Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Jeigu pažiūrėti abstrakčiai, tai Vilniaus stotis iš tikrųjų yra ne geriausioje vietoje žiūrint į gyventojų tankį. Projektuojant viską idealiam pasaulyje, tai po esamos stoties, linija turėtų judėti į šiaurės vakarus ir ties Konstitucijos pr. / Ukmergės g. turėtų būti naujoji stotis su VT hub'u, po kurios geležinkelis "šautų" link Rygos palei A2.
    Zykus kažkada gi agitavo vesti Rail Balticą nuo Rykantų per upę ir statyti naują stotį kažkur Pilaitėj. Berods tada buvo išjuoktas. Dabar gi buvę laukai tarp Pilaitės ir Viršuliškių viena gausiausių ir tuo pačiu blogiausia linkme vystomų miesto teritorijų. Vietoj transporto hub'o Outlet'as, Senukai, asfalto apsupti dangorbučiai, naujosios anglijos ir asmeninio transporto plovyklų hub'as. Nevertheless ten apsigyvens tūkstančiai žmonių ir važinės 4G iki gyvenimo galo, nes bėginiam transportui nėra srautų.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2024-01-09 00-24-29.png
Views:	968
Size:	1,19 MB
ID:	2102806

    Comment



      Lietuvos oro uostų plėtros planai buvo glaudžiai derinami su kitais strateginiais šalies susisiekimo projektais, o vienas svarbiausių – geležinkelio vežė „Rail Baltica“. Vilniaus oro uosto terminalai su šiuo projektu planuojami sujungti požemine vėže, tai reiškia, kad po žeme planuojama įrengti ir geležinkelio sustojimą prie sostinės oro uosto.
      ​​​​​​
      Plėtros projektus aktyviai įgyvendinantys Lietuvos oro uostai pristatė ilgalaikį viso tinklo plėtros planą (angl. „master plan“) iki 2052 metų. Tris oro uostus Lietuvoje valdanti...

      Comment


        Parašė Nikas Rodyti pranešimą
        Jeigu pažiūrėti abstrakčiai, tai Vilniaus stotis iš tikrųjų yra ne geriausioje vietoje žiūrint į gyventojų tankį. Projektuojant viską idealiam pasaulyje, tai po esamos stoties, linija turėtų judėti į šiaurės vakarus ir ties Konstitucijos pr. / Ukmergės g. turėtų būti naujoji stotis su VT hub'u, po kurios geležinkelis "šautų" link Rygos palei A2.
        Jei Vilnius būtų Švedijoje ar bent jau Lenkijoje, manau, kad būtų seniai suplanuotas didelis mazgas Konstitucijos prospekte (tikrajame Vilniaus populiacijos ir verslo centre) kuriame kirstųsi visi miesto, tarpmiestinio ir tarptautinio transporto srautai. Turėtume tikro miesto VT srautų struktūrą ir stuburą, aplink kurį būtų galima planuoti miestą. Bet esame kaimas, kuris net nesugeba A juostų centre nupiešti, tai apie rimtus projektus galime ilgam pamiršti. Aš vis viliuosi, kad valstybė vieną dieną įsikiš, bet ten - tokie patys sėdi, tai šansų - mažai. Per tą laiką, dvigubai mažesni Rumunijos užkampiai nusities dešimtis kilometrų požeminio metro. Bet nėra taip blogai - mes vietoje to galėsime pasiklausyti lėkštų bajerių apie naujuosius Vasiukus ir skrydžius į kosmosą.
        Paskutinis taisė VLR; 2024.01.09, 22:51.

        Comment


          Parašė B.S. Rodyti pranešimą
          ​​​​​​
          Rimti planai su tuneliais VNO, o KUN tai išvis laukuose tiesiog.

          Comment


            Parašė ifl Rodyti pranešimą

            Nelabai įsivaizduoju, kaip turėti eiti linija iš dabartinės stoties link naujosios.
            Tuneliais, estakadomis, kaip rašė John. Tai vadinama inžinieriais statiniais. O vietomis ir laukais, galu gale.

