Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Mano supratimu taip, ypač kai kalbama apie pirmos fazės baigimą 2030.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai reikia tuo pačiu suprast, kad eina kalba tik apie RB1, bet ne apie būsimą greitąją PL-Kaunas liniją? Ar apie abi?
Comment
-
Kas tas “Phase 1” taip ir neradau kur būtų parašyta. Įdomu ar patys žino.
https://www.eis.gov.lv/EKEIS/Supplier/Procurement/79601
- 1 patinka
Comment
-
Kalba čia apie visą RB projektą ir jo pirmąjį etapą visose Baltijos šalyse. Kaip tik dėl RB1 elektrifikavimo papildomai neaišku, ar jis yra šioje apimtyje, ar bus vykdomas atskiras pirkimas, tik per LTGI. Nes bent jau pagal skelbtą kilometražą, jis yra sutampantis su RB HSR įrengimu, neįtraukiant RB1 trasos.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Teoriškai planas yra pirmoje fazėje turėti greitąją PL-Kaunas. Ar RB1 įtraukta į elektrifikavimą - neturiu idėjos, čia tikriausiai reikia eiti viešąjį pirkimą detaliai skaityt.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Iki 2030 greitoji PL-Kaunas linija, iki šiol (2025 artėjant link pabaigos) nesutvarkius žemės reikalų ir projektavimo? Here we go again
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąLatvijos TV reportažas apie RB, Tiltą ir Lietuvos, Latvijos, Estijos matavimąsį ilgiais:
Elektrifikacijos sutartis: Buvo pasirašyta 1,8 milijardo eurų vertės sutartis dėl visos 870 km ilgio „Rail Baltica“ trasos elektrifikacijos Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje [00:00]. Nors sutarties sudarymas užtruko šešerius metus, teigiama, kad projektas bus užbaigtas iki 2030 m. [00:19]. Pirmieji dveji metai bus skirti techniniam projektavimui, o po to prasidės statybos [00:37].- Projekto pažanga pagal šalis:
- Lietuva: LTG Group vadovas Edgus Lazuskas teigia, kad Lietuva pirmauja projekto įgyvendinimo srityje [01:06]. Šiuo metu statybos vyksta 140 km ilgio ruože nuo Kauno iki Panevėžio, o didžiausias statinys bus 1,5 km ilgio tiltas per Nerį [02:02].
- Latvija: Latvijoje darbai prasidėjo tik Islavos ruože, o finansavimas skirtas statyboms iki sienos su Lietuva [03:04].
- Estija: Estijos atstovai teigia, kad nors Lietuva pirmauja, Estija greitai juos pasivys [02:55].
- Bendra pažanga: Iki metų pabaigos 43% pagrindinės trasos visose trijose šalyse bus paruošta statyboms [03:52].
Paskutinis taisė Perfect; Vakar, 08:43.
- 1 patinka
Comment
- Projekto pažanga pagal šalis:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąO, nu jeigu jau net estai pripažino, kad Lietuva pirmauja pagal darbus, tai gal dabar kiek aprims visos čia buvusios diskusijos ir dažniau sulauksim vaizdinių updeitų iš darbų
- 4 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Projektavimas vyksta, žemės reikalai regis irgi sutvarkyti. Faktas kad ant ribos, bet planas yra koks yra.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Lietuva pirmauja tiesiant geležinkelį Latvijai ir Estijai, bet ne savo sostinei ir didžiausiam regiono miestui. Manau estams tai tinka
Smagu kad siūlote toliau palaikyti tragišką tarptautinio susisiekimo traukiniais tradiciją Europoje ignoruojant bendrus interesus ir kreipiant dėmesį tik į savus.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Tai iš jūsų siūlymas būtų vietoj darbų reikalingų EU reikalavimų įgivendinimui ir tarptautiniam bendradarbiavimui spjauti į tai ir statytis tik tai kas terūpi mums ir taip gadinti tarptautinius santykius?
Smagu kad siūlote toliau palaikyti tragišką tarptautinio susisiekimo traukiniais tradiciją Europoje ignoruojant bendrus interesus ir kreipiant dėmesį tik į savus.
Ten buvo mano replika į tai, kad kažkas kažkur neva sakė, kad Lietuva "pirmauja". Kadangi Lietuvos sostinė ir didžiausias Baltijos šalių miestas nebus pajungtas prie RB, tai bet kokios kalbos apie pirmavimą iš principo yra nusišnekėjimas.
Dėl siūlymų, kuriuos aš iš tikrųjų darau, tai prioritetizuoti Lenkija-Kaunas greitąją liniją ir Kauno mazgą - svarbiausius Lietuvai su RB susijusius darbus šiuo metu - o ne laukus tarp Jonavos ir Panevėžio. Taip pat visomis įmanomomis priemonėmis (kiek tai leistų, kaip sakai "negadinti" santykių) stumti Lietuvai antrą svarbiausią RB sekciją Kaunas-Vilnius. Dabar viskas daroma nuo mažiausiai Lietuvai aktualios sekcijos ir, imho, taip neturėtų būti.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTurbūt pirmauja Latvija...
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
RB viso projekto įgyvendinime iš Baltijos šalių pirmauja Estija.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 11 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
RB viso projekto įgyvendinime iš Baltijos šalių pirmauja Estija.
- 4 patinka
Comment
-
Norint padaryti progresą kažkokioje dalyje, reikia įdirbio iš anksčiau. Dabar priotetizuoti PL/LT - Kaunas liniją labai sudėtinga (tiksliau praktiškai nebeįmanoma), nes tik neseniai pasirašyta sutartis dėl projektavimo. Taigi ji fiziškai niekaip negali aplenkti statybų kitose atkarpose, kuriose yra projektai, atlikti pirkimai ir netgi padaryta daug darbų.
Prieš kokius 5 ar daugiau metų, kai buvo kitaip planuojama eiga, padaryti sprendimai atsiliepia dabar. Bet gal jau šaukštai po pietų daug energijos skirti kalboms "kaip reikėjo daryti". Nes priimant tuos sprendimus apie karpymus ir etapiškumus niekas negalvojo. Situacija šiai dienai tokia, kad su ribotu finansavimu reikia sudaryti galimybęs traukiniui nuo LV/LT sienos nuvažiuoti iki LT/PL sienos. Tokiu keliu ir einama.
Estams čia turbūt paprasčiausia, nes jų dalyje viskas yra vienoje linijoje ir be atšakų, kurios trūkstant finansavimui yra automatiškai "stumiamos tolyn". Todėl pas juos ką buvo galima optimizuoti: vietoje dvibėgio, tiesti vienbėgi geležinkelį - tas ir padaryta.
- 10 patinka
Comment
Comment