Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Visi sakantys, kad RailBaltica nebus užbaigta iki 2050-ųjų būtent tą ir vertina - vizualinį vaizdą, kai ilgiausi darbai yra nematomi. Rail Baltica užbaigimo terminas yra 2030, ir taip, tai gali kažkiek vėluoti, nes tokio dydžio projektuose vėlavimas yra norma. Bet kol kas nėra indikatorių, rodančių, kad pagrindinė trasą strigtų. Jei vėlavimas bus, tai jis bus normos ribose, o ne iki 2050 ar pan.
    Mano spėjimas yra 2032±2.

    Comment


      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
      Keli įdomesni faktai iš straipsnio:



      O čia tam tikra esmė:



      Visi sakantys, kad RailBaltica nebus užbaigta iki 2050-ųjų būtent tą ir vertina - vizualinį vaizdą, kai ilgiausi darbai yra nematomi. Rail Baltica užbaigimo terminas yra 2030, ir taip, tai gali kažkiek vėluoti, nes tokio dydžio projektuose vėlavimas yra norma. Bet kol kas nėra indikatorių, rodančių, kad pagrindinė trasą strigtų. Jei vėlavimas bus, tai jis bus normos ribose, o ne iki 2050 ar pan.

      Čia primenu, kad buvo pasirašyta 870 km. pagrindinės vėžės (be Vilniaus atšakos) elektrifikacijos sutartis už 2,14 mlrd. Eur. Kaip aš suprantu elektrikavimas yra vienas paskutinių pagrindinės linijos statybos procesų ir vargu ar kas pasirašinėtų tokias sutartis, jei statybos akivaizdžiai vėluotų dešimtimtmetį ar pan.

      Ir gal aš kažką ne taip supratau, bet kaip suprartau tai yra taip, kad buvo susikoncentruota į kuo greitesnį pagrindinės linijos nutiesimą, dėl ko projektas buvo apkarpytas ir išskirstytas į dvi stadijas. Lietuvai nukeliama atšaka į Vilnių, Latvija prarado bėgių dvikelį + atšaką į Rygos centrą ir oro uostą, Estija praranda dvikelį. Kaip suprantu visa tai persikelia į antrą Rail Baltica etapą. Ir čia gali būti bėdų, nes Briuselis gali nuspręsti, kad Rail Baltica iš esmės jau yra, o jos plėtra dėl finansų trūkumo nukeliama į neapibrėžtą ateitį. Ir čia galbūt padėkosim latviams, kurie Briuseliui sakys: "taigi mes tiek jau investavome į stoties rekonstrukciją/oro uosto jungtį/ tiltą per Dauguvą, kad nebeapsimoka to užmarinuoti. Lietuva irgi sakys - 'būtų nesąmonė, jei Baltijos šalių ekonominis centras liktų be trasos' ir tik tylūs estai gali tylėti. Bet galbūt antras etapas ir neužšals, nes jis turėtų būti kur kas pigesnis nei pirmas.
      Kad liko 4 metai, bet nieko neturim, apart tos atkarpos kaunas - lenkija kuri netinkama, tai kaip ir nieko neturim. Neatsirado per 30 metu, neatsiras ir per 4 metus

      Comment


        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
        Neginkluota akimi matosi, kad bėgiai kreivi šleivi, nėra kuo didžiuotis.
        Ne tik bėgiai, bet ir pabėgiai banguoti.
        -

        Comment


          Parašė Atpildas Rodyti pranešimą

          Kad liko 4 metai, bet nieko neturim, apart tos atkarpos kaunas - lenkija kuri netinkama, tai kaip ir nieko neturim. Neatsirado per 30 metu, neatsiras ir per 4 metus
          Koks čia išvis įsivaizdavimas, kad jei neatsirado nieko per 30 metų, tai neatsiras ir per 4 metus. Kaip suprantu pagal idealų planą turėtų 30 metų kasmet atsirasti po 10 km Rail Baltica vėžės. Tai yra idiotiškas planas, niekas taip rimtų projektų nevykdo. Statybos, reikalaujančios didžiausių resursų, idealiomis sąlygomis turi trukti kuo trumpiau, o ne po 10 km. per metus, kurie per 30 metų surūdija. Idealiomis sąlygomis Rail Baltica statybos būtent 4 metus ir turėtų tęstis.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Pirmieji bėgiai
            Šiek tiek PR'inis veiksmas, bet geriau taip, nei nieko.

