Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
O tai kaip iš Šiaulių traukiniu reiks važiuoti į Rygą? Aš tiesiog bandau pagauti logiką, pagal kurią RB "išspręs" greičio problemą tarp Šiaulių - ketvirto Lietuvos miesto - ir Rygos.Parašė B.S. Rodyti pranešimą
Tai tamsta tos nuomonės kad po RB atidarymo toliau kursuos Šiauliai-Ryga maršrutas? Kokia prasmė?
- 5 patinka
Comment
-
Po 100 metų turėsim teleportus, kam kažką daryti dabar?Parašė B.S. Rodyti pranešimąejs-ejs
Kodėl būtinai "nesugeba"? Ar negali būti taip, kad paprasčiausiai nekiša pinigų ten, kam bus alternatyva po 10 metų? Lygiai kaip ir greičio didinimas į Rygą dabar būtų išmesti pinigai, kai Rail Baltica ant nosies.
Comment
-
Šiauliai-Panevėžys-Ryga bet kuriuo atveju būtų panašu į Šiauliai-Ryga sena vėže. Tai ką tu bandai išspręsti?Parašė John Rodyti pranešimą
O tai kaip iš Šiaulių traukiniu reiks važiuoti į Rygą? Aš tiesiog bandau pagauti logiką, pagal kurią RB "išspręs" greičio problemą tarp Šiaulių - ketvirto Lietuvos miesto - ir Rygos.
Comment
-
Kai gyvensi 40 milijonų valstybėje, tuomet galėsi švaistyti dešimtis milijonų trumpalaikei naudai gauti. Paprastai lietuviai renkasi pragmatiškai. Pasitaupyti dabar ir gerą daiktą nusipirkti anksčiau yra geriau, nei imti laikiną sprendimą ir dėl to nukelti to geresnio daikto įsigijimą vėlesniam laikui.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Po 100 metų turėsim teleportus, kam kažką daryti dabar?
Comment
-
Iš kur tu trauki "Šiauliai-Panevėžys"?Parašė B.S. Rodyti pranešimąŠiauliai-Panevėžys-Ryga bet kuriuo atveju būtų panašu į Šiauliai-Ryga sena vėže. Tai ką tu bandai išspręsti?
Comment
-
Joniškis - Jelgava. Mažeikiai - Riga.Parašė B.S. Rodyti pranešimąŠiauliai-Panevėžys-Ryga bet kuriuo atveju būtų panašu į Šiauliai-Ryga sena vėže. Tai ką tu bandai išspręsti?
Tikrai, o kam? Kaimiečiai turi likti tvartuose.
Comment
-
It LTG Link tvarkaraščio gal? Yra keturi traukiniai per parą dabar. Panevežio RB keleivinės stoties projekte yra 1520 mm atšakos į abi puses. https://tyrens.maps.arcgis.com/apps/...721050b027e04aParašė John Rodyti pranešimą
Iš kur tu trauki "Šiauliai-Panevėžys"?
Comment
-
Tu rimtu veidu siūlai leisti traukinį dėl 10k kaimo(Joniškis) Lietuvoje?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Joniškis - Jelgava. Mažeikiai - Riga.
Tikrai, o kam? Kaimiečiai turi likti tvartuose.
O dėl Mažeikių, tai koks skirtumas ar važiuoti per Šiaulius ar per Panevėžį, jei laikas tas pats?Paskutinis taisė B.S.; 2024.04.02, 01:00.
Comment
-
Su RB bus geriau važiuoti iš Šiaulių į Panevėžį, derinantis prie keturių traukinių per parą, tada persėsti į RB, važiuojantį į Rygą, ir tai bus greičiau ir patogiau, nei tiesiog važiuoti iš Šiaulių į Rygą egzistuojančiu galežinkeliu? Whut?Parašė alga Rodyti pranešimą
It LTG Link tvarkaraščio gal? Yra keturi traukiniai per parą dabar. Panevežio RB keleivinės stoties projekte yra 1520 mm atšakos į abi puses. https://tyrens.maps.arcgis.com/apps/...721050b027e04a
- 2 patinka
Comment
-
Be abejo.Parašė B.S. Rodyti pranešimąKai gyvensi 40 milijonų valstybėje, tuomet galėsi švaistyti dešimtis milijonų trumpalaikei naudai gauti. Paprastai lietuviai renkasi pragmatiškai. Pasitaupyti dabar ir gerą daiktą nusipirkti anksčiau yra geriau, nei imti laikiną sprendimą ir dėl to nukelti to geresnio daikto įsigijimą vėlesniam laikui.
