Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Šnekam bendrai apie projektą ir latviai jau daugiau padarę yra. Nemanau, kad netiesia niekur ir pačių bėgių.
    Kokie dar bėgiai? Patys bėgiai yra vos ne paskutinis etapas. Projektavimas, žemės išpirkimas, inžinierinių tinklų perkėlimas, tiltai, viadukai, pylimai, ir gal tada tik bėgiai. Tai kad latviai jau kosėja ir patys sako kad paskubėjo su stotimis. Dabar dar vienkelius ties, ir jau iškirpinėja atkarpas. Turės gražią stotį, bet kas iš jos jei savo Rygos žiedo normaliai nebeįrengs. Aš tik bijau kad latviai su estais per daug nesumažintų greitį ir jei išvis nebaigs laiku, gali strigti vėžė į Klaipėdą.

    Comment


      Parašė Lašas Rodyti pranešimą
      Truputis vakarykščių vaizdų iš rečiau fotografuojamos RB Neries tilto statybvietės pusės. Nuo kairiojo Neries slėnio šlaito Žeimių pusės link. Vyksta vyksta kažkas bet ne taip kaip norėtųsi...

      [
      O, visai kažkas juda. Bent jau iš šitų foto. Nes prieš tai realiai nuo praeito rudens išvis niekas nevyko. Tai gal ir prasideda realus judesys, kaip žadėjo LTG.

      Comment


        Parašė B.S. Rodyti pranešimą
        Kokie dar bėgiai? Patys bėgiai yra vos ne paskutinis etapas. Projektavimas, žemės išpirkimas, inžinierinių tinklų perkėlimas, tiltai, viadukai, pylimai, ir gal tada tik bėgiai. Tai kad latviai jau kosėja ir patys sako kad paskubėjo su stotimis. Dabar dar vienkelius ties, ir jau iškirpinėja atkarpas. Turės gražią stotį, bet kas iš jos jei savo Rygos žiedo normaliai nebeįrengs. Aš tik bijau kad latviai su estais per daug nesumažintų greitį ir jei išvis nebaigs laiku, gali strigti vėžė į Klaipėdą.
        "Vėžė į Klaipėdą" yra tik svajonių ir sapnų stadijoje. Mano baimė, kad bus "atidėta" ar išvis atšaukta vėžė į Vilnių ir turėsim pusiau luptą, pusiau skustą, RB be svarbiausių jungčių.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          O, visai kažkas juda. Bent jau iš šitų foto. Nes prieš tai realiai nuo praeito rudens išvis niekas nevyko. Tai gal ir prasideda realus judesys, kaip žadėjo LTG.
          Nu čia tie "nematomieji" polių įrengimo darbai apie kuriuos kalbėjo ir berods minėjo, kad jie juda link pabaigos ir bus galima "lipti į darbų viršutinę dalį". Bet pagal mane tų polių šiuo metu įrengta/įrenginėjama kokiame ketvirtadalyje atkarpos iš viso bendro 1,5 km ilgio.

          Comment


            Parašė Lašas Rodyti pranešimą
            Truputis vakarykščių vaizdų iš rečiau fotografuojamos RB Neries tilto statybvietės pusės. Nuo kairiojo Neries slėnio šlaito Žeimių pusės link. Vyksta vyksta kažkas bet ne taip kaip norėtųsi...

            Click image for larger version

Name:	2.JPG
Views:	747
Size:	1,69 MB
ID:	2120177
            Ačiū už atnaujinimą.
            Antra nuotrauka (ir ne tik) labai gerai pavyko.

