Į Ryga dažnai autobusai važinėja, plius skraidoma 6 kart per dieną.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Jei autobusams yra pelnas, jie važinėja ir keleivų skaičius čia ne prie ko. Traukiniai gi bus nuostolingi iš karto. Net jei ir užpildymas siektų 50 proc. Bilieto kainą ribos autobusai ir kelionės automobiliu kaina. Jei taikysis į lėktuvų segmentą, tai iš karto praloš.
Ir kas, kad skaičiavo. Tai nereiškia, kad tiek bus, kiek nuties. Bus mažiau. Nes emigracija milžiniška. Nes aplamai dauguma važinėja automobliu, nes VT yra per brangu. RB tik valanda bus greičiau ir už tai mokėti 2-2,5 karto daugiau nei traukiniu nėra jokio tolko. Tuo labiau, kad su automobiliu ir pačiame mieste gali važinėti, o atvykus reikės važiuot VT, kas lėta tiems, kuriems reikia greičio ar nelygis, ar taksi, kuri irgi nėra pigu ir gausis, kad kelionės kaina bus 3-3,5 karto didesnė nei automobiliu. Be to dar derintis prie traukinių reikės. Nereikia manyti, kad traukiniai važinės kas valandą. Įtariu, galėtų būti kokios tik 3 poros traukinių - vienas ryte, vienas po pietų ir vienas vakare.Parašė andyour Rodyti pranešimą
Prieš tiesiant jie turėjo paskaičiuoti, kiek yra keleivių jau dabar. Taip nebus, kad atsiradus RB atsiras daugiau keleivių vien dėl pačio atsiradimo. Pradžioje gal bus kažkiek turistų vien dėl kelionės traukiniu.Paskutinis taisė Al1; 2018.08.31, 09:20.
Comment
-
Yra ir tokių, kurie tvirkina mažus vaikus arba užsiima zoofilija. Kaip ir yra važinėjančių autobusais tarpmiestiniais maršrutais. Nereiškia, kad tai normalu ar kad reiktų tai lyginti su normaliais užsiėmimais.Parašė lukass Rodyti pranešimąĮ Ryga dažnai autobusai važinėja.
- 1 patinka
Comment
-
Kad aš ir neprogaguoju autobusų, tik paminėjau keleivių srautų "matavimui".Parašė John Rodyti pranešimąYra ir tokių, kurie tvirkina mažus vaikus arba užsiima zoofilija. Kaip ir yra važinėjančių autobusais tarpmiestiniais maršrutais. Nereiškia, kad tai normalu ar kad reiktų tai lyginti su normaliais užsiėmimais.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Dar yra tokių, kurie skraido tolimus atstumus ekonomine klase.Parašė John Rodyti pranešimą
Yra ir tokių, kurie tvirkina mažus vaikus arba užsiima zoofilija. Kaip ir yra važinėjančių autobusais tarpmiestiniais maršrutais. Nereiškia, kad tai normalu ar kad reiktų tai lyginti su normaliais užsiėmimais.
Comment
-
Keleivinių traukinių poros per dieną (iš galutinės ataskaitos 2017 m. ten yra ir srautų skaičiavimai ir pan.):Parašė Al1 Rodyti pranešimą... Be to dar derintis prie traukinių reikės. Nereikia manyti, kad traukiniai važinės kas valandą. Įtariu, galėtų būti kokios tik 3 poros traukinių - vienas ryte, vienas po pietų ir vienas vakare.
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Tai būrimas iš kavos tirščių. Kaip ir visas projektas - burbulas su pritempta ekonomine analize ir išvadomis. Net tarybiniais laikais nebuvo tiek traukinių ir tokių srautų, nors automobilizacija buvo kur kas mažesnė, o dabar tuo labiau nebus. Pervžimai geležinkeliais bedrai paėmus kritę nuo 1990 metų visoje Europoje dėl aviacijos, automobilizacijos plėtros. O čia, opa, stebuklas, kadsien tūkstančiai... Lygtai automobilius staiga paimtų ir uždraustų...Paskutinis taisė Al1; 2018.08.31, 09:37.
