Aš kaip tik manau, kad esamą stotį galima padaryti centrinę tvarkingai ir sistemingai planuojant miestą į pietų pusę. Stotis Pilaitėje visiškai nepatogi, Fabijoniškėse so so, bet irgi ne kažką.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Planavimas, žinoma, yra svarbus veiksnys, bet dabartinę apgailėtiną ir beviltišką situaciją galima efektyviai mitiguoti sutvarkant VT. Tai kainuotų gana nebrangiai (su ES finansavimu) ir užtruktų neilgai. Reiktų kelių tramvajaus linijų bei autobusų/troleibusų maršrutų pertvarkos su daugiau ir dažnesnių G autobusų maršrutų. Bet net ir to VMS nedaro ir renkasi absoliučiai nieko nedarymo strategiją, kas yra tiesiog makabriška ir pražūtinga miestui.Parašė ifl Rodyti pranešimąAš kaip tik manau, kad esamą stotį galima padaryti centrinę tvarkingai ir sistemingai planuojant miestą į pietų pusę. Stotis Pilaitėje visiškai nepatogi, Fabijoniškėse so so, bet irgi ne kažką.
- 10 patinka
Comment
-
Dar reikia nepamiršt, kad Kaune dėl Rail Balticos dingo Amalių stotis. Ir dar praleista galimybė įrengti buvusią Kaunas-1 stotį.Parašė VLR Rodyti pranešimąPats pradėjai tą lyginimą su Vilnius Connect. Bet ok.
Bet kokiu atveju - galim susumuoti:
- Lietuvoje nebus nei vienos bėgių integracijos į tikrą urbanizuotą teritoriją, nors Latvijoje ir Estijoje bus
- Lietuvoje kartu su RB projektu nebus finansuojamos rimtos stotys, nors Latvijoje ir Estijoje bus
- Esami bėgiai į urbanizuotą teritoriją padėjo Latvijoje ir Estijoje darytis projektus ir gauti finansavimą, bet esami bėgiai į urbanizuotą teritoriją (Kauno tunelis) Lietuvoje nepadėjo ir ten bus paliktas vienkelis, į kurį sueis keturi keliai ir kuris taps didžiausiu butelio kakliuku projekte
ir tt.
Nemanau, kad čia reikia daug komentarų.
Ir, šiaip jau, jei Estijoje ir Latvijoje situacija su miestų integravimu į tarpmiestinius ir tarptautinius geležinkelių maršrutus yra gerokai geresnė iš seniau tai tereiškia, kad Lietuvoje reikia stumti rimtus projektus, o ne tai, kad dabar turime amžiną pasiteisinimą nieko nedarymui.
Dėl Kauno tunelio – tai kaip galima perskaityti Final Report, tas tunelis nebus jau toks didelis butelio kakliukas, jo turėtų užtekti iki 2056 m. Nebent sakai, kad bus žymiai daugiau traukinių, nei planuoja 2050-iems metams. Nenuvertinčiau šiuolaikinių galimybių efektyviai išnaudoti infrastruktūrą, tvarkaraštis susidėlioja.
Geri pastebėjimai. Stotys ties Žarijų g. ir Tūkstantmečio g. tikrai galėtų būti įrengtos bent jau regioninių traukinių sustojimams. Trakų vokės stotį įrengti jau išvis yra net ne Rail Balticos klausimas, o Vilniaus garbės reikalas.Parašė Bluefox Rodyti pranešimąLyginant būsimas Rail Baltica stotis Vilniuje ir Rygoje, aš labai nustebau, kai pamačiau, kad Rygoje ir jos aplinkėje teritorijoje planuojama tiek daug stočių:
Tačiau Vilniuje teplanuojamos dvi Rail Baltica stotys (Vilniaus ir Lentvario)? Iš pradžių maniau, kad galbūt toks projekto standartas turėti kuo mažiau stočių ir orientuotis į kelionių greitį, tačiau matydamas stočių kiekį Rygoje nesuprantu, kodėl visiškai nebuvo pergalvotos stočių vietos numatomoje trasoje. Čia nekalbu apie tai, kad idealiai Vilniaus Centrinė Stotis turėtų būti maždaug ties Operos ir Baleto teatro žiedu (kas yra kartais aptariama ir čia), bet tiesiog pritaikyti regioninių/vietinių stotelių išdėliojimą prie šiandienos realybės numatomoje trasoje, kuri beveik sutaps su esamais bėgiais, tam, kad geležinkelio jungtys taptų patogesnės kuo daugiau žmonių. Pavyzdžiui:- Viadukas virš Tūkstantmečio g., kur geležinkelis būtų daug greičiau pasiekiamas automobiliu nuo Minsko pl., Laisvės pr., Vakarinio aplinkelio (ar VT, paleidus jį per magisralines gatves), taip pat vietiniams būsimoje transformuojame geležinkelio teritorijoje, Vingio Akropolyje, šiame gale Naujamiesčio.
