Parašė Eidvis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąKeli įdomesni faktai iš straipsnio:
O čia tam tikra esmė:
Visi sakantys, kad RailBaltica nebus užbaigta iki 2050-ųjų būtent tą ir vertina - vizualinį vaizdą, kai ilgiausi darbai yra nematomi. Rail Baltica užbaigimo terminas yra 2030, ir taip, tai gali kažkiek vėluoti, nes tokio dydžio projektuose vėlavimas yra norma. Bet kol kas nėra indikatorių, rodančių, kad pagrindinė trasą strigtų. Jei vėlavimas bus, tai jis bus normos ribose, o ne iki 2050 ar pan.
Čia primenu, kad buvo pasirašyta 870 km. pagrindinės vėžės (be Vilniaus atšakos) elektrifikacijos sutartis už 2,14 mlrd. Eur. Kaip aš suprantu elektrikavimas yra vienas paskutinių pagrindinės linijos statybos procesų ir vargu ar kas pasirašinėtų tokias sutartis, jei statybos akivaizdžiai vėluotų dešimtimtmetį ar pan.
Ir gal aš kažką ne taip supratau, bet kaip suprartau tai yra taip, kad buvo susikoncentruota į kuo greitesnį pagrindinės linijos nutiesimą, dėl ko projektas buvo apkarpytas ir išskirstytas į dvi stadijas. Lietuvai nukeliama atšaka į Vilnių, Latvija prarado bėgių dvikelį + atšaką į Rygos centrą ir oro uostą, Estija praranda dvikelį. Kaip suprantu visa tai persikelia į antrą Rail Baltica etapą. Ir čia gali būti bėdų, nes Briuselis gali nuspręsti, kad Rail Baltica iš esmės jau yra, o jos plėtra dėl finansų trūkumo nukeliama į neapibrėžtą ateitį. Ir čia galbūt padėkosim latviams, kurie Briuseliui sakys: "taigi mes tiek jau investavome į stoties rekonstrukciją/oro uosto jungtį/ tiltą per Dauguvą, kad nebeapsimoka to užmarinuoti. Lietuva irgi sakys - 'būtų nesąmonė, jei Baltijos šalių ekonominis centras liktų be trasos' ir tik tylūs estai gali tylėti. Bet galbūt antras etapas ir neužšals, nes jis turėtų būti kur kas pigesnis nei pirmas.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąNeginkluota akimi matosi, kad bėgiai kreivi šleivi, nėra kuo didžiuotis.-
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
Kad liko 4 metai, bet nieko neturim, apart tos atkarpos kaunas - lenkija kuri netinkama, tai kaip ir nieko neturim. Neatsirado per 30 metu, neatsiras ir per 4 metus
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPirmieji bėgiai
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
Kad liko 4 metai, bet nieko neturim, apart tos atkarpos kaunas - lenkija kuri netinkama, tai kaip ir nieko neturim. Neatsirado per 30 metu, neatsiras ir per 4 metusIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
Kad liko 4 metai, bet nieko neturim, apart tos atkarpos kaunas - lenkija kuri netinkama, tai kaip ir nieko neturim. Neatsirado per 30 metu, neatsiras ir per 4 metus
Plika akimi nesimato, tai "trisdešimts metų niekas nevyksta"...
