Nes jeigu pažiūrėsi žemiau parašyta kad 2056 perspektyva, jau su tuneliu. Artimesnėse perspektyvose šiaip nesiaubingai kas keičiasi iš maršrutų (neskaitant kad nevažiuoja greitieji iki Helsinkio), tik kai kurie maršrutai retesni. Pvz 2026 perspektyva (studija daryta dar tada kai 2026 buvo planuota projekto pabaiga )
Estakada turėtu būti automobiliams virš bėgių, o ne bėgiams virš automobilių. Tai būtų kelis kartus pigiau!
Šiaip klausimas ar būtų, geležinkelio dvikelis yra siauresnis nei dvi juostos automobiliams. Bet tiesa, apkrovos skirtingos, geležinkelio gerokai didesnė.
Turėjo eiti pro Radviliškį ir Šiaulius o ne pro Panevėžį, Daug klausimų nusimestų bet kadangi koncervatorių dauguma dažniausiai ima Panevėžio rinkimus, o Šiauliai labiau ale socdemai ir paskutiniais kartais fotografas geležinkelį suderino eiti pro Panevėžį kur nėra infrastruktūros jokios.
Bull*** aukščiausiu lygiu, kuo remiantis tokią informaciją galima teigti?
Jeigu Vilnius - Panevezys (tiek HST, tiek RE) butu Vilnius - Kaunas - Panevezys, tai daznumas butu daug didesnis.
Schemoje parodyta, kad Vilniaus-Kauno atkarpą aptarnaus du greitieji maršrutai: Vilnius - Kaunas - Varšuva ir Vilnius - Kaunas, kur abiejuose maršrutuose traukiniai išvyksta kas 2 valandas, tai vadinasi, Vilnius - Kaunas greitieji traukiniai turbūt kursuos kas valandą. Tada dar yra du regioniniai maršrutai Vilnius - Kaunas ir Vilnius - Kaunas - Baltstogė, kur taip pat išvykimai kas 2 valandas. Todėl galima suderinti taip, kad Vilnius - Kaunas būtų kas pusvalandį, tik tie regioniniai turbūt stotų ir kitose stotyse. Tiesa nėra aišku, kas bus su dabartine plačiąja vėže, nes ji labai tinkama regioniniam susisiekimui, o nauja vėžė bus tiesiama greitam susisiekimui.
Schemoje parodyta, kad Vilniaus-Kauno atkarpą aptarnaus du greitieji maršrutai: Vilnius - Kaunas - Varšuva ir Vilnius - Kaunas, kur abiejuose maršrutuose traukiniai išvyksta kas 2 valandas, tai vadinasi, Vilnius - Kaunas greitieji traukiniai turbūt kursuos kas valandą. Tada dar yra du regioniniai maršrutai Vilnius - Kaunas ir Vilnius - Kaunas - Baltstogė, kur taip pat išvykimai kas 2 valandas. Todėl galima suderinti taip, kad Vilnius - Kaunas būtų kas pusvalandį, tik tie regioniniai turbūt stotų ir kitose stotyse. Tiesa nėra aišku, kas bus su dabartine plačiąja vėže, nes ji labai tinkama regioniniam susisiekimui, o nauja vėžė bus tiesiama greitam susisiekimui.
Taip, bet galėtų ir Kaunas - Panevėžys būt kas pusvalandį, jei traukiniai iš Vilniaus prasuktų pro Kauną. 2 zuikiai vienu šūviu: padažninamas Vilniaus - Kauno ir Kauno - Panevėžio reisų kiekis, prarandant minimaliai laiko su sustojimu Kaune.
Taip, bet galėtų ir Kaunas - Panevėžys būt kas pusvalandį, jei traukiniai iš Vilniaus prasuktų pro Kauną. 2 zuikiai vienu šūviu: padažninamas Vilniaus - Kauno ir Kauno - Panevėžio reisų kiekis, prarandant minimaliai laiko su sustojimu Kaune.
Viso traukiniai važiuojantys pro Kauną privalo stoti Kaune, nesuprantama kitaip.
Visi traukiniai, kurie važiuos pro Kauną, tikrai stos Kaune. Tas, be kita ko, matosi ir "2026" (realiai ~2030+) serviso schemoje
Tu kalbi apie "važiuos pro Kauno stotį", o aš "važiuos pro Kauną".
Rb2 yra Varšuva, Kaunas, Panevėžys, Ryga.
Vilnius pajungas atšaka Vilnius Kaunas.
