Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Effka Rodyti pranešimą

    Mes kalbame apie infrastruktūrą Suvalkų koridoriuje. Iš jos ir ją bandančių remontuoti liks faršas greičiau.
    Neapsimesk karo ekspertu. Kaip ir kas ten bus niekas nežino. Gal iš kalingrado srities liks faršas
    Aš neliūdnas - aš blaivus

    Comment


      Šiaip jau Ukrainos pavyzdžiai rodo geležinkelių santykinai didesnį patvarumą.
      Rokadiniai geležinkleliai tam ir statomi, kad nebūtų paprasta pralaužti tokias vietas kaip Suvalkų koridorius.
      Aišklu, dabartinio karo patirtys jau keičiasi, bet esminiai principai lieka.
      Tai tose vietose nepatrukdytų dar vienas dubliuojantis RB II prie esamo "lėtaeigio" RB I ir rusiškos vėžės.

      Comment


        Parašė geriantis Rodyti pranešimą

        Neapsimesk karo ekspertu. Kaip ir kas ten bus niekas nežino. Gal iš kalingrado srities liks faršas
        Nereikia būti ekspertu, kad suprastum, jog rusijos užduotis Nr. 1 bus atkirsti visais būdais Baltijos šalis nuo vakarų (kris geležinkeliai, automagistralės, jūrų ir oro uostai). Labai lengva lyginti su Ukraina, bet pamirštam, kad pas juos frontas išsidėstęs labai plačia linija ir turi ganėtinai didelį operacinį gylį. Mūsu atveju RB bus pasiekiama tiek artilerija, tiek dronais, tiek balistinėm raketom ir tai bus tik vienas iš kelių esminių taškų kuriuos reikia sunakinti, o ne vienas iš kelių šimtų Ukrainos atveju. Ir nepamirškim fakto, kad pirmą smūgį duos būtent rusija (NATO tikrai nepuls pirma), tad iš to ir kyla logiški samprotavimai, kad RB bus naudinga tik iki karo.

        Comment


          Parašė Effka Rodyti pranešimą

          Nereikia būti ekspertu, kad suprastum, jog rusijos užduotis Nr. 1 bus atkirsti visais būdais Baltijos šalis nuo vakarų (kris geležinkeliai, automagistralės, jūrų ir oro uostai). Labai lengva lyginti su Ukraina, bet pamirštam, kad pas juos frontas išsidėstęs labai plačia linija ir turi ganėtinai didelį operacinį gylį. Mūsu atveju RB bus pasiekiama tiek artilerija, tiek dronais, tiek balistinėm raketom ir tai bus tik vienas iš kelių esminių taškų kuriuos reikia sunakinti, o ne vienas iš kelių šimtų Ukrainos atveju. Ir nepamirškim fakto, kad pirmą smūgį duos būtent rusija (NATO tikrai nepuls pirma), tad iš to ir kyla logiški samprotavimai, kad RB bus naudinga tik iki karo.
          Tai vis tik esi karo ekspertas . Viskas, aš dingstu
          Aš neliūdnas - aš blaivus

          Comment


            Parašė Effka Rodyti pranešimą

            Mes kalbame apie infrastruktūrą Suvalkų koridoriuje. Iš jos ir ją bandančių remontuoti liks faršas greičiau.
            Realiam karui prasidėjus koeningsbergo sritis bus paima NATO ir koridoriaus nebeliks.

            Comment


              Su komandžiokais vakar treniravomės kelionei iš Vilniaus iki jūros per vieną dieną ir pasirinkom maršrutą iki Jonavos ir Rail Baltica statybos ir atgal.

              Click image for larger version

Name:	1750601860781-1.png
Views:	873
Size:	442,1 kB
ID:	2206744

              Pravažiavom pabaigtą viaduką 1505 keliu tarp Rimkų ir Čičinų. Vienas komandžiokas yra geologas, papasakojo istoriją, kad ten tilto per Nerį šiauriniam krante kai pradėjo kasti tą įgilinimą, iš šlaitų ėmė veržtis gruntiniai vandenys, tai jo darbovietė gavo daryti geologinius tyrimus, darė gręžinius, modeliavo gelmes ir įgyvendino sprendimą su siurbliais, kurie tuos vandenis nusiurbinėja.