- A19/A4 sankirta, kur į P+R aikštelę ar tiesiog išleisti keleivių atvyktų automobiliais iš pietinio Vilniaus
- Vokės stotelė kažkur pačioje Trakų Vokėje iki jos privedant VT (dabartinį A51), o taip pat aptarnaujant besistatančią suburbiją šiauriau geležinkelio privedant kelią/pėsčiųjų takus iki stotelės ir VT, pvz. A62.
Prieš porą metų aš irgi papaišiau, kaip galėtų atrodyti geležinkelių išnaudojimas Vilniuje, tai tikrai nemažai galimybių kurti vietinius centriukus ir gerinti susisiekimą daugeliui rajonų. Iš esmės reikėtų sukurti priemiestinių traukinių sistemą – tam reikėtų viso labo dviejų dažniau važiuojančių traukinių maršrutų (N. Vilnia – Stotis – Trakai ir Jašiūnai – Oro uostas – Stotis – Tūkstantmečio g. – Grigiškės). Įdedu schemą, kur gali būti naujos stotys. Kai kurios iš tikrųjų galėjo būti įrengtos su Rail Baltica. Ką gi, vienintelis šansas – atskiras projektas Vilniaus priemiestiniams traukiniams. Kadangi būtų gerinamas susisiekimas su daugeliu priemiesčių, tai tikrai galėtų susilaukti pritarimo visuomenėje, o ES dar galėtų pafinansuoti, nes Druskininkuose dėl „ekologiško susisiekimo“ gondolas finansavo, tai čia sostinėje pavystyti geležinkelius neturėtų būti problemos.
Beje, Bluefox , motyvuojate stočių įrengimą pirmiausia tuo, kad galima greitai automobiliu atvežti keleivius iki traukinio. Taip, tai būtų įmanoma, bet pagrindinė motyvacija turėtų būti sukurti daugiau vietų, kur patogus susisiekimas su visu miestu. Geležinkelis būtent ir leidžia greitą prijungimą prie kitų geležinkeliu prieinamų vietų ir prie miesto VT (su sąlyga, kad VT gerai prijungtas prie geležinkelio). Pvz. A9/A14 sankryžos (Žarijų g.) stotis galėtų veikti ir kaip persėdimo mazgas tarp skirtingų maršrutų ir t. t.
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 7 patinka
Comment
-
Tai ir dabar tvarkaraščiai "susidėlioja" teorijoje, nors infrastruktūros panaudojimas tėra kokie 10% nuo esančio capacity. Nepaisant to, traukiniai nuolat vėluoja visuose maršrutuose. Kas dėsis by far labiausiai busy visos regiono geležinkelių sistemos lokacijoje , kur susilies tiek esama 1520mm, tiek 1435mm RB vėžė į VIENĄ kelią visomis kryptimis? Kokia tikimybė, kad bet kas, kas nėra japonai, tokioje situacijoje sugebės visiškai nesufakapinti traukinių traffico ir sugebėti viename kelyje suvaldyti vietinį ir tarpmiestinį 1520mm IR 1435mm eismą? Duodu nukirst ranką (ir dar kai ką, ko net nepatogu sakyti), kad tokia tikimybė yra praktiškai lygi nuliui. Turėsim nuolat vėluojančius visų rūšių traukinius ir chaotišką bei nepatikimą eismą. labai norėčiau tikėti, kad tiap nebus, bet manau visi puikiai suprantame, kad bus būtent taip.Parašė taccido Rodyti pranešimą
Nenuvertinčiau šiuolaikinių galimybių efektyviai išnaudoti infrastruktūrą, tvarkaraštis susidėlioja.
