Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai aš ir klausiu, kur ten tiksliai bus Rail Baltica tarp Šiaulių ir Rygos, dėl kurios "aš skundžiausi"? Ir kokiu būdu Rail Baltica "išspręs" greičio problemą tarp Šaiulių ir Rygos?
    Tai tamsta tos nuomonės kad po RB atidarymo toliau kursuos Šiauliai-Ryga maršrutas? Kokia prasmė? Ypač kai yra didelė galimybė jog vėžė į Klaipėdą eis per Panevėžį-Šiaulius.

    Comment


      Parašė B.S. Rodyti pranešimą

      Tai tamsta tos nuomonės kad po RB atidarymo toliau kursuos Šiauliai-Ryga maršrutas? Kokia prasmė?
      O tai kaip iš Šiaulių traukiniu reiks važiuoti į Rygą? Aš tiesiog bandau pagauti logiką, pagal kurią RB "išspręs" greičio problemą tarp Šiaulių - ketvirto Lietuvos miesto - ir Rygos.

      Comment


        Parašė B.S. Rodyti pranešimą
        ejs-ejs
        Kodėl būtinai "nesugeba"? Ar negali būti taip, kad paprasčiausiai nekiša pinigų ten, kam bus alternatyva po 10 metų? Lygiai kaip ir greičio didinimas į Rygą dabar būtų išmesti pinigai, kai Rail Baltica ant nosies.
        Po 100 metų turėsim teleportus, kam kažką daryti dabar?

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          O tai kaip iš Šiaulių traukiniu reiks važiuoti į Rygą? Aš tiesiog bandau pagauti logiką, pagal kurią RB "išspręs" greičio problemą tarp Šiaulių - ketvirto Lietuvos miesto - ir Rygos.
          Šiauliai-Panevėžys-Ryga bet kuriuo atveju būtų panašu į Šiauliai-Ryga sena vėže. Tai ką tu bandai išspręsti?

          Comment


            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

            Po 100 metų turėsim teleportus, kam kažką daryti dabar?
            Kai gyvensi 40 milijonų valstybėje, tuomet galėsi švaistyti dešimtis milijonų trumpalaikei naudai gauti. Paprastai lietuviai renkasi pragmatiškai. Pasitaupyti dabar ir gerą daiktą nusipirkti anksčiau yra geriau, nei imti laikiną sprendimą ir dėl to nukelti to geresnio daikto įsigijimą vėlesniam laikui.

            Comment


              Parašė B.S. Rodyti pranešimą
              Šiauliai-Panevėžys-Ryga bet kuriuo atveju būtų panašu į Šiauliai-Ryga sena vėže. Tai ką tu bandai išspręsti?
              Iš kur tu trauki "Šiauliai-Panevėžys"?

              Comment


                Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                Šiauliai-Panevėžys-Ryga bet kuriuo atveju būtų panašu į Šiauliai-Ryga sena vėže. Tai ką tu bandai išspręsti?
                Joniškis - Jelgava. Mažeikiai - Riga.
                Tikrai, o kam? Kaimiečiai turi likti tvartuose.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Iš kur tu trauki "Šiauliai-Panevėžys"?
                  It LTG Link tvarkaraščio gal? Yra keturi traukiniai per parą dabar. Panevežio RB keleivinės stoties projekte yra 1520 mm atšakos į abi puses. https://tyrens.maps.arcgis.com/apps/...721050b027e04a

                  Comment


                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                    Joniškis - Jelgava. Mažeikiai - Riga.
                    Tikrai, o kam? Kaimiečiai turi likti tvartuose.
                    Tu rimtu veidu siūlai leisti traukinį dėl 10k kaimo(Joniškis) Lietuvoje?
                    O dėl Mažeikių, tai koks skirtumas ar važiuoti per Šiaulius ar per Panevėžį, jei laikas tas pats?
                    Paskutinis taisė B.S.; 2024.04.02, 01:00.

                    Comment


                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                      It LTG Link tvarkaraščio gal? Yra keturi traukiniai per parą dabar. Panevežio RB keleivinės stoties projekte yra 1520 mm atšakos į abi puses. https://tyrens.maps.arcgis.com/apps/...721050b027e04a
                      Su RB bus geriau važiuoti iš Šiaulių į Panevėžį, derinantis prie keturių traukinių per parą, tada persėsti į RB, važiuojantį į Rygą, ir tai bus greičiau ir patogiau, nei tiesiog važiuoti iš Šiaulių į Rygą egzistuojančiu galežinkeliu? Whut?

