Parašė Lašas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Aš ten klausiau žmogaus, kuris rašė jog latviai tiek pasistūmėję, kad kažkur miškuose (kur niekas nemato) jau net bėgius kloja.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Latviai:
O tamsta parašėte lygiai tą patį, ką ir aš cituojamame pranešime: Rygos ir RIX stotys - visas šiandieninis progresas. Net jei tos stotys ir super super kietos, sudėtingos ir BRANGIOS - tai nereiškia ženklaus pačio RB geležinkelio tiesimo, nes tai taškiniai objektai. Juo labiau aptariamame finansavimo trūkumo kontekste, tai dar labiau reiškia maža progresą, nes jei tokie objektai suvalgys didžiąją dalį biudžeto, tuomet ir dėl likusios dalies progreso bus labai daug klaustukų.
Ir nėra ko čia lygintis bei matuotis.
Man logiskesnis variantas, turint ribotus resursus, yra fokusuotis į pačio geležinkelio tiesimą su inžineriniais statiniais, nei taškinių objektų statybą. Turint bėgius galima įlipti į traukinį ir nuo medinės laikinos platformos, o turint stotį be viso geležinkelio - nieko nenuveiksi.Paskutinis taisė sleader; 2024.03.28, 22:00.
- 7 patinka
Comment
-
Pabandom dar kartą:Parašė sleader Rodyti pranešimąAš ten klausiau žmogaus, kuris rašė jog latviai tiek pasistūmėję, kad kažkur miškuose (kur niekas nemato) jau net bėgius kloja.
O tamsta parašėte lygiai tą patį, ką ir aš cituojamame pranešime: Rygos ir RIX stotys - visas šiandieninis progresas. Net jei tos stotys ir super super kietos, sudėtingos ir BRANGIOS - tai nereiškia ženklaus pačio RB geležinkelio tiesimo, nes tai taškiniai objektai. Juo labiau aptariamame finansavimo trūkumo kontekste, tai dar labiau reiškia maža progresą, nes jei tokie objektai suvalgys didžiąją dalį biudžeto, tuomet ir dėl likusios dalies progreso bus labai daug klaustukų.
Ir nėra ko čia lygintis bei matuotis.
Man logiskesnis variantas, turint ribotus resursus, yra fokusuotis į pačio geležinkelio tiesimą su inžineriniais statiniais, nei taškinių objektų statybą. Turint bėgius galima įlipti į traukinį ir nuo medinės laikinos platformos, o turint stotį be viso geležinkelio - nieko nenuveiksi.
- Nei lietuviai, nei latviai neturi nusitiesę praktiškai nieko turint omeny visą projekto šiose šalyse mastą, tad šio forumo požiūris, kad 'latviai stato stotis, o lietuviai tiesia bėgius' nėra teisingas ir kvepia buku nacionalizmu ir realybės ignoravimu.
- Latviai turi paskelbę kontraktą ir laimėtoją visai RB Latvijos daliai, lietuviai to padarę neturi. Latvijos nusamdytos kompanijos yra tarptautinės ir itin geros, tad viskas ten, panašu, bus gerai. Kaip bus su Lietuva - neaišku. Su tiltu, panašu, susikniso. Su Panevėžio 'loop' - irgi. Yra ir daugiau klaustukų.
- Latvių požiūris, kad pirma reikia pasistatyti stotis yra racionalus ES finansavimo klausimu. Kaip kažkas jau minėjo, ES akcentuoja, kad jiems svarbiausia yra TEN-T trasa Talinas - Varšuva. Latvijos ir Lietuvos kontekste tai reiškia, kad ES yra svarbiausi keliai laukuose, užsukimai į Rygą ar Vilnių jiems nėra per daug įdomus, jie yra detalės. Būtent dėl to sukalti Vokietijos lygio transporto mazgą už projekto pinigus pačioje pradžioje buvo racionalu - tai yra rizikingiausia dalis, kurią lengviausia išmesti. Dabartinėje stadijoje (ypač turint omeny infliaciją) tokio projekto jau niekas prastūmęs tikrai nebūtų. Tuo tarpu trasą laukuose ES vis tiek prafinansuos, nes be jos nėra ir TEN-T jungties, o TEN-T jungtys yra ES prioritetas.
