Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Pagal šitą "planą" stos ir Helsinkyje
    Nes jeigu pažiūrėsi žemiau parašyta kad 2056 perspektyva, jau su tuneliu. Artimesnėse perspektyvose šiaip nesiaubingai kas keičiasi iš maršrutų (neskaitant kad nevažiuoja greitieji iki Helsinkio), tik kai kurie maršrutai retesni. Pvz 2026 perspektyva (studija daryta dar tada kai 2026 buvo planuota projekto pabaiga )

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240106_020526.png
Views:	603
Size:	154,2 kB
ID:	2101945

    Comment


      Estakada turėtu būti automobiliams virš bėgių, o ne bėgiams virš automobilių. Tai būtų kelis kartus pigiau!

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        Estakada turėtu būti automobiliams virš bėgių, o ne bėgiams virš automobilių. Tai būtų kelis kartus pigiau!
        Šiaip klausimas ar būtų, geležinkelio dvikelis yra siauresnis nei dvi juostos automobiliams. Bet tiesa, apkrovos skirtingos, geležinkelio gerokai didesnė.

        Comment


          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

          Vilnius - Kaunas kas 120 min. Proveržis susisiekime
          Jeigu Vilnius - Panevezys (tiek HST, tiek RE) butu Vilnius - Kaunas - Panevezys, tai daznumas butu daug didesnis.
          Paskutinis taisė ifl; 2024.01.06, 10:14.

          Comment


            Parašė NIR_Rimc Rodyti pranešimą
            Turėjo eiti pro Radviliškį ir Šiaulius o ne pro Panevėžį, Daug klausimų nusimestų bet kadangi koncervatorių dauguma dažniausiai ima Panevėžio rinkimus, o Šiauliai labiau ale socdemai ir paskutiniais kartais fotografas geležinkelį suderino eiti pro Panevėžį kur nėra infrastruktūros jokios.
            Bull*** aukščiausiu lygiu, kuo remiantis tokią informaciją galima teigti?

            Comment


              Parašė ifl Rodyti pranešimą

              Jeigu Vilnius - Panevezys (tiek HST, tiek RE) butu Vilnius - Kaunas - Panevezys, tai daznumas butu daug didesnis.
              Schemoje parodyta, kad Vilniaus-Kauno atkarpą aptarnaus du greitieji maršrutai: Vilnius - Kaunas - Varšuva ir Vilnius - Kaunas, kur abiejuose maršrutuose traukiniai išvyksta kas 2 valandas, tai vadinasi, Vilnius - Kaunas greitieji traukiniai turbūt kursuos kas valandą. Tada dar yra du regioniniai maršrutai Vilnius - Kaunas ir Vilnius - Kaunas - Baltstogė, kur taip pat išvykimai kas 2 valandas. Todėl galima suderinti taip, kad Vilnius - Kaunas būtų kas pusvalandį, tik tie regioniniai turbūt stotų ir kitose stotyse. Tiesa nėra aišku, kas bus su dabartine plačiąja vėže, nes ji labai tinkama regioniniam susisiekimui, o nauja vėžė bus tiesiama greitam susisiekimui.

              Comment


                Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                Schemoje parodyta, kad Vilniaus-Kauno atkarpą aptarnaus du greitieji maršrutai: Vilnius - Kaunas - Varšuva ir Vilnius - Kaunas, kur abiejuose maršrutuose traukiniai išvyksta kas 2 valandas, tai vadinasi, Vilnius - Kaunas greitieji traukiniai turbūt kursuos kas valandą. Tada dar yra du regioniniai maršrutai Vilnius - Kaunas ir Vilnius - Kaunas - Baltstogė, kur taip pat išvykimai kas 2 valandas. Todėl galima suderinti taip, kad Vilnius - Kaunas būtų kas pusvalandį, tik tie regioniniai turbūt stotų ir kitose stotyse. Tiesa nėra aišku, kas bus su dabartine plačiąja vėže, nes ji labai tinkama regioniniam susisiekimui, o nauja vėžė bus tiesiama greitam susisiekimui.
                Taip, bet galėtų ir Kaunas - Panevėžys būt kas pusvalandį, jei traukiniai iš Vilniaus prasuktų pro Kauną. 2 zuikiai vienu šūviu: padažninamas Vilniaus - Kauno ir Kauno - Panevėžio reisų kiekis, prarandant minimaliai laiko su sustojimu Kaune.

                Comment


                  Parašė ifl Rodyti pranešimą

                  Taip, bet galėtų ir Kaunas - Panevėžys būt kas pusvalandį, jei traukiniai iš Vilniaus prasuktų pro Kauną. 2 zuikiai vienu šūviu: padažninamas Vilniaus - Kauno ir Kauno - Panevėžio reisų kiekis, prarandant minimaliai laiko su sustojimu Kaune.
                  Viso traukiniai važiuojantys pro Kauną privalo stoti Kaune, nesuprantama kitaip.

                  Comment


                    Kaip Vilnius-Panevėžys "galėtų" prasukti pro Kauną, kai trasa iš Vilniaus pusės nusuka į Panevėžio pusę ties Užusaliais?

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                      Viso traukiniai važiuojantys pro Kauną privalo stoti Kaune, nesuprantama kitaip.
                      Visi traukiniai, kurie važiuos pro Kauną, tikrai stos Kaune. Tas, be kita ko, matosi ir "2026" (realiai ~2030+) serviso schemoje

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Kaip Vilnius-Panevėžys "galėtų" prasukti pro Kauną, kai trasa iš Vilniaus pusės nusuka į Panevėžio pusę ties Užusaliais?
                        Tai niekur nenusukinėti, o važiuoti į Kauną, o iš jo į Panevėžį.