Vadinasi iš Vilniaus į Panevėžį įmanoma važiuoti tik pro Kauną.
Vadinasi visi Vilnius Panevėžys reisai privalo stoti Kaune.
Tu kalbi apie "važiuos pro Kauno stotį", o aš "važiuos pro Kauną".
Rb2 yra Varšuva, Kaunas, Panevėžys, Ryga.
Vilnius pajungas atšaka Vilnius Kaunas.
Vadinasi iš Vilniaus į Panevėžį įmanoma važiuoti tik pro Kauną.
Vadinasi visi Vilnius Panevėžys reisai privalo stoti Kaune.
Visi, kurie važiuos pro Kauną, važiuos ir stos Kauno stotyje. Minimas Vilnius-Panevėžys pro Kauną nevažiuos, tai ir stoti Kaune jam neišeis.
O jei kalbi apie Vilnius-Panevėžys reversą į Kauną jau išvažiavus į Kaunas-Panevėžys mainline, tai tokio varianto net neverta diskutuoti, nes jo tikrai nebus. Nebent bus koks nors naktinis traukinys Vilnius-Talinas, tai tada galėtų jis ten reversintis pirmyn-atgal neskubėdamas, tačiau normaliems dieniniams traukiniams (tiek HS, tiek RE) greitis yra gana kritinis faktorius, traukiniai ant mainline tikrai nepradės reversintis, važiuoti 17km į Kauną, tada dar kartą reversintis ir važiuoti į Panevėžį. Geležinkeliai, ypač šiuolaikiniai ir ypač greitieji, taip neveikia.
nzn tragedija nepadaryt stoties Kauno aerouostas, vistiek prie posukio reiks pristabdyt . Itariu net zemes nera rezervave, nei stociai , nei kelynui nei oro uosto pastatui "kitoje puseje".
nzn tragedija nepadaryt stoties Kauno aerouostas, vistiek prie posukio reiks pristabdyt . Itariu net zemes nera rezervave, nei stociai , nei kelynui nei oro uosto pastatui "kitoje puseje".
Kiek žinau ten žemė išdalinta privačioms statyboms.
Dėl oro uosto tai labai susikniso. Visiškai praignoruota ant lėkštutės padėta galimybė integruoti oro uostą ir prie pat laukuose nuo nulio tiesiamą greitąjį geležinkelį - žiauru.
Dėl užsukimo į Kauną tai dabar Vilnius-Panevėžys traukiniai tikrai neužsuks. Buvo lyg vienas iš variantų Vilnius-Kaunas bėgiams jungtis Kauno pietryčiuose, tada būtų užsukę. Be tada būtų neužsukę traukiniai tarp Vilniaus ir Varšuvos.
Jo, dėl Kauno oro uosto stoties nebuvimo biškį keistai. Ne tai, kad nebus atšakos į patį oro uostą (galėjo būti), bet išvis nebus jokios stoties net ir toliau nuo oro uosto, iš kur bent galėtų kokiu vietiniu shuttle autibusu davežti? Jei taip, tai čia biškį šakės.
Visi, kurie važiuos pro Kauną, važiuos ir stos Kauno stotyje. Minimas Vilnius-Panevėžys pro Kauną nevažiuos, tai ir stoti Kaune jam neišeis.
O jei kalbi apie Vilnius-Panevėžys reversą į Kauną jau išvažiavus į Kaunas-Panevėžys mainline, tai tokio varianto net neverta diskutuoti, nes jo tikrai nebus. Nebent bus koks nors naktinis traukinys Vilnius-Talinas, tai tada galėtų jis ten reversintis pirmyn-atgal neskubėdamas, tačiau normaliems dieniniams traukiniams (tiek HS, tiek RE) greitis yra gana kritinis faktorius, traukiniai ant mainline tikrai nepradės reversintis, važiuoti 17km į Kauną, tada dar kartą reversintis ir važiuoti į Panevėžį. Geležinkeliai, ypač šiuolaikiniai ir ypač greitieji, taip neveikia.
Kurgi ne. Pvz., Frecciarossa 9607 Turinas - Neapolis kryptį keičia 2 kartus (Milane ir Romoj). Reversinimas užtrunka 10 min.
Ar išties nebus jokio sustojimo ties Kauno oro uostu? Aš maniau, kad nuo Kaišiadorių trasa eis lanku, o ne tiesiai senąja trasa per Pravieniškes būtent dėl jungties su oro uostu važiuojant tarp Vilniaus ir Kauno. Rail Baltica puslapyje keleivinę stotį rodo:
Comment