- Nėra taip, kad yra fiksuotos sumos šitiems dalykams, gaus viską ir latviai, net jei reikės ir pasispausti pradžioje. Latvijoje ir Estijoje (skirtingai nei Kauno tunelyje) yra tokių ruožų, kur bus galima pagyventi ir su vienkeliu laikinai, nors esu praktiškai tikras, kad ir to greičiausiai neprireiks. Tačiau latviai turės tokį mazgą ir stotį, kokio Lietuva nepasistatys, greičiausiai, niekada, ar bent jau ne per ateinantį pusšimtį metų.
- 1 patinka
Comment
-
Įdomūs požiūris, kad Latviai VISKA perleidę tarptautiniam rangovui yra super protingi,o mes ta patį padarę su tiltu - liurbiai ir nevykėliai.
Su dideliais taptautiniais rangovais dirbti yra nemaža specifiką. Ten jeigu biudžete turi rezervų ir visokios deviacijos nekelia streso - viskas judės, bet jei bus suvaržyti griežtuose rėmuose - bus sunku.
Kitas dalykas, kad jeigu iškils kokių problemų iš statytojo pusės (kokie techniniai projektai, leidimai, derinimai ar pan.), tai net ir labai labai geri rangovai nieko nebus verti, nes jie vis vien nieko nedirbs.
Nežinau iš kur ištraukta "lietuviai tiesia bėgius". Nes nei vieni nei kiti jokių bėgių netiesia ir iki jų tiesimo dar toli toli.
Man tik fokusas į vietinius rangovus ir maksimalus jų pajėgumų išnaudojimas tiesiogiai yra sveikintinas dalykas.
Jeigu viską statyti ant prielaidos, kad piniginis resursas yra neribotas ir pinigų bus tiek kiek reikės yra viena, o jei logiškai skirstyti biudžetą - kiek kitoks vaizdas ir kitoks planavimas. Net jei yra pinigai iš ES skiriami, tai būna tokių atveju, kad perkančiosios organizacijos dėl kokių procedūriniu klaidų ar pan., turi vėliau tą finansavimą grąžinti.
- 5 patinka
Comment
-
Niekur taip nesakiau, šiaudinė baidyklė. Minėjau tik tai, kad latviai turi pasirašę kontraktus visam ruožui (išskyrus Rygos kelyną) kai lietuviai - ne. Lietuvoje, panašu, iki kontraktų pasirašinėjimo kai kuriuose ruožuose dar yra labai toli, tad šioje srityje esame atsilikę nuo latvių.Parašė sleader Rodyti pranešimąĮdomūs požiūris, kad Latviai VISKA perleidę tarptautiniam rangovui yra super protingi,o mes ta patį padarę su tiltu - liurbiai ir nevykėliai.
Lygiai taip pat, kaip darbas su mažais vietiniais. Vis tik tai yra didžiulis ES projektas ir samdyti kiečiausias didžiųjų ES šalių kompanijas su patirtimi, žiniomis ir kontaktais atrodo kaip geresnė idėja nei terliojimasis su mažais vietiniais, kurie kitą dieną gali tiesiog paskelbti bankrotą. Šitiems didiesiems vis tiek dirbs vietiniai, bet aš geriau miegosiu jei atsakomybę už kokybę prisiims šitie didieji - jie tiesiog turi daugiau ką prarasti įvaizdžio prasme. O ir bukos chaltūros ten, spėju, mažiau. Tačiau, taip, galima gerai padaryti ir su mažaisiais. Kaip kam sekėsi galėsime nuspręsti statyboms pasibaigus.Parašė sleader Rodyti pranešimąSu dideliais taptautiniais rangovais dirbti yra nemaža specifiką.