- 5 patinka
Comment
-
Tai yra pasekmių lopymas (nesakau, kad nereikia greito VT) netvarkant priežasčių ir toliau gilinant problemą (miestas ir toliau beatodairiškai plečiamas į šiaurę) ir jokių greitų sprendimų pasiekti esamą traukinių stotį be metro nebelieka (40+ min geriausiu atveju autobusu iki stoties iš miesto šiaurės). Traukinių stotis nėra kilnojimo objektas ir versti pusę centro tam, kad ją perkeltume arčiau realaus centro yra visiška nesąmonė. Ir mes patys kalti, kad stotis dabar yra pakraštyje (stotis pastatyta 1862 m.) Pradėjus sistemingai verslo centrų, daugiabučių ir kt. statybas Vilniaus pietuose (Kirtimai, Salininkai ir .t.t.) situacija smarkiai pagerėtų.Parašė John Rodyti pranešimą
Planavimas, žinoma, yra svarbus veiksnys, bet dabartinę apgailėtiną ir beviltišką situaciją galima efektyviai mitiguoti sutvarkant VT. Tai kainuotų gana nebrangiai (su ES finansavimu) ir užtruktų neilgai. Reiktų kelių tramvajaus linijų bei autobusų/troleibusų maršrutų pertvarkos su daugiau ir dažnesnių G autobusų maršrutų. Bet net ir to VMS nedaro ir renkasi absoliučiai nieko nedarymo strategiją, kas yra tiesiog makabriška ir pražūtinga miestui.Paskutinis taisė ifl; 2024.02.14, 01:38.
- 1 patinka
Comment
-
Aišku, negali, nes šviesmetis yra atstumo matas, or dešimtmetis – laiko. Vilnių ir Rygą skiria 300 km, o ne 9,5 trilijonai km.Parašė VLR Rodyti pranešimąO negali būti, kad yra ir tas, ir tas, t.y. kad (1) Lietuvai pasisekė, kad Vilnius apskritai buvo pajungtas prie Rail Baltica vėlesnėje stadijoje, ir, kad (2) Vilnius yra šviesmečiais atsilikęs nuo Rygos pagal transporto infrastruktūrą, o su Rail Baltica statybomis, nuo jos dar keliais dešimtmečiais nutolo?
- 1 patinka
Comment
-
Kam šitas melas? Šitoje pačioje temoje rodžiau, kad RB1/RB2 terminais operuoja tiek LR Susisiekimo ministerija, tiek RB Rail AS. Negi manai, kad jie forumiuko prisiskaitė?Parašė John Rodyti pranešimą
Nurodyk šaltinį, jei kažką cituoji.
Ir šiaip oficialiai nėra jokio RBII ar RBI. Čia mūsų pačių patogumui susigalvoti pavadinimai, kurie niekur nefiguruoja jokioje oficialiojoe RB dokumentacijoje ar aprašymuose. Kaip bebūtų, Lietuva buvo laisva pasirinkti, kur tuos 380mln. išleisti. Pasirinkome blogiausią įmanomą variantą: tuos pinigus paprasščiausiai ištaškėme ir nepanaudojome naudingiems dalykams.Paskutinis taisė alga; 2024.02.14, 02:44.
- 4 patinka
Comment
-
https://www.google.lt/maps/@59.42842...!1e3?entry=ttuParašė ALV77 Rodyti pranešimą
o viespatie kokie pezalai. Ilemiste tikrai nera pramoninis rajonas. Ten yra talino technopolis, daugiausia ofisynai, du dideli prekybcentriai, tramvajus patogiai eina, uz puse km oro uostas ir atstumas iki centro yra tikrai nedidelis. Salia visai neblogi gyvenamieji rajonai ir autobusu stotis uz 1,5km. Kazkada ir pestute ejes tai jokiu problemu... Ilemiste vilniuje butu mazdaug kur ozo prekybos centras
Jeigu čia ne pramoininis rajonas, tai kas tada pramoninis rajonas? O tramvajus Taline į didelius gyvenamuosius rajonus ir nevažiuoja. Šalia Vilniaus stoties irgi neblogi gyvenamieji rajonai, be to stotis beveik senamiestyje, iki Aušros vartų 5 min. pėsčiomis. Dėl autobusų stoties tai Talino autobusų stotis nuo ten 1,5 km. kai Vilniaus tik per gatvę.
- 1 patinka
Comment
-
Amalių stotelė bus gražinama, nors ir tik 1520mm.Parašė taccido Rodyti pranešimą
Dar reikia nepamiršt, kad Kaune dėl Rail Balticos dingo Amalių stotis. Ir dar praleista galimybė įrengti buvusią Kaunas-1 stotį.
- 2 patinka
Comment
-
Kodėl Lietuvoje nėra naikinama sovietinė vėžė? Kokie čia sentimentai kaimynui iš Rytų?..Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Amalių stotelė bus gražinama, nors ir tik 1520mm.
