Spėju, kad Lietuva vietoje stočių gavo europinės vėžės liniją Vilnius-Kaunas, kas manau kainuoja mažumėlę daugiau už Talino ir Rygos stotis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Nebuvo jokio arba/arba. ES tokius projektus finansuoja labai dosniai ir būtų finansavę dar ir Kaunas-Klaipėda ant viršaus, jei tik mūsų tešlagalviai būtų išbezdėję projektą.Parašė digital Rodyti pranešimąSpėju, kad Lietuva vietoje stočių gavo europinės vėžės liniją Vilnius-Kaunas, kas manau kainuoja mažumėlę daugiau už Talino ir Rygos stotis.
Pagrindinė priežastis, kodėl tai vengiama daryti, ir kodėl Lietuva atsisakė stočių finansavimo, yra ta, kad mes nenorime prisidėti net tais varganais 15%, kurie mūsų esamos (o ir buvusių) valdžios manymu, tai neduos pakankamai politinių dividendų. Tuos pinigus kur kas labiau "apsimoka" nukreipti kokio random kelio rekonstrukcijai, nes mužikų ir plūgų visuomenėje tai generuoja daugiau balsų. Latviai ir estai čia pasirodė esantys gudresni ir tiesiog mažiau priklausomi nuo bukų kaimiečių sapalionių.
- 11 patinka
Comment
-
Buvo, galima susirasti ir forume, kaip nelengva buvo išsimušti (įtraukti) Vilnius-Kaunas į Rail Baltica. Iš pradžių latviai ir estai nesutiko, o ne ES.Parašė John Rodyti pranešimąNebuvo jokio arba/arba. ES tokius projektus finansuoja labai dosniai ir būtų finansavę dar ir Kaunas-Klaipėda ant viršaus, jei tik mūsų tešlagalviai būtų išbezdėję projektą.
- 2 patinka
Comment
-
Šiaip tai buvo gana lengva, turint omeny, kad ta atkarpa net nebuvo įtrauktą į projektą. Iš esmės nuvarėm į ES, paprašėm dar milijardo ar dviejų ir jie lengva ranka davė nesigilindami. Kaip, beje, ir RB1 davė, nors pastatėm kažkokią nesąmonę už tuos pinigus. O ką ten latviai su estais vapėjo, mažiausiai svarbu.Parašė digital Rodyti pranešimąBuvo, galima susirasti ir forume, kaip nelengva buvo išsimušti (įtraukti) Vilnius-Kaunas į Rail Baltica. Iš pradžių latviai ir estai nesutiko, o ne ES.
ottom line: ES duoda pinigus geležinkelių projektams lengva ranka nieko pernelyg nesiaiškindami, ką puikiai demonstruoja tiek RB1, tiek Kaunas-Vilnius atkarpos įtraukimas į normalų RB projektą jau labai vėlyvoje projekto stadijoje.Paskutinis taisė John; 2023.06.02, 01:32.
- 4 patinka
Comment
-
Taip, projekto dalyviai privalo susitarti. Well done, Sherlock. Kaip matai, ėmė ir susitarė, nepaisant keleto viešų apsižodžiavimų. Latvija ir Estija kaip ir neturėjo galimybės tam nepritarti dėl akivaizdžių priežasčių.Parašė digital Rodyti pranešimąNebuvo lengva nė per kur. Ir tikrai neduoda nesigilindami. Grasino iš viso neduoti, jei nesusitars Lietuva Latvija Estija tarpusavy. Keista, kad tokius nesunkiai prisimenamus dalykus reikia priminti geležinkelių "ekspertui".
Jei, tavo supratimu, tai nebuvo lengva iš ES numelžti milijardą pinigų, tai tada ką aš žinau. Čia panašiai kaip aiškinti, kad RB1 buvo prasmingas ir logiškas projektas, kuris labai pasitarnaus Lietuvai. Tai yra srityje nesusigaudančio žmogaus kalbos.
- 1 patinka
Comment
-
Rail Baltica turėtų būti užbaigta 2030 m. Tačiau kiek greitųjų traukinių bus, kokiu dažnumu ir į kokius miestus? Šiandien pirmą kartą pademonstruosiu, koks bus tvarkaraštis ir šiek tiek pakomentuosiu.
Čia – tvarkaraščio rekonstrukcija pagal 2019 m. Operational Plan.
Pilnas straipsnis tinklaraštyje su maršrutų schema ir komentarais:
Kiek greitųjų traukinių Lietuvoje turėsime 2030 metais? • Būsimas Rail Balticos tvarkaraštis
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 9 patinka
Comment
-
Bus brangi pramoga turistams, realiai tikrai nepakeis skrydžių nei į Rygą nei tuo labiau Varšuvą.Parašė taccido Rodyti pranešimąRail Baltica turėtų būti užbaigta 2030 m. Tačiau kiek greitųjų traukinių bus, kokiu dažnumu ir į kokius miestus? Šiandien pirmą kartą pademonstruosiu, koks bus tvarkaraštis ir šiek tiek pakomentuosiu.