Latviai nepažeidė jokių procedūrų ir jiems tikrai nieko nereikės gražinti - visi darbai buvo įtraukti į Rail Baltica projektą ir padaryti pagal vadovėlį. Jei tų stočių latviai nebūtų pastatę, jų statyba šiandien būtų 'atidėta' (=atšaukta). Tačiau atgaline data niekas stočių neatšaukinės.Parašė sleader Rodyti pranešimąJeigu viską statyti ant prielaidos, kad piniginis resursas yra neribotas ir pinigų bus tiek kiek reikės yra viena, o jei logiškai skirstyti biudžetą - kiek kitoks vaizdas ir kitoks planavimas. Net jei yra pinigai iš ES skiriami, tai būna tokių atveju, kad perkančiosios organizacijos dėl kokių procedūriniu klaidų ar pan., turi vėliau tą finansavimą grąžinti.
- 1 patinka
Comment
-
Kubiniu metru žemių ar betono ar tonų armatūros bus sunaudota tiek kiek numatyta projekte, nėra skirtumo ar labai daug ar mažiau ar kiek, ne tame esmė. Nuo kapsules įkasimo dienos visas tiltas turėjo būti pastatytas per ~3 metus. Dabar yra praėję beveik 2 metai, o pastatytas tik koks 4dalis tilto atramų požeminių poliu, kas viso tilto projekto mastu yra kokie 5 procentai darbų.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Primink, kiek atramų tas Didysis Kauno Tiltas? Ir kiek ten žemės darbų buvo?Paskutinis taisė Lašas; 2024.03.29, 09:22.
- 2 patinka
Comment
-
Tai apie tai ir eina kalba, kad latviai ne tik svarbiausias stotis statosi, kas yra brangiausia projekto dalis, bet ir greičiausiai pačius bėgius (kiek jau Lietuvoje jų pastatyta?) greičiau pastatys, nes rangovai ne kažkokie italai.Parašė sleader Rodyti pranešimąIr nėra ko čia lygintis bei matuotis.
Man logiskesnis variantas, turint ribotus resursus, yra fokusuotis į pačio geležinkelio tiesimą su inžineriniais statiniais, nei taškinių objektų statybą. Turint bėgius galima įlipti į traukinį ir nuo medinės laikinos platformos, o turint stotį be viso geležinkelio - nieko nenuveiksi.
Mes nevykėliai ne dėl to, kad tarptautinius rangovus pasisamdėm, o dėl to, kad pasisamdėm italus, tai nieko keisto, kad tilto statybos dabar vėluoja jau kelis metus. Projektas kompleksinis, tai ir įgyvendinimui reiktų rangovus turėti pirmiausia visam projektui, o ne gabaliukams.Parašė sleader Rodyti pranešimąĮdomūs požiūris, kad Latviai VISKA perleidę tarptautiniam rangovui yra super protingi,o mes ta patį padarę su tiltu - liurbiai ir nevykėliai.
Latviai rodo, kas svarbiausia, ir jau turi realiai ką parodyti, o mes visur rodom tilto per Nerį vizualizacijas, kurio italai du metus nepastato...Parašė sleader Rodyti pranešimąO gal galima plačiau su info kur jau latviai ženkliai pasistumėję? Nes kiek būdavo visokių RB konferencijų, ar šiaip info oficialiame puslapyje, tai iš Latvijos vaizdeliuose būdavo rodoma tik Rygos stotis su prieigomis ir RIX stoties pamatai.Paskutinis taisė Lettered; 2024.03.29, 09:16.
Comment
-
Kažkaip visa diskusija krypsta link to, kad pabandyti kažkaip pritempti jog latviai tariamai "nušuoliavę į priekį", o lietuviai - trypčioja vietoje. Nors realiai progreso įvertinimas priklauso tik nuo metodikos kaip tą atliksi. Jei vertinsi išleistus pinigus - bus vienoks rezultatas, jei vertinsi pasirašytų sutarčių dydžius - dar kitoks, o jei nutiestus sankasos (pylimo) metrus - dar kitoks.
Nors realybėje nei vienoje iš šalių nepasiektas ženklus progresas ir statybos nevyksta labai sklandžiai (įvertinant visas aplinkybes).
Ar pačiam nejuokinga, nežinant jokių faktų, rašinėti tokias pievas?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai apie tai ir eina kalba, kad latviai ne tik svarbiausias stotis statosi, kas yra barangiausia projekto dalis, bet ir greičiausiai pačius bėgius (kiek jau Lietuvoje jų pastatyta?) greičiau pastatys, nes rangovai ne kažkokie italai.
