Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Kažkokie užsistovėję tie Раил Балтика bėgiai.
    Ряйлъ
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

      Stoties apkrovimas bus laisvesnis. Manau įpjaus iešmus į esamas linijas, vietos yra.
      Tam pirma reikia užbaigti statybos darbus, bent jau įrengti peronus ir priėjimą iki jų. O stoties statybos atrodo sustojusios. Dabar 1520 mm bėgiai viduryje statybvietės nei kažką atlaisvins, nei kažkuom padės, kad čia reikėtų su tokiomis fanfaromis skelbtis.

      Comment


        Parašė sleader Rodyti pranešimą

        Tam pirma reikia užbaigti statybos darbus, bent jau įrengti peronus ir priėjimą iki jų. O stoties statybos atrodo sustojusios. Dabar 1520 mm bėgiai viduryje statybvietės nei kažką atlaisvins, nei kažkuom padės, kad čia reikėtų su tokiomis fanfaromis skelbtis.
        Manevro laisvė; atstovoms nereiks stumti í tolimesnius kelius; gal net kokį krovinį galima dieną praleisti.

        Comment


          tikėtina naujas ministras https://lt.wikipedia.org/wiki/Eugenijus_Sabutis

          Comment


            Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
            Šitas tai logikos galiūnas, parašęs straipsnį E. Sabutis apie maisto kainas: Vyriausybei nusišalinus, prekybos tinklai „melžia“ pirkėjus ir skaičiuoja milijardines apyvartas
            Jis turbūt mano, kad konservai turėtų sumažinti maisto kainas 3k., ir tada apyvartos būtų nebe milijardinės, o milijoninės tik.

            Be to, jis turi aiškaregio dovaną, tik truputį prašovė, nepataikė į #kurvilija "„G. Skaistė gali „pabėgti“ į Briuselį. O kur bėgti Lietuvos žmonėms?“ – klausia socialdemokratas."
            -

            Comment


              Parašė gerietis Rodyti pranešimą

              Šitas tai logikos galiūnas, parašęs straipsnį E. Sabutis apie maisto kainas: Vyriausybei nusišalinus, prekybos tinklai „melžia“ pirkėjus ir skaičiuoja milijardines apyvartas
              Jis turbūt mano, kad konservai turėtų sumažinti maisto kainas 3k., ir tada apyvartos būtų nebe milijardinės, o milijoninės tik.

              Be to, jis turi aiškaregio dovaną, tik truputį prašovė, nepataikė į #kurvilija "„G. Skaistė gali „pabėgti“ į Briuselį. O kur bėgti Lietuvos žmonėms?“ – klausia socialdemokratas."
              šiaip kiek ieškojau apie jį ir susisiekimą, tai radau apie Jonavos aplinkkelį, standartini kad keliam per mažai pinigų ir lengvatas viešajam transportui.

