Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Į Ryga dažnai autobusai važinėja, plius skraidoma 6 kart per dieną.
    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    Comment


      Autobusai retai kada pilni. Dalis keleivių važiuoja į Taliną. Lėktuvai skraido tik dėl to, kad yra jungiamieji skrydžiai iš Rygos. Juk skraido tik AirBaltic, atsiveždama sau keleivius tolimesniems skrydžiams.

      Comment


        Bet autobusai nevažinėtų, jei nebūtų keleivių (gi prichvatininkai).
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Jei autobusams yra pelnas, jie važinėja ir keleivų skaičius čia ne prie ko. Traukiniai gi bus nuostolingi iš karto. Net jei ir užpildymas siektų 50 proc. Bilieto kainą ribos autobusai ir kelionės automobiliu kaina. Jei taikysis į lėktuvų segmentą, tai iš karto praloš.

          Parašė andyour Rodyti pranešimą

          Prieš tiesiant jie turėjo paskaičiuoti, kiek yra keleivių jau dabar. Taip nebus, kad atsiradus RB atsiras daugiau keleivių vien dėl pačio atsiradimo. Pradžioje gal bus kažkiek turistų vien dėl kelionės traukiniu.
          Ir kas, kad skaičiavo. Tai nereiškia, kad tiek bus, kiek nuties. Bus mažiau. Nes emigracija milžiniška. Nes aplamai dauguma važinėja automobliu, nes VT yra per brangu. RB tik valanda bus greičiau ir už tai mokėti 2-2,5 karto daugiau nei traukiniu nėra jokio tolko. Tuo labiau, kad su automobiliu ir pačiame mieste gali važinėti, o atvykus reikės važiuot VT, kas lėta tiems, kuriems reikia greičio ar nelygis, ar taksi, kuri irgi nėra pigu ir gausis, kad kelionės kaina bus 3-3,5 karto didesnė nei automobiliu. Be to dar derintis prie traukinių reikės. Nereikia manyti, kad traukiniai važinės kas valandą. Įtariu, galėtų būti kokios tik 3 poros traukinių - vienas ryte, vienas po pietų ir vienas vakare.
          Paskutinis taisė Al1; 2018.08.31, 09:20.

          Comment


            Parašė lukass Rodyti pranešimą
            Į Ryga dažnai autobusai važinėja.
            Yra ir tokių, kurie tvirkina mažus vaikus arba užsiima zoofilija. Kaip ir yra važinėjančių autobusais tarpmiestiniais maršrutais. Nereiškia, kad tai normalu ar kad reiktų tai lyginti su normaliais užsiėmimais.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Yra ir tokių, kurie tvirkina mažus vaikus arba užsiima zoofilija. Kaip ir yra važinėjančių autobusais tarpmiestiniais maršrutais. Nereiškia, kad tai normalu ar kad reiktų tai lyginti su normaliais užsiėmimais.
              Kad aš ir neprogaguoju autobusų, tik paminėjau keleivių srautų "matavimui".
              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Yra ir tokių, kurie tvirkina mažus vaikus arba užsiima zoofilija. Kaip ir yra važinėjančių autobusais tarpmiestiniais maršrutais. Nereiškia, kad tai normalu ar kad reiktų tai lyginti su normaliais užsiėmimais.
                Dar yra tokių, kurie skraido tolimus atstumus ekonomine klase.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  ... Be to dar derintis prie traukinių reikės. Nereikia manyti, kad traukiniai važinės kas valandą. Įtariu, galėtų būti kokios tik 3 poros traukinių - vienas ryte, vienas po pietų ir vienas vakare.
                  Keleivinių traukinių poros per dieną (iš galutinės ataskaitos 2017 m. ten yra ir srautų skaičiavimai ir pan.):

                  Click image for larger version

Name:	Traukinių poros.PNG
Views:	55
Size:	59,2 kB
ID:	1666408
                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                  Comment


                    Tai būrimas iš kavos tirščių. Kaip ir visas projektas - burbulas su pritempta ekonomine analize ir išvadomis. Net tarybiniais laikais nebuvo tiek traukinių ir tokių srautų, nors automobilizacija buvo kur kas mažesnė, o dabar tuo labiau nebus. Pervžimai geležinkeliais bedrai paėmus kritę nuo 1990 metų visoje Europoje dėl aviacijos, automobilizacijos plėtros. O čia, opa, stebuklas, kadsien tūkstančiai... Lygtai automobilius staiga paimtų ir uždraustų...
                    Paskutinis taisė Al1; 2018.08.31, 09:37.