                      Comment


                        Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                        Kai gyvensi 40 milijonų valstybėje, tuomet galėsi švaistyti dešimtis milijonų trumpalaikei naudai gauti. Paprastai lietuviai renkasi pragmatiškai. Pasitaupyti dabar ir gerą daiktą nusipirkti anksčiau yra geriau, nei imti laikiną sprendimą ir dėl to nukelti to geresnio daikto įsigijimą vėlesniam laikui.
                        Be abejo.
                        Išleisti kubinius kilometrus pinigų vėžės pločio keitimui yra logika ir inžineriniu būtinumu pagrįstas sprendinys. Ko gero būsime pirmi, https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_gauge_conversions

                        Nekalbam apie atstatymo scenarijų, bet tiesog stabdom visą tinklo darbą, pareguliuojam plotį ir paleidžiam tinklą iš naujo. Tuo pačiu gal Linkaičiai - Gimbogala pavyks antrą kelią pastatyti.

                        Comment


                          Nebus jokio traukinio iš Šiaulių į Rygą po RB paleidimo

                          Comment


                            Parašė B.S. Rodyti pranešimą

                            Tu rimtu veidu siūlai leisti traukinį dėl 10k kaimo(Joniškis) Lietuvoje?
                            O dėl Mažeikių, tai koks skirtumas ar važiuoti per Šiaulius ar per Panevėžį, jei laikas tas pats?
                            Įvedus minimalų gyvenvietės dydžio cenzą stočįai ties tarkim 400k gyventojų, traukinių apskritai Lietuvoje nereiktų.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Su RB bus geriau važiuoti iš Šiaulių į Panevėžį, derinantis prie keturių traukinių per parą, tada persėsti į RB, važiuojantį į Rygą, ir tai bus greičiau ir patogiau, nei tiesiog važiuoti iš Šiaulių į Rygą egzistuojančiu galežinkeliu? Whut?
                              Jūsniekonesuprantate ir taikaskita.

                              Comment


                                Parašė ifl Rodyti pranešimą
                                Nebus jokio traukinio iš Šiaulių į Rygą po RB paleidimo
                                Kodėl turėtų nebūti? Kaip su ES žaliuoju kursu, CO2 mažinimu ir to paties SuMin ir LTG sustainability, greem ir panašiomis deklaracijomis? Imsime naikinti jau egzistuojančius maršrutus tarp pagrindinių miestų ir "atiduoti" srautus automobiliams ir kitam kelių transportui?

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Kodėl turėtų nebūti? Kaip su ES žaliuoju kursu, CO2 mažinimu ir to paties SuMin ir LTG sustainability, greem ir panašiomis deklaracijomis? Imsime naikinti jau egzistuojančius maršrutus tarp pagrindinių miestų ir "atiduoti" srautus automobiliams ir kitam kelių transportui?
                                  Taip, kaip ilgą laiką nebuvo, nebus ir vėl.

                                  Comment


                                    Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                    Taip, kaip ilgą laiką nebuvo, nebus ir vėl.
                                    Tai ir RB gal nereikia, nes nu nebuvo juk anksčiau? Kažkokia tokia logika, ar ne?

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Tai ir RB gal nereikia, nes nu nebuvo juk anksčiau? Kažkokia tokia logika, ar ne?
                                      Maršrutai tarp narių valstybių sostinių aktualūs politiškai. Tą ir užtikrina RB.

                                      Comment


                                        Parašė alga Rodyti pranešimą

                                        It LTG Link tvarkaraščio gal? Yra keturi traukiniai per parą dabar. Panevežio RB keleivinės stoties projekte yra 1520 mm atšakos į abi puses. https://tyrens.maps.arcgis.com/apps/...721050b027e04a
                                        Iš tikro, lėkti 100 km/h greičiu tolyn nuo kelionės tikslo yra žymiai geriau nei vilktis 80 km/h greičiu link jo.

                                        Comment


                                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                          Iš tikro, lėkti 100 km/h greičiu tolyn nuo kelionės tikslo yra žymiai geriau nei vilktis 80 km/h greičiu link jo.
                                          T.y. nelėkti niekur 20 ar kiek metų. Kodėl nenorima gilintis, kodėl tas reisas buvo uždarytas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X