              Comment


                ES pareigūnė: Latvijai įšaldžius „Rail Baltica“ projektą, reikėtų grąžinti 1,2 mlrd. Eur vz.lt
                Jei Latvija įšaldytų „Rail Baltica“ geležinkelio projektą, ji turėtų grąžinti Europos Komisijos (EK) jai skirtus 1,2 mlrd. Eur, Latvijoje vykusiame „Rail Baltica“ parlamentinio tyrimo komisijos posėdyje pažymėjo Catherine Trautmann, EK Šiaurės jūros ir Baltijos jūros transporto tinklo koordinatorė. Ji nurodė, kad pirmiausia reikėjo galvoti apie vėžės tiesimą, o tik po to apie stočių statybą, rašo Latvijos nacionalinio transliuotojo tinklapis lsm.lv.
                Pasak jos, Baltijos šalių vadovų negalima kaltinti tinginyste, nes jie neturi patirties įgyvendinant tokio masto projektus. Ji pati yra kilusi iš Prancūzijos ir sako, kad panašiai buvo ir Prancūzijoje, kai šalis pradėjo dirbti su tokio masto projektais, nurodo lsm.lv. Politikė pažymėjo, kad projektas reikalauja visapusiško parlamento ir ministerijų įsitraukimo. Antra, visos Baltijos šalys turi dirbti kartu, įtraukiant ir Lenkiją bei Suomiją. Projektas turėtų būti suskirstytas į etapus, taip pritaikant jį prie esamos finansinės padėties.
                C. Trautmann pridūrė besitikinti, kad Latvija pradės realiai tiesti geležinkelio vėžę, nes derybose dėl daugiamečio biudžeto būtina parodyti, kad projektas juda į priekį ir yra pažanga.
                Latvija kol kas yra vienintelė iš trijų Baltijos šalių, kuri dar nepradėjo „Rail Baltica“ geležinkelio tiesimo darbų. Didelę dalį „Rail Balticai“ skirtų pinigų Latvija sudėjo į naujų stočių statybą, tačiau dėl to susidūrė su lėšų trūkumu vėžės įrengimo darbams.
                Latvijai iš Europos Sąjungos institucijų „Rail Baltica“ vėžės tiesimui skirta apie 1,2 mlrd. Eur. Dar maždaug tokio pat dydžio sumą Latvijai geriausiu atveju galėtų tikėtis gauti 2029 m. pabaigoje. Pirmojo įrengimo etapo išlaidos vertinamos penkiais milijardais eurų, tad Latvijai teks rasti atsakymą į klausimą, iš kur paimti dar maždaug 2 mlrd. Eur, nurodo lsm.lv.
                p.s. pradėjo kloti parūdijusius Ряйлъ Балтика bėgius
                Vienas iš šiuo metu svarstomų pasiūlymų – taupymo sumetimais naująsias Rygos centro ir Rygos oro uosto stotis sujungti naudojant platesnius rusiškos (1520 mm) vėžės bėgius, naudojamus likusiame šalies tinkle. Visame „Rail Baltica“ tinkle bus naudojami tik siauresni vadinamosios europinės (1435 mm) vėžės bėgiai.
                WTF ekspertai?
                Statau €20 kad už viso šito yra chuilo oligarchų plaunami pinigai per Rygą.
                Paskutinis taisė Arunasx; 2024.11.08, 22:39.
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  tingiu ieškoti, bet čia tiktų vietinio eksperto citata apie Latvijos lyderšipą ir kietas stotis.
                  -

                  Comment


                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                    [B]ES pareigūnė: Latvijai įšaldžius „Rail Baltica“ projektą, reikėtų grąžinti 1,2 mlrd. Eur

                    WTF ekspertai?
                    Statau €20 kad už viso šito yra chuilo oligarchų plaunami pinigai per Rygą.
                    Įtariu, kad Rygoje dar didelę įtaką turi seno raugo železnodorožnikai ar jų paveldėtojai, dar neseniai svaigę apie greitojo geležinkelio liniją Ryga-Maskva.

                    Comment


                      Ji nurodė, kad pirmiausia reikėjo galvoti apie vėžės tiesimą, o tik po to apie stočių statybą, rašo Latvijos nacionalinio transliuotojo tinklapis lsm.lv.
                      Ką jie ten toj Europoj supranta - latviai su VLR priešakyje juk tikrai žino, kad stotys svarbiau, o bėgiai gali ir palaukti.

                      Comment


                        Manau logika buvo kiek kita: projekto valdymas kainuoja brangiai, todėl reikia kuo greičiau parodyti matomą rezultatą. Nesvarbu, kad šiai daliai ES pinigų kaip ir neskiria dabar, bet 'pinigų bus'(c).
                        Prisiminkite kaip greit judėjo LT dalis projektą valdant latviams.

                        Comment


                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                          Ką jie ten toj Europoj supranta - latviai su VLR priešakyje juk tikrai žino, kad stotys svarbiau, o bėgiai gali ir palaukti.
                          Butent, latviai pasistate trecdali stoties ir dviraciu estakada i dangu, bet labai pigiai (nes veliau juk brangiau butu), ir tai yra major win! O begiai patis kaip nors pasistatys...