            Galimas maršrutas su naujais VT hubais:

            Click image for larger version

Name:	vilRail.jpg
Views:	670
Size:	457,4 kB
ID:	2103013

            Comment


              Su tais „pasiūlymais“ panašėjate į vaikų darželį.

              Comment


                Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                Click image for larger version

Name:	vilRail.jpg
Views:	670
Size:	457,4 kB
ID:	2103013
                Šitas variantas jau gana seniai pradingo, man regis pora pietinių Vilnius-Kaunas alternatyvų planavo iki stoties ateiti iš pietų pusės, pro oro uostą, bet jau metai ar du kaip jau šitai visiškai nebėra variantas. Dabar turėsim ką turėsim.

                Comment


                  Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                  Su tais „pasiūlymais“ panašėjate į vaikų darželį.
                  Kur kas panašiau į vaikų darželį yra ignoruoti tarptautinius projektus panašaus dydžio miestuose ir (tiesiogiai ar netiesiogiai) siūlyti formuoti šalies transporto stuburą iš autobusų.

                  Comment


                    Tai yra paskaičiuotas idealus variantas (neatsižvelgiant į savikainą), ar čia kiekvienas siūlo, kaip jam ant seilės užplaukia savo "idealųjį"? Vienam stotis - Pilaitėje, kitam - Kalvarijų turguje, trečiam - Konstitucijos prospekte ar Žvėryne... Kreivės irgi bet kokios
                    Paskutinis taisė ifl; 2024.01.10, 13:18.

                    Comment


                      Parašė ifl Rodyti pranešimą
                      Tai yra paskaičiuotas idealus variantas (neatsižvelgiant į savikainą), ar čia kiekvienas siūlo, kaip jam ant seilės užplaukia savo "idealųjį"? Vienam stotis - Pilaitėje, kitam - Kalvarijų turguje, trečiam - Konstitucijos prospekte ar Žvėryne... Kreivės irgi bet kokios
                      Aišku, kad nėra. Čia kalba eina apie entuziastų fantazijas, arba, anot Kedo, vaikų darželį.

                      Comment


                        Parašė alga Rodyti pranešimą

                        Aišku, kad nėra. Čia kalba eina apie entuziastų fantazijas, arba, anot Kedo, vaikų darželį.
                        Aš suprantu, kad 90-aisiais sakyti, kas viskas yra ‘per brangu’ ir ‘naujieji Vasiukai’, o visi, kas siūlo panašaus dydžio projektus, yra ‘kosmonautai’ buvo labai cool. Bet dabar kur kas labiau cool yra pasidomėti projektais panašaus dydžio miestuose užsienyje (Cluj Metro, Gothenburgo tuneliai ir pan.) ir neatrodyti kaip kažkas, kas gyvena suknistoje uoloje. Draugiškas patarimas.

                        (Čia, beje, nereiškia, kad pritariu viskam, kas čia buvo siūloma)

                        Comment


                          Vilnius iš esmės prarado Šimiašiaus metus vystyti ambicingus projektus. Galite juoktis, bet dėl Zuoko neabejoju, tikrai būtų sukūręs kažką inovatyvaus. O šiuo atveju, esant šimtmečio galimybei, kai tiesiamas naujas geležinkelis į Vilnių, nepasinaudota. Naujasis geležinkelis atveš senu pylimu į Stanciya Minskaya (caro laikų stotį), o ne į City station Konstitucijos prospekte.
                          Žinoma tą reikėjo planuoti, kol laukai už Spaudos rūmų dar buvo tušti. Bet Vilnius turi tendencija užstatyti žalias linijas palei gatves.

                          Comment


                            Parašė VLR Rodyti pranešimą
                            Kur kas panašiau į vaikų darželį yra ignoruoti tarptautinius projektus panašaus dydžio miestuose ir (tiesiogiai ar netiesiogiai) siūlyti formuoti šalies transporto stuburą iš autobusų.
                            Taksi, pavežėjų ir GMP, šiaip jau.