Comment
-
Tarybiniais laikais nebuvo verslo ir niekas neturėjo pinigų keliauti. Apskritai kapitalizme remtis tarybiniais laikais yra totali nesąmonė.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai būrimas iš kavos tirščių. Kaip ir visas projektas - burbulas su pritempta ekonomine analize ir išvadomis. Net tarybiniais laikais nebuvo tiek traukinių ir tokių srautų, nors automobilizacija buvo kur kas mažesnė, o dabar tuo labiau nebus. Pervžimai geležinkeliais bedrai paėmus kritę nuo 1990 metų visoje Europoje dėl aviacijos, automobilizacijos plėtros. O čia, opa, stebuklas, kadsien tūkstančiai... Lygtai automobilius staiga paimtų ir uždraustų...
- 1 patinka
Comment
-
Politine konjunktūra remiasi. Ko paprašė, tą ir paskaičiavo bei "pagrindė". Tie, kas skaičiavo, už nieką neatsako. Nebus to, ką paskaičiavo - kalta bus rinka, pasikeitusios ekonominės, demografinės ir kitokios sąlygos (nes prognozė daroma ne šiai dienai, o tai, kas bus nutiesus RB, t.y. už kokių 5 ar daugiau metų), nemokšiška geležinkelių eksploatacija, rinkodara, užkeltos bilietų kainos ar krovinių pervežimo tarifai ir t.t.
Comment
-
Tarybiniais laikais keliavo ir įmonių direktoriai, ir inžinieriai, ir studentai, ir kariškiai ir eiliniai žmonės, daugybė komandiruotininkų (iš esmės visa tai dabartinių verslo kelionių analogas) nes buvo mišrios šeimos ir t.t. Ir pinigų visi turėjo, keli rubliai už traukinį tai ne aukso kalnas. Žmonės keliavo VT daugiau nei dabar ir tai faktas, o ne rusofobiniai pezalai.Parašė andyour Rodyti pranešimą
Tarybiniais laikais nebuvo verslo ir niekas neturėjo pinigų keliauti. Apskritai kapitalizme remtis tarybiniais laikais yra totali nesąmonė.
Comment
-
Ir tai nebuvo tokio keleivių srauto, kokį dabar išbūrė. Kai yra ir automobiliai, ir lėktuvai. Beje, lėktuvai ir tada skraidė. Ir dar klausimas, ar ne daugiau jų buvo tarp Vilniaus ir Rygos nei dabar. Taip pat ir tarp Vilniaus nei Talino. Turiu omenyje tiesioginius, o ne per Rygą. Reikia žiūrėti senus aviatvarkaraščius. Net į eilinius rajonų centrus skraidė lėktuvai. Buvo tokia šiais laikais atrtodanti egzotika kaip Vilnius - Kupiškis, Vilnius - Marijampolė, Vilnius - Kaunas, Vilnius - Šiauliai. Vilnius - Druskininkai ir pan.Parašė lukass Rodyti pranešimąJei automobilis buvo deficitas, tai ir naudojosi VT, negi pėsčiom eis?
Comment
-
Neblogai diskusija išsigimė nuo idėjos apie RB stotį iki tarybinės liaudies keliavimo ypatumus.
P.S. Kiek pamenu iš interneto platybių, skrydžiai iki Kupiškio buvo nutraukti sovietmečiu, berods 8 dešimtmety.Paskutinis taisė lukass; 2018.08.31, 09:56.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Nes RB skaičiavimai yra nepagrįsti niekuo, tik fantazijomis. Taip, mažoji aviacija 70-80 metais sunyko, nes išsiplėtė automobilių kelių tinklas, pradėjo važinėti daugiau tolimojo susisiekimo autobusų ir traukinių padaugėjo bei jų greičiai padidėjo. Nes tais visais lėktuvais skraidė šiaip jau ne eiliniai žmonės, o visokie vadovai, direktoriai, valdžios organai. Kiek ten tuose kukurūznikuose vietų? 8? 10? 12? Kai atsirado geresni keliai, jie su savo Volgomis ėmė važinėti ne tik po miestą ir apylinkes.Paskutinis taisė Al1; 2018.08.31, 10:20.
Comment
Comment