Parašė gerietis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Stoties apkrovimas bus laisvesnis. Manau įpjaus iešmus į esamas linijas, vietos yra.Parašė Konstantin Rodyti pranešimąJaučiu čia iš tos serijos, kad kažkam reikia pliusiuką užsidėti, kad RB beigiai jau yra nutiesti... Ar jie eis iki įsivaizduojamo tilto?
Comment
-
РяйлъParašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kažkokie užsistovėję tie Раил Балтика bėgiai.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Tam pirma reikia užbaigti statybos darbus, bent jau įrengti peronus ir priėjimą iki jų. O stoties statybos atrodo sustojusios. Dabar 1520 mm bėgiai viduryje statybvietės nei kažką atlaisvins, nei kažkuom padės, kad čia reikėtų su tokiomis fanfaromis skelbtis.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Stoties apkrovimas bus laisvesnis. Manau įpjaus iešmus į esamas linijas, vietos yra.
Comment
-
Manevro laisvė; atstovoms nereiks stumti í tolimesnius kelius; gal net kokį krovinį galima dieną praleisti.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Tam pirma reikia užbaigti statybos darbus, bent jau įrengti peronus ir priėjimą iki jų. O stoties statybos atrodo sustojusios. Dabar 1520 mm bėgiai viduryje statybvietės nei kažką atlaisvins, nei kažkuom padės, kad čia reikėtų su tokiomis fanfaromis skelbtis.
Comment
-
Šitas tai logikos galiūnas, parašęs straipsnį E. Sabutis apie maisto kainas: Vyriausybei nusišalinus, prekybos tinklai „melžia“ pirkėjus ir skaičiuoja milijardines apyvartasParašė Stadionas Rodyti pranešimątikėtina naujas ministras https://lt.wikipedia.org/wiki/Eugenijus_Sabutis
Jis turbūt mano, kad konservai turėtų sumažinti maisto kainas 3k., ir tada apyvartos būtų nebe milijardinės, o milijoninės tik.
Be to, jis turi aiškaregio dovaną, tik truputį prašovė, nepataikė į #kurvilija "„G. Skaistė gali „pabėgti“ į Briuselį. O kur bėgti Lietuvos žmonėms?“ – klausia socialdemokratas."-
- 4 patinka
Comment
-
šiaip kiek ieškojau apie jį ir susisiekimą, tai radau apie Jonavos aplinkkelį, standartini kad keliam per mažai pinigų ir lengvatas viešajam transportui.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Šitas tai logikos galiūnas, parašęs straipsnį E. Sabutis apie maisto kainas: Vyriausybei nusišalinus, prekybos tinklai „melžia“ pirkėjus ir skaičiuoja milijardines apyvartas
Jis turbūt mano, kad konservai turėtų sumažinti maisto kainas 3k., ir tada apyvartos būtų nebe milijardinės, o milijoninės tik.
Be to, jis turi aiškaregio dovaną, tik truputį prašovė, nepataikė į #kurvilija "„G. Skaistė gali „pabėgti“ į Briuselį. O kur bėgti Lietuvos žmonėms?“ – klausia socialdemokratas."
Comment
-
ES pareigūnė: Latvijai įšaldžius „Rail Baltica“ projektą, reikėtų grąžinti 1,2 mlrd. Eur vz.lt
p.s. pradėjo kloti parūdijusius Ряйлъ Балтика bėgiusJei Latvija įšaldytų „Rail Baltica“ geležinkelio projektą, ji turėtų grąžinti Europos Komisijos (EK) jai skirtus 1,2 mlrd. Eur, Latvijoje vykusiame „Rail Baltica“ parlamentinio tyrimo komisijos posėdyje pažymėjo Catherine Trautmann, EK Šiaurės jūros ir Baltijos jūros transporto tinklo koordinatorė. Ji nurodė, kad pirmiausia reikėjo galvoti apie vėžės tiesimą, o tik po to apie stočių statybą, rašo Latvijos nacionalinio transliuotojo tinklapis lsm.lv.
Pasak jos, Baltijos šalių vadovų negalima kaltinti tinginyste, nes jie neturi patirties įgyvendinant tokio masto projektus. Ji pati yra kilusi iš Prancūzijos ir sako, kad panašiai buvo ir Prancūzijoje, kai šalis pradėjo dirbti su tokio masto projektais, nurodo lsm.lv. Politikė pažymėjo, kad projektas reikalauja visapusiško parlamento ir ministerijų įsitraukimo. Antra, visos Baltijos šalys turi dirbti kartu, įtraukiant ir Lenkiją bei Suomiją. Projektas turėtų būti suskirstytas į etapus, taip pritaikant jį prie esamos finansinės padėties.