Mes nevykėliai ne dėl to, kad tarptautinius rangovus pasisamdėm, o dėl to, kad pasisamdėm italus, tai nieko keisto, kad tilto statybos dabar vėluoja jau kelis metus. Projektas kompleksinis, tai ir įgyvendinimai reiktų rangovus turėti pirmiausia visam projektui, o ne gabaliukams.
Latviai rodo, kas svarbiausia, ir jau turi realiai ką parodyti, o mes visur rodom tilto per Nerį vizualizacijas, kurio italai du metus nepastato...
A consortium consisting of Eiffage Génie Civil SAS, Budimex S.A. and Rizzani de Eccher has been awarded a contract for the construction of the Rail Baltica mainline in Latvia.Bet vat latviai šaunuoliai, pasamdė rimtus tarptautinius rangovus, kurie tikrai viską sklandžiai pastatys, o mes - kažkokius italus, kurie nieko nesugeba. Bet pala?.... Ai tiek toRizzani de Eccher has been chosen to construct the Rail Baltica railway bridge over the river Neris near Jonava
- 9 patinka
Comment
-
Didelės vertės konkursuose (šiuo atveju ir 50-60 mln. yra didelės vertės konkursas), pateikiamos milijoninės įvykdymo garantijos išduotos bankų. Tai net tokiame konkurse sugebanti sudalyvauti "maža vietinė" kompanija tikrai kitą dieną bankroto nepaskelbs. Bankrotą jie paskelbs, nebent jei tie didieji tarptautiniai rangovai, juos samdydami subrangovais neatsiskaitys (jau yra tokių faktų). Ir jei žiūrint plačiau, tai tiesiog galimai remti vietinio verslo žlugdymą ir pinigų išpompavimą užsienin - nelabai norisi. Bet aišku čia viskas yra spekuliacijos, nes faktas vienas, kad samdydamas didelius rangovus už milžiniškas sumas - tiesiog išleidi daugiau.Parašė VLR Rodyti pranešimąLygiai taip pat, kaip darbas su mažais vietiniais. Vis tik tai yra didžiulis ES projektas ir samdyti kiečiausias didžiųjų ES šalių kompanijas su patirtimi, žiniomis ir kontaktais atrodo kaip geresnė idėja nei terliojimasis su mažais vietiniais, kurie kitą dieną gali tiesiog paskelbti bankrotą. Šitiems didiesiems vis tiek dirbs vietiniai, bet aš geriau miegosiu jei atsakomybę už kokybę prisiims šitie didieji - jie tiesiog turi daugiau ką prarasti įvaizdžio prasme.
O kokybė ir rizikos - pamatuojamas dalykas. Statant tiltus, sankasas, net tiesiant bėgius - ta kokybė matoma (patikrinama) iškart ir kažkokių didelių rizikų į ateitį nenusikelia. Visai kas kita yra pvz. automatizavimo sistemos ir t.t. Tai čia tikrai reikėtų kliautis gerą vardą turinčiais rangovais, gamintojais. Nes geriau kokia Bombardier ar Siemens automatika, nei vietiniame garažiuke sulituota, kai tas garažiukas garantijų neduos.Paskutinis taisė sleader; 2024.03.29, 10:47.
- 2 patinka
Comment
-
Nežinau, ar skaitome tą pačią temą, bet šioje temoje yra konsensusas, kad lietuviai yra protingesni nes 'tiesia geležinkelius', kai latviai tik 'leidžia pinigus stotims' ir dėl to daro labai didelę klaidą.Parašė sleader Rodyti pranešimąKažkaip visa diskusija krypsta link to, kad pabandyti kažkaip pritempti jog latviai tariamai "nušuoliavę į priekį", o lietuviai - trypčioja vietoje.