              Click image for larger version  Name:	PXL_20250621_105525128.jpg Views:	67 Size:	1,62 MB ID:	2206721

              Dar aplankėm labiausiai PR'inį geležinkelio viaduką virš kelio KK144 Jonava–Kėdainiai ir 1520 mm vėžės geležinkelio, kurį prieš metus ar du rodė per kiekvieną spaudos pranešimą apie RB. Viadukas atrodo baigtas, bet hektarų ploto statybų aikštelė dar pilna.

              Click image for larger version  Name:	PXL_20250621_112659965.jpg Views:	67 Size:	2,08 MB ID:	2206722

              Taip pat pravažiavom šalia statomo viaduko RK1513 Žeimiai–Liepiai. Neturiu foto, ten nebuvo daug įdomaus. Tiesiog lygiam lauke rampos ir betoninis viadukas virš geležinkelio, bet paties geležinkelio sankasos formų dar nelabai matosi.
              Attached Files
              Paskutinis taisė alga; 2025.06.22, 20:25.

              Comment


                Ačiū už atnaujinimą.
                Ar buvote Rimkuose nuvažiavę iki kalno, kur matosi statomas tilta per Nerį?

                Comment


                  Ne, arčiausiai ant to viaduko RK1505.

                  Comment


                    Euronews reportažas apie Rail Baltica. Nieko naujo, tas pats, jau gerai žinomas, bla bla bla. Kažkokia EU ponia reportažo pabaigoje paklausta, "ar traukiniai važiuos 2030" atsako "taip", kas, be abejo, nėra tiesa. Nebent užskaitysime RB1 važiuojančius traukinius, kas jau galiojo ir 2017

                    Paskutinis taisė John; 2025.06.30, 13:18.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Euronews reportažas apie Rail Baltica.
                      Viskas, ką reikia žinoti apie "progresą":

                      Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	450
Size:	1,19 MB
ID:	2207847

                      Comment


                        Tai va estai jau baigė tiesti, o Lietuvoje viskas stringa, net raudonai pažymėta.
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Jeigu išties Estijoje visoje pažymėtoje trasoje vyksta realūs darbai, tai tikrai jie šaunuoliai. Blogiausiai atrodo Latvija, kur statybos kol kas tik Rygoje. Lietuvoje bent kažkur statybos vyksta, keliose vietose vyksta viešieji pirkimai. Bet tas reitingavimas toks sąlyginis, nes nei Estijos bėgiai iki sienos su Latvija, nei Lietuvoje vykstančios statybos iš Kauno į laukus funkcionuoti negalės, kol nebus užbaigta visa trasa - taigi, projektas kol kas visiškame žlugime.

                          Comment


                            Parašė eigh Rodyti pranešimą
                            Jeigu išties Estijoje visoje pažymėtoje trasoje vyksta realūs darbai, tai tikrai jie šaunuoliai.
                            Taip, Estijoje jau laukia nupirktų traukinių, o bėgiai jau senai vietoje.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Kažkaip iš palydovo dar nesimato tų estų įdirbio. O Lietuvos jau kažkiek yra.

                              Comment


                                Parašė eigh Rodyti pranešimą
                                Blogiausiai atrodo Latvija, kur statybos kol kas tik Rygoje.
                                Latviai už tai turės begalinę VLR meilę, stotis ir Rail Pribaltika su savo "laikinu" 1520mm geležinkeliu tarp oro uosto ir centrinės stoties.