                          Comment


                            Jau darosi įdomu, ir Latvijos pavyzdys yra tai, kiek viskas priklauso nuo valdžios. Praėjusioji kadencija Lietuvai nuskilo, akivaizdžiai projektai vyksta (vyko) sėkmingai - VialBaltica, Utenos plento rekonstrukcija realiai pradėjo vykt, Kleboniško tiltai, Rail Baltica ir tt. O štai naujoji valdžia paprastai šneka vienaip, daro kitaip. Dalis gyventojų mato tik ką šneka ir išsirenka. Jei pas dabartinius slypi prorusiški interesai, tai nei tik Rail baltica apstos, bet ir Rheinmetal atsiras "nenumatytų problemų".

                            Comment


                              Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

                              Butent, latviai pasistate trecdali stoties ir dviraciu estakada i dangu, bet labai pigiai (nes veliau juk brangiau butu), ir tai yra major win! O begiai patis kaip nors pasistatys...
                              Lietuvoj nė vienas bėgis dar nepadėtas, o latviai jau deda. Parūdijusius, vėžė 1520, bet deda.
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                Lietuvoj nė vienas bėgis dar nepadėtas, o latviai jau deda. Parūdijusius, vėžė 1520, bet deda.
                                Kaip tai nepadėta?

                                Europine geležinkelio vėže į Kauną atgabenta 220 „Škoda“ automobilių

                                Visa multimodalinė stotis jau seniai veikia.
                                Paskutinis taisė Sula; 2024.11.11, 10:41.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Kaip tai nepadėta?
                                  Tomas greičiausiai turi omenyje RB2 bėgius (nes RB1 jau veikia kroviniams)

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                    Kaip tai nepadėta?

                                    Europine geležinkelio vėže į Kauną atgabenta 220 „Škoda“ automobilių

                                    Visa multimodalinė stotis jau seniai veikia.
                                    VLR ir John rašė, kad neveikia.
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      Parašė DodoGTA Rodyti pranešimą

                                      Tomas greičiausiai turi omenyje RB2 bėgius (nes RB1 jau veikia kroviniams)
                                      Kažkokie padėvėti 1520 mm bėgiai Latvijoje irgi nėra RB2. Ir be to jie tuos bėgius gali pakloti tik 1,5 km atkarpoje, nes daugiau jokios sankasos tinkamos bėgiams neturi.

                                      Comment


                                        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                        Jau darosi įdomu, ir Latvijos pavyzdys yra tai, kiek viskas priklauso nuo valdžios. Praėjusioji kadencija Lietuvai nuskilo, akivaizdžiai projektai vyksta (vyko) sėkmingai - VialBaltica, Utenos plento rekonstrukcija realiai pradėjo vykt, Kleboniško tiltai, Rail Baltica ir tt. O štai naujoji valdžia paprastai šneka vienaip, daro kitaip. Dalis gyventojų mato tik ką šneka ir išsirenka. Jei pas dabartinius slypi prorusiški interesai, tai nei tik Rail baltica apstos, bet ir Rheinmetal atsiras "nenumatytų problemų".
                                        na šitai plikai Vėsaitei kol kas Jonavos aplinkkelis yra svarbiau nei Rail Baltic

                                        https://www.lrs.lt/sip/portal.show?p...18&p_kade_id=9

                                        Comment


                                          Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
                                          na šitai plikai Vėsaitei kol kas Jonavos aplinkkelis yra svarbiau nei Rail Baltic

                                          https://www.lrs.lt/sip/portal.show?p...18&p_kade_id=9
                                          Nes nenustebsiu, jog šis veikėjas traukiniu paskutinį kartą važiavo kai dar važinėjo D1 su mediniais suolais. Tai jam tas geležinkelis nelabai ir reikalingas, nes turi gi automobilį. O kadangi, kaip suprantu, jis iš Jonavos, tai automobiliu norėtųsi greičiau prasivažiuoti aplinkkeliu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X