Lietuviai objektyviai padarė mažiau. Latviai įpusėjo su labai rimtomis stotimis (apie kokias Lietuvoje net nesvajojame), kai lietuviai šitoje srityje nepadarė nieko. Tuo tarpu dėl kelių/sankasų tiesimo, abi šalys nepadarė nieko reikšmingo. Lietuva padarė gal kiek ir daugiau kol kas, bet projekto skalėje tai yra arti 0. Be to, latviai pasirašė kontraktus visai trasai, kai Lietuvoje iki to dar toli ir kvepia problemomis Panevėžyje ir Kaunas - siena ruože. Taigi latviai vienareikšmiškai laimi stotyse, o keliuose/sankasose - daugiau mažiau lygiosios.Parašė sleader Rodyti pranešimąNors realiai progreso įvertinimas priklauso tik nuo metodikos kaip tą atliksi. Jei vertinsi išleistus pinigus - bus vienoks rezultatas, jei vertinsi pasirašytų sutarčių dydžius - dar kitoks, o jei nutiestus sankasos (pylimo) metrus - dar kitoks.
Na, Rizzani de Eccher yra tik viena kompanija iš trijų, kurios dirbs Latvijoje. Tačiau, jei paskaitytum mano pranešimus, aš niekada jų nekaltinau dėl tilto vėlavimo. Dėl tilto vėlavimo yra kalčiausi Lietuvos politikai. Jei rangovas nėra tinkamas, jis turi būti diskvalifikuojamas jau konkurso metu. Diskvalifikuoti rangovą jau paskelbus nugalėtojus yra neprofesionalu, nes jokios naujos informacijos dėl laimėtojų priklausymo ar nepriklausymo vienos ar kitos šalies kompanijai per tą laiką neatsirado. Gali būti, kad šis paskutinis vėlavimas yra jų kaltė, bet kol kas tokios informacijos neturime.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Bet vat latviai šaunuoliai, pasamdė rimtus tarptautinius rangovus, kurie tikrai viską sklandžiai pastatys, o mes - kažkokius italus, kurie nieko nesugeba. Bet pala?.... Ai tiek to
Comment
-
Stotis: gražu akims, bet visiškai bevertis reikalas jei iš jos negali niekur važiuoti (nuotraukėlė iš pačių Latvių politikų)Parašė VLR Rodyti pranešimąLietuviai objektyviai padarė mažiau. Latviai įpusėjo su labai rimtomis stotimis (apie kokias Lietuvoje net nesvajojame), kai lietuviai šitoje srityje nepadarė nieko.
Kontraktai kontraktais, jie dar žemės visos nepasiėmė (regis apie 50% šiuo momentu), juo labiau projektų neužsibaigė. Kontraktas tai gali ir būti, bet kol nebus kur ir ko statyti, tol kontraktas stalčiuj gulės.Parašė VLR Rodyti pranešimąBe to, latviai pasirašė kontraktus visai trasai, kai Lietuvoje iki to dar toli ir kvepia problemomis Panevėžyje ir Kaunas - siena ruože.
- 6 patinka
Comment
-
Rygos centrinis transporto mazgas yra veikiantis mazgas. Pastačius naująjį pastatą, iš jo bus galima nuvažiuoti ten pat, kur iš jo galima nuvažiuoti šiandien (ir, iki to laiko, spėju, Taliną). Latviai po Rail Baltica skėčiu bus persistatę savo centrinę stotį, kuri atrodė tikrai liūdnokai. Dabar tai bus pasaulinio lygio mazgas su pakankamai nemažais srautais nuo pat jo atidarymo. Mazgo pagrindiniai klientai bus vietiniai traukiniai, o ne Rail Baltica net ir pajungus europinę vėžę. Tau tikrai tai atrodo kaip 'bevertis reikalas'? O pilno pajungimo prie pagrindinės RB trasos jei teks palaukti kiek ilgiau tai nieko baisaus. Vilnius-Kaunas jungties, be abejonės lauksime ilgiau. Tokie projektai tokio dydžio šalyse greitai nevyksta.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Stotis: gražu akims, bet visiškai bevertis reikalas jei iš jos negali niekur važiuoti (nuotraukėlė iš pačių Latvių politikų)
Taip, ir tai nėra gerai. Bet visos žemės nėra pasiėmę ir lietuviai, dėl to tokie lyginimai ir pareiškimai apie vienos ar kitos pusės milžinišką atsiplėšimą kelių tiesime atrodo keistai. Realiai, nėra rimto progreso nei ten, nei ten. Galėsime lyginti kai viena pusė pasistatys bent pusę trasos. Dabar - dar smarkiai per anksti.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąKontraktai kontraktais, jie dar žemės visos nepasiėmė (regis apie 50% šiuo momentu), juo labiau projektų neužsibaigė. Kontraktas tai gali ir būti, bet kol nebus kur ir ko statyti, tol kontraktas stalčiuj gulės.
