Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    ejs-ejs

    Kodėl būtinai "nesugeba"? Ar negali būti taip, kad paprasčiausiai nekiša pinigų ten, kam bus alternatyva po 10 metų? Lygiai kaip ir greičio didinimas į Rygą dabar būtų išmesti pinigai, kai Rail Baltica ant nosies.

    Comment


      Parašė B.S. Rodyti pranešimą
      ejs-ejs

      Kodėl būtinai "nesugeba"? Ar negali būti taip, kad paprasčiausiai nekiša pinigų ten, kam bus alternatyva po 10 metų? Lygiai kaip ir greičio didinimas į Rygą dabar būtų išmesti pinigai, kai Rail Baltica ant nosies.
      "Į Rygą" tai čia kur? Tarp Šiaulių ir Rygos ar tik tarp Šiaulių ir LT/LV sienos? Kur ten tiksliai bus Rail baltica?

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        "Į Rygą" tai čia kur? Tarp Šiaulių ir Rygos ar tik tarp Šiaulių ir LT/LV sienos? Kur ten tiksliai bus Rail baltica?
        Čia buvo pilna besiskundžiančių, tame tarpe ir tamsta, jog Lietuvos pusėje bėgiai prastesni nei Latvijos. Man tai atrodo logiškas sprendimas - nekišti pinigų ten, kur už kelių metų bus daug geresnė alternatyva.

        Comment


          Parašė B.S. Rodyti pranešimą
          Čia buvo pilna besiskundžiančių, tame tarpe ir tamsta, jog Lietuvos pusėje bėgiai prastesni nei Latvijos. Man tai atrodo logiškas sprendimas - nekišti pinigų ten, kur už kelių metų bus daug geresnė alternatyva.
          Tai aš ir klausiu, kur ten tiksliai bus Rail Baltica tarp Šiaulių ir Rygos, dėl kurios "aš skundžiausi"? Ir kokiu būdu Rail Baltica "išspręs" greičio problemą tarp Šaiulių ir Rygos?

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Tai aš ir klausiu, kur ten tiksliai bus Rail Baltica tarp Šiaulių ir Rygos, dėl kurios "aš skundžiausi"? Ir kokiu būdu Rail Baltica "išspręs" greičio problemą tarp Šaiulių ir Rygos?
            Tai tamsta tos nuomonės kad po RB atidarymo toliau kursuos Šiauliai-Ryga maršrutas? Kokia prasmė? Ypač kai yra didelė galimybė jog vėžė į Klaipėdą eis per Panevėžį-Šiaulius.

            Comment


              Parašė B.S. Rodyti pranešimą

              Tai tamsta tos nuomonės kad po RB atidarymo toliau kursuos Šiauliai-Ryga maršrutas? Kokia prasmė?
              O tai kaip iš Šiaulių traukiniu reiks važiuoti į Rygą? Aš tiesiog bandau pagauti logiką, pagal kurią RB "išspręs" greičio problemą tarp Šiaulių - ketvirto Lietuvos miesto - ir Rygos.

              Comment


                Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                ejs-ejs
                Kodėl būtinai "nesugeba"? Ar negali būti taip, kad paprasčiausiai nekiša pinigų ten, kam bus alternatyva po 10 metų? Lygiai kaip ir greičio didinimas į Rygą dabar būtų išmesti pinigai, kai Rail Baltica ant nosies.
                Po 100 metų turėsim teleportus, kam kažką daryti dabar?

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  O tai kaip iš Šiaulių traukiniu reiks važiuoti į Rygą? Aš tiesiog bandau pagauti logiką, pagal kurią RB "išspręs" greičio problemą tarp Šiaulių - ketvirto Lietuvos miesto - ir Rygos.
                  Šiauliai-Panevėžys-Ryga bet kuriuo atveju būtų panašu į Šiauliai-Ryga sena vėže. Tai ką tu bandai išspręsti?

                  Comment


                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                    Po 100 metų turėsim teleportus, kam kažką daryti dabar?
                    Kai gyvensi 40 milijonų valstybėje, tuomet galėsi švaistyti dešimtis milijonų trumpalaikei naudai gauti. Paprastai lietuviai renkasi pragmatiškai. Pasitaupyti dabar ir gerą daiktą nusipirkti anksčiau yra geriau, nei imti laikiną sprendimą ir dėl to nukelti to geresnio daikto įsigijimą vėlesniam laikui.

                    Comment


                      Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                      Šiauliai-Panevėžys-Ryga bet kuriuo atveju būtų panašu į Šiauliai-Ryga sena vėže. Tai ką tu bandai išspręsti?
                      Iš kur tu trauki "Šiauliai-Panevėžys"?