                    Comment


                      Studijų sudarymas remiasi ne emocijomis, o skaičiavimais ir modeliavimais.
                      Emigracija Baltijos šalyse mąžta, tai gal bus po 10 m. kam važinėt traukiniu?
                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Tai būrimas iš kavos tirščių. Kaip ir visas projektas - burbulas su pritempta ekonomine analize ir išvadomis. Net tarybiniais laikais nebuvo tiek traukinių ir tokių srautų, nors automobilizacija buvo kur kas mažesnė, o dabar tuo labiau nebus. Pervžimai geležinkeliais bedrai paėmus kritę nuo 1990 metų visoje Europoje dėl aviacijos, automobilizacijos plėtros. O čia, opa, stebuklas, kadsien tūkstančiai... Lygtai automobilius staiga paimtų ir uždraustų...
                        Tarybiniais laikais nebuvo verslo ir niekas neturėjo pinigų keliauti. Apskritai kapitalizme remtis tarybiniais laikais yra totali nesąmonė.

                        Comment


                          Politine konjunktūra remiasi. Ko paprašė, tą ir paskaičiavo bei "pagrindė". Tie, kas skaičiavo, už nieką neatsako. Nebus to, ką paskaičiavo - kalta bus rinka, pasikeitusios ekonominės, demografinės ir kitokios sąlygos (nes prognozė daroma ne šiai dienai, o tai, kas bus nutiesus RB, t.y. už kokių 5 ar daugiau metų), nemokšiška geležinkelių eksploatacija, rinkodara, užkeltos bilietų kainos ar krovinių pervežimo tarifai ir t.t.

                          Comment


                            Parašė andyour Rodyti pranešimą

                            Tarybiniais laikais nebuvo verslo ir niekas neturėjo pinigų keliauti. Apskritai kapitalizme remtis tarybiniais laikais yra totali nesąmonė.
                            Tarybiniais laikais keliavo ir įmonių direktoriai, ir inžinieriai, ir studentai, ir kariškiai ir eiliniai žmonės, daugybė komandiruotininkų (iš esmės visa tai dabartinių verslo kelionių analogas) nes buvo mišrios šeimos ir t.t. Ir pinigų visi turėjo, keli rubliai už traukinį tai ne aukso kalnas. Žmonės keliavo VT daugiau nei dabar ir tai faktas, o ne rusofobiniai pezalai.

                            Comment


                              Jei automobilis buvo deficitas, tai ir naudojosi VT, negi pėsčiom eis?
                              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                              Comment


                                Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                Jei automobilis buvo deficitas, tai ir naudojosi VT, negi pėsčiom eis?
                                Ir tai nebuvo tokio keleivių srauto, kokį dabar išbūrė. Kai yra ir automobiliai, ir lėktuvai. Beje, lėktuvai ir tada skraidė. Ir dar klausimas, ar ne daugiau jų buvo tarp Vilniaus ir Rygos nei dabar. Taip pat ir tarp Vilniaus nei Talino. Turiu omenyje tiesioginius, o ne per Rygą. Reikia žiūrėti senus aviatvarkaraščius. Net į eilinius rajonų centrus skraidė lėktuvai. Buvo tokia šiais laikais atrtodanti egzotika kaip Vilnius - Kupiškis, Vilnius - Marijampolė, Vilnius - Kaunas, Vilnius - Šiauliai. Vilnius - Druskininkai ir pan.

                                Comment


                                  Neblogai diskusija išsigimė nuo idėjos apie RB stotį iki tarybinės liaudies keliavimo ypatumus.

                                  P.S. Kiek pamenu iš interneto platybių, skrydžiai iki Kupiškio buvo nutraukti sovietmečiu, berods 8 dešimtmety.
                                  Paskutinis taisė lukass; 2018.08.31, 09:56.
                                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                  Comment


                                    Nes RB skaičiavimai yra nepagrįsti niekuo, tik fantazijomis. Taip, mažoji aviacija 70-80 metais sunyko, nes išsiplėtė automobilių kelių tinklas, pradėjo važinėti daugiau tolimojo susisiekimo autobusų ir traukinių padaugėjo bei jų greičiai padidėjo. Nes tais visais lėktuvais skraidė šiaip jau ne eiliniai žmonės, o visokie vadovai, direktoriai, valdžios organai. Kiek ten tuose kukurūznikuose vietų? 8? 10? 12? Kai atsirado geresni keliai, jie su savo Volgomis ėmė važinėti ne tik po miestą ir apylinkes.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2018.08.31, 10:20.

                                    Comment


                                      Kad ir fantazijos, bet pinigus tai Europa duos, ne taip skauda.
                                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                      Comment


                                        Statybai duos. O po to?

                                        Comment


                                          Bus galima uždaryt, jei nebus naudos, kaip Rengės geležinkelį.
                                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X