Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Po vieną per ką? Dieną? Metus? Kiek dabar yra skrydžių? Jei, tarkim, skrydyje dabar skrenda 100 žmonių, o po RB atsiradimo skris tik 25, bet pačių skrydžių skaičius nesumažės, ar skaitysis, kad "pakeitė"? Reikia daugiau tikslumo, apie ką kalbi. Ne paprasčiau būtų tiesiog kalbėti apie keleivių skaičių ir jų modal share, kaip paprastai daroma tokais atvejais?
- 1 patinka
-
Lėktuvais su galutiniu tikslu Varšuvoje ar Rygoje skrenda tik labai mažas procentas.Parašė John Rodyti pranešimą
Sorry, neaiškiai suformulavau klausimą. Klausiu apie lėktuvų keleivius.
- 4 patinka
Comment
-
Per dieną, beabejo. Šiuo metu kasdien į Rygą skrenda 4 lėktuvai ir 4/5 į Varšuvą, tai labai abejoju, ar bent vienu kur nors sumažės (tuščių lėktuvų niekas nevarinės, jei sumažės keleivių), nes kaip matom kitose net labai žaliose šalyse nesumažėjo net per dešimtmečius.Parašė John Rodyti pranešimą
Po vieną per ką? Dieną? Metus? Kiek dabar yra skrydžių? Jei, tarkim, skrydyje dabar skrenda 100 žmonių, o po RB atsiradimo skris tik 25, bet pačių skrydžių skaičius nesumažės, ar skaitysis, kad "pakeitė"? Reikia daugiau tikslumo, apie ką kalbi. Ne paprasčiau būtų tiesiog kalbėti apie keleivių skaičių ir jų modal share, kaip paprastai daroma tokais atvejais?
O likę pagrinde skrenda verslo reikalais, kam vėlgi svarbu laikas (pvz. gali ryte nuskristi į Varšuvą kokį susitikimą ar konferenciją ir vakare grįžti, su traukiniu to nepadarysi). Todėl ir sakau, kad skrydžių traukiniai nepakeis, tik gal paskatins turizmą, palengvins keliones, kas dabar važinėja autobusais ir pan.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Lėktuvais su galutiniu tikslu Varšuvoje ar Rygoje skrenda tik labai mažas procentas.Paskutinis taisė Lettered; 2023.06.21, 12:16.
Comment
-
Kaip manai, kiek keisis Vilnius-Varšuva modal share po RB paleidimo?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Per dieną, beabejo. Šiuo metu kasdien į Rygą skrenda 4 lėktuvai ir 4/5 į Varšuvą, tai labai abejoju, ar bent vienu kur nors sumažės (tuščių lėktuvų niekas nevarinės, jei sumažės keleivių), nes kaip matom kitose net labai žaliose šalyse nesumažėjo net per dešimtmečius.
O likę pagrinde skrenda verslo reikalais, kam vėlgi svarbu laikas (pvz. gali ryte nuskristi į Varšuvą kokį susitikimą ar konferenciją ir vakare grįžti, su traukiniu to nepadarysi). Todėl ir sakau, kad skrydžių traukiniai nepakeis, tik gal paskatins turizmą, palengvins keliones, kas dabar važinėja autobusais ir pan.
Comment
-
Ar tikslas būtų pasiektas jei skydžių nesumažėtų, jų užpildymas būtų toks pat, bet Varšuva - Kaunas - Riga traukinio reiso užpildymas būtų 80%?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Skraidančių persėdimas į traukinį, bent tiek, kad sumažėtų skrydžių į Rygą ir Varšuvą bent po vieną.
- 3 patinka
Comment
-
Cituojant tavo paties postą: "kur net nėra tranzito". Tai apsispręs, tu skrydžius skaičiuoji kur yra traukinys ar kur nėra.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Yra alternatyvus transportas, greitasis traukinys Amsterdamas - Londonas, tik jis nėra toks populiarus kaip lėktuvai ir tuo labiau jų nepakeitė. Tai truputį juokingai atrodo žaliųjų teiginiai, kad RB pakeis skrydžius į Varšuvą ir Rygą.