                            Comment


                              Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
                              Šitas variantas jau gana seniai pradingo, man regis pora pietinių Vilnius-Kaunas alternatyvų planavo iki stoties ateiti iš pietų pusės, pro oro uostą, bet jau metai ar du kaip jau šitai visiškai nebėra variantas. Dabar turėsim ką turėsim.
                              Neatmesčiau esamo trasos pro Vaidotus ir Juodšilius, nes tisti kelią esamame koridoriuje yra gerokai paprasčiau nei ir pigiau nei formuoti naują. Dėl jungties į šiaurę, tai paprasčiau sujungti Utena ir Panevėžį nei planuoti geležinkelį per Kryžinę. Motiejūnus, Radžiūnus ir Raguvėlę.

                              Comment


                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                Neatmesčiau esamo trasos pro Vaidotus ir Juodšilius, nes tisti kelią esamame koridoriuje yra gerokai paprasčiau nei ir pigiau nei formuoti naują. Dėl jungties į šiaurę, tai paprasčiau sujungti Utena ir Panevėžį nei planuoti geležinkelį per Kryžinę. Motiejūnus, Radžiūnus ir Raguvėlę.
                                Vaidotose planuojamas intermodalinis terminalas, bet nemanau kad be papildomos stiprios plėtros bus daug naudos padaryti kilpą iki stoties. Gal ateityje, su didesne plėtra - bet šiuo momentu, neypatingai logiška. O štai į šiaurę kaip tik manyčiau kad geležinkelis į Ukmergę būtų visai neblogai - tarp Ukmergės ir Vilniaus A2 yra gan stipriai apkrautas. Bet ne labai daug naudos būtų, net iki Panevėžio pratęsus, daug labiau reikia susisiekimą rytų-vakarų kryptimi gerinti, link Klaipėdos.

                                Comment


                                  Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                  Bet Vilnius turi tendencija užstatyti žalias linijas palei gatves.
                                  Vilnius dar turi tokia tendecija - uzsakyti visokiu nereikalingu galimybiu studiju is savo VGTU draugeliu kurie pasako kad nieko nereikia daryti, viskas yra chiki ir tada sedeti susikise savo thumbs up their ass ir merdeti apsupti susikta infrastruktura. Tada po kokiu poros desimtmeciu, atkartoti visa procesa dar karta.

                                  Comment


                                    Na, mano nuomone, po RB nutiesimo, Lietuvos tarpmiestinis geležinkelių tinklas atrodys gana solidžiai. Vis tik keturi iš septynių didžiausių miestų bus sujungti HSR, kitų dauguma - elektrifikuotu geležinkeliu, kurio didelėje dalyje pakelti greitį iki160km/h sunku nebus. Tokiu tinklu ir padengimu pasigirti negali net ir tokia Britanija. Įskaičiavus ir neelektrifikuotą geležinkelį, net ir Lietuvos dvidešimties didžiausių miestų prijungimas pradeda atrodyti visai gerai. Nutiesus RB, būtų gerai (atsitiktine tvarka):

                                    - nutiesti bėgius į Druskininkus ir Palangą
                                    - atnaujinti maršrutus į Uteną
                                    - kažką sugalvoti dėl Alytaus
                                    - suprojektuoti (ir nutiesti) Elektrėnų kilpą
                                    - geriau integruoti Kauno oro uostą
                                    - tęsti elektrifikacija
                                    - dvigubinti Kauno tunelį

                                    Kažką gal dar praleidau, bet situacija tikrai nebus bloga.

                                    Tuo tarpu miestų VT ir 'mazgai' yra katastrofiškoje situacijoje, jiems reikia milijardų. Kalbėti apie naujus bėgius į Ukmergę dėl to, manau, yra per anksti, nes yra gerokai žemiau kabančių vaisių. Visų pirma, mano nuomone, Light Rail sistemos Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje ir jų integracija su geležinkelių stotimis. Šitoje srityje darbo yra kokiam pusšimčiui metų.