- 2 patinka
Comment
-
Ne, nėra. Tiesiog nėra kažkokio latvių garbinimo ir lietuvių žeminimo, kaip iš tamstos, ir tiek.Parašė VLR Rodyti pranešimąNežinau, ar skaitome tą pačią temą, bet šioje temoje yra konsensusas, kad lietuviai yra protingesni nes 'tiesia geležinkelius', kai latviai tik 'leidžia pinigus stotims' ir dėl to daro labai didelę klaidą.
- 1 patinka
Comment
-
AJAJAI, RB vėžė neužsuka į Miesto centrą, stotis numatoma kažkur Salaspilyje.Kaip vargšo turisto su lagaminais nusigaus nuo didžiausio regione oro uosto?Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Stotis: gražu akims, bet visiškai bevertis reikalas jei iš jos negali niekur važiuoti (nuotraukėlė iš pačių Latvių politikų)
Comment
-
Šmaikštu. Tik niekas neatšaukė šitos dalies ir jos neatšauks, ji tiesiog nėra prioritetas atinantiems keliems metams, kaip prioritetu nėra ir kitos projekto dalys, tokios kaip Vilnius - Kaunas atšaka. Paveiksliuke parašyta, kad abi stotys bus prijungtos vos 2030-aisiais. Tokio projekto skalėje tai yra rytoj ir garantuotai anksčiau, nei bus pajungtas Vilnius.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
AJAJAI, RB vėžė neužsuka į Miesto centrą, stotis numatoma kažkur Salaspilyje.Kaip vargšo turisto su lagaminais nusigaus nuo didžiausio regione oro uosto?
Comment
-
„LTG Infra“ vadovas: nemanau, kad ilgalaikėje perspektyvoje reikia rytietiškos vėžės
https://www.delfi.lt/verslas/transpo...vezes-96255857
Kadenciją praeitų metų pabaigoje pradėjęs „LTG Infra“ vadovas teigė, kad svarbiausi ateinančių 5 metų projektai bus elektrifikacijos projektas bei „Rail Baltica“. Jis taip pat aiškino norįs įrodyti valstybei, kad sektorius reikalauja didesnio vystymo. „Keli dideli aspektai ir blokai. Pirmas – vykstantys didieji projektai, „Rail Balticos“ projektas ir elektrifikacijos projektas. Elektrifikaciją turime užbaigti iki 2025 m. pabaigos, nes su tuo susiję ir naujų elektrinių traukinių užsakymai, ir tvarkaraščių grafikai. Tada „Rail Baltica“, reikia išjudinti ją ir paspartinti projektą, nes yra atsiradusių atsilikimo elementų iš praeities valdymo modelio“, – kalbėjo V. Žalimas.
<...>
„Tikrai taip („Rail Balticos“ darbus reiktų spartinti – ELTA). Prarasta yra nemažai laiko. Kažkada seniai Europos Komisijos pasirinktas veiklos modelis, kaip statyti infrastruktūrą, jis buvo klaidingas. Centralizuota organizacija trijų šalių, lietuvių, latvių ir estų, statyti visose šalyse su viena motyvacija ir suderintas interesais infrastruktūros negalėjo“, – aiškino „LTG Infra“ vadovas. „Dabar keičiasi valdymo modelis, į kiekvieną šalį ateina atsakomybė statyti savo ruožus ir tai turi paspartinti visą projektą“, – kalbėjo jis. „LTG Infra“ generalinis direktorius teigė, kad šiuo metu tam tikruose ruožuose baiginėjasi žemės paėmimo darbai, vyksta projektavimas, o prie Jonavos vyksta fizinės statybos 30 kilometrų ruože.