            Comment


              Parašė Lašas Rodyti pranešimą

              Nu čia tie "nematomieji" polių įrengimo darbai apie kuriuos kalbėjo ir berods minėjo, kad jie juda link pabaigos ir bus galima "lipti į darbų viršutinę dalį". Bet pagal mane tų polių šiuo metu įrengta/įrenginėjama kokiame ketvirtadalyje atkarpos iš viso bendro 1,5 km ilgio.
              Ar tikrai tie poliai buvo jau anksčiau įrenginėjami? Ar gali būti, kad polius tik dabar pradėjo daryti? Nes nu kai poliai būna gręžiami statybvietėse, tai 1) jie matosi ir 2) matosi juos darančios poliakalės.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Ar tikrai tie poliai buvo jau anksčiau įrenginėjami? Ar gali būti, kad polius tik dabar pradėjo daryti? Nes nu kai poliai būna gręžiami statybvietėse, tai 1) jie matosi ir 2) matosi juos darančios poliakalės.
                Metrinių polių niekas nekala. Pagal projektą, dauguma polių yra 1.5m skersmens, jiems gręžiama žemė, sudedamas armavimas ir užpildoma su betonu. Grąžtas nuotraukose gerai matomas. Polių aukštis siekia tik žemės lygi, tame taške sujungiami liejant betono plokšte, ant kurios jau bus statomos atramos.
                Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.03.27, 12:55.

                Comment


                  Parašė Lašas Rodyti pranešimą

                  Nu čia tie "nematomieji" polių įrengimo darbai apie kuriuos kalbėjo ir berods minėjo, kad jie juda link pabaigos ir bus galima "lipti į darbų viršutinę dalį". Bet pagal mane tų polių šiuo metu įrengta/įrenginėjama kokiame ketvirtadalyje atkarpos iš viso bendro 1,5 km ilgio.
                  Labai įdomu, kad pradėti bent vieno tauro statybą, reikia įrengti 100 proc. polių Kažkaip visada galvojau, kad užtenka įrengti tiek polių, kiek jų yra po viena atrama (tauru).

                  Comment


                    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                    Metrinių polių niekas nekala. Pagal projektą, dauguma polių yra 1.2m skersmens, jiems gręžiama žemė, sudedamas armavimas ir užpildoma su betonu. Grąžtas nuotraukose gerai matomas. Polių aukštis siekia tik žemės lygi, tame taške sujungiami liejant betono plokšte, ant kurios jau bus statomos atramos.
                    O armatūrų nebūna išsikišę į viršų?

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      O armatūrų nebūna išsikišę į viršų?
                      Priklausomai nuo galvenų altitudės. Jeigu galvenos žemai, tai gali būti jog siekiant apsaugoti nuo pažeidimų, taip pat užtikrinant technikos judėjimą, viskas pilnai užpilta.
                      Šiaip dar 2023 m. pabaigoje straipsniuose dėl vykdomų darbų, buvo nuotraukos su grąžtu, apsauginiais vamzdžiais ir armatūros karkasais. Tai kažkas jau tikrai turėjo būti įrengta.

                      O bendrai dėl šio tilto, tai įdomu kokios realios priežastys, kad darbai nevyksta. Projektas? Nes vargu ar italai ims ir tiesiog sėdės nieko neveikdami, bei rizikuodami savo pateiktomis garantijomis.

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą

                        Priklausomai nuo galvenų altitudės. Jeigu galvenos žemai, tai gali būti jog siekiant apsaugoti nuo pažeidimų, taip pat užtikrinant technikos judėjimą, viskas pilnai užpilta.
                        Šiaip dar 2023 m. pabaigoje straipsniuose dėl vykdomų darbų, buvo nuotraukos su grąžtu, apsauginiais vamzdžiais ir armatūros karkasais. Tai kažkas jau tikrai turėjo būti įrengta.

                        O bendrai dėl šio tilto, tai įdomu kokios realios priežastys, kad darbai nevyksta. Projektas? Nes vargu ar italai ims ir tiesiog sėdės nieko neveikdami, bei rizikuodami savo pateiktomis garantijomis.
                        Turint omeny, kad tiek SuMin, tiek LTG Infra slepia vėlavimo priežastis ir tepateikia labai aptakų priežasčių apibūdinimą "dėl projekto kompleksiškumo ir sudėtingumo", manau galima tai išversti į "kažkur susifakapinom ir turim taisyti". Nes jei visgi būtų susifakapinę italai, tai būtų vienokia ar kitokia forma iškomunikuota.

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                          O bendrai dėl šio tilto, tai įdomu kokios realios priežastys, kad darbai nevyksta. Projektas? Nes vargu ar italai ims ir tiesiog sėdės nieko neveikdami, bei rizikuodami savo pateiktomis garantijomis.
                          Man regis tiesiog lėtai darbai vyksta dėl to kad tik su vienu grąžtu dirba. Kodėl tik vienas tai man neaišku, bet ~160 polių išgrežti su vienu kai tik vieną-du polius jei geras oras per dieną iškasa tai suprantamai ilgai užtrūksta.

