Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
    Rail baltica skirtas keliavimui tarp šalių(turistavimas, darbas). <...>
    Manau, kad ruože Vilnius-Kaunas vietinių keleivių bus 30x daugiau nei tarptautinių. O darbo keleiviai važiuos ne į senamiestį, o ten kur biurai, kuriuos pasiekti kertant senamiestį yra kliūtis.
    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2024.04.29, 14:27.

    Comment


      Gražus vaizdelis Žeimių kryptimi. Nuotraukos autorė fotografė Vilma Matačiūnienė

      Click image for larger version

Name:	440767751_3908130172743017_86213719885511102_n.jpg
Views:	1239
Size:	256,8 kB
ID:	2126982

      Comment


        Šiandien paskelbtos visų LTG grupės įmonių 2023m. veiklos ataskaitos, įdomi iškarpa būtent apie RB iš LTG Infra ataskaitos apie šių metų tikslus:

        Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240429_125400.png Views:	0 Size:	44,3 kB ID:	2127048

        Ketvirtis bėgių nutiestų iki metų galo būtų praktiškai 80% Kaunas - Latvijos siena ruožo.

        Comment


          Parašė Lašas Rodyti pranešimą
          Gražus vaizdelis Žeimių kryptimi. Nuotraukos autorė fotografė Vilma Matačiūnienė
          Ačiū už atnaujinimą.
          Gražu matyti, kokie pokyčiai įvyko per pusantro mėnesio.

          Comment


            Parašė disident Rodyti pranešimą

            O Kaunas - PL siena nauja trasa nepažymėta mapy.cz ar tik aš kažkaip nerandu?
            mapy.cz naudoja OpenStreetMap, ten trasa pažymėta kaip proposed (planuojama), todėl mapy.cz nerodo. O Kaunas-LV rodo, kadangi pažymėta kaip construction (statoma).
            Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
            Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

            Comment


              Parašė disident Rodyti pranešimą
              O Kaunas - PL siena nauja trasa nepažymėta mapy.cz ar tik aš kažkaip nerandu?
              Pažymėta visa RB-II trasa nuo Kauno iki Latvijos sienos, toliau netikrinau.
              Reikia pritraukti vaizdą iki mastelio 1 cm = 400 metrų.

              Naujos RB-I trasos iki Lenkijos sienos nerodo.

              Comment


                Kaip suprantu jos electrifikacija bus panasi i Kowno - Memel, naudojant railway converters?

                Comment


                  Kaip suprantu jos electrifikacija bus panasi i Kowno - Memel, naudojant railway converters?
                  Turbūt turima omenyje "Static Frequency Converters" arba SFC. Nes neįsivaizduoju jokio elektrifikuoto geležinkelio kuriame nebūtų naudojami konverteriai. Jei taip, tai atsakymas irgi - taip.

                  Comment


                    Parašė DKL Rodyti pranešimą
                    Turbūt turima omenyje "Static Frequency Converters" arba SFC. Nes neįsivaizduoju jokio elektrifikuoto geležinkelio kuriame nebūtų naudojami konverteriai. Jei taip, tai atsakymas irgi - taip.
                    Dauguma gelezinkeliu katrie skirti traukos tinklui 25kV (27,5) 50Hz - konverteriu praktiskai ne naudoja, pav. UK, DK, FR... bet jie po truputi tampa populiarus del priezaisciu aprasytu zemiau.
                    3kV DC kaip tarybiniais laikais, manau tikrai nebus.
                    SFC - pagrinde naudojamas DE, AT, SW, SWE bei NO, nes ten traukos tinklas 15kV 16 2/3Hz ir be maitinancio tinklo daznio konversijos jis neapseitu.
                    SFC siuo metu populiareja tam kad galima butu maitinti gelezinkeli is zemesnes itampos pastociu - pav. 35kV, isvengti nesubalansuotos apkrovos maitinanciam tinkle bei palaikyti itampa nes MMC SFC yra savaime Statcom.
                    Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2024.04.30, 13:47.

                    Comment


                      Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą

                      Dauguma gelezinkeliu katrie naudoja 25kV 50Hz konverteriu ne naudoja. SFC - pagrinde naudojamas DE, AT, SW, SWE bei NO, nes ten traukos tinklas 15kV 16 2/3Hz.
                      SFC naudojami siuo metu tam kad galima butu maitinti gelezinkeli is zemesnes itampos pastociu - pav. 35kV bei isvengti nesubalansuotos apkrovos bei palaikyti itampa nes MMC SFC yra savaime Statcom.
                      RB planuojama naudoti SFC, po 2 per pastotę. Ne tam kad iš žemesnės įtampos pastočių imti, bet tam kad balansuoti energijos naudojimą per visas 3 fazes. https://www.railbaltica.org/wp-conte...owerSystem.pdf

                      Comment


                        ELTA / Lrytas.lt 2024.04
                        Daukanto aikštėje – piketas prieš „Rail Baltica“
                        Antradienį vadinamoji „Rail Baltica“ viešojo intereso gynimo grupė renkasi prie Prezidentūros bei rengia piketą dėl minėto geležinkelio transporto projekto įgyvendinimo. Kaip Eltai teigė vienas iš akcijos organizatorių , numatytuose planuose gali būti sudarkyti tokie miestai, kaip Panevėžys. (...)
                        sostinę atvykę Panevėžio krašto gyventojai piktinasi, jog „Lietuvos geležinkeliai“ bei Vyriausybė sudarė ydingus projekto vystymo planus, dėl kurių reikės griauti Panevėžio rajone įsikūrusių gyventojų namus, išpirkti privačią žemę. Visgi, susirinkusieji labiausiai pyksta dėl to, jog apie „Rail Baltica“ planus, susijusius su jų namais, šie sužinojo jau po sprendimų priėmimų.(...)


