Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Aš sakau, estai jau beveik pabaigę darbus, dabar jau ruošiasi latviams geležinkelį nutiesti.
    Skaitau estai nesustos ir Latvijoje, nuties begius iki pat Varsuvos. O mums tuo metu reiktu kncentruotis i tai kas svarbiausia: stotis

    Comment


      Estų progreso iš kosmoso nesimato, nes jau spėjo apaugti krūmais?

      Comment


        Biškį pavargę tie juokeliai darosi. Kaip suprantu, realiai Lietuva iki šiol nepadarė ir neužkontraktavo darbų net už ~1 mlrd. Eur ir toliau kapstosi (jau virš 3 metų) kažkur toje pačioje 25 km atkarpoje + 15 km or so paruošiamųjų darbų ir vargais negalais per 3 metus išbezdėjo pirmąją (iš kiek?) Jonavos tilto atramą. Likę ~250 (be Kaunas-Vilnius, aišku) km nejuda ir nėra užkontraktuoti, ir visiškai neaišku, kada jie bus realiai statomi. Dalykai Lietuvoje su RB neatrodo gerai ir matyt ne apie Estiją reiktų skaldyti bajeriukus, nes rest assured, Estija savo liniją IR stotis, kaip ir traukinius, turės anksčiau už mus. Lietuva vis dar yra gumos tempimo ir faktų ignoravimo/nutylėjimo stadijoje, kai galvojama, kad apie problemą nekalbant ir ją stumiant tolyn į ateitį, o žurnalistams nieko nesusigaudant, ji kažkokiu būdu savaime išsispręs arba dings. 50-ajį kartą suskėlus tą patį bajeriuką apie RB vaizdus iš kosmoso nelabai ką keičia mūsų naudai.

        Comment


          Parašė alga Rodyti pranešimą
          Estų progreso iš kosmoso nesimato, nes jau spėjo apaugti krūmais?
          Matosi:



















          Flickr

          Comment


            Parašė alga Rodyti pranešimą
            Estų progreso iš kosmoso nesimato, nes jau spėjo apaugti krūmais?
            Kiek žinau, jiems ne taip senai ZHA pabaigė stotį ir Merko gavo ją statyti.

            Comment


              Kažin nebus čia butelio kakliukas, panašiai kaip Kauno tunelyje?
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                Kažin nebus čia butelio kakliukas, panašiai kaip Kauno tunelyje?
                Europinės vėžės traukiniams, dvipusiam eismui turėtų pakakti 10 metrų pločio. Lyginant pagal šalia stovintį buldozerį, tai panašu jog ten plačiau.

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą

                  Europinės vėžės traukiniams, dvipusiam eismui turėtų pakakti 10 metrų pločio. Lyginant pagal šalia stovintį buldozerį, tai panašu jog ten plačiau.
                  tunelis vidury miško? kodėl?

                  Comment


                    Parašė xvoss Rodyti pranešimą

                    tunelis vidury miško? kodėl?
                    Žaliasis tiltas gyvūnams?

                    Comment


                      Parašė xvoss Rodyti pranešimą

                      tunelis vidury miško? kodėl?
                      čia viadukas zuikiams ir grybautojams.
                      -

                      Comment


                        Kelios foto iš vakarykščio pasivaikščiojimo kairiuoju Neries šlaitu. Šiaip vaizdingoje vietoje tiltas kirs Neries slėnį, Jonavos rajonui vertėtų pagalvoti apie tilto išnaudojimą turizmo tikslams
                        Paskutinis taisė Lašas; 2025.06.13, 08:38.

                        Comment


                          Panašu, kad pirma kolona priartėjo prie projektinio aukščio ir greitai matysime perdengtą pirmą tarpatramį.
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                            Panašu, kad pirma kolona priartėjo prie projektinio aukščio ir greitai matysime perdengtą pirmą tarpatramį.
                            Šiaip tikriausiai apie antrą koloną kalbi, pirma kolona projektinį aukštį prieš kokį mėnesį pasiekė pagal OroPatrulis nuotrauką prieš mėnesį, ji tiesiog dabar tiek pastoliais apkrauta kad jos iš šono nesimato

                            Comment


                              Kas žiauriausia, tai, kad "pinigų nėra" juk ir Kaunas-Lenkija normaliai atkarpai. Jokie darbai nepradėti. Kaip suprantu, net žemė neišpirkta dar? So much prioritetas bėgiams, bet ne stotims. Neturėsim nei to, nei ano.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Kas žiauriausia, tai, kad "pinigų nėra" juk ir Kaunas-Lenkija normaliai atkarpai. Jokie darbai nepradėti. Kaip suprantu, net žemė neišpirkta dar? So much prioritetas bėgiams, bet ne stotims. Neturėsim nei to, nei ano.
                                Kaunas - Lenkijos siena atkarpa spėju tokioje pat aklavietėje, kaip ir atkarpa Kaunas - Vilnius. ES nenori skirti pinigų besidubliuojančiai linijai. Tad nenustebčiau, kad Kaunas - Lenkijos siena atkarpa bus įgyvendinta sekančiu etapu, o galbūt kartu su atkarpa Kaunas - Vilnius.