Aviacinis kuras vis dar teršia aplinka švinu nes aviaciniam kurui nebuvo uždraustos švino priemaišos dėl to kad taip tiesiog pigiau. Taip kad nereikia ir ugnikalnio, užtektu draudimo švinu teršti aplinką kaip buvo padaryta su automobiliu kuru ir aviacija taptų daug brangesnė.Parašė geriantis Rodyti pranešimą
Pistels kur nors ugnikalnis, uždarys kur nors oro erdvę, išbrangins aviacinį kurą ir žiūrėk be traukinio niekur ir nenuvažiuosi (neskaitant auto su VDV, nes su elektromobiliu dar kol kas sunku keliauti). Nekalbant apie krovinių vežimą ir karinį tranzitą.
Comment
-
Sunku pasakyti, viskas priklausys nuo to, kiek pritrauks naujų keliautojų. Bet pats kiekis skrendančių nemanau, kad sumažės.Parašė John Rodyti pranešimą
Kaip manai, kiek keisis Vilnius-Varšuva modal share po RB paleidimo?
Žiūrint koks tikslas. Jei tas, kad traukiniai pakeistų keliaujančius autobusais, nuosavu transportu ar apskritai pritrauktų naujų turistų, tada taip.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ar tikslas būtų pasiektas jei skydžių nesumažėtų, jų užpildymas būtų toks pat, bet Varšuva - Kaunas - Riga traukinio reiso užpildymas būtų 80%?Paskutinis taisė Lettered; 2023.06.22, 12:35.
- 1 patinka
Comment
-
Kodėl?Parašė Gator Rodyti pranešimąBūtų keista jei būtų pigiau už patogiau ir greičiau.
Man pavyzdžiui su Bolt nuvažiuoti iki maksimos yra pigiau, patogiau ir greičiau nei skristi sraigtasparniu.If a lion could speak, we could not understand him.
- 3 patinka
Comment
-
Kalba eina apie įprastus reguliarius keliavimo būdus, o ne nesąmoningus teorinius pasvaičiojimus.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Kodėl?
Man pavyzdžiui su Bolt nuvažiuoti iki maksimos yra pigiau, patogiau ir greičiau nei skristi sraigtasparniu.
Dar žinok bolt pigiau, greičiau ir patogiau nei arklio karieta ir nei 8 žmonės tave neštuvais neštų į maksimą...
Straigtasparniu į maksimą todėl ir neskraido, nes yra brangiau, lėčiau bei nepatogiau.Paskutinis taisė Gator; 2023.06.22, 19:11.
Comment
-
Tai nesupratau kas tau keisto.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kalba eina apie įprastus reguliarius keliavimo būdus, o ne nesąmoningus teorinius pasvaičiojimus.
Dar žinok bolt pigiau, greičiau ir patogiau nei arklio karieta ir nei 8 žmonės tave neštuvais neštų į maksimą...
Straigtasparniu į maksimą todėl ir neskraido, nes yra brangiau, lėčiau bei nepatogiau.If a lion could speak, we could not understand him.
- 1 patinka
Comment
-
Man niekas nekeista. Būtų keista jei egzistuotų pigesnis greitesnis ir patogesnis keliavimo būdas šalia egzistuojant (kaip egzistuoja minėti skrydžiai ir kaip sraigtasparnis į maksimą neegzistuoja) brangesniam nepatogesniam ir lėtesniam.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Tai nesupratau kas tau keisto.
Comment
-
Ta prasme negali išsinuomoti sraigtasparnio ir su juo nuskristi į maksimą? Aišku, kad gali. Tik bus brangiau, lėčiau ir nepatogiau nei su boltu.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Man niekas nekeista. Būtų keista jei egzistuotų pigesnis greitesnis ir patogesnis keliavimo būdas šalia egzistuojant (kaip egzistuoja minėti skrydžiai ir kaip sraigtasparnis į maksimą neegzistuoja) brangesniam nepatogesniam ir lėtesniam.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Dar kartą kartoju:Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Ta prasme negali išsinuomoti sraigtasparnio ir su juo nuskristi į maksimą? Aišku, kad gali. Tik bus brangiau, lėčiau ir nepatogiau nei su boltu.
Kadangi tai yra brangiau, lėčiau ir nepatogiau, žmonės su straigtasparniu nekeliauja į maksimą.
Kadangi žmonės su lėktuvu keliauja tavo aptartu maršrutu, vadinasi tai nėra brangiau, lėčiau ir nepatogiau.
