Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lašas Rodyti pranešimą
    Bijau, kad greitu metu galim sulaukti kokių blogų žinių apie tiltą
    Pagrindinis tilto statybų rangovas buvo įsiskolinęs subrangovui, nors ir nedidelė suma nuo visos tilto kainos, bet visvien tai jau kelia abejones, kad tiltas laiku pastatytas nebus.

    2023-11-15
    Teismas: Jonavos tiltą statanti „Rizzani de Eccher“ skolinga „Autokaustai“ 0,2 mln. eurų
    https://www.15min.lt/verslas/naujien...ru-662-2144812
    Remiantis sprendimu, Italijos bendrovė pernai gruodį „Autokaustą“ samdė statybų aikštelės įrengimui, atliktus darbus priėmė, tačiau neapmokėjo trijų sąskaitų. Teismas taip pat priteisė Lietuvos įmonei beveik 17 tūkst. delspinigių.

    „Rail Baltica“ tiltą per Nerį Jonavos rajone „Rizzani de Eccher“ stato nuo praėjusių metų liepos, ji su užsakove – „Lietuvos geležinkelių“ antrinė įmone „LTG Infra“ – pasirašė beveik 64 mln. eurų (be PVM) vertės sutartį.
    Šiuo metu Rizzani De Eccher S.P.A. Lietuvos filialas teturi 18 darbuotojų.

    Comment


      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
      Pagrindinis tilto statybų rangovas buvo įsiskolinęs subrangovui, nors ir nedidelė suma nuo visos tilto kainos, bet visvien tai jau kelia abejones, kad tiltas laiku pastatytas nebus.

      2023-11-15
      Teismas: Jonavos tiltą statanti „Rizzani de Eccher“ skolinga „Autokaustai“ 0,2 mln. eurų
      https://www.15min.lt/verslas/naujien...ru-662-2144812


      Šiuo metu Rizzani De Eccher S.P.A. Lietuvos filialas teturi 18 darbuotojų.
      RdE yra projekto valdytojas, o ne griovių kasėjas. Jam daug darbuotojų nereikia.
      Bet išdūrinėti subrangovus - negražų.

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
        RdE yra projekto valdytojas, o ne griovių kasėjas. Jam daug darbuotojų nereikia.
        Bet išdūrinėti subrangovus - negražų.
        RDE yra internetinė parduotuvė, o ne projekto valdytojas
        O jei rimtai, projekto valdytojas yra LTG Infra, o RdE yra rangovas (a.k.a. griovių kasėjas). Taip, neturėdamas savų pajėgumų, jis gali pasitelkti subrangovus.

        Comment


          Ir dar apie Jonavos tiltą. Žinant, kad liko tik metai užbaigti statybos darbus, o statybų aikštelėje štilis, labai stebina tyla naujienų portaluose. Juk šis projektas ne tik valstybinės reikšmės - jis svarbus visoms Baltijos šalims ir Suomijai.

          2022 liepą, pradedant tilto statybas, tuometis LTG Infra CEO kalbėjo:
          „Rail Baltica“ atneša naujas galimybes kariniam mobilumui, naujas papildomas jungtis prie egzistuojančios plačiosios geležinkelio vėžės, o tai reiškia greitesnį karinį mobilumą NATO greitojo reagavimo kontingentui – didesnį nacionalinį ir regioninį saugumą“, – renginyje sakė K. Sankovskis.
          https://www.vz.lt/transportas-logistika/2022/07/21/jonavoje-oficialiai-pradetas-statyti-rail-baltica-tiltas-per-neri
          Nuotraukose (keli šios temos puslapiai atgal) matome, kad lietuvių rangovų ("griovių kasėjų") statomi objektai sėkmingai kyla aukštyn. Ar nebuvo padaryta klaida tokio didžiulio ir svarbaus projekto statybą atiduodant rangovams iš užsienio?
          2022 vasario mėn. spaudoje rašyta, kad nepastačius tilto iki 2024 pabaigos, ES finansavimas gali "nuplaukti"
          Europos infrastruktūros tinklų priemonės finansavimo sutartyje, pagal kurią finansuojamas „Rail Baltica“ projektas, numatyta, kad geležinkelio tiltas per Nerį turi būti pastatytas vėliausiai iki 2024-ųjų pabaigos.

