Parašė Vinecko
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
Pagal darbų apimtį, taip, kol kas tik iki šviesoforo su įvaržą iš Drujos/Sukilėlių g.
-
Tai dviračių takas bus tik nuo Subačiaus st./Apžvalgos aikštelės iki sankryžos Drujos g.?Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
-
Tai čia gal sendintos.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąNu as galiu suprast, kad turi paklaida, bet juk 21 amzius, irankiai gan tikslus. Kinieciai pjauna is akies? Gal apsimoka 5% brangesni bet lygesni nupirkt
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nu as galiu suprast, kad turi paklaida, bet juk 21 amzius, irankiai gan tikslus. Kinieciai pjauna is akies? Gal apsimoka 5% brangesni bet lygesni nupirkt
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Savivaldybė pateikė tokį atsakymą, nors akivaizdu, kad vibro plokštė padėjo ne visur.Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimąTilto g. rekonstukcija, fotografuota prieš 3 savaites. Pats pokytis nuo asfalto geras, bet nesuprantu kaip sugebėti taip nelygiai kloti plyteles. Pagalvojau, gal specialiai kad lėčiau važiuotųsi - bet tada vis tiek gadinasi visa danga ir vaizdas prastėja.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Ačiū už atsakymą. Gerai tada, kad bent kažką seno (būtent gero) paliko.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Jie ko gero yra saugomi. Plius jie yra geri bortai, granitiniai. Dabar gi granitą tam ir deda, kad jį galima būtų po to perpanaudoti daug kartų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šiandien pasivažinėjau šiek tiek senamiesčiu prieš savo valią. Nuo operos rūmų patraukiau Tilto gatve, nes jokių įspėjimų apie remontus, maniau bus jau nauja gatvė. Kur tau, įsibedžiau į plytą, nusukau gretimon Liauksmino gatvėn, o ten irgi į vienintelį galimą pravažiavimą Gedimino prospektan (vėlgi jokių rodyklių ar įspėjimų). Prospektas užstulpuotas tad lieka Odminių gatvė. Po ilgų klaidžiojimų išlendu į Vilniaus-Klaipėdos sankirtą, kur kažkodėl stovi apylankos rodyklė nukreipta į Vokiečių gatvę. Na Vokiečių, tai Vokiečių. Deja, pavažiavus iki Trakų gatvės stovi aklina tvora ir kažkieno genialiai įrengtas apvažiavimas papilant nuofrezų prie bordiūrų per pėstiesiems skirtą šaligatvį. Net neatskirta pėsčiųjų dalis, tiesiog vat lipk ir varyk. Ir žinoma jokių ženklų, paatvirtinančių tokio manevro legalumą. Gal kokiam automarozui tai savaime suprantamas reiškinys, bet kaip kažkiek civilizacijos matęs pilietis negalėjau patikėti savo akimis. Tai taip pravažiavau senamiestį visai pro kitą pusę, nei tikėjausi ir nesupratau ar jau dugnas ar bus dar blogiau
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Jie ko gero yra saugomi. Plius jie yra geri bortai, granitiniai. Dabar gi granitą tam ir deda, kad jį galima būtų po to perpanaudoti daug kartų.Parašė Vinecko Rodyti pranešimąO gal kas žino kam palieka mažus senų bortų fragmentus?
Toks “palikimas” yra Kalvarijų g. sankryžoje su A. Juozapavičiaus g., dabar ir Tilto g.
Komentuoti:
-
O gal kas žino kam palieka mažus senų bortų fragmentus?
Toks “palikimas” yra Kalvarijų g. sankryžoje su A. Juozapavičiaus g., dabar ir Tilto g.
Komentuoti:
-
Geriausia šios gatvės pertvarkymo dalis - platūs šaligatviai. Pagaliau malonu eiti šia gatve nesispaudžiant prie sienos prasilenkiant su kitais
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Tilto g. rekonstukcija, fotografuota prieš 3 savaites. Pats pokytis nuo asfalto geras, bet nesuprantu kaip sugebėti taip nelygiai kloti plyteles. Pagalvojau, gal specialiai kad lėčiau važiuotųsi - bet tada vis tiek gadinasi visa danga ir vaizdas prastėja.
- 17 patinka
Komentuoti:
-
Problema yra pasukti iš Maironio kairėn į Subačiaus. Dėl to ir kalnelis.
O pėsčiųjų čia nedaug, nes, kad čia atsirasti, reikia užlipti į kalną, kas yra savaime nepatogu.
Paupys eina į senamiestį, pavadinkime, apačia - pro Rimiuką link Barbakano, o ne lipa per Subačiaus kalną.
Komentuoti:
-
Ne nu tai medžius be abejo reikia maksimaliai saugoti / perkelti / ieškoti maksimaliai gamtą saugančio sprendimo.Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
Aš nesuprantu, kam taisyti tai, kas nėra sugedę. Niekada tokia eismo tvarka niekam nekliudė, o kaip tik buvo efektyviai išnaudotos senos kelio dalys, kai buvo panaikinta Nemenčinės pl.-O. Milašiaus g. stiliaus sankryža, prieš kažkur 20 metų dar čia buvusi. Tokiai rekonstrukcijai kiek pinigų reikėtų pakloti, o prasmės nematau, kaip tik dar būtų iškertami medžiai, perkertamas skverelis ties apžvalgos aikštele, esant kamščiams sudėtingas būtų įsukimas į tą aikštelę.
Taip dėl konfliktinės vietos ties apžvalgos aikštele man irgi nepatinka, reikia geresnio sprendimo ieškoti.
Prasmė tokia, kad kiek įmanoma sumažinti vietų, kuriose važiuojamoji dalis perkerta pėsčiųjų eismą.
Taip pat dar yra ir greičio kalnelis. Galbūt vertėtų įrengti žiedą - tuomet ir kalnelį galima pašalinti, ir panaikinti vieną įsukimą (jį beje reikia betkokiu aveju kuo greičiau naikinti):
Paskutinis taisė spekas; 2025.10.09, 19:18.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Man buvo aiškinama ir prie Valdo:Parašė John Rodyti pranešimą
Tas buvo aiškinama, kiek pamenu, Šimašiaus administracijoje. Dabar lyg ir nebėra šito argumento dėl neva būtino projekto?
- Paco g 2024 (nepamenu nuo kada Valdas meras?)
- Vasaros g 2025
- ties Kosciuškos 36 2025
čia tai ką greitai prisimenu.
Komentuoti:
-
Pradėjus Trakų ir Vokiečių gatvių rekonstrukciją yra nepatenkintų - tai visų pirma aplinkinių barų ir parduotuvių savininkai.
LRT.lt 2025.10.08
Prasidėjus remontui Trakų gatvėje verslas sako: visiškas dugnas, bare