                                    Comment


                                      Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                      Aš suprantu, kad 90-aisiais sakyti, kas viskas yra ‘per brangu’ ir ‘naujieji Vasiukai’, o visi, kas siūlo panašaus dydžio projektus, yra ‘kosmonautai’ buvo labai cool. Bet dabar kur kas labiau cool yra pasidomėti projektais panašaus dydžio miestuose užsienyje (Cluj Metro, Gothenburgo tuneliai ir pan.) ir neatrodyti kaip kažkas, kas gyvena suknistoje uoloje. Draugiškas patarimas.

                                      (Čia, beje, nereiškia, kad pritariu viskam, kas čia buvo siūloma)
                                      Vasiukai, nevasiukai, ifl klausė, kokie yra paskaičiavimai čia pateiktiems variantams, ir atsakymas yra, kad jokių. Tai tik mūsų fantazijos. Aišku, kad yra Vilniaus dydžio miestų, kurie turi S-Bahno tunelį po senamiesčiu, bet tai nekeičia fakto, kad šitoje temoje tokių sprendimų pasiūlymai tėra tik mūsų pasvaičiojimai, o ne kažkokie realūs valdžios planai.

                                      Comment


                                        Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                                        Vaidotose planuojamas intermodalinis terminalas, bet nemanau kad be papildomos stiprios plėtros bus daug naudos padaryti kilpą iki stoties. Gal ateityje, su didesne plėtra - bet šiuo momentu, neypatingai logiška. O štai į šiaurę kaip tik manyčiau kad geležinkelis į Ukmergę būtų visai neblogai - tarp Ukmergės ir Vilniaus A2 yra gan stipriai apkrautas. Bet ne labai daug naudos būtų, net iki Panevėžio pratęsus, daug labiau reikia susisiekimą rytų-vakarų kryptimi gerinti, link Klaipėdos.
                                        "gan stipriai apkrauta" yra visos juostos, judančios vienodu greičiu su 15-25 m intervalais tarp automobilių. Tokio vaizdo niekada neteko matyti A2 ir gal tik porą kartų Panevėžio aplinkkelyje iki posūkio į ViaBaltica. A2 yra tuščia, palyginus su šiaurinės Italijos autostradomis.

                                        Comment


                                          Parašė alga Rodyti pranešimą

                                          Vasiukai, nevasiukai, ifl klausė, kokie yra paskaičiavimai čia pateiktiems variantams, ir atsakymas yra, kad jokių. Tai tik mūsų fantazijos. Aišku, kad yra Vilniaus dydžio miestų, kurie turi S-Bahno tunelį po senamiesčiu, bet tai nekeičia fakto, kad šitoje temoje tokių sprendimų pasiūlymai tėra tik mūsų pasvaičiojimai, o ne kažkokie realūs valdžios planai.
                                          Nuo kada mes forume diskutuojame tik apie planus, kuriems yra valdžios ar savivaldybės paskaičiavimai? Naudojant tokį principą, Vilniaus VT temose turėtume diskutuoti tik apie tai, kaip surinkti metro linijų lygio keleivių skaičius maršrutuose, kuriuose pravažiuoja du autobusai per valandą. Nėra paskaičiavimų tiems pasiūlymams, nei tikrų, nei savivaldybės ar valstybės darytų. Tačiau man vis tiek įdomu pamatyti daugiau tokių pasiūlymų ir padiskutuoti apie juos, net jei ir kai kurie iš jų yra kiek ambicingi. Mažiausia, ko reikia diskusijose tai toksiško, post-sovietinio, badmečio mentalo, kur bet kokia ambicingesnė idėja yra išjungiama ją sumenkinant, pvz. vadinant ją 'vaikų darželiu'.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X