          Kyla rizika, kad jeigu iki termino pabaigos nebus baigta didžioji dalis statybos darbų, galime prarasti ne tik teisę panaudoti ES finansavimą sutarties užbaigimo likučiui, bet ir tą ES finansavimą, kuris būtų panaudotas iki 2024 metų pabaigos.
          https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...aukti-22284753
          Pasirašant sutartį su italais buvo sutaupyta pora mln. eur. ES (mūsų visų) pinigų, bet ar nebus taip, kad pasibaigus 2024 m. finansavimas bus užrauktas, ir visą statybų sumą turėsime finansuoti iš Lietuvos biudžeto?
          Vadinasi, patirtos išlaidos turėtų būti kompensuojamos iš valstybės biudžeto“, – neslėpė „Rail Baltica“ koordinavimo vadovas Arenijus Jackus. Skaičiuojama, kad gali būti prarasti ES numatyti 70 mln. eurų.

          Trečias šiame konkurse liko Lietuvos įmonių „Fegda“ ir „Tilsta“ konsorciumas, pasiūlęs 66,67 mln. eurų kainą. Toliau išsirikiavo Čekijos „Eurovia“ ir „Eurovia Lietuva“ (87,96 mln. eurų) bei „Kauno tiltai“ (95,13 mln. eurų).
          https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...aukti-22284753

          Comment


            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
            Ir dar apie Jonavos tiltą. Žinant, kad liko tik metai užbaigti statybos darbus, o statybų aikštelėje štilis, labai stebina tyla naujienų portaluose.
            Manau nestebina. Žurnalistai elementariai nežino/nesupranta, kas ten per tiltas, kur jis yra, ir kad toks yra statomas. Kartais perpostina pranešimus spaudai ir tiek. Panašiai kaip nesupranta situacijos su RB1. Nu yra bėgiai, tai reiškias geležinkelis. That's about it.

            Comment


              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
              Nuotraukose (keli šios temos puslapiai atgal) matome, kad lietuvių rangovų ("griovių kasėjų") statomi objektai sėkmingai kyla aukštyn. Ar nebuvo padaryta klaida tokio didžiulio ir svarbaus projekto statybą atiduodant rangovams iš užsienio?
              2022 vasario mėn. spaudoje rašyta, kad nepastačius tilto iki 2024 pabaigos, ES finansavimas gali "nuplaukti"
              Rangos darbų apimtis tokia, kad privalomas tarptautinis konkursas.
              Tikėkimės, kad sutartyje sudėti saugikliai su bankų garantijomis.

              Comment


                Manau reikėjo dar vieną rangovą pašalinti iš konkurso laimėtojų dėl kokių nors iš šiknos ištrauktų random politinių priežasčių, tai tada tikrai viskas būtų laiku pastatyta

                Comment


                  LTG Infra žada, kad intensyvūs darbai prie Jonavos tilto prasidės "antrame ketvirtyje", kai statys atramas ir visus kitus rimtus dalykus. Dabar neva datomi "požeminiai" darbai t.y. gręžiami poliai. Užbaigta turi būti iki 2025 galo. Na žiūrėsim žiūrėsim.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    LTG Infra žada, kad intensyvūs darbai prie Jonavos tilto prasidės "antrame ketvirtyje", kai statys atramas ir visus kitus rimtus dalykus. Dabar neva datomi "požeminiai" darbai t.y. gręžiami poliai. Užbaigta turi būti iki 2025 galo. Na žiūrėsim žiūrėsim.
                    Gal ir gali būt užbaigta laiku, bet turbūt reiktų kažkokio rimtesnio spyrio į Infros subinę, kad gautūsi tempas panašus kaip kad pvz su IKEA viaduku virš pietinio aplinkelio Vilniuje.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Užbaigta turi būti iki 2025 galo. Na žiūrėsim žiūrėsim.
                      Oficialiai užbaigta turi būti 2025-03-31. Toks yra rangovo įsipareigojimas. Apie terminų pratęsimą jokios oficialios informacijos skelbta nebuvo.