                          Comment


                            Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                            Man regis tiesiog lėtai darbai vyksta dėl to kad tik su vienu grąžtu dirba. Kodėl tik vienas tai man neaišku, bet ~160 polių išgrežti su vienu kai tik vieną-du polius jei geras oras per dieną iškasa tai suprantamai ilgai užtrūksta.
                            Kad ir lėtai tuos polius ten daro, turėtų ir kiti darbai lygiagrečiai vykti. Kaip ir sakiau, nebūtina užbaigti vieną etapą 100 proc., kad pradėti kitą. Dabar ne vienas tauras nepradėtas statyti. Ramtai irgi nejuda. Na jeigu dabar kažkiek sujudėtų, tai metus paslinkus pabaigos datą (iš 2024 m. gruodžio į 2025 m. gruodį), gal ir būtų galima patikėti terminais. Pastatyti klojinius ir supilti >70 tūkst. m3 betono greitai nesigaus

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą

                              Kad ir lėtai tuos polius ten daro, turėtų ir kiti darbai lygiagrečiai vykti. Kaip ir sakiau, nebūtina užbaigti vieną etapą 100 proc., kad pradėti kitą. Dabar ne vienas tauras nepradėtas statyti. Ramtai irgi nejuda. Na jeigu dabar kažkiek sujudėtų, tai metus paslinkus pabaigos datą (iš 2024 m. gruodžio į 2025 m. gruodį), gal ir būtų galima patikėti terminais. Pastatyti klojinius ir supilti >70 tūkst. m3 betono greitai nesigaus
                              O gal pagal Itališkas technologijas jie kitaip nemoka? Aišku juokauju.

                              Comment


                                „Latvija ragina Baltijos šalis pasirašyti susitarimą dėl „Rail Baltica“ traukinių pirkimo“

                                Plačiau: https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...ukiniu-pirkimo

                                Comment


                                  Parašė TomasK Rodyti pranešimą
                                  „Latvija ragina Baltijos šalis pasirašyti susitarimą dėl „Rail Baltica“ traukinių pirkimo“

                                  Plačiau: https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...ukiniu-pirkimo
                                  Keistas prašymas. Taigi visi "žino", kad RB bus (jei išvis bus, that is) atviras visiems ir jau laukia eilė operatorių norinčių aptarnauti visus maršrutus. Be to, juk pilna traukinių antrinėje rinkoje.

                                  O jei rimtai, geras move ir toliau delsti matyt nereiktų.

                                  Comment


                                    Va galima palyginti polių įrengimo procesą palyginant užvakarykštę foto su praėjusio ~spalio galo stopkadru iš Rail Balticos Youtube kanalo filmuko. Per 5 mėnesius su polių įrengimu pasistūmėjo per kelis tilto atramų taurus. Aišku buvo žiema , technologinės pertraukos ir bla bla bla, bet nuo "kapsulės įkasimo" ceremonijos už 4 mėnesių bus du metai. Tuo tarpu Kaune per gerus metus autostrados tiltas buvo nugriautas ir šiuo metu jau per Nerį perstūmtos ir krantus jungia pagrindinės naujų tiltų (2-jų tiltų) santvaros.

                                    Click image for larger version  Name:	image_141491.jpg Views:	6 Size:	1,43 MB ID:	2120535 Click image for larger version  Name:	dddd.png Views:	5 Size:	2,06 MB ID:	2120534
                                    Paskutinis taisė Lašas; 2024.03.28, 15:30.