Kuri vieta minties, kad joks žmogus nesirinks "brangiau, lėčiau ir nepatogiau" paslaugos tau nėra suprantama?
- 1 patinka
Comment
-
Tai tu čia atrodė keista kad paslauga A gali būti pigesnė, greitesnė ir patogesnė už paslaugą B.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Dar kartą kartoju:
Kadangi tai yra brangiau, lėčiau ir nepatogiau, žmonės su straigtasparniu nekeliauja į maksimą.
Kadangi žmonės su lėktuvu keliauja tavo aptartu maršrutu, vadinasi tai nėra brangiau, lėčiau ir nepatogiau.
Kuri vieta minties, kad joks žmogus nesirinks "brangiau, lėčiau ir nepatogiau" paslaugos tau nėra suprantama?If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Nė kiek nekeista. Išeina, kad greitieji traukiniai visada turi būti brangesni nei lėktuvai? Problema Vakarų Europoje yra vieno vežėjo monopoliai daugumoje maršrutų. Prancūzijoje ruošiantis rinkos liberalizavimui, valstybinė geležinkelių kompanija sukūrė mažų kainų vežėją OuiGo, kuris ateityje galės konkuruoti budget sektoriuje. Jau dabar nusigauti iš vienos Prancūzijos pusės į kitą greituoju traukiniu pigiau grybo, patogiau nei lėktuvu. Privati olandų kompanija planuoja ateiti į Amsterdam-Brussels-Paris maršrutą, kainos taip pat turėtų kristi. Į Eurotunnel privatininkai taip pat kažkada ateis.Parašė Gator Rodyti pranešimąBūtų keista jei būtų pigiau už patogiau ir greičiau.
Comment
-
Taip, atrodė. Ir tai ką čia pacitavai pagrindė mano atrodymą, o ne prieštaravo.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Tai tu čia atrodė keista kad paslauga A gali būti pigesnė, greitesnė ir patogesnė už paslaugą B.
Toks dalykas kaip pigesnė, greitesnė ir patogesnė neegzistuoja. Lyginant su kita žmonių naudojama paslauga (šiuo atveju lėktuvas tavo minėtam maršrute). Nelyginant su teorine nesąmoninga paslauga, kurios niekas nenaudoja (kaip tavo pavyzdys su sraigtasparniu į maksimą ar mano pavyzdys su neštuvais ar karieta į maksimą).Paskutinis taisė Gator; 2023.06.22, 23:42.
Comment
-
Kur aš sakiau, kad visada?Parašė eigh Rodyti pranešimąNė kiek nekeista. Išeina, kad greitieji traukiniai visada turi būti brangesni nei lėktuvai?.
Aš sakiau tik apie atvejį jei traukinys greitesnis ir patogesnis.
Ta prasme tau sunku suprasti, kad lygiagrečiai esant pasirinkimams "pigesnis, patogesnis, greitesnis" ir "brangesnis, lėtesnis ir nepatogesnis" niekas nesirinktų antrojo?
Akivazidu, kad tokiu atveju būtų arba taip, kad antras pasirinkimas tiesiog išnyktų (jei pirmas pasirinkimas turėtų pjėgumą paimti visą poreikį), arba pirmas pasirinkimas taptų brangesnis.
- 2 patinka
Comment
-
Ar tau sunku su prasti kad be šitų kriterijų yra dar krūva kitų racionalių faktorių, o dar kur ir visi kiti nelabai racionalūs. Sportbačiai už 40 € yra patogesni, "greitesni" ir ženkliai pigesni ne louboutinai už 800€. Ir vis tiek didelė dalis žmonių renkasi pastaruosius.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kur aš sakiau, kad visada?
Aš sakiau tik apie atvejį jei traukinys greitesnis ir patogesnis.
Ta prasme tau sunku suprasti, kad lygiagrečiai esant pasirinkimams "pigesnis, patogesnis, greitesnis" ir "brangesnis, lėtesnis ir nepatogesnis" niekas nesirinktų antrojo?
Akivazidu, kad tokiu atveju būtų arba taip, kad antras pasirinkimas tiesiog išnyktų (jei pirmas pasirinkimas turėtų pjėgumą paimti visą poreikį), arba pirmas pasirinkimas taptų brangesnis.If a lion could speak, we could not understand him.
- 3 patinka
Comment
Comment