Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Effka Rodyti pranešimą

    Na, aš galvoju apie dvi priežastis. Pirma, pasikeitus geopolitinei situacijai, keičiasi ir prioritetai finansuose. Railbaltic gal ir galima pakišti po kariniu mobilumu, bet jos nauda bus tik iki karo, tad ginklai ir ginybos elemenatai yra naudingesnė investicija šiai dienai. Sekantis dalykas, Briuselis mato kaip sunkiai sekasi valdyti projekto finansus Baltijos valstybėms (bent jau LT ir LV), tad nebeskiria papildomų pinigų daugiau nei minimaliam projekto išpildymui (mažinama kartelė projektiniam greičiui). Iš čia atsiranda visokie taupymai, tad logiškai atrodytų ir Kaunas - Lenkijos siena atkarpos pilno įgyvendinimo nukėlimas.
    Lietuvos politika dėl RB ir iki karo buvo identiška t.y. gumos tempimas ir nieko nedarymas. "Geopolitinės situacijos" argumentas neatrodo įtikinamai. Juo labiau, kad Estijoje, kuri, be kita ko, išleido ir išleidžia daugiau pinigų gynybai, nei Lietuva, Rail Baltica, panašu, bus pastatyta greičiausiai, be didelių nukrypimų ir pernelyg nevėluojant. Tai ne "geopolitinėje situacijoje" čia problema. Kur kas panašiau į gana ekstremalią nekompetenciją ir negebėjimą įgyvendinti tokio pobūdžio didelių projektų. O jei dar trumpiau: elementarus projekto mismanagementas.

    Comment


      labai paprasta ... Lietuva nesugebejo igyvendinti nei vieno didelio infrastrukturinio projekto.. via baltika stena 10 metu nuo kauno iki pl sienos, per silpni k..... . Tai tiek. europa mato, skundai juk eina..
      "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


      - George W. Bush President of the USA

      Comment


        Parašė Effka Rodyti pranešimą

        Labai paprasta, jau dabar yra esamas geležinkelis. Šiek tiek modernizavus galima naudotis. Tiesiant papildomai naują geležinkelį (nukertant esamo kampus ir išgaunant didesnį greitį) biurokratai gali paprieštarauti ir nueiti pigesniu keliu - pradžiai kad ir lėčiau važiuos traukinys, bet bent jau bus Europinė jungtis.
        O kodėl šitas variantas patrauklesnis? Dabar visiems ginklai aktualūs, o ne infrastruktūra, kuri pirmosiomis karo dienomis bus pažeista/sunaikinta ir nebepanaudojama.
        traukinių infrastruktūra yra labai svarbi karo logistikai (gal tik US doktrinoje ne), o geležinkeliai yra gana greitai ir pigiau remontuojami po priešo atakos. Tą matome Ukrainoje. Traukiniu vėžė kuri atitinka europinius logistinius poreikis būtų labai naudinga ir karine prasme.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          traukinių infrastruktūra yra labai svarbi karo logistikai (gal tik US doktrinoje ne), o geležinkeliai yra gana greitai ir pigiau remontuojami po priešo atakos. Tą matome Ukrainoje. Traukiniu vėžė kuri atitinka europinius logistinius poreikis būtų labai naudinga ir karine prasme.
          Mes kalbame apie infrastruktūrą Suvalkų koridoriuje. Iš jos ir ją bandančių remontuoti liks faršas greičiau.

          Comment


            Parašė Effka Rodyti pranešimą

            Mes kalbame apie infrastruktūrą Suvalkų koridoriuje. Iš jos ir ją bandančių remontuoti liks faršas greičiau.
            Neapsimesk karo ekspertu. Kaip ir kas ten bus niekas nežino. Gal iš kalingrado srities liks faršas
            Aš neliūdnas - aš blaivus

            Comment


              Šiaip jau Ukrainos pavyzdžiai rodo geležinkelių santykinai didesnį patvarumą.
              Rokadiniai geležinkleliai tam ir statomi, kad nebūtų paprasta pralaužti tokias vietas kaip Suvalkų koridorius.
              Aišklu, dabartinio karo patirtys jau keičiasi, bet esminiai principai lieka.
              Tai tose vietose nepatrukdytų dar vienas dubliuojantis RB II prie esamo "lėtaeigio" RB I ir rusiškos vėžės.

              Comment


                Parašė geriantis Rodyti pranešimą

                Neapsimesk karo ekspertu. Kaip ir kas ten bus niekas nežino. Gal iš kalingrado srities liks faršas
                Nereikia būti ekspertu, kad suprastum, jog rusijos užduotis Nr. 1 bus atkirsti visais būdais Baltijos šalis nuo vakarų (kris geležinkeliai, automagistralės, jūrų ir oro uostai). Labai lengva lyginti su Ukraina, bet pamirštam, kad pas juos frontas išsidėstęs labai plačia linija ir turi ganėtinai didelį operacinį gylį. Mūsu atveju RB bus pasiekiama tiek artilerija, tiek dronais, tiek balistinėm raketom ir tai bus tik vienas iš kelių esminių taškų kuriuos reikia sunakinti, o ne vienas iš kelių šimtų Ukrainos atveju. Ir nepamirškim fakto, kad pirmą smūgį duos būtent rusija (NATO tikrai nepuls pirma), tad iš to ir kyla logiški samprotavimai, kad RB bus naudinga tik iki karo.