            Comment


              Parašė Atpildas Rodyti pranešimą

              Kad liko 4 metai, bet nieko neturim, apart tos atkarpos kaunas - lenkija kuri netinkama, tai kaip ir nieko neturim. Neatsirado per 30 metu, neatsiras ir per 4 metus
              Welcome back, VLR
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                Parašė Atpildas Rodyti pranešimą

                Kad liko 4 metai, bet nieko neturim, apart tos atkarpos kaunas - lenkija kuri netinkama, tai kaip ir nieko neturim. Neatsirado per 30 metu, neatsiras ir per 4 metus
                Tai gal vis dėlto paskaitykite ką rašo: Kad ilgiausias procesas yra pasiruošimas statyboms - galimybių studijos, planavimas, PAVai, žemės išpirkimai, derinimai, projektavimai.
                Plika akimi nesimato, tai "trisdešimts metų niekas nevyksta"...

                Comment


                  Parašė Atpildas Rodyti pranešimą

                  Kad liko 4 metai, bet nieko neturim, apart tos atkarpos kaunas - lenkija kuri netinkama, tai kaip ir nieko neturim. Neatsirado per 30 metu, neatsiras ir per 4 metus
                  Šiaip liko daugiau nei 5 metai, nes planuojama projekto pabaiga 2030 m. pabaigoje. Bet kadangi "nieko neturim", tai tokiu požiūriu ir po keturių metų "nieko" neturėsim

                  Comment


                    2025-10-08 18:32 Click image for larger version

Name:	DJI_0146.JPG
Views:	666
Size:	1,83 MB
ID:	2224006

                    Click image for larger version

Name:	DJI_0148.JPG
Views:	640
Size:	1,64 MB
ID:	2224007 Click image for larger version

Name:	DJI_0149.JPG
Views:	635
Size:	1,68 MB
ID:	2224009 Click image for larger version

Name:	DJI_0150.JPG
Views:	637
Size:	1,33 MB
ID:	2224010 Click image for larger version

Name:	DJI_0153.JPG
Views:	633
Size:	1,78 MB
ID:	2224011 Click image for larger version

Name:	DJI_0154.JPG
Views:	629
Size:	1,73 MB
ID:	2224012 Click image for larger version

Name:	DJI_0155.JPG
Views:	637
Size:	1,75 MB
ID:	2224013 Click image for larger version

Name:	DJI_0157.JPG
Views:	939
Size:	1,43 MB
ID:	2224014 Click image for larger version

Name:	DJI_0159.JPG
Views:	637
Size:	1,44 MB
ID:	2224015 Click image for larger version

Name:	DJI_0161.JPG
Views:	652
Size:	1,34 MB
ID:	2224016 Click image for larger version

Name:	DJI_0163.JPG
Views:	641
Size:	1,38 MB
ID:	2224017 Click image for larger version

Name:	DJI_0164.JPG
Views:	638
Size:	1,40 MB
ID:	2224018 Click image for larger version

Name:	DJI_0165.JPG
Views:	639
Size:	1,51 MB
ID:	2224019 Click image for larger version

Name:	DJI_0166.JPG
Views:	633
Size:	1,25 MB
ID:	2224020 Click image for larger version

Name:	DJI_0168.JPG
Views:	635
Size:	1,17 MB
ID:	2224021 Click image for larger version

Name:	DJI_0169.JPG
Views:	635
Size:	1,09 MB
ID:	2224022 Click image for larger version

Name:	DJI_0170.JPG
Views:	636
Size:	1,24 MB
ID:	2224023 Click image for larger version