- 1 patinka
Comment
-
Nes šiuo momentu nėra kas finansuotu staigų perėjimą prie 1435mm, lėtas perėjimas gerokai sudėtingesnis logistiškai, be realių 1435mm jungčių nėra daug naudos (su RB bus), dėja yra tai kažkokie tarptautiniai įsipareigojimai leisti tranzitą į Kaliningrado sritį, dėl istorinių priežasčių Europoje vyraujantis krovininių traukinių jungimo būdas yra stipriai prastesnis už sovietinį ir dar kitos priežastys. Bet EU svyruoja planas tokį perėjimą daryti, dar su daug klaustukų, bet gal būt kažkada įvyks.Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Kodėl Lietuvoje nėra naikinama sovietinė vėžė? Kokie čia sentimentai kaimynui iš Rytų?..
- 1 patinka
Comment
-
nusipezi, bet vistiek toliau gydai... atsiversk zemelapi ir paziurek kur ta stotis statoma...... ir prie ko cia Vilnius isvis???Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
https://www.google.lt/maps/@59.42842...!1e3?entry=ttu
Jeigu čia ne pramoininis rajonas, tai kas tada pramoninis rajonas? O tramvajus Taline į didelius gyvenamuosius rajonus ir nevažiuoja. Šalia Vilniaus stoties irgi neblogi gyvenamieji rajonai, be to stotis beveik senamiestyje, iki Aušros vartų 5 min. pėsčiomis. Dėl autobusų stoties tai Talino autobusų stotis nuo ten 1,5 km. kai Vilniaus tik per gatvę.
stotis bus prie peterburi tartu sankryzos, kur yra T1 ir Ilemiste keskus prekybos centrai. Nesuprantu kam tuos gargarus uz keliu kilometru siunti, ten jau kaip ir labiau lasnamejos mikrorajonas.
kaip tik ten labai gera vieta. Nesunku nusigauti visokiu transportu. Ir tram, ir bus, ir savo auto, oro uostas ir priemiestiniai traukiniai patogiai kursuoja... jau ten kuris laikas centriukas vystomas su ofisais, naujais namais, infra ir tt.. estai tiesiog paziurejo i ateiti ir numate miesto pletra, ir du zuikius vienu suviu nusove
- 3 patinka
Comment
-
Kadangi pats nusipezi tai pabaksnosiu pirštu. Tas rajonas kur atsiunčiau yra Ilamiste visai šalia naujos stoties. Vilnije Paneriuose irgi yra Norfos PC bet tai jo nepadaro nepramoniniu rajonu. Ulemiste beje yra kitoje geležinkelio pusėje esantis gamyklų rajonus už kurio pakilimo takas, o toluau dirbami laukai. Taigi pats atsiversk žemėlapį. O Vilnius prie to, kad aš savo atsakymą parašiau į pareiškimą, atseit Vilniaus stotis blogesnėje vietoje su blogesniu susisiekimu nei naujoji Talino, kas yra visiška netiesa. Ir dar pasikartosiu, kad Talibaz ten stotį stato nes pro ten eina RB perspektyva linijos į tunelį link Helsinkio, o ne todėl, kad jie pasirinko kažkokią miesto plėtrą. Ten iš viso oro uosto apsaugos zona su ribotais aukštingumais užstatymais ir pan. Jokia ten miesto plėtra net nekvepia, čia kaip Liepkalnį su Kirtimais vadinti perspektyviais Vilniaus plėtros rajonais.Parašė ALV77 Rodyti pranešimą
nusipezi, bet vistiek toliau gydai... atsiversk zemelapi ir paziurek kur ta stotis statoma...... ir prie ko cia Vilnius isvis???
stotis bus prie peterburi tartu sankryzos, kur yra T1 ir Ilemiste keskus prekybos centrai. Nesuprantu kam tuos gargarus uz keliu kilometru siunti, ten jau kaip ir labiau lasnamejos mikrorajonas.
