Parašė Effka
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Šiaip jau Ukrainos pavyzdžiai rodo geležinkelių santykinai didesnį patvarumą.
Rokadiniai geležinkleliai tam ir statomi, kad nebūtų paprasta pralaužti tokias vietas kaip Suvalkų koridorius.
Aišklu, dabartinio karo patirtys jau keičiasi, bet esminiai principai lieka.
Tai tose vietose nepatrukdytų dar vienas dubliuojantis RB II prie esamo "lėtaeigio" RB I ir rusiškos vėžės.
- 6 patinka
Comment
-
Nereikia būti ekspertu, kad suprastum, jog rusijos užduotis Nr. 1 bus atkirsti visais būdais Baltijos šalis nuo vakarų (kris geležinkeliai, automagistralės, jūrų ir oro uostai). Labai lengva lyginti su Ukraina, bet pamirštam, kad pas juos frontas išsidėstęs labai plačia linija ir turi ganėtinai didelį operacinį gylį. Mūsu atveju RB bus pasiekiama tiek artilerija, tiek dronais, tiek balistinėm raketom ir tai bus tik vienas iš kelių esminių taškų kuriuos reikia sunakinti, o ne vienas iš kelių šimtų Ukrainos atveju. Ir nepamirškim fakto, kad pirmą smūgį duos būtent rusija (NATO tikrai nepuls pirma), tad iš to ir kyla logiški samprotavimai, kad RB bus naudinga tik iki karo.Parašė geriantis Rodyti pranešimą
Neapsimesk karo ekspertu. Kaip ir kas ten bus niekas nežino. Gal iš kalingrado srities liks faršas
Comment
-
Tai vis tik esi karo ekspertasParašė Effka Rodyti pranešimą
Nereikia būti ekspertu, kad suprastum, jog rusijos užduotis Nr. 1 bus atkirsti visais būdais Baltijos šalis nuo vakarų (kris geležinkeliai, automagistralės, jūrų ir oro uostai). Labai lengva lyginti su Ukraina, bet pamirštam, kad pas juos frontas išsidėstęs labai plačia linija ir turi ganėtinai didelį operacinį gylį. Mūsu atveju RB bus pasiekiama tiek artilerija, tiek dronais, tiek balistinėm raketom ir tai bus tik vienas iš kelių esminių taškų kuriuos reikia sunakinti, o ne vienas iš kelių šimtų Ukrainos atveju. Ir nepamirškim fakto, kad pirmą smūgį duos būtent rusija (NATO tikrai nepuls pirma), tad iš to ir kyla logiški samprotavimai, kad RB bus naudinga tik iki karo.
. Viskas, aš dingstu
Aš neliūdnas - aš blaivus
- 3 patinka
Comment
-
Realiam karui prasidėjus koeningsbergo sritis bus paima NATO ir koridoriaus nebeliks.Parašė Effka Rodyti pranešimą
Mes kalbame apie infrastruktūrą Suvalkų koridoriuje. Iš jos ir ją bandančių remontuoti liks faršas greičiau.
- 9 patinka
Comment
-
Su komandžiokais vakar treniravomės kelionei iš Vilniaus iki jūros per vieną dieną ir pasirinkom maršrutą iki Jonavos ir Rail Baltica statybos ir atgal.
Pravažiavom pabaigtą viaduką 1505 keliu tarp Rimkų ir Čičinų. Vienas komandžiokas yra geologas, papasakojo istoriją, kad ten tilto per Nerį šiauriniam krante kai pradėjo kasti tą įgilinimą, iš šlaitų ėmė veržtis gruntiniai vandenys, tai jo darbovietė gavo daryti geologinius tyrimus, darė gręžinius, modeliavo gelmes ir įgyvendino sprendimą su siurbliais, kurie tuos vandenis nusiurbinėja.
Dar aplankėm labiausiai PR'inį geležinkelio viaduką virš kelio KK144 Jonava–Kėdainiai ir 1520 mm vėžės geležinkelio, kurį prieš metus ar du rodė per kiekvieną spaudos pranešimą apie RB. Viadukas atrodo baigtas, bet hektarų ploto statybų aikštelė dar pilna.
Taip pat pravažiavom šalia statomo viaduko RK1513 Žeimiai–Liepiai. Neturiu foto, ten nebuvo daug įdomaus. Tiesiog lygiam lauke rampos ir betoninis viadukas virš geležinkelio, bet paties geležinkelio sankasos formų dar nelabai matosi.Paskutinis taisė alga; 2025.06.22, 20:25.
- 31 patinka
Comment
-
Euronews reportažas apie Rail Baltica. Nieko naujo, tas pats, jau gerai žinomas, bla bla bla. Kažkokia EU ponia reportažo pabaigoje paklausta, "ar traukiniai važiuos 2030" atsako "taip", kas, be abejo, nėra tiesa. Nebent užskaitysime RB1 važiuojančius traukinius, kas jau galiojo ir 2017
Paskutinis taisė John; 2025.06.30, 13:18.
- 1 patinka
Comment
-
Viskas, ką reikia žinoti apie "progresą":Parašė John Rodyti pranešimąEuronews reportažas apie Rail Baltica.