                      Comment


                        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                        Oficialiai užbaigta turi būti 2025-03-31. Toks yra rangovo įsipareigojimas. Apie terminų pratęsimą jokios oficialios informacijos skelbta nebuvo.
                        Manau greit bus oficialiai paskelbta. Nebent bandys patyliukais pakoreguoti. Pagal mano šaltinį tilto statybas "planuojama" užbaigti "2025 pabaigoje" ir kad "šiuo metu koreguojamas darbų grafikas". Nors, tiesą sakant, man labai sunku patikėti, kad iki 2025 galo užbaigs. Nebent bus labai didelis darbų spurtas.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Manau greit bus oficialiai paskelbta. Nebent bandys patyliukais pakoreguoti. Pagal mano šaltinį tilto statybas "planuojama" užbaigti "2025 pabaigoje" ir kad "šiuo metu koreguojamas darbų grafikas". Nors, tiesą sakant, man labai sunku patikėti, kad iki 2025 galo užbaigs. Nebent bus labai didelis darbų spurtas.
                          Jei šaltinis patikimas ir iš tiesų tai planuojama, bus labai įdomu išgirsti oficialius argumentus dėl darbų grafiko koregavimo ir išvysti sumą, kuria rangovas bus nubaustas už sutartinių įsipareigojimų nesilaikymą

                          Bet labiau tikėtina, kad rangos darbų suma išaugs keliolika mln. eur., o matant dabartinį statybų aikštelės vaizdą, pabaigos terminas nusikels į 2026 m.

                          Comment


                            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                            Jei šaltinis patikimas ir iš tiesų tai planuojama, bus labai įdomu išgirsti oficialius argumentus dėl darbų grafiko koregavimo ir išvysti sumą, kuria rangovas bus nubaustas už sutartinių įsipareigojimų nesilaikymą

                            Bet labiau tikėtina, kad rangos darbų suma išaugs keliolika mln. eur., o matant dabartinį statybų aikštelės vaizdą, pabaigos terminas nusikels į 2026 m.
                            Šaltinis 100% patikimas. LTG Infra komunikacijos skyrius. Tiesiog nusiunčiau emailą su SuMin ir keliomis pagrindinių žiniasklaidos priemonių redakcijomis Cc, su prašymu įvardinti priežastis, dėl kurių nevykdoma tilto statyba. Atrašė labai greit ir gana informatyviai. Belieka įsitikinti, ar laikysis to, ką taigia.

                            Čia emailo ištrauka su esmine informacija:
                            Statant tiltą per Nerį šiuo metu yra tęsiami taip vadinami požeminiai pamatų įrengimo darbai – įrenginėjami poliai. Iš viso projekte numatyta įrengti 376 polius. Planuojama, kad darbų apimtys stipriai augs nuo antrojo šių metų ketvirčio – toliau bus gręžiami ir įrenginėjami poliai, o paraleliai šiems darbams bus atliekami tilto taurų betonavimo darbai ir pradedamas tilto kolonų įrengimas.

                            Pagrindiniai statybos darbai prasidėjo keletą mėnesių vėliau dėl projekto kompleksiškumo ir sudėtingumo. Tačiau kartu su tiltą statančios Italijos kompanijos „Rizzani de Eccher“ atstovais rasti būtini projekto spartinimo sprendimai, atlikti pataisymai projektinėje dokumentacijoje.

                            Šiuo metu yra atnaujinamas Neries tilto statybos darbų grafikas. Juo remiantis tilto statybos darbus planuojama baigti 2025 m. pab.

                            Paskutinis taisė John; 2024.03.07, 21:51.

                            Comment


                              Grandioziniai planai Kaune: naujas tunelis ir viadukai
                              Europinės vėžės projekto „Rail Baltica“ Kauno geležinkelio mazgo infrastruktūros plėtros plane – intriguojanti žinia. Kaune atsiras dar vienas tunelis, kuris bus statomas Palemone.

