdnas vaizdelis.Parašė Lašas Rodyti pranešimąO tuo tarpu tilto statybos per Nerį, po 1,5 m nuo darbų pradžios atrodo taip. Pas italus matomai siesta tęsiasi...
Palyginimui Kauno Kleboniškio tilto (tiltų) statybų progresas per metus laiko (taip pat buvo nugriautas ir senasis tiltas)
- 4 patinka
Comment
-
Terminas panašus kaip ir Nacionalinio stadiono, progresas (o gal labiau tiktų sakyti regresas) taip pat panašusParašė Xedos Rodyti pranešimą
Ant stendo "Darbų pabaiga - 2025-03-31". Kažkaip nelabai realistinis terminas atrodo jei taip ir toliau. Liūdnas vaizdelis.
- 1 patinka
Comment
-
Kažin ar tik nebus su tais italais kaip kad buvo Lenkijoje, kai GDDKIA turėjo nutraukti sutartis dėl nulinio progreso ir kelių tiesimo terminų nesilaikymo. Atrodo ne su viena italų įmone ten tada buvo problemų. Nes nerealu atrodo per metus pastatyti tokį tiltą. Tikiuosi, kad klystu.Parašė Lašas Rodyti pranešimą
Terminas panašus kaip ir Nacionalinio stadiono, progresas (o gal labiau tiktų sakyti regresas) taip pat panašus
- 1 patinka
Comment
-
Realu, jei darbai vyktų keliais frontais be poilsio dienų 24/7. Bet šiuo atveju to tikėtis, deja, būtų naivu.Parašė Xedos Rodyti pranešimąNes nerealu atrodo per metus pastatyti tokį tiltą. Tikiuosi, kad klystu.
- 1 patinka
Comment
-
Matyt, stato stadijomis, kaip tunelius po greitkeliais.Parašė John Rodyti pranešimąBeje, dėl Rygos RB stoties. Gal kažką praleidau (nors turbūt ne vien aš), bet kodėl Rygos RB stoties stogas statomas tik virš būsimų RB stoties peronų, o ne visos stoties, kaip renderiuose?
- 2 patinka
Comment
-
Rygoje pradedama Rail Balticos tilto per Dauguva statyba https://www.railway.supply/en/constr...zCSef6YFRkODp0
Comment
-
Labai viliuosi, kad per ateinančius porą mėnesių vaizdas Jonavos tilto vietoj ims kardinaliai keistis nuo dabartinio vaizdo. Nes jeigu ne, tai manau ir apie galimybę pravažiuoti Rail Baltica 2030 m galima pamiršti...Parašė John Rodyti pranešimąĮdomu, kuris tiltas greičiau progresins: Rygos ar Jonavos
Comment
-
Įdomu tai, kad šalia esantis (senas) Rygos tiltas yra dvikelis. Tad, net jei latviai būtų tiesiog įrengę dvigubos vėžės kelius ant senojo tilto (t.y. tiesiog pridėję po trečią bėgį kiekviename iš kelių, kas būtų kainavę centus), vis tiek į Rygos centrą eitų dvigubai daugiau kelių, nei bus Kauno tunelyje. Tačiau latviai statys visiškai naują tiltą tik europinei vėžei, kai Kauno tunelyje tiek Rail Baltica dvikelis, tiek vietinis dvikelis bus grūdami į vienkelį (su trimis bėgiais).
Comment
-
Po teisybei, tai Kaune bus statomas atskiras dvikelis RB tiltas, lygiai taip pat, kaip Rygoje. Vis dėl to, tunelio palikimas kaip yra t.y. vienkelis, atrodo keistai ir labai abejotino gerumo sprendimas. Suprantu, kad yra ten kažkokios studijos ir išaiškinimai, kad viskas ten neva bus ok ir visi tie traukiniai visomis kryptimis sutilps į vieną kelią, bet aš norėčiau pamatyti kur nors praktikoje veikiantį tokį sprendimą su vienu keliu ir tokiu eismo intensyvumu tokio ilgio atkarpoje, kur viskas veikia be vėlavimų ir panašių problemų. Bijau, kad gali būti neblogas clusterfuck'as su Kauno tuneliu, kai viską pastačius "netikėtai paaiškės", kad traukiniai nuolat vėluoja ir kas yra rimtų problemų, kurias išspręsti reiks papildomų rimtų investicijų.Parašė VLR Rodyti pranešimąĮdomu tai, kad šalia esantis (senas) Rygos tiltas yra dvikelis. Tad, net jei latviai būtų tiesiog įrengę dvigubos vėžės kelius ant senojo tilto (t.y. tiesiog pridėję po trečią bėgį kiekviename iš kelių, kas būtų kainavę centus), vis tiek į Rygos centrą eitų dvigubai daugiau kelių, nei bus Kauno tunelyje. Tačiau latviai statys visiškai naują tiltą tik europinei vėžei, kai Kauno tunelyje tiek Rail Baltica dvikelis, tiek vietinis dvikelis bus grūdami į vienkelį (su trimis bėgiais).Paskutinis taisė John; 2024.02.25, 22:13.
- 2 patinka
Comment
-
Kiek supratau, Kauno tunelyje viskas sueis į vieną kelią, nes reikia iŠnaUDoTi eSaMĄ inFraStrukTūRą, o platinti tunelį yra Naujieji Vasiukai. Rygą paminėjau todėl, kad jie panašu nežaidžia ten tokių žaidimų - ten išnaudoti esamą infrastruktūrą galimybės buvo geresnės nei Kauno tunelyje, bet jie vis tiek statysis naują tiltą ir turės ne vieną kelią į centrinę stotį (kaip Kaune), o keturis (kaip turi būti). Kauno naujojo tilto atveju - jis bus kelis kartus trumpesnis nei Rygos (ar nei tunelis), tai ten truputį kita skalė, bet taip, smagu, kad jį statys.Parašė John Rodyti pranešimą
Po teisybei, tai Kaune bus statomas atskiras dvikelis RB tiltas, lygiai taip pat, kaip Rygoje. Vis dėl to, tunelio palikimas kaip yra t.y. vienkelis, atrodo keistai ir labai abejotino gerumo sprendimas. Suprantu, kad yra ten kažkokios studijos ir išaiškinimai, kad viskas ten neva bus ok ir visi tie traukiniai visomis kryptimis sutilps į vieną kelią, bet aš norėčiau pamatyti kur nors praktikoje veikiantį tokį sprendimą su vienu keliu ir tokiu eismo intensyvumu tokio ilgio atkarpoje, kur viskas veikia be vėlavimų ir panašių problemų.
Comment

Comment