- 14 patinka
Comment
-
Jeigu išties Estijoje visoje pažymėtoje trasoje vyksta realūs darbai, tai tikrai jie šaunuoliai. Blogiausiai atrodo Latvija, kur statybos kol kas tik Rygoje. Lietuvoje bent kažkur statybos vyksta, keliose vietose vyksta viešieji pirkimai. Bet tas reitingavimas toks sąlyginis, nes nei Estijos bėgiai iki sienos su Latvija, nei Lietuvoje vykstančios statybos iš Kauno į laukus funkcionuoti negalės, kol nebus užbaigta visa trasa - taigi, projektas kol kas visiškame žlugime.
- 2 patinka
Comment
-
Taip, Estijoje jau laukia nupirktų traukinių, o bėgiai jau senai vietoje.Parašė eigh Rodyti pranešimąJeigu išties Estijoje visoje pažymėtoje trasoje vyksta realūs darbai, tai tikrai jie šaunuoliai.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 4 patinka
Comment
-
Latviai už tai turės begalinę VLR meilę, stotis ir Rail Pribaltika su savo "laikinu" 1520mm geležinkeliu tarp oro uosto ir centrinės stoties.Parašė eigh Rodyti pranešimąBlogiausiai atrodo Latvija, kur statybos kol kas tik Rygoje.
- 7 patinka
Comment
-
Estija visam ruožui pasirašė vieną kontraktą, pagal kurį dalis darbų vykdoma. Todėl visa trasa ir pažymėta kaip vykdoma. Iš esmės dabar jie stato taškinius objektus (tiltai, viadukai, ekodukai ir pan.), bet tai nereiškia, kad sankasos statyba jau vykdoma visame ruože. Aišku progreso apčiuopiamo pas juos nemažai.Parašė eigh Rodyti pranešimąJeigu išties Estijoje visoje pažymėtoje trasoje vyksta realūs darbai, tai tikrai jie šaunuoliai. Blogiausiai atrodo Latvija, kur statybos kol kas tik Rygoje. Lietuvoje bent kažkur statybos vyksta, keliose vietose vyksta viešieji pirkimai. Bet tas reitingavimas toks sąlyginis, nes nei Estijos bėgiai iki sienos su Latvija, nei Lietuvoje vykstančios statybos iš Kauno į laukus funkcionuoti negalės, kol nebus užbaigta visa trasa - taigi, projektas kol kas visiškame žlugime.
- 7 patinka
Comment
-
Įdomu, kas trukdė Lietuvai pasirašyti vieną kontraktą nuo Lenkijos iki Latvijos sienos? Estai bent jį turi. Dabar gi tame Euronews vaizdo įraše pagrindiniu darbu įvardijamos derybos su Europos Komisija dėl daugiamečio biudžeto, kuris pradės veikti tik 2028-aisiais, o galutinai bus patvirtintas 2027 m. viduryje. Ką, vadinasi, tik užsitikrinus biudžetą bus kontraktuojama?Parašė sleader Rodyti pranešimą
Estija visam ruožui pasirašė vieną kontraktą, pagal kurį dalis darbų vykdoma. Todėl visa trasa ir pažymėta kaip vykdoma. Iš esmės dabar jie stato taškinius objektus (tiltai, viadukai, ekodukai ir pan.), bet tai nereiškia, kad sankasos statyba jau vykdoma visame ruože. Aišku progreso apčiuopiamo pas juos nemažai.
- 1 patinka
Comment
-
Niekas netrukdė, bet pasirinktas kitoks modelis, kad samdyti vietinius rangovus mažesnėms atkarpoms. Šiaip sakyčiau šis modelis geresnis, nes yra pigesnis ir lengviau valdomas.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Įdomu, kas trukdė Lietuvai pasirašyti vieną kontraktą nuo Lenkijos iki Latvijos sienos? Estai bent jį turi. Dabar gi tame Euronews vaizdo įraše pagrindiniu darbu įvardijamos derybos su Europos Komisija dėl daugiamečio biudžeto, kuris pradės veikti tik 2028-aisiais, o galutinai bus patvirtintas 2027 m. viduryje. Ką, vadinasi, tik užsitikrinus biudžetą bus kontraktuojama?
Bet kokia sutartis be patvirtinto biudžeto nepradedama vykdyti, nes negali vykdyti, kai neturi lėšų apmokėjimui. Todėl spėčiau ir estų sutartis yra išskirstyta etapais iš kurių vykdomas tik tas, kuriam jau patvirtintas finansavimas.
- 4 patinka
Comment
-
In the meantime, kaip sakant, yra oficialus Rail Baltica žemėlapis su atnaujinama informacija čia: https://info.railbaltica.org/lt/interaktyvus-zemelapisParašė Aleksas666 Rodyti pranešimąPasiūlymas citify komandai, gali sukurti Rail Baltica skiltį, kur atsispindėtų projekto progresas, manau būtų lengviau visiems suprasti kiek kas ir ko padarė.
Kaip matom, jis rodo kiek kitą situaciją negu tas iš žiniasklaidos.
- 5 patinka
Comment
Comment