Name:	DJI_0171.JPG
Views:	616
Size:	1,31 MB
ID:	2224024 Click image for larger version

Name:	DJI_0172.JPG
Views:	628
Size:	1,26 MB
ID:	2224025 Click image for larger version

Name:	DJI_0175.JPG
Views:	631
Size:	1,30 MB
ID:	2224026 Click image for larger version

Name:	DJI_0176.JPG
Views:	631
Size:	1,37 MB
ID:	2224027 Click image for larger version

Name:	DJI_0177.JPG
Views:	628
Size:	1,71 MB
ID:	2224028 Click image for larger version

Name:	DJI_0178.JPG
Views:	632
Size:	1,35 MB
ID:	2224029 Click image for larger version

Name:	DJI_0179.JPG
Views:	632
Size:	1,63 MB
ID:	2224030 Click image for larger version

Name:	DJI_0180.JPG
Views:	631
Size:	1,90 MB
ID:	2224031 Click image for larger version

Name:	DJI_0181.JPG
Views:	632
Size:	1,63 MB
ID:	2224032 Click image for larger version

Name:	DJI_0182.JPG
Views:	633
Size:	1,57 MB
ID:	2224033 Click image for larger version

Name:	DJI_0183.JPG
Views:	629
Size:	1,80 MB
ID:	2224034 Click image for larger version

Name:	DJI_0184.JPG
Views:	643
Size:	1,74 MB
ID:	2224035
                    Attached Files

                    Comment


                      Gražu pažiūrėt kaip "niekas nevyksta"
                      Tik įdomu, kodėl tas griovys taip komplikuotai išpildytas, lyg specialiai būtų daroma kuo sudėtingiau panaudojant visus įmanomus šlaito surišimo variantus. Atraminė sienelė, skalda, pieva, gibonai, betoninis nuolydis, trūksta nebent uolos imitacijos, gal pamiršo
                      Paskutinis taisė Rimas_OK; Vakar, 13:41.

                      Comment


                        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                        Gražu pažiūrėt kaip "niekas nevyksta"
                        Tik įdomu, kodėl tas griovys taip komplikuotai išpildytas, lyg specialiai būtų daroma kuo sudėtingiau panaudojant visus įmanomus šlaito surišimo variantus. Atraminė sienelė, skalda, pieva, gibonai, betoninis nuolydis, trūksta nebent uolos imitacijos, gal pamiršo
                        Skalda ir pieva turi savo racijos: esant ilgam nuolydžiui galimas grunto išplovimas, ką puikiai valdo skalda.

                        O su gabionais viskas aišku: kad tikrai nebūtų galimybių pabėgti nuo traukinio.

                        Comment


                          Na tas akmenų kilimas ant šlaitų įspūdingą įspūdį sudaro, ypač kai matai jo storį.
                          -

                          Comment


                            Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                            Tik įdomu, kodėl tas griovys taip komplikuotai išpildytas, lyg specialiai būtų daroma kuo sudėtingiau panaudojant visus įmanomus šlaito surišimo variantus. Atraminė sienelė, skalda, pieva, gibonai, betoninis nuolydis, trūksta nebent uolos imitacijos, gal pamiršo
                            Minėjau aukščiau, ten buvo problemų su hidrogeologija, matyt dėl to teko taikyti vienur vienokias, kitur kitokas priemones.

                            Comment


                              Šiaip čia yra ne tai, kad ilgiausias tiltas Lietuvoje, tai yra ilgiausias tiltas Baltijos šalyse, kuris buvusį rekordą pagerins tris kartus.1,5 km tiltas yra labai daug, tai iš esmės taps tam tikru Lietuvos simboliu, dėl to jau dabar įdomu, ką žmonės matys pro traukinio langus ir šita nuotrauka yra labai įdomi.

                              Parašė OroPatrulis Rodyti pranešimą
                              Paskutinis taisė Eidvis; Vakar, 22:39.