Išleisti kubinius kilometrus pinigų vėžės pločio keitimui yra logika ir inžineriniu būtinumu pagrįstas sprendinys. Ko gero būsime pirmi, https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_gauge_conversions
Nekalbam apie atstatymo scenarijų, bet tiesog stabdom visą tinklo darbą, pareguliuojam plotį ir paleidžiam tinklą iš naujo. Tuo pačiu gal Linkaičiai - Gimbogala pavyks antrą kelią pastatyti.
Comment
-
Įvedus minimalų gyvenvietės dydžio cenzą stočįai ties tarkim 400k gyventojų, traukinių apskritai Lietuvoje nereiktų.Parašė B.S. Rodyti pranešimą
Tu rimtu veidu siūlai leisti traukinį dėl 10k kaimo(Joniškis) Lietuvoje?
O dėl Mažeikių, tai koks skirtumas ar važiuoti per Šiaulius ar per Panevėžį, jei laikas tas pats?
Comment
-
Jūsniekonesuprantate ir taikaskita.Parašė John Rodyti pranešimą
Su RB bus geriau važiuoti iš Šiaulių į Panevėžį, derinantis prie keturių traukinių per parą, tada persėsti į RB, važiuojantį į Rygą, ir tai bus greičiau ir patogiau, nei tiesiog važiuoti iš Šiaulių į Rygą egzistuojančiu galežinkeliu? Whut?
Comment
-
Kodėl turėtų nebūti? Kaip su ES žaliuoju kursu, CO2 mažinimu ir to paties SuMin ir LTG sustainability, greem ir panašiomis deklaracijomis? Imsime naikinti jau egzistuojančius maršrutus tarp pagrindinių miestų ir "atiduoti" srautus automobiliams ir kitam kelių transportui?Parašė ifl Rodyti pranešimąNebus jokio traukinio iš Šiaulių į Rygą po RB paleidimo
- 2 patinka
Comment
-
Taip, kaip ilgą laiką nebuvo, nebus ir vėl.Parašė John Rodyti pranešimą
Kodėl turėtų nebūti? Kaip su ES žaliuoju kursu, CO2 mažinimu ir to paties SuMin ir LTG sustainability, greem ir panašiomis deklaracijomis? Imsime naikinti jau egzistuojančius maršrutus tarp pagrindinių miestų ir "atiduoti" srautus automobiliams ir kitam kelių transportui?
Comment
-
Tai ir RB gal nereikia, nes nu nebuvo juk anksčiau? Kažkokia tokia logika, ar ne?Parašė ifl Rodyti pranešimą
Taip, kaip ilgą laiką nebuvo, nebus ir vėl.
- 2 patinka
Comment
-
Maršrutai tarp narių valstybių sostinių aktualūs politiškai. Tą ir užtikrina RB.Parašė John Rodyti pranešimą
Tai ir RB gal nereikia, nes nu nebuvo juk anksčiau? Kažkokia tokia logika, ar ne?
Comment
-
Iš tikro, lėkti 100 km/h greičiu tolyn nuo kelionės tikslo yra žymiai geriau nei vilktis 80 km/h greičiu link jo.Parašė alga Rodyti pranešimą
It LTG Link tvarkaraščio gal? Yra keturi traukiniai per parą dabar. Panevežio RB keleivinės stoties projekte yra 1520 mm atšakos į abi puses. https://tyrens.maps.arcgis.com/apps/...721050b027e04a
- 1 patinka
Comment
-
T.y. nelėkti niekur 20 ar kiek metų. Kodėl nenorima gilintis, kodėl tas reisas buvo uždarytas.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Iš tikro, lėkti 100 km/h greičiu tolyn nuo kelionės tikslo yra žymiai geriau nei vilktis 80 km/h greičiu link jo.
Comment
Comment