                              Kauno geležinkelio mazgas sujungs geležinkelių kelius, kurie Kauną apjuos iš pietinės ir šiaurinės pusių, apims Kauno geležinkelio stotį ir Kauno intermodalinio terminalo prieigas.

                              „Artimiausiu metu bus pasirašoma sutartis dėl žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektų rengimo ir įgyvendinimo Kauno geležinkelio mazge. Tuo pat metu ruošiamasi ir Kauno keleivinės stoties, taip pat atskirų infrastruktūros objektų – automobilių ir geležinkelių viadukų, pervažų – šiame geležinkelio ruože projektavimo veikloms“, – pranešė bendrovės „LTG Infra“ „Rail Baltica“ projekto valdymo vadovas Dovydas Palaima.

                              Pasak jo, pastarųjų infrastruktūros objektų projektavimo darbus planuojama pradėti jau šių metų pavasarį.

                              Sąraše – įspūdingi objektai

                              Kauno mazge bus nutiesti europinės vėžės pagrindiniai ir atvykimo bei išvykimo keliai prie esamų Kauno stoties rūmų. 1520 mm pločio vėžės keliai bus perkelti į pietinę stoties pusę.

                              Siekiant geresnio susisiekimo ir eismo saugumo, įrengiant Kauno geležinkelio mazgą planuojama pastatyti 5 naujus geležinkelio viadukus ir 2 naujus tiltus virš Jiesios upės, rekonstruoti arba išplatinti 5 jau esamus tiltus.

                              Taip pat numatoma pastatyti geležinkelio tunelį planuojamam dvikeliui Palemono stoties prieigose, o saugiam pėsčiųjų ir automobilių judėjimui įrengti 7 automobilių tunelius, rekonstruoti automobilių viadukus, įrengti pėsčiųjų perėjas.

                              Įgyvendinant infrastruktūros plėtros plano sprendinius bus įrengtas geležinkelio kelias ruožuose Palemonas–Kaunas–Jiesia ir Palemonas–Kauno hidroelektrinė–Rokai–Jiesia. Iš viso bus įrengta arba rekonstruota 120,8 kilometro geležinkelio kelių.

                              Comment


                                Kaip ir visa informacija žinoma jau, net ir žemės paėmimo sutartis jau pasirašyta ir pradėti procesai https://rail-baltica.lt/informacija-...nerines-infra/

                                Comment


                                  Vietoj anonso.
                                  Kurmagala (Jonavos r.), 4 km nuo Jonavos

                                  Comment


                                    Rail Baltica tilto per Nerį statybos vieta
                                    Ji yra 4 km nuo Jonavos važiuojant keliu RK1915 Jonava - Vandžiogala
                                    Foto 2024.03


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Nelabai koks oras buvo, bet kelios foto iš drono.
                                    Jonavos tilto vieta (...)
                                    Čia raudonai pažymėta apytikslė paties tilto vieta

                                    Comment


                                      Tilto vieta yra 4 km nuo Jonavos važiuojant palei Nerį keliu Nr. 1915 į Vandžiogalą
                                      Foto 2024.03


                                      Žvilgsnis į kitą krantą


                                      Pažymėti kirtimui medžiai


                                      Dešiniajame neries krante didelio judesio nesimato,


                                      Apačioje - tik nuo saulės suskilinėjęs informacinis plakatas



                                      Parašė Lašas Rodyti pranešimą
                                      2024.02.19
                                      O tuo tarpu tilto statybos per Nerį, po 1,5 m nuo darbų pradžios atrodo taip. Pas italus matomai siesta tęsiasi...
                                      Click image for larger version  Name:	IMG_0990.jpg Views:	1219 Size:	1,43 MB ID:	2111999
                                      Vis dėlto pažanga yra - per mėnesį bala pati beveik išdžiuvo.
                                      Gal ir tiltas pats pasistatys

                                      Comment


                                        Rail Balticos tilto per Nerį vieta vieta ties Kurmagala (Jonavos r.)
                                        Foto 2024.03


                                        Kairiajame Neris krante yra betono mazgas ir kažkas po truputį vyksta


                                        Comment


                                          Ačiū už foto. Jonavos tilto progresas - įspūdingas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X