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                      O gal galima plačiau su info kur jau latviai ženkliai pasistumėję? Nes kiek būdavo visokių RB konferencijų, ar šiaip info oficialiame puslapyje, tai iš Latvijos vaizdeliuose būdavo rodoma tik Rygos stotis su prieigomis ir RIX stoties pamatai.
                                      Latviai:
                                      - pasistatė didelę dalį vienintelio tikro Baltijos šalių centrinio transporto mazgo, kuris buvo neretai minimas kaip sudėtingiausia viso projekto dalis
                                      - pasistatė didelę dalį kiečiausios ir geriausiai integruotos Baltijos šalių oro uosto stoties
                                      - pilnai bėgiams paruošė vieną brangiausių viso projekto kelynų dalių (neskaičiuojant tiltų) - apie pusę kilometro nuo Daugavos iki stoties, kur reikėjo išpirkti pastatus, įskaitant didelį prekybos centrą
                                      - pasirašė kontraktą su kietomis užsienio kompanijomis dėl viso projekto (išskyrus Rygos mazgą) tiesimo Latvijoje

                                      Stotys gali atrodyti kaip nedaug ('tik Rygos stotis') iš Lietuviškos perspektyvos, t.y. žiūrint iš šalies, kurioje nėra kieto transporto tradicijos, o stotys dažniausiai būna už ES pinigus perdažytos daržinės šalia bėgių kažkur laukuose ar prie miestų. Tačiau didelių transporto projektų rimtuose ES miestuose (koks Vilnius nėra dėl savo apleisto transporto) brangiausios dalys dažnai būtent ir būna stotys ir latviškas progresas stočių statyme yra milžiniškas dalykas. Neabejoju, kad likusi projekto dalis jiems eisis puikiai žinant kokias kompanijas jai jie nusamdė.

                                      O ką RB yra pasiekę lietuviai? Čia nereikėjo statyti stočių, nes kaimietiški geležinkeliai neina į miestus, tik šalia jų. Turint tai omeny ir latvių progresą stotyse, turėjome seniausiai turėti bent 100 km. bėgių. Buvo kažkas pakrapštyta keliolikoje kilometrų, turime užstrigusį tiltą su keliais įkaltais poliais, gal kažkiek darbo Kauno mazge. Čia kažkas, kuo mes didžiuojamės?
                                      Paskutinis taisė VLR; 2024.03.28, 20:04.

                                      Comment


                                        Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                                        Tai kad latviai jau kosėja ir patys sako kad paskubėjo su stotimis.
                                        Kur jie taip sako?

                                        Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                                        Aš tik bijau kad latviai su estais per daug nesumažintų greitį ir jei išvis nebaigs laiku, gali strigti vėžė į Klaipėdą.
                                        Jei latviai su estais nespėja, stringa nesusijęs TEN-T projektas Lietuvos teritorijoje? Kurio dar net nėra ir jis egzistuoja tik brėžiniuose? O Utenos kelio rekonstrukcija nestrigs dėl vėluojančio Kalifornijos HSR?

                                        Comment


                                          Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                          Stotys gali atrodyti kaip nedaug ('tik Rygos stotis') iš Lietuviškos perspektyvos, t.y. žiūrint iš šalies, kurioje nėra kieto transporto tradicijos, o stotys dažniausiai būna už ES pinigus perdažytos daržinės šalia bėgių kažkur laukuose ar prie miestų. Tačiau didelių transporto projektų rimtuose ES miestuose (koks Vilnius nėra dėl savo apleisto transporto) brangiausios dalys dažnai būtent ir būna stotys ir latviškas progresas stočių statyme yra milžiniškas dalykas. Neabejoju, kad likusi projekto dalis jiems eisis puikiai žinant kokias kompanijas jai jie nusamdė.

                                          O ką RB yra pasiekę lietuviai? Čia nereikėjo statyti stočių, nes kaimietiški geležinkeliai neina į miestus, tik šalia jų. Turint tai omeny ir latvių progresą stotyse, turėjome seniausiai turėti bent 100 km. bėgių. Buvo kažkas pakrapštyta keliolikoje kilometrų, turime užstrigusį tiltą su keliais įkaltais poliais, gal kažkiek darbo Kauno mazge. Čia kažkas, kuo mes didžiuojamės?

                                          Kurioje vietoje (tik cenzūrinė leksika,prašome) yra latvių progresas statant stotis?
                                          Gal vistik verta prisiminti termino "stotis" reikšmę geležinkelyje.

                                          Ir šiap, laikas būtų nulipti nuo fotelio ir imti į rankas šiūpelį. Žiema baigės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X