„Galvojame skelbti pirkimus kitaip, yra daug techninių detalių, kaip vyksta statybų procesas ir etapas. (...) Dedame daug pastangų prisivilioti užsienio kompanijas, bet joms čia neramu keliauti dėl geopolitinių dalykų ir paties projekto dydžio. Mums atrodo milžiniškas, milijardinis, o jiems atrodo „30 kilometrų, ką mes čia vešime savo įrangą, neapsimoka“. Šnekame apie ruožų ilginimą, ką galėtume pasiūlyti lenkams, ispanams ar prancūzams“, – aiškino V. Žalimas.
Tiltas ties Jonava, per kurį planuota „Rail Baltica“, turėjo būti pastatytas iki šių metų pabaigos, tačiau terminas nusikelia iki 2026 m. vasaros. Anot V. Žalimo, taip pat yra kalbama su Europos Sąjunga (ES) dėl finansavimo šiam projektui pratęsimo. „Iki metų pabaigos jis tikrai nebus įgyvendintas, turime naujus terminus nusistatę su statytoju. (...) Su italų vadovybe susitikimo ir sutarėme, kad jie padarytų kuo daugiau šiais metais ir suspėtume tiltą pasistatyti iki kitų svarbių „Rail Balticos“ etapų. Turėtume padaryti iki 2026 m. vasaros“, – sakė „LTG Infra“ vadovas.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimą„LTG Infra“ vadovas: nemanau, kad ilgalaikėje perspektyvoje reikia rytietiškos vėžės
https://www.delfi.lt/verslas/transpo...vezes-96255857
Tiltas ties Jonava, per kurį planuota „Rail Baltica“, turėjo būti pastatytas iki šių metų pabaigos, tačiau terminas nusikelia iki 2026 m. vasaros.Prognozė dėl termino nukėlimo į 2026 metus išsipildėParašė Briedis Rodyti pranešimąBet labiau tikėtina, kad rangos darbų suma išaugs keliolika mln. eur., o matant dabartinį statybų aikštelės vaizdą, pabaigos terminas nusikels į 2026 m.
Dabar įdomu kaip bus su galutine suma, ar pataikysiu į prognozuotą keliolikos mln. eur. pabrangimą. O gal suma kils dar aukščiau ir išlips į keliasdešimties mln. eur. rėžį
- 1 patinka
Comment
-
Tai net ir is to paties straipsnio, kuris dabar yra aptarinejamas LTG infra vadovas labai aiskia minti pasake, kad jie yra pajegus is savu lesu iveiklinti ir atnaujinti stotis, tiek pritraukiant versla, savivaldybes ir naudojant savo resursus, tarkim pardavus nebereikalinga turta.Parašė B.S. Rodyti pranešimąKažkoks saviplakos sindromas pas kai kuriuos.
Stotys yra gražus, bet trečiaeilis dalykas visame šitame projekte.
Pagyvensime, pamatysime. Ne tiek ilgai laukti.
- 1 patinka
Comment
-
Dabartinis paveiksliukas rašo jog Ryga standartine vėže bus pervažiuojama kiaurai tranzitu po 2032. Iki to laiko Varšuva - Talinas maršrute teks naudoti Riga-Salaspils stotį. Yra kitas variantas - pajungti Riga Hbf ne per RIX, o nutiesiant projekte nenumatytą kokių 6 km ilgio atšaką per Tornkalns, palei esamą liniją. Tuomet, laikinai atidėjus kilpa per RIX, galima finansuoti šiaurinę jungtį. Iki RIX trūksta kelių km nuo esamos rusiškos vėžės.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Šmaikštu. Tik niekas neatšaukė šitos dalies ir jos neatšauks, ji tiesiog nėra prioritetas atinantiems keliems metams, kaip prioritetu nėra ir kitos projekto dalys, tokios kaip Vilnius - Kaunas atšaka. Paveiksliuke parašyta, kad abi stotys bus prijungtos vos 2030-aisiais. Tokio projekto skalėje tai yra rytoj ir garantuotai anksčiau, nei bus pajungtas Vilnius.
Comment

Comment