                      Comment


                        Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                        Šiauliai-Panevėžys-Ryga bet kuriuo atveju būtų panašu į Šiauliai-Ryga sena vėže. Tai ką tu bandai išspręsti?
                        Joniškis - Jelgava. Mažeikiai - Riga.
                        Tikrai, o kam? Kaimiečiai turi likti tvartuose.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Iš kur tu trauki "Šiauliai-Panevėžys"?
                          It LTG Link tvarkaraščio gal? Yra keturi traukiniai per parą dabar. Panevežio RB keleivinės stoties projekte yra 1520 mm atšakos į abi puses. https://tyrens.maps.arcgis.com/apps/...721050b027e04a

                          Comment


                            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                            Joniškis - Jelgava. Mažeikiai - Riga.
                            Tikrai, o kam? Kaimiečiai turi likti tvartuose.
                            Tu rimtu veidu siūlai leisti traukinį dėl 10k kaimo(Joniškis) Lietuvoje?
                            O dėl Mažeikių, tai koks skirtumas ar važiuoti per Šiaulius ar per Panevėžį, jei laikas tas pats?
                            Paskutinis taisė B.S.; 2024.04.02, 00:00.

                            Comment


                              Parašė alga Rodyti pranešimą

                              It LTG Link tvarkaraščio gal? Yra keturi traukiniai per parą dabar. Panevežio RB keleivinės stoties projekte yra 1520 mm atšakos į abi puses. https://tyrens.maps.arcgis.com/apps/...721050b027e04a
                              Su RB bus geriau važiuoti iš Šiaulių į Panevėžį, derinantis prie keturių traukinių per parą, tada persėsti į RB, važiuojantį į Rygą, ir tai bus greičiau ir patogiau, nei tiesiog važiuoti iš Šiaulių į Rygą egzistuojančiu galežinkeliu? Whut?

                              Comment


                                Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                                Kai gyvensi 40 milijonų valstybėje, tuomet galėsi švaistyti dešimtis milijonų trumpalaikei naudai gauti. Paprastai lietuviai renkasi pragmatiškai. Pasitaupyti dabar ir gerą daiktą nusipirkti anksčiau yra geriau, nei imti laikiną sprendimą ir dėl to nukelti to geresnio daikto įsigijimą vėlesniam laikui.
                                Be abejo.
                                Išleisti kubinius kilometrus pinigų vėžės pločio keitimui yra logika ir inžineriniu būtinumu pagrįstas sprendinys. Ko gero būsime pirmi, https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_gauge_conversions

                                Nekalbam apie atstatymo scenarijų, bet tiesog stabdom visą tinklo darbą, pareguliuojam plotį ir paleidžiam tinklą iš naujo. Tuo pačiu gal Linkaičiai - Gimbogala pavyks antrą kelią pastatyti.

                                Comment


                                  Nebus jokio traukinio iš Šiaulių į Rygą po RB paleidimo

                                  Comment


                                    Parašė B.S. Rodyti pranešimą

                                    Tu rimtu veidu siūlai leisti traukinį dėl 10k kaimo(Joniškis) Lietuvoje?
                                    O dėl Mažeikių, tai koks skirtumas ar važiuoti per Šiaulius ar per Panevėžį, jei laikas tas pats?
                                    Įvedus minimalų gyvenvietės dydžio cenzą stočįai ties tarkim 400k gyventojų, traukinių apskritai Lietuvoje nereiktų.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Su RB bus geriau važiuoti iš Šiaulių į Panevėžį, derinantis prie keturių traukinių per parą, tada persėsti į RB, važiuojantį į Rygą, ir tai bus greičiau ir patogiau, nei tiesiog važiuoti iš Šiaulių į Rygą egzistuojančiu galežinkeliu? Whut?
                                      Jūsniekonesuprantate ir taikaskita.

                                      Comment


                                        Parašė ifl Rodyti pranešimą
                                        Nebus jokio traukinio iš Šiaulių į Rygą po RB paleidimo
                                        Kodėl turėtų nebūti? Kaip su ES žaliuoju kursu, CO2 mažinimu ir to paties SuMin ir LTG sustainability, greem ir panašiomis deklaracijomis? Imsime naikinti jau egzistuojančius maršrutus tarp pagrindinių miestų ir "atiduoti" srautus automobiliams ir kitam kelių transportui?

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Kodėl turėtų nebūti? Kaip su ES žaliuoju kursu, CO2 mažinimu ir to paties SuMin ir LTG sustainability, greem ir panašiomis deklaracijomis? Imsime naikinti jau egzistuojančius maršrutus tarp pagrindinių miestų ir "atiduoti" srautus automobiliams ir kitam kelių transportui?
                                          Taip, kaip ilgą laiką nebuvo, nebus ir vėl.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X