                                Comment


                                  Pasiūlymas citify komandai, gali sukurti Rail Baltica skiltį, kur atsispindėtų projekto progresas, manau būtų lengviau visiems suprasti kiek kas ir ko padarė.
                                  Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

                                  Comment


                                    Parašė eigh Rodyti pranešimą
                                    Jeigu išties Estijoje visoje pažymėtoje trasoje vyksta realūs darbai, tai tikrai jie šaunuoliai. Blogiausiai atrodo Latvija, kur statybos kol kas tik Rygoje. Lietuvoje bent kažkur statybos vyksta, keliose vietose vyksta viešieji pirkimai. Bet tas reitingavimas toks sąlyginis, nes nei Estijos bėgiai iki sienos su Latvija, nei Lietuvoje vykstančios statybos iš Kauno į laukus funkcionuoti negalės, kol nebus užbaigta visa trasa - taigi, projektas kol kas visiškame žlugime.
                                    Estija visam ruožui pasirašė vieną kontraktą, pagal kurį dalis darbų vykdoma. Todėl visa trasa ir pažymėta kaip vykdoma. Iš esmės dabar jie stato taškinius objektus (tiltai, viadukai, ekodukai ir pan.), bet tai nereiškia, kad sankasos statyba jau vykdoma visame ruože. Aišku progreso apčiuopiamo pas juos nemažai.

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                      Estija visam ruožui pasirašė vieną kontraktą, pagal kurį dalis darbų vykdoma. Todėl visa trasa ir pažymėta kaip vykdoma. Iš esmės dabar jie stato taškinius objektus (tiltai, viadukai, ekodukai ir pan.), bet tai nereiškia, kad sankasos statyba jau vykdoma visame ruože. Aišku progreso apčiuopiamo pas juos nemažai.
                                      Įdomu, kas trukdė Lietuvai pasirašyti vieną kontraktą nuo Lenkijos iki Latvijos sienos? Estai bent jį turi. Dabar gi tame Euronews vaizdo įraše pagrindiniu darbu įvardijamos derybos su Europos Komisija dėl daugiamečio biudžeto, kuris pradės veikti tik 2028-aisiais, o galutinai bus patvirtintas 2027 m. viduryje. Ką, vadinasi, tik užsitikrinus biudžetą bus kontraktuojama?

                                      Comment


                                        Parašė eigh Rodyti pranešimą

                                        Įdomu, kas trukdė Lietuvai pasirašyti vieną kontraktą nuo Lenkijos iki Latvijos sienos? Estai bent jį turi. Dabar gi tame Euronews vaizdo įraše pagrindiniu darbu įvardijamos derybos su Europos Komisija dėl daugiamečio biudžeto, kuris pradės veikti tik 2028-aisiais, o galutinai bus patvirtintas 2027 m. viduryje. Ką, vadinasi, tik užsitikrinus biudžetą bus kontraktuojama?
                                        Niekas netrukdė, bet pasirinktas kitoks modelis, kad samdyti vietinius rangovus mažesnėms atkarpoms. Šiaip sakyčiau šis modelis geresnis, nes yra pigesnis ir lengviau valdomas.
                                        Bet kokia sutartis be patvirtinto biudžeto nepradedama vykdyti, nes negali vykdyti, kai neturi lėšų apmokėjimui. Todėl spėčiau ir estų sutartis yra išskirstyta etapais iš kurių vykdomas tik tas, kuriam jau patvirtintas finansavimas.

                                        Comment


                                          Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimą
                                          Pasiūlymas citify komandai, gali sukurti Rail Baltica skiltį, kur atsispindėtų projekto progresas, manau būtų lengviau visiems suprasti kiek kas ir ko padarė.
                                          In the meantime, kaip sakant, yra oficialus Rail Baltica žemėlapis su atnaujinama informacija čia: https://info.railbaltica.org/lt/interaktyvus-zemelapis

                                          Kaip matom, jis rodo kiek kitą situaciją negu tas iš žiniasklaidos.

                                          Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-06-30 162759.jpg
Views:	741
Size:	210,3 kB
ID:	2207885

                                          Comment

                                          Working...
                                          X