                        Comment


                          Parašė ifl Rodyti pranešimą

                          Tai niekur nenusukinėti, o važiuoti į Kauną, o iš jo į Panevėžį.
                          Turi nusukinėti arba į Panevėžį arba į Kauną. "Niekur" nenusukinėti negali. Ar tu turi omeny nusukti į Kauną, ir po to reversintis į Panevėžį?

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Visi traukiniai, kurie važiuos pro Kauną, tikrai stos Kaune. Tas, be kita ko, matosi ir "2026" (realiai ~2030+) serviso schemoje
                            Tu kalbi apie "važiuos pro Kauno stotį", o aš "važiuos pro Kauną".

                            Rb2 yra Varšuva, Kaunas, Panevėžys, Ryga.
                            Vilnius pajungas atšaka Vilnius Kaunas.
                            Vadinasi iš Vilniaus į Panevėžį įmanoma važiuoti tik pro Kauną.
                            Vadinasi visi Vilnius Panevėžys reisai privalo stoti Kaune.

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą

                              Tu kalbi apie "važiuos pro Kauno stotį", o aš "važiuos pro Kauną".

                              Rb2 yra Varšuva, Kaunas, Panevėžys, Ryga.
                              Vilnius pajungas atšaka Vilnius Kaunas.
                              Vadinasi iš Vilniaus į Panevėžį įmanoma važiuoti tik pro Kauną.
                              Vadinasi visi Vilnius Panevėžys reisai privalo stoti Kaune.
                              Visi, kurie važiuos pro Kauną, važiuos ir stos Kauno stotyje. Minimas Vilnius-Panevėžys pro Kauną nevažiuos, tai ir stoti Kaune jam neišeis.

                              O jei kalbi apie Vilnius-Panevėžys reversą į Kauną jau išvažiavus į Kaunas-Panevėžys mainline, tai tokio varianto net neverta diskutuoti, nes jo tikrai nebus. Nebent bus koks nors naktinis traukinys Vilnius-Talinas, tai tada galėtų jis ten reversintis pirmyn-atgal neskubėdamas, tačiau normaliems dieniniams traukiniams (tiek HS, tiek RE) greitis yra gana kritinis faktorius, traukiniai ant mainline tikrai nepradės reversintis, važiuoti 17km į Kauną, tada dar kartą reversintis ir važiuoti į Panevėžį. Geležinkeliai, ypač šiuolaikiniai ir ypač greitieji, taip neveikia.

                              Comment


                                nzn tragedija nepadaryt stoties Kauno aerouostas, vistiek prie posukio reiks pristabdyt . Itariu net zemes nera rezervave, nei stociai , nei kelynui nei oro uosto pastatui "kitoje puseje".

                                Comment


                                  Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                                  nzn tragedija nepadaryt stoties Kauno aerouostas, vistiek prie posukio reiks pristabdyt . Itariu net zemes nera rezervave, nei stociai , nei kelynui nei oro uosto pastatui "kitoje puseje".
                                  Kiek žinau ten žemė išdalinta privačioms statyboms.

                                  Comment


                                    Dėl oro uosto tai labai susikniso. Visiškai praignoruota ant lėkštutės padėta galimybė integruoti oro uostą ir prie pat laukuose nuo nulio tiesiamą greitąjį geležinkelį - žiauru.

                                    Dėl užsukimo į Kauną tai dabar Vilnius-Panevėžys traukiniai tikrai neužsuks. Buvo lyg vienas iš variantų Vilnius-Kaunas bėgiams jungtis Kauno pietryčiuose, tada būtų užsukę. Be tada būtų neužsukę traukiniai tarp Vilniaus ir Varšuvos.

                                    Comment


                                      Jo, dėl Kauno oro uosto stoties nebuvimo biškį keistai. Ne tai, kad nebus atšakos į patį oro uostą (galėjo būti), bet išvis nebus jokios stoties net ir toliau nuo oro uosto, iš kur bent galėtų kokiu vietiniu shuttle autibusu davežti? Jei taip, tai čia biškį šakės.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Visi, kurie važiuos pro Kauną, važiuos ir stos Kauno stotyje. Minimas Vilnius-Panevėžys pro Kauną nevažiuos, tai ir stoti Kaune jam neišeis.

                                        O jei kalbi apie Vilnius-Panevėžys reversą į Kauną jau išvažiavus į Kaunas-Panevėžys mainline, tai tokio varianto net neverta diskutuoti, nes jo tikrai nebus. Nebent bus koks nors naktinis traukinys Vilnius-Talinas, tai tada galėtų jis ten reversintis pirmyn-atgal neskubėdamas, tačiau normaliems dieniniams traukiniams (tiek HS, tiek RE) greitis yra gana kritinis faktorius, traukiniai ant mainline tikrai nepradės reversintis, važiuoti 17km į Kauną, tada dar kartą reversintis ir važiuoti į Panevėžį. Geležinkeliai, ypač šiuolaikiniai ir ypač greitieji, taip neveikia.
                                        Kurgi ne. Pvz., Frecciarossa 9607 Turinas - Neapolis kryptį keičia 2 kartus (Milane ir Romoj). Reversinimas užtrunka 10 min.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Ar išties nebus jokio sustojimo ties Kauno oro uostu? Aš maniau, kad nuo Kaišiadorių trasa eis lanku, o ne tiesiai senąja trasa per Pravieniškes būtent dėl jungties su oro uostu važiuojant tarp Vilniaus ir Kauno. Rail Baltica puslapyje keleivinę stotį rodo:
                                          Attached Files

                                          Comment

                                          Working...
                                          X