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
Kad liko 4 metai, bet nieko neturim, apart tos atkarpos kaunas - lenkija kuri netinkama, tai kaip ir nieko neturim. Neatsirado per 30 metu, neatsiras ir per 4 metus
- 4 patinka
Comment
-
Gražu pažiūrėt kaip "niekas nevyksta"
Tik įdomu, kodėl tas griovys taip komplikuotai išpildytas, lyg specialiai būtų daroma kuo sudėtingiau panaudojant visus įmanomus šlaito surišimo variantus. Atraminė sienelė, skalda, pieva, gibonai, betoninis nuolydis, trūksta nebent uolos imitacijos, gal pamiršoPaskutinis taisė Rimas_OK; Vakar, 13:41.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąGražu pažiūrėt kaip "niekas nevyksta"
Tik įdomu, kodėl tas griovys taip komplikuotai išpildytas, lyg specialiai būtų daroma kuo sudėtingiau panaudojant visus įmanomus šlaito surišimo variantus. Atraminė sienelė, skalda, pieva, gibonai, betoninis nuolydis, trūksta nebent uolos imitacijos, gal pamiršo
O su gabionais viskas aišku: kad tikrai nebūtų galimybių pabėgti nuo traukinio.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąTik įdomu, kodėl tas griovys taip komplikuotai išpildytas, lyg specialiai būtų daroma kuo sudėtingiau panaudojant visus įmanomus šlaito surišimo variantus. Atraminė sienelė, skalda, pieva, gibonai, betoninis nuolydis, trūksta nebent uolos imitacijos, gal pamiršo
- 1 patinka
Comment
-
Šiaip čia yra ne tai, kad ilgiausias tiltas Lietuvoje, tai yra ilgiausias tiltas Baltijos šalyse, kuris buvusį rekordą pagerins tris kartus.1,5 km tiltas yra labai daug, tai iš esmės taps tam tikru Lietuvos simboliu, dėl to jau dabar įdomu, ką žmonės matys pro traukinio langus ir šita nuotrauka yra labai įdomi.
Parašė OroPatrulis Rodyti pranešimąPaskutinis taisė Eidvis; Vakar, 22:39.
- 13 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąŠiaip čia yra ne tai, kad ilgiausias tiltas Lietuvoje, tai yra ilgiausias tiltas Baltijos šalyse, kuris buvusį rekordą pagerins tris kartus.1,5 km tiltas yra labai daug, tai iš esmės taps tam tikru Lietuvos simboliu, dėl to jau dabar įdomu, ką žmonės matys pro traukinio langus ir šita nuotrauka yra labai įdomi.
- 13 patinka
Comment
-
Parašė Lašas Rodyti pranešimą
Kai buvau prieš mėnesį ekskursijoje tilto statybvietėje, to užklausiau. Tai esmė, kad didesnė tikimybė, jog pro traukinio langus nieko nesimatys, nes planuojamos garso slopinimo sienelės... Klausiau, kaip taip gali būti, tai gal planuojamos kokios permatomos sienelės iš organinio stiklo kaip naujajame autostrados tilte Kaune prie Megos? Tai negalėjo tiksliai atsakyti. Bet jeigu būtų aklinos sienelės, tai būtų neįtikėtinas pravalas!
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąGražu pažiūrėt kaip "niekas nevyksta"
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Lašas Rodyti pranešimąKai buvau prieš mėnesį ekskursijoje tilto statybvietėje, to užklausiau. Tai esmė, kad didesnė tikimybė, jog pro traukinio langus nieko nesimatys, nes planuojamos garso slopinimo sienelės... Klausiau, kaip taip gali būti, tai gal planuojamos kokios permatomos sienelės iš organinio stiklo kaip naujajame autostrados tilte Kaune prie Megos? Tai negalėjo tiksliai atsakyti. Bet jeigu būtų aklinos sienelės, tai būtų neįtikėtinas pravalas!
Comment
-
Parašė Lašas Rodyti pranešimą
Kai buvau prieš mėnesį ekskursijoje tilto statybvietėje, to užklausiau. Tai esmė, kad didesnė tikimybė, jog pro traukinio langus nieko nesimatys, nes planuojamos garso slopinimo sienelės... Klausiau, kaip taip gali būti, tai gal planuojamos kokios permatomos sienelės iš organinio stiklo kaip naujajame autostrados tilte Kaune prie Megos? Tai negalėjo tiksliai atsakyti. Bet jeigu būtų aklinos sienelės, tai būtų neįtikėtinas pravalas!
Paskutinis taisė ignaloidas; Šiandien, 08:21.
- 1 patinka
Comment
Comment