kaip tik ten labai gera vieta. Nesunku nusigauti visokiu transportu. Ir tram, ir bus, ir savo auto, oro uostas ir priemiestiniai traukiniai patogiai kursuoja... jau ten kuris laikas centriukas vystomas su ofisais, naujais namais, infra ir tt.. estai tiesiog paziurejo i ateiti ir numate miesto pletra, ir du zuikius vienu suviu nusove
Comment
-
genijau tu, as gyvenu 10 min nuo tos vietos ir vos ne kiekviena diena ten pravaziuoju paskutinius 7 metusParašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Kadangi pats nusipezi tai pabaksnosiu pirštu. Tas rajonas kur atsiunčiau yra Ilamiste visai šalia naujos stoties. Vilnije Paneriuose irgi yra Norfos PC bet tai jo nepadaro nepramoniniu rajonu. Ulemiste beje yra kitoje geležinkelio pusėje esantis gamyklų rajonus už kurio pakilimo takas, o toluau dirbami laukai. Taigi pats atsiversk žemėlapį. O Vilnius prie to, kad aš savo atsakymą parašiau į pareiškimą, atseit Vilniaus stotis blogesnėje vietoje su blogesniu susisiekimu nei naujoji Talino, kas yra visiška netiesa. Ir dar pasikartosiu, kad Talibaz ten stotį stato nes pro ten eina RB perspektyva linijos į tunelį link Helsinkio, o ne todėl, kad jie pasirinko kažkokią miesto plėtrą. Ten iš viso oro uosto apsaugos zona su ribotais aukštingumais užstatymais ir pan. Jokia ten miesto plėtra net nekvepia, čia kaip Liepkalnį su Kirtimais vadinti perspektyviais Vilniaus plėtros rajonais.
ta stotis ten visada buvo, tik kaip regioninis sustojimas ir senai toks buvo planas is ten padaryt centriuka. Gal apie 2004 metus buvo paruostas transformacijos projektas, kuriuo buvo atsikratoma sovietinio metalo fabriko...
o Vilnius cia ne prie ko. Aisku geografiskai zymiai geriau Vilniuje, nes paciame centre, bet, kad susisiekimas ten nera geras, manau visi sutiksim
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąIr dar pasikartosiu, kad Talibaz ten stotį stato nes pro ten eina RB perspektyva linijos į tunelį link Helsinkio, o ne todėl, kad jie pasirinko kažkokią miesto plėtrą.
Ir aš dar pasikartosiu kad ne, ne "pro ten" eina perspektyva linijos į tunelį, o iki ten. Variantas A (raudonas) yra pagrindinis į kurį žiūrima (iš 2015 studijos).
Comment
-
Tai variantas A būtent pro tą stotį ir eina. A linijos pradžia ir yra Ulemiste stotyje šiauriau oro uosto.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Ir aš dar pasikartosiu kad ne, ne "pro ten" eina perspektyva linijos į tunelį, o iki ten. Variantas A (raudonas) yra pagrindinis į kurį žiūrima (iš 2015 studijos).
Comment
-
Aha. Bet jeigu pažiūrėtum kaip RB traukiniai važiuotų, tai pamatytum jog Ulemiste stotyje jiems reikėtų pakeisti važiavimo kryptį. Jeigu RB bėgiai važiuotų iki Talino centrinės stoties, lygiai tą patį būtų galima daryti ir ten.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Tai variantas A būtent pro tą stotį ir eina. A linijos pradžia ir yra Ulemiste stotyje šiauriau oro uosto.
Comment
-
Pagal projektą RB trasa turėtų eiti pro Piarnu, tai Ulemiste stotyje kaip tik jokios krypties keisti nereikėtų. Jeigu eis pro Tartu tai vis tiek nemanau, kad į Taliną traukiniai neužvažiuotų, tai čia gaunasi kaip ir taupesnis variantas, tiek laiko tiek trasos prasme negu dar +13 km (į abi puses) jei važiuoti iki Batijos stoties.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Aha. Bet jeigu pažiūrėtum kaip RB traukiniai važiuotų, tai pamatytum jog Ulemiste stotyje jiems reikėtų pakeisti važiavimo kryptį. Jeigu RB bėgiai važiuotų iki Talino centrinės stoties, lygiai tą patį būtų galima daryti ir ten.
Comment
-
Užvažiuot tai užvažiuotu, bet apsisukinėt tai reikėtų bet kokiu atveju, nes trasa į Taliną nuo rytų atvažiuos.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Pagal projektą RB trasa turėtų eiti pro Piarnu, tai Ulemiste stotyje kaip tik jokios krypties keisti nereikėtų. Jeigu eis pro Tartu tai vis tiek nemanau, kad į Taliną traukiniai neužvažiuotų, tai čia gaunasi kaip ir taupesnis variantas, tiek laiko tiek trasos prasme negu dar +13 km (į abi puses) jei važiuoti iki Batijos stoties.
Comment
Comment