                              Comment


                                Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                Šiaip čia yra ne tai, kad ilgiausias tiltas Lietuvoje, tai yra ilgiausias tiltas Baltijos šalyse, kuris buvusį rekordą pagerins tris kartus.1,5 km tiltas yra labai daug, tai iš esmės taps tam tikru Lietuvos simboliu, dėl to jau dabar įdomu, ką žmonės matys pro traukinio langus ir šita nuotrauka yra labai įdomi.


                                Kai buvau prieš mėnesį ekskursijoje tilto statybvietėje, to užklausiau. Tai esmė, kad didesnė tikimybė, jog pro traukinio langus nieko nesimatys, nes planuojamos garso slopinimo sienelės... Klausiau, kaip taip gali būti, tai gal planuojamos kokios permatomos sienelės iš organinio stiklo kaip naujajame autostrados tilte Kaune prie Megos? Tai negalėjo tiksliai atsakyti. Bet jeigu būtų aklinos sienelės, tai būtų neįtikėtinas pravalas!

                                Comment


                                  Parašė Lašas Rodyti pranešimą

                                  Kai buvau prieš mėnesį ekskursijoje tilto statybvietėje, to užklausiau. Tai esmė, kad didesnė tikimybė, jog pro traukinio langus nieko nesimatys, nes planuojamos garso slopinimo sienelės... Klausiau, kaip taip gali būti, tai gal planuojamos kokios permatomos sienelės iš organinio stiklo kaip naujajame autostrados tilte Kaune prie Megos? Tai negalėjo tiksliai atsakyti. Bet jeigu būtų aklinos sienelės, tai būtų neįtikėtinas pravalas!
                                  Blogiausia būtų jeigu tos triukšmo slopinimo sienutės būtų žalios spalvos ir jos atspalvių. (Tokie yra pvz Nemenčinės pl.). Tai mažiausiai atrodytų na labai jau blogai.

                                  Comment


                                    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                    Gražu pažiūrėt kaip "niekas nevyksta"
                                    Jau spalio vidurys, o denginys dar iš vietos nepajudėjo. Tik vizulkę feisbuke patalpino.
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      Kokia prasmė sienelės laukuose? O ant tilto traukinys garso nebeskleis, ar ir ten sieneles uždės?

                                      Comment


                                        Parašė Lašas Rodyti pranešimą
                                        Kai buvau prieš mėnesį ekskursijoje tilto statybvietėje, to užklausiau. Tai esmė, kad didesnė tikimybė, jog pro traukinio langus nieko nesimatys, nes planuojamos garso slopinimo sienelės... Klausiau, kaip taip gali būti, tai gal planuojamos kokios permatomos sienelės iš organinio stiklo kaip naujajame autostrados tilte Kaune prie Megos? Tai negalėjo tiksliai atsakyti. Bet jeigu būtų aklinos sienelės, tai būtų neįtikėtinas pravalas!
                                        Mūsų sąlygomis tas organinis stiklas gana greitai apsineša ir išsipurvina. Po kelių metų nieko per jį nesimato, nors šviesą praleidžia.

                                        Comment


                                          Parašė Lašas Rodyti pranešimą

                                          Kai buvau prieš mėnesį ekskursijoje tilto statybvietėje, to užklausiau. Tai esmė, kad didesnė tikimybė, jog pro traukinio langus nieko nesimatys, nes planuojamos garso slopinimo sienelės... Klausiau, kaip taip gali būti, tai gal planuojamos kokios permatomos sienelės iš organinio stiklo kaip naujajame autostrados tilte Kaune prie Megos? Tai negalėjo tiksliai atsakyti. Bet jeigu būtų aklinos sienelės, tai būtų neįtikėtinas pravalas!
                                          Neturėtų būti per visą ilgį? Iš kas buvo planuota pirkimo dokumentuose, matau tik ties vienu galu iš vieno šono sienelę. Konkrečiai brėžinys:
                                          Click image for larger version

Name:	Screenshot_20251010_092037.png
Views:	7
Size:	1,01 MB
ID:	2224268
                                          Paskutinis taisė ignaloidas; Šiandien, 08:21.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X