Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • abruo
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

    Dabar didžiojoje dalyje gatvės bortai yra beveik gatvės lygyje. Labai norėtųsi, kad bent jau tai būtų išlaikyta po "remonto", o ne sudėti aukšti bortai.
    Išvis ten jokių bortų neturėtų būti, kaip ir visur Senamiestyje. Jei reikia, yra stulpeliai, klombos, visokie vazonai. Iš bėdos – tvorelės.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Taigi ir yra daromas progresas. Šita diskusijos gija konkrečiai eina nuo Tilto g. remonto aptarimo, kuriame ne tik geresnės medžiagos buvo panaudotos (vietoje betono plytelių panaudotos granito (?) plytelės), bet ir ženkliai praplatintas šaligatvis, ko miesto centre labai trūksta. Ta prasme, atsižvelgiant į tai, jog čia buvo "paprastasis remontas", ar toks rezultatas nėra labai geras? Objektyviai vertinant pagal tai, ką mes matėme pastaraisiais metais, kaip būdavo paprastieji remontai anksčiau įgyvendinami, ir kaip dabar pavyko tai padaryti? Ar tas žmogus, kuris VMS (ar dar kur) prastūmė tokį dalyką neturėtų metaforiškai šio forumo ant rankų nešiojamas?
    Gerai, nenorite laukti 20 metų - kur pilietinės akcijos? Kur protestai? Jeigu visuomenei to nereikia (tokio noro aiškiai neišreiškia), tokių pokyčių ir nebus.
    Ar aš teisingai supratau, mums reiktų kiloti ant rankų žmogų, kuris prastūmė grantinius bortus? Čia Žaliosios sostinės ambicija? Varlamovai, čia tu?
    Progresas yra daromas taip kad jei turi ambicijų norėti kad būtų padaryta gerai, greitai esi nuleidžiamas ant žemės. Nematau pagrindo džiaugtis kažkokiais kosmetiniais pataisymais, jeigu eilinį karta iššvaistyta proga padaryti saugią gatvę, pritaikyta visiems eismo dalyvių poreikiams, ir kad tas judumas ir žaliosios sostines, apie kurias tiek daug skiedžiama viešojoje komunikacijoje, atsispindėtų realybėje.
    Teko patirti, kai Trakų g. pristatymo metu įžangoje VMS atstovė pasakojo "mes čia labai palaikom vaikštomą miestą, darnų judumą yada yada", o tada projektuotojai atsimušinėjo į bet kokias pastabas, pagrinde dėl gatvės pločio ir priešpriešinės juostos dviračiams. Aš manau pradžiai tamstai reiktų susidurti su ta banalybe siekiant tikslų formaliais keliais ir negalvokit kad pilietinė visuomenė miega - deja tenka kariauti raštais, tuo tarpu VMS suorganizuoja dviračių paradą ir toliau pasakoja, kaip nuostabu yra riedėti dviračiu mieste.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Geriausia gi rankas į kišenės sėdint piktintis kitų piktinimusi ir sakyti, eikit patys daryt tarsi neturėtume ištisų savivaldybės skyrių, atestuotų projektuotojų, kurie galėtų stengtis įrengti infrastruktūrą, kad patogu būtų visiems pagal 2025 m. supratimą ir nereiktų laukti dar 20 metų, nes nenorima daryti normalių gatvių rekonstrukcijos projektų, kai vienu atveju paprastojo remonto būdu negali niekaip keisti gatvės parametrų, kitais atvejais pasirodo galima kone viską pakeisti, kaip Tilto g.
    Taigi ir yra daromas progresas. Šita diskusijos gija konkrečiai eina nuo Tilto g. remonto aptarimo, kuriame ne tik geresnės medžiagos buvo panaudotos (vietoje betono plytelių panaudotos granito (?) plytelės), bet ir ženkliai praplatintas šaligatvis, ko miesto centre labai trūksta. Ta prasme, atsižvelgiant į tai, jog čia buvo "paprastasis remontas", ar toks rezultatas nėra labai geras? Objektyviai vertinant pagal tai, ką mes matėme pastaraisiais metais, kaip būdavo paprastieji remontai anksčiau įgyvendinami, ir kaip dabar pavyko tai padaryti? Ar tas žmogus, kuris VMS (ar dar kur) prastūmė tokį dalyką neturėtų metaforiškai šio forumo ant rankų nešiojamas?
    Gerai, nenorite laukti 20 metų - kur pilietinės akcijos? Kur protestai? Jeigu visuomenei to nereikia (tokio noro aiškiai neišreiškia), tokių pokyčių ir nebus.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Tai eik lok, bliauk, protestuok, bambėk, renk savo revoliucijas. Stumkis į VMS per kitus savivaldybės rinkimus. Juk jau viską kitos šalys išradusios yra, iš karto prastumsi savo idėjas.
    Aš tokių naivuolių kaip tu nesuprantu. Nuo realybės atitrūkęs (kaip ir likę "darnumo judumo" ekstremistai šiame forume). Tokių, kuriems "sunku skaityti tokius pezalus tiesiog..." yra mažuma. Tu esi mažumoje. Tavo požiūris yra keistas.
    Geriausia gi rankas į kišenės sėdint piktintis kitų piktinimusi ir sakyti, eikit patys daryt tarsi neturėtume ištisų savivaldybės skyrių, atestuotų projektuotojų, kurie galėtų stengtis įrengti infrastruktūrą, kad patogu būtų visiems pagal 2025 m. supratimą ir nereiktų laukti dar 20 metų, nes nenorima daryti normalių gatvių rekonstrukcijos projektų, kai vienu atveju paprastojo remonto būdu negali niekaip keisti gatvės parametrų, kitais atvejais pasirodo galima kone viską pakeisti, kaip Tilto g.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Ir vėl tikriausiai eilinį kartą gatvę, kurioje danga turėtų būti kaip minimum trinkelės, užvynios ištisiniu asfaltu.
    Dabar didžiojoje dalyje gatvės bortai yra beveik gatvės lygyje. Labai norėtųsi, kad bent jau tai būtų išlaikyta po "remonto", o ne sudėti aukšti bortai.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Realiai Islandijos g. atskiras dviračių takas nereikalingas, nes ten jau ir taip yra Gyvenamosios zonos ženklas