                                Comment


                                  Parašė Effka Rodyti pranešimą

                                  Kaunas - Lenkijos siena atkarpa spėju tokioje pat aklavietėje, kaip ir atkarpa Kaunas - Vilnius. ES nenori skirti pinigų besidubliuojančiai linijai.
                                  Gal gali pagrįsti šitą savo teiginį? Man rodos, kad visiems aišku, kad linija nėra besidubliuojanti, ir ES nori duoti jai pinigų, bet negali. Tiesiog visai Rail Balticai yra numatytas konkretus skaičius milijardų ir numatytas tikslas: geležinkelio susisiekimas nuo Talino iki Varšuvos. Ar prijungti Rygos oro uostą, ar Vilnių, ar reusinti RB1 yra taktiniai sprendimai, daugiausia priklausantys nuo projekto įgyvendintojų. Kol neateis nauja CEF perspektyva arba nebus rasta kitų finansavimo šaltinių iš kitų fondų, ES tiesiog neturi iš kur skirti pinigų.

                                  Comment


                                    )
                                    Parašė Effka Rodyti pranešimą

                                    Kaunas - Lenkijos siena atkarpa spėju tokioje pat aklavietėje, kaip ir atkarpa Kaunas - Vilnius. ES nenori skirti pinigų besidubliuojančiai linijai. Tad nenustebčiau, kad Kaunas - Lenkijos siena atkarpa bus įgyvendinta sekančiu etapu, o galbūt kartu su atkarpa Kaunas - Vilnius.
                                    Tai greitasis traukinys bus tik: Kaunas-Rygos priemestis-Talinas (be elektros, vienkelis, be stočių)?
                                    Kažkaip mažai prasmės tame, išskyrus gal karines reikmes.

                                    Comment


                                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                                      Gal gali pagrįsti šitą savo teiginį? Man rodos, kad visiems aišku, kad linija nėra besidubliuojanti, ir ES nori duoti jai pinigų, bet negali. Tiesiog visai Rail Balticai yra numatytas konkretus skaičius milijardų ir numatytas tikslas: geležinkelio susisiekimas nuo Talino iki Varšuvos. Ar prijungti Rygos oro uostą, ar Vilnių, ar reusinti RB1 yra taktiniai sprendimai, daugiausia priklausantys nuo projekto įgyvendintojų. Kol neateis nauja CEF perspektyva arba nebus rasta kitų finansavimo šaltinių iš kitų fondų, ES tiesiog neturi iš kur skirti pinigų.
                                      Labai paprasta, jau dabar yra esamas geležinkelis. Šiek tiek modernizavus galima naudotis. Tiesiant papildomai naują geležinkelį (nukertant esamo kampus ir išgaunant didesnį greitį) biurokratai gali paprieštarauti ir nueiti pigesniu keliu - pradžiai kad ir lėčiau važiuos traukinys, bet bent jau bus Europinė jungtis.
                                      O kodėl šitas variantas patrauklesnis? Dabar visiems ginklai aktualūs, o ne infrastruktūra, kuri pirmosiomis karo dienomis bus pažeista/sunaikinta ir nebepanaudojama.

                                      Comment


                                        Parašė Effka Rodyti pranešimą

                                        Kaunas - Lenkijos siena atkarpa spėju tokioje pat aklavietėje, kaip ir atkarpa Kaunas - Vilnius. ES nenori skirti pinigų besidubliuojančiai linijai. Tad nenustebčiau, kad Kaunas - Lenkijos siena atkarpa bus įgyvendinta sekančiu etapu, o galbūt kartu su atkarpa Kaunas - Vilnius.
                                        Ar tikrai ES "nenori skirti"? Ar Lietuva tiesiog jų nepanaudoja? Ar ne Skuodis (ar tai Šimonytė?) aiškino, kad pinigų yra, bet mes jų nepanaudojame. Lietuva RB (neskaitant RB1) panaudojo kiek pinigų bendroje sumoje? Kokius 300 mln? Gal 400, jei skaičiuosim šių metų planuoijamus kontraktus? Lenkija-Kaunas-Latvija kainuos, grubiai jamant, apie 6 mlrd. Eur. Net Kaunas-Latvija (grubiai 200km) kainuos apie 4 mlrd. Tai kažkaip keistai atrodo tas "ES nenori skirti pinigų". Ar nebus taip, kad ne ES, o LIetuva stall'ina, nes tiesiog nenori skirti savo 15% dalies ir tempia gumą?

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Ar tikrai ES "nenori skirti"? Ar Lietuva tiesiog jų nepanaudoja? Ar ne Skuodis (ar tai Šimonytė?) aiškino, kad pinigų yra, bet mes jų nepanaudojame. Lietuva RB (neskaitant RB1) panaudojo kiek pinigų bendroje sumoje? Kokius 300 mln? Gal 400, jei skaičiuosim šių metų planuoijamus kontraktus? Lenkija-Kaunas-Latvija kainuos, grubiai jamant, apie 6 mlrd. Eur. Net Kaunas-Latvija (grubiai 200km) kainuos apie 4 mlrd. Tai kažkaip keistai atrodo tas "ES nenori skirti pinigų". Ar nebus taip, kad ne ES, o LIetuva stall'ina, nes tiesiog nenori skirti savo 15% dalies ir tempia gumą?
                                          Na, aš galvoju apie dvi priežastis. Pirma, pasikeitus geopolitinei situacijai, keičiasi ir prioritetai finansuose. Railbaltic gal ir galima pakišti po kariniu mobilumu, bet jos nauda bus tik iki karo, tad ginklai ir ginybos elemenatai yra naudingesnė investicija šiai dienai. Sekantis dalykas, Briuselis mato kaip sunkiai sekasi valdyti projekto finansus Baltijos valstybėms (bent jau LT ir LV), tad nebeskiria papildomų pinigų daugiau nei minimaliam projekto išpildymui (mažinama kartelė projektiniam greičiui). Iš čia atsiranda visokie taupymai, tad logiškai atrodytų ir Kaunas - Lenkijos siena atkarpos pilno įgyvendinimo nukėlimas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X