Parašė digital
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Prašau grąžinti VLR .
Galiu ir aš pasvajot. Žodžiu reik tunelių bumo kaip kokiose Farerų salose. Tik spėju, biesas, kad esam gal 50 metų per anksti, tiek pagal mūsų išsivystymą, pasiruošimą, viešųjų pirkimų reikalus, gal net technologijas, etc.
Jokių aplinkkelių Panevėžy neturi būt, kažkokie Gustonys ar kas ten, nebent vienbėgis degių krovinių aplinkkelis, nežinau. Turi eiti tunelis po Panevėžiu, o Stoties gatvė jungianti Senvagę su esama stotimi (išliktų jungtys į Šiaulius, Daugpilį) turėtų tapt nauju Panevėžio NMC (tik labiau Kauno Urban hub lygio statyba su mažiau parkovkių) su požemine stotimi, prekybos centrais, barais, klubais. Tokia nauja Panevėžio Basanavičiaus gatvė, išgriaunant namukus ar bent jau juos pritaikant naujam gyvenimui. Taip pat būtų Panevėžys-pietūs stotis ten kur daugiau daugiabučių.
Dar apie Vilniaus atšaką, nu jau diskutavom, oro uostas, Žaliasis tiltas turėtų būt kažkaip China level apjungtas labai protingai ir tiek. Siūlyčiau iš kart kast požeminę liniją nuo Panerių, per oro uostą, esamą stotį, link Žaliojo tilto, o paskui jau turbūt tramvajaus atšakos į Saulėtekį, Pilaitę, Santariškes, Fabijoniškes. Gal tuneliai toliau, bet nežinau, gal tik po Kalvarkėm kokiom apsimokėtų, kam ten Vilniuje tie tuneliai daugelyje vietų išskyrus Centrą, realiai visur pievos pas mus.
Kaunas. Irgi tunelis. Tik atšaka kažkur nuo Napoleono kalno lįstų po žeme, paskui praeitų po Stotimi, Dariaus ir Girėno stadionu, po Klinikomis, gal nusuktų į oro uostą, prijungiant dar vieną stotį kokiam nutolusiam Kauno daugiabutyne (ale "Kalniečiai" tik bėginė stotis). Paskui jau eitų atšakomis į Vilnių, į Palangą/Liepoją (kuris toliau gal lįstų ir po Baltijos jūra, svajot galima, būtų galima tiesia linija į Kopenhaga nuvažiuot pvz.), ir į Rygą, Helsinkį, Laplandiją. Į pietus kaip ir aišku, Varšuva planuojama linija, tai sakyčiau, logiškiausia trasa net be svajonių. Aiškios atšakos į Marijampolę ir Kazlų Rūdą, greitoji linija į Lenkiją.
Daugiau kaip ir neturiu ką pasakyt apie Rail Baltica.Paskutinis taisė PoDV; 2025.09.13, 11:19.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąGrižtant iš kostmoso žemėn. Nors sutartis dėl ruožo Kaunas-Šveicarija pasirašyta jau prieš mėnesį, kažkokių darbų dar nesimato
Vien subrangos surinkimas užima mėnesį ar du.
O kur dar formalioji sutarties pusė : garantai, kalendoriniai grafikai, aikštelės perdavimas.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąGrižtant iš kostmoso žemėn. Nors sutartis dėl ruožo Kaunas-Šveicarija pasirašyta jau prieš mėnesį, kažkokių darbų dar nesimato:-
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
čia šiandien iš kosmoso fotkinta?It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Tikrai yra VLR komentarų kur jis įžeidinėja kitus ir pan.
Ok, sakykime kad VLR išbanintas už kitų narių užgauliojimą. Labai gerai.
Bet ar kiti, kurie užgauliojo VLR, buvo išleisti atostogų? Ar bent gavo įspėjimus?
Negi niekas nepastebi kad kai užgauliojimas VLR, tai yra toleruojama?
Moderuojama tarsi turint kažkokius favoritus ir personas non gratas.
Vieniem vienos taisyklės, kitiems kitos.
Pavyzdžių gausybė, senų neprisimenu, matau tik vieną šviežesnį.
Už ką išbanintas DI+? Buvo už ką, ar tik už tai kad viešai tyčiojosi iš keistų baninimo praktikų?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Vyt.Jan Rodyti pranešimąModeruojama tarsi turint kažkokius favoritus ir personas non gratas.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Vyt.Jan Rodyti pranešimąKiek skaitau Rail Baltica temą, tai VLR komentarai būna vieni iš geriausių.
Biški užknisa matyti puslapį po puslapio įvairių patyčių VLR kryptimi.
Jau nemažai gerų narių nebesilanko forume, ko pasekoje kenčia diskusijų kokybė.
Kiek dar reikia dergti?
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Vyt.Jan Rodyti pranešimąJau nemažai gerų narių nebesilanko forume, ko pasekoje kenčia diskusijų kokybė.zanaz nuotraukos, pranešimus spaudai, striapsnius, OroPatrulis reportažus iš tilto statybos, na, ir tokių naujienų aptarimą. Deja, VLR panašaus turinio nedažnai contributina.
Pagalvojus, aš ant šito forumo užsėdau, kai Grigiškėse rekonstravo A1 atkarpą, ir kas keletą savaičių atsiversdavau forumą pažiūrėt, kaip ten reikalai einasi. Make Miestai.net Great Again!
- 16 patinka
Comment
-
Baltijos šalys sutarė dėl 1,7 mlrd. eurų vertės „Rail Baltica“ vėžės elektrifikavimo
Iki 2030-ųjų planuojant nutiesti Baltijos šalis su Lenkija sujungsiančią europinę vėžę „Rail Baltica“, Lietuvos, Latvijos ir Estijos atstovai pasirašė 1,77 mlrd. eurų vertės geležinkelio elektrifikavimo sutartį.
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...avimo-39527876
- 10 patinka
Comment
-
Truputi daugiau info pačios RB puslapyje: https://www.railbaltica.org/news/rai...tion-contract/
The contract, valued at EUR 1.77 billion (excluding VAT), has been awarded to COBELEC Rail Baltica – a consortium formed by the Spanish companies Cobra Instalaciones y Servicios S.A. and Elecnor Servicios y Proyectos S.A.U. It covers the full deployment of the Rail Baltica Energy (ENE) subsystem. The first phase, with a budget of EUR 949 million (excluding VAT), is scheduled for completion by 2030.
Rail Baltica will electrify 870 km of railway and 2,403 km of tracks across Estonia, Latvia, and Lithuania, making it the largest railway electrification project in Europe and one of the largest worldwide. It will also pioneer the large-scale use of Static Frequency Converter (SFC) technology combined with 2x25kV in a 50 Hz system, powered by ten traction substations. This approach will ensure long-term reliability, efficiency, and strong environmental performance.
- 6 patinka
Comment
Comment