C. Trautmann pridūrė besitikinti, kad Latvija pradės realiai tiesti geležinkelio vėžę, nes derybose dėl daugiamečio biudžeto būtina parodyti, kad projektas juda į priekį ir yra pažanga.
Latvija kol kas yra vienintelė iš trijų Baltijos šalių, kuri dar nepradėjo „Rail Baltica“ geležinkelio tiesimo darbų. Didelę dalį „Rail Balticai“ skirtų pinigų Latvija sudėjo į naujų stočių statybą, tačiau dėl to susidūrė su lėšų trūkumu vėžės įrengimo darbams.
Latvijai iš Europos Sąjungos institucijų „Rail Baltica“ vėžės tiesimui skirta apie 1,2 mlrd. Eur. Dar maždaug tokio pat dydžio sumą Latvijai geriausiu atveju galėtų tikėtis gauti 2029 m. pabaigoje. Pirmojo įrengimo etapo išlaidos vertinamos penkiais milijardais eurų, tad Latvijai teks rasti atsakymą į klausimą, iš kur paimti dar maždaug 2 mlrd. Eur, nurodo lsm.lv.
WTF ekspertai?Vienas iš šiuo metu svarstomų pasiūlymų – taupymo sumetimais naująsias Rygos centro ir Rygos oro uosto stotis sujungti naudojant platesnius rusiškos (1520 mm) vėžės bėgius, naudojamus likusiame šalies tinkle. Visame „Rail Baltica“ tinkle bus naudojami tik siauresni vadinamosios europinės (1435 mm) vėžės bėgiai.
Statau €20 kad už viso šito yra chuilo oligarchų plaunami pinigai per Rygą.Paskutinis taisė Arunasx; 2024.11.08, 22:39.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
Įtariu, kad Rygoje dar didelę įtaką turi seno raugo železnodorožnikai ar jų paveldėtojai, dar neseniai svaigę apie greitojo geležinkelio liniją Ryga-Maskva.Parašė Arunasx Rodyti pranešimą[B]ES pareigūnė: Latvijai įšaldžius „Rail Baltica“ projektą, reikėtų grąžinti 1,2 mlrd. Eur
WTF ekspertai?
Statau €20 kad už viso šito yra chuilo oligarchų plaunami pinigai per Rygą.
- 3 patinka
Comment
-
Ką jie ten toj Europoj supranta - latviai su VLR priešakyje juk tikrai žino, kad stotys svarbiau, o bėgiai gali ir palaukti.Ji nurodė, kad pirmiausia reikėjo galvoti apie vėžės tiesimą, o tik po to apie stočių statybą, rašo Latvijos nacionalinio transliuotojo tinklapis lsm.lv.
- 3 patinka
Comment
-
Butent, latviai pasistate trecdali stoties ir dviraciu estakada i dangu, bet labai pigiai (nes veliau juk brangiau butu), ir tai yra major win! O begiai patis kaip nors pasistatys...Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Ką jie ten toj Europoj supranta - latviai su VLR priešakyje juk tikrai žino, kad stotys svarbiau, o bėgiai gali ir palaukti.
- 6 patinka
Comment
-
Jau darosi įdomu, ir Latvijos pavyzdys yra tai, kiek viskas priklauso nuo valdžios. Praėjusioji kadencija Lietuvai nuskilo, akivaizdžiai projektai vyksta (vyko) sėkmingai - VialBaltica, Utenos plento rekonstrukcija realiai pradėjo vykt, Kleboniško tiltai, Rail Baltica ir tt. O štai naujoji valdžia paprastai šneka vienaip, daro kitaip. Dalis gyventojų mato tik ką šneka ir išsirenka. Jei pas dabartinius slypi prorusiški interesai, tai nei tik Rail baltica apstos, bet ir Rheinmetal atsiras "nenumatytų problemų".
- 3 patinka
Comment
-
Lietuvoj nė vienas bėgis dar nepadėtas, o latviai jau deda. Parūdijusius, vėžė 1520, bet deda.Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
Butent, latviai pasistate trecdali stoties ir dviraciu estakada i dangu, bet labai pigiai (nes veliau juk brangiau butu), ir tai yra major win! O begiai patis kaip nors pasistatys...It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Kaip tai nepadėta?Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Lietuvoj nė vienas bėgis dar nepadėtas, o latviai jau deda. Parūdijusius, vėžė 1520, bet deda.
Europine geležinkelio vėže į Kauną atgabenta 220 „Škoda“ automobilių
Visa multimodalinė stotis jau seniai veikia.Paskutinis taisė Sula; 2024.11.11, 10:41.
- 1 patinka
Comment
-
Tomas greičiausiai turi omenyje RB2 bėgius (nes RB1 jau veikia kroviniams)Parašė Sula Rodyti pranešimąKaip tai nepadėta?
Comment
Comment