    Tas dviračių takas yra tik dėl dviračių eismo priešinga kryptimi (t.y. iš Vilniaus g.).

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    Sunku skaityti tokius pezalus tiesiog... Gal mums ir medicinoj, pramonėj ir visur kitur reiktų pradėti nuo nulio ir po biškiuką viską patiems išbandyt, nes gi reikia pereiti visą procesą? Kaip čia dabar imsi ir remsies kitų šalių jau išmoktom pamokom ir įgyta patirtim.
    Tai eik lok, bliauk, protestuok, bambėk, renk savo revoliucijas. Stumkis į VMS per kitus savivaldybės rinkimus. Juk jau viską kitos šalys išradusios yra, iš karto prastumsi savo idėjas.
    Aš tokių naivuolių kaip tu nesuprantu. Nuo realybės atitrūkęs (kaip ir likę "darnumo judumo" ekstremistai šiame forume). Tokių, kuriems "sunku skaityti tokius pezalus tiesiog..." yra mažuma. Tu esi mažumoje. Tavo požiūris yra keistas.
    Paskutinis taisė Riedutis; 2025.05.15, 12:23.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Realiai Islandijos g. atskiras dviračių takas nereikalingas, nes ten jau ir taip yra Gyvenamosios zonos ženklas

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    LAIKINAI. Ar su skaitymu problemos?
    Ne, nėra problemų.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Kad eismas išliktų kuo skalndesnis - dviračių takas panaikinamas.
    Keista, kad ir pėsčiųjų tako nepanaikino.
    LAIKINAI. Ar su skaitymu problemos?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Ir vėl tikriausiai eilinį kartą gatvę, kurioje danga turėtų būti kaip minimum trinkelės, užvynios ištisiniu asfaltu.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Kad eismas išliktų kuo skalndesnis - dviračių takas panaikinamas.
    Keista, kad ir pėsčiųjų tako nepanaikino.

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    "Vairuotojų patogumui", "viena iš aktyviausių senamiesčio gatvių" ir visa tai mažos taršos zonoje

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Click image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	463
Size:	70,5 kB
ID:	2200416

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Vienas pavyzdžių kaip būtų galima tvarkyti mūsų senamiesčio gatveles. Foto - esama padėtis vs kas galėtų būti:
    Attached Files