                        Kritikuodamas „Lietuvos geležinkelių“ parengtas alternatyvas dėl Panevėžio rajono jungties, T.Rutkauskas tikino, jog savivaldybėje kuriamas dar vienas šios projekto dalies planas – anot jo, ir pigesnis, ir nereikalaujantis tiek daug griovimo darbų. (...)

                        https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...estai-31647961

                        Comment


                          Update iš Jonavos rajono. 2024-05-05

                          Click image for larger version

Name:	IMG_3176.JPG
Views:	544
Size:	1,58 MB
ID:	2128428 Click image for larger version

Name:	IMG_3177.JPG
Views:	545
Size:	1,67 MB
ID:	2128427 Click image for larger version

Name:	IMG_3178.JPG
Views:	541
Size:	1,92 MB
ID:	2128426

                          Neries dešiniojo šlaito prieigos prie tilto per Nerį. Matos kapstomasi aktyviai.

                          Click image for larger version

Name:	IMG_3179.JPG
Views:	540
Size:	2,21 MB
ID:	2128425 Click image for larger version

Name:	IMG_3181.JPG
Views:	540
Size:	2,30 MB
ID:	2128424 Click image for larger version

Name:	IMG_3183.JPG
Views:	544
Size:	2,39 MB
ID:	2128423 Click image for larger version

Name:	IMG_3184.JPG
Views:	539
Size:	1,84 MB
ID:	2128422 Click image for larger version

Name:	IMG_3185.JPG
Views:	542
Size:	2,30 MB
ID:	2128421

                          Pačio tilto kontūrų jokių net užuominų nematyti

                          Click image for larger version

Name:	IMG_3187.JPG
Views:	540
Size:	1,93 MB
ID:	2128420

                          Viena poliagręžė toliau sraigės greičiu slenkasi Neries link. Per beveik du metus pasislinkta koks trečdalis, gera naujiena ta, kad tokiu tempu polius turėsime dar už kokių 4 metų, žinoma jeigu gerai eisis

                          Click image for larger version

Name:	IMG_3189.JPG
Views:	549
Size:	1,57 MB
ID:	2128419

                          Comment


                            Taip išeina, kad iki šio pavasario jokių polių jie išvis nedarė, o pradėjo realiai tik dabar?

                            Comment


                              Praėjusį rudenį jau darė polius

                              Click image for larger version

Name:	sss.png
Views:	483
Size:	2,11 MB
ID:	2128506

                              Comment


                                376 poliai, vienas gražtas, 1-2 poliai per dieną jei geras oras - jokių siurprizų jog rudenį nebuvo daug polių padaryta.

                                Comment


                                  Kodėl negali būti 2 ar net 3 gražtų?

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Kodėl negali būti 2 ar net 3 gražtų?
                                    Labai geras klausimas į kurį ir aš atsakymą norėčiau žinoti.

                                    Comment


                                      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                                      Labai geras klausimas į kurį ir aš atsakymą norėčiau žinoti.
                                      Užtektų ir vieno grąžto, jei po pirmo poliaus įrengimo iškart pradėtų kilt į viršų. Čia panašu į darbų imitavimą.

                                      Comment


                                        Parašė Stigas1 Rodyti pranešimą

                                        Užtektų ir vieno grąžto, jei po pirmo poliaus įrengimo iškart pradėtų kilt į viršų. Čia panašu į darbų imitavimą.
                                        Realiai pusantrų metų užtruktų išgrežti visus polius su viena. Stipriai įsitikinęs kad iškelti taurus ir įrengti perdangas užtruktų kokį pusmetį normaliai kelis vienu metu darant.

                                        Realistiškai jei dabar pradėtų statyti taurus, manau vis tiek ant to vieno polių gražto pakibtų ir reiktų dėl jo laukti. Kas būtų pinigų švaistymas.

                                        Bet taipogi, tai kad tik vienas gražtas dirba yra laiko švaistymas.

                                        Comment


                                          Ten kažkas konkrečiai yra pastrigę, tik nelabai aišku kas. Tikėtina jog frontas yra tik poliams gręžti ir pagal grafiką nesimato, jog kitas etapas pajudės artimiausiu metu, todėl galima neskubant gręžti polius su minimaliomis išlaidomis. Didžiausias tiesioginis švaistymas šiam momentui yra įrengta statybvietė su 40+ vagonėlių, kuri visiškai neišnaudojama ir jau tiek laikoma beveik du metus. Aišku nekalbant apie netiesioginius iššvaistymus dėl nusikeliančių terminų ir t.t.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X