                Comment


                  Parašė Effka Rodyti pranešimą

                  Nereikia būti ekspertu, kad suprastum, jog rusijos užduotis Nr. 1 bus atkirsti visais būdais Baltijos šalis nuo vakarų (kris geležinkeliai, automagistralės, jūrų ir oro uostai). Labai lengva lyginti su Ukraina, bet pamirštam, kad pas juos frontas išsidėstęs labai plačia linija ir turi ganėtinai didelį operacinį gylį. Mūsu atveju RB bus pasiekiama tiek artilerija, tiek dronais, tiek balistinėm raketom ir tai bus tik vienas iš kelių esminių taškų kuriuos reikia sunakinti, o ne vienas iš kelių šimtų Ukrainos atveju. Ir nepamirškim fakto, kad pirmą smūgį duos būtent rusija (NATO tikrai nepuls pirma), tad iš to ir kyla logiški samprotavimai, kad RB bus naudinga tik iki karo.
                  Tai vis tik esi karo ekspertas . Viskas, aš dingstu
                  Aš neliūdnas - aš blaivus

                  Comment


                    Parašė Effka Rodyti pranešimą

                    Mes kalbame apie infrastruktūrą Suvalkų koridoriuje. Iš jos ir ją bandančių remontuoti liks faršas greičiau.
                    Realiam karui prasidėjus koeningsbergo sritis bus paima NATO ir koridoriaus nebeliks.

                    Comment


                      Su komandžiokais vakar treniravomės kelionei iš Vilniaus iki jūros per vieną dieną ir pasirinkom maršrutą iki Jonavos ir Rail Baltica statybos ir atgal.

                      Click image for larger version

Name:	1750601860781-1.png
Views:	804
Size:	442,1 kB
ID:	2206744

                      Pravažiavom pabaigtą viaduką 1505 keliu tarp Rimkų ir Čičinų. Vienas komandžiokas yra geologas, papasakojo istoriją, kad ten tilto per Nerį šiauriniam krante kai pradėjo kasti tą įgilinimą, iš šlaitų ėmė veržtis gruntiniai vandenys, tai jo darbovietė gavo daryti geologinius tyrimus, darė gręžinius, modeliavo gelmes ir įgyvendino sprendimą su siurbliais, kurie tuos vandenis nusiurbinėja.

                      Click image for larger version  Name:	PXL_20250621_105525128.jpg Views:	67 Size:	1,62 MB ID:	2206721

                      Dar aplankėm labiausiai PR'inį geležinkelio viaduką virš kelio KK144 Jonava–Kėdainiai ir 1520 mm vėžės geležinkelio, kurį prieš metus ar du rodė per kiekvieną spaudos pranešimą apie RB. Viadukas atrodo baigtas, bet hektarų ploto statybų aikštelė dar pilna.

                      Click image for larger version  Name:	PXL_20250621_112659965.jpg Views:	67 Size:	2,08 MB ID:	2206722

                      Taip pat pravažiavom šalia statomo viaduko RK1513 Žeimiai–Liepiai. Neturiu foto, ten nebuvo daug įdomaus. Tiesiog lygiam lauke rampos ir betoninis viadukas virš geležinkelio, bet paties geležinkelio sankasos formų dar nelabai matosi.
                      Attached Files
                      Paskutinis taisė alga; 2025.06.22, 19:25.

                      Comment


                        Ačiū už atnaujinimą.
                        Ar buvote Rimkuose nuvažiavę iki kalno, kur matosi statomas tilta per Nerį?

                        Comment


                          Ne, arčiausiai ant to viaduko RK1505.

                          Comment


                            Euronews reportažas apie Rail Baltica. Nieko naujo, tas pats, jau gerai žinomas, bla bla bla. Kažkokia EU ponia reportažo pabaigoje paklausta, "ar traukiniai važiuos 2030" atsako "taip", kas, be abejo, nėra tiesa. Nebent užskaitysime RB1 važiuojančius traukinius, kas jau galiojo ir 2017

                            Paskutinis taisė John; 2025.06.30, 12:18.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Euronews reportažas apie Rail Baltica.
                              Viskas, ką reikia žinoti apie "progresą":

                              Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	402
Size:	1,19 MB
ID:	2207847

                              Comment


                                Tai va estai jau baigė tiesti, o Lietuvoje viskas stringa, net raudonai pažymėta.
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Jeigu išties Estijoje visoje pažymėtoje trasoje vyksta realūs darbai, tai tikrai jie šaunuoliai. Blogiausiai atrodo Latvija, kur statybos kol kas tik Rygoje. Lietuvoje bent kažkur statybos vyksta, keliose vietose vyksta viešieji pirkimai. Bet tas reitingavimas toks sąlyginis, nes nei Estijos bėgiai iki sienos su Latvija, nei Lietuvoje vykstančios statybos iš Kauno į laukus funkcionuoti negalės, kol nebus užbaigta visa trasa - taigi, projektas kol kas visiškame žlugime.

                                  Comment


                                    Parašė eigh Rodyti pranešimą
                                    Jeigu išties Estijoje visoje pažymėtoje trasoje vyksta realūs darbai, tai tikrai jie šaunuoliai.
                                    Taip, Estijoje jau laukia nupirktų traukinių, o bėgiai jau senai vietoje.
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      Kažkaip iš palydovo dar nesimato tų estų įdirbio. O Lietuvos jau kažkiek yra.

                                      Comment


                                        Parašė eigh Rodyti pranešimą
                                        Blogiausiai atrodo Latvija, kur statybos kol kas tik Rygoje.
                                        Latviai už tai turės begalinę VLR meilę, stotis ir Rail Pribaltika su savo "laikinu" 1520mm geležinkeliu tarp oro uosto ir centrinės stoties.

                                        Comment


                                          Pasiūlymas citify komandai, gali sukurti Rail Baltica skiltį, kur atsispindėtų projekto progresas, manau būtų lengviau visiems suprasti kiek kas ir ko padarė.
                                          Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X