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Sunku skaityti tokius pezalus tiesiog... Gal mums ir medicinoj, pramonėj ir visur kitur reiktų pradėti nuo nulio ir po biškiuką viską patiems išbandyt, nes gi reikia pereiti visą procesą? Kaip čia dabar imsi ir remsies kitų šalių jau išmoktom pamokom ir įgyta patirtim.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    spekas ... aš tiesiog konkrečiai džiaugiuosi matydamas tuos mažus teigiamus ir išliekančius pokyčius. Po truputį, kantriai, kryptingai. Taip, bus įmūryta dabar Tilto g. ateinantiems 20 m. tokia forma, bet tai - daug kartų geriau, negu tai, kas buvo pastaruosius 60 metų toje vietoje. O juk galėjo palikti tokius pačius šaligatvių pločius, nes "nu gi reikia projekto norint keisti parametrus", ar kaip ten atsikalbinėja. Prieš... +- 25 metus Zuokas pradėjo nuo to, jog dviračių takai atsirasdavo ant esamų šaligatvių nupiešus baltas juostas bet kaip bet kur, o dabar turime situaciją, jog praktiškai bet koks naujas gatvės projektas nebūna be dedikuoto dviračių tako. Prieš 25 metus nebuvo nei TvarkauMiestą, nei ePolicija, nei forumų, nei kažkokių projektų viešų svarstymų ar pristatymų. Nežinau, bet man atrodo, jog viskas juda pozityvia kryptimi.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Dėl Šimašiaus administracijos veiksmų.
    Jie patys savo elgesiu sukompromitavo labai gerą ir reikalingą iniciatyvą.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    spekas
    Jau buvo Šimašiaus revoliucija - Vilniaus gatvės standartas. Sugebėjo realiai vieną, Algirdo, gatvę padaryti, kol nulinčiavo jį visuomenė ir faktiškai nebeliko to standarto.
    Labai revoliucinis, labai progresyvus buvo. Ir kas iš to?
    Jūs čia revoliucionieriai bambekliai tą ir temokate - iš aukšto į mus visus lochus žiūrėti ir piktintis, kokie mes dalbajobai, nes nesuprantame jūsų aukštesnių ketinimų ir įžvalgos.
    Pokyčiai visuomenėje matuojami dešimtmečiais. Susitaikyk su tuo. Amsterdamas Amsterdamu ne per dešimt metų virto. Turėjo praeiti daug skausmo metų, eksperimentavimo, visuomenės edukavimo ir mažų žingsnelių, kol atėjo laikas didelėms permainoms.
    Išmok žiūrėti platesniu kampu ir ilgesniais laikotarpiais. Pokyčiai vyksta geri, bet visuomenės nuomonė ir poreikiai juda ledynų tempu. Ir bambėk tu nebambėjęs apie "gajų baudžiauninko sindromą", man ir visiems normaliems (taip, normaliems, nes jūs čia dauguma susirinkę esate praktiškai ekstremistai miestų infrastruktūros klausimais, savam burbule verdantys) nuo tokių epitetų nei šilta, nei šalta.
    Aš jūsų, kaip ir nei vieno kito žmogaus, nelaikau nei aukštesniu nei žemesniu už save. Žmones vertinu pagal jų darbus / elgesį. Jei žmogus padaro tarkim baisius nusikaltimus, aš ne pasikėlęs prieš jį jaučiuosi, o piktinuosi kokio velnio jis taip pasielgė.

    Mano komentaras vietomis išėjo piktesnio tono - tai jokiu būdu neturi būti suprasta kaip asmeninis puolimas ant jūsų. Nieko panašaus. Aš nagrinėju mūsų kultūrą kaip tokią ir joje įžvelgiu šaknis mąstymui, kuris paplitęs ir per institucijas, ir per sociumą ir tt., ir iš to gimsta veiksmai, kuriuos mes matome bevykstančius jau kelis dešimtmečius ir mes visi esame tokio elgesio pasekmių dalyviai.

    Ir jūsų kritika mano požiūriui yra laukiama, nes mes diskusijoje turime progą augti kartu. Man tiesiog kartais pasidaro pikta matant tai kas daroma su Vilniumi, kuris man rūpi tad dėl to parašau pikčiau, bet pasipiktinimas nėra nukreiptas į forumo dalyvius (juk ne jūs vykdote ar įtakojate tai kas daroma pvz su infra Vilniuje, taip?), bei dar kartą pabrėžiu ir prašau to nemaišyti, ar pagalvoti, kad mano tikslas jus ar ką nors kitą žeminti, įžeidinėti.

    Tiesiu taikos ranką ir judėkime pirmyn : ).

    PS.
    Dėl ''revoliucinių'' minčių. Pvz. kultūros paveldo atstovų išsigalvojimai, kad reikia saugoti senamiestyje sovietinius bortus - tai normalu? Siekis / noras, kad būtų nustota sovietinius tvarinius ne tik laikyti paveldu, bet ir prisidengiant tokiu ''paveldu'' neleisti sutvarkyti infrastruktūros, kad ji pagaliau tarnautų žmonėms yra revoliuciniai, radikalūs tikslai / požiūriai? Ir tai tik vienas pavyzdys - yra ir daugiau.
    Paskutinis taisė spekas; 2025.05.10, 13:58.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    spekas
    Jau buvo Šimašiaus revoliucija - Vilniaus gatvės standartas. Sugebėjo realiai vieną, Algirdo, gatvę padaryti, kol nulinčiavo jį visuomenė ir faktiškai nebeliko to standarto.
    Labai revoliucinis, labai progresyvus buvo. Ir kas iš to?
    Todėl, kad nebuvo įgyvendintas iki galo. Gatvė turėjo būti dvipusio eismo, bet vietiniai labai norėjo savo skardines parkuoti būtent gatvėje. Rezultatas - vienpusio eismo gatvė, dėl ko nepasitenkinusiais tapo daug daugiau žmonų.

    Komentuoti:

Working...
X