Čia – tvarkaraščio rekonstrukcija pagal 2019 m. Operational Plan.
Pilnas straipsnis tinklaraštyje su maršrutų schema ir komentarais:
Kiek greitųjų traukinių Lietuvoje turėsime 2030 metais? • Būsimas Rail Balticos tvarkaraštis
Comment
-
Ką tiksliai reiškia nepakeis šiuo atveju? Kokia "pakeitimo" definicija? 0% kelionių rinkos? 50%? 90%?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bus brangi pramoga turistams, realiai tikrai nepakeis skrydžių nei į Rygą nei tuo labiau Varšuvą.
Comment
-
0%. Labai abejoju, ar bent vienas skrydis kuria nors kryptimi bus panaikintas. Bet beabejo pakeis autobusus ir kažkiek asmeninius automobilius.Parašė John Rodyti pranešimą
Ką tiksliai reiškia nepakeis šiuo atveju? Kokia "pakeitimo" definicija? 0% kelionių rinkos? 50%? 90%?
Comment
-
Bet juk nebūtinas lėktuvų ar autobusų panaikinimas ar net keleivių persodinimas, kad traukiniai pasiteisintų. Traukiniais važiuos ir naujai sugeneruoti keleiviai, kurie lėktuvais ir autobusais nebūtų naudojęsi dėl komforto, laiko ar kitų priežasčių.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
0%. Labai abejoju, ar bent vienas skrydis kuria nors kryptimi bus panaikintas. Bet beabejo pakeis autobusus ir kažkiek asmeninius automobilius.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 11 patinka
Comment
-
Dar kartą, kokia tavo "pakeitimo" definicija? Apie kokią rinkos dalį kalbi?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
0%. Labai abejoju, ar bent vienas skrydis kuria nors kryptimi bus panaikintas. Bet beabejo pakeis autobusus ir kažkiek asmeninius automobilius.
Comment
-
Apie LOT ir aB skrydžius (ir jų keleivius) iš VNO.Parašė John Rodyti pranešimą
Dar kartą, kokia tavo "pakeitimo" definicija? Apie kokią rinkos dalį kalbi?
Comment
-
Visus LOT ir AB skrydžius ir jų keleivius? Ar tik kažkokią specifinę dalį? Gal 10%? Come on, nėra taip sunku paaiškinti, apie ką kalbi.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Apie LOT ir aB skrydžius (ir jų keleivius) iš VNO.
- 1 patinka
Comment
-
Aš gyvenantis santykinai netoli tiesiamos Rail Baltica trasos turiu lūkestį dažniau nuvažiuoti traukiniu į Varšuvą ar Rygą, turėti ranka pasiekiamą milijoninį miestą Varšuvą nesinaudojant automobiliu ar nevargstant nepatogiam autobuse.Parašė taccido Rodyti pranešimą
Bet juk nebūtinas lėktuvų ar autobusų panaikinimas ar net keleivių persodinimas, kad traukiniai pasiteisintų. Traukiniais važiuos ir naujai sugeneruoti keleiviai, kurie lėktuvais ir autobusais nebūtų naudojęsi dėl komforto, laiko ar kitų priežasčių.
Taip pat turiu lūkestį, kad rygiečiams, varšuviečiams ar bialystokiečiams bus patrauklu traukiniu atvažiuoti į Kauną ar Vilnių. Kas dabar automobiliu ir ypač autobusu nėra labai patogu (nors Varšuvos krypties situacija žymiai gerėja kelionėms automobiliu).
- 11 patinka
Comment
-
Realiai beveik visus, nes dauguma skrendančių arba tai daro tranzitu arba verslo reikalais. Gal maximum labai mažą dalį turistų galėtų nugriebti.Parašė John Rodyti pranešimą
Visus LOT ir AB skrydžius ir jų keleivius? Ar tik kažkokią specifinę dalį? Gal 10%? Come on, nėra taip sunku paaiškinti, apie ką kalbi.
Comment
-
Nu tai kokią dalį tu vadini "pakeitimu"? Nu davai, neapsimesk šlanga ir parašyk skaičių. 50%? 40%? O gal 70%? 75%?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Realiai beveik visus, nes dauguma skrendančių arba tai daro tranzitu arba verslo reikalais. Gal maximum labai mažą dalį turistų galėtų nugriebti.
- 1 patinka
Comment
-
Tai sakau, beveik nieko neperims traukiniai iš skrendančių. Pvz. šiandien iš Amsterdamo į Londoną skrido 54 keleiviniai lėktuvai, nors atstumas nedidelis, senai važiuoja greitieji traukiniai.Parašė John Rodyti pranešimą
Nu tai kokią dalį tu vadini "pakeitimu"? Nu davai, neapsimesk šlanga ir parašyk skaičių. 50%? 40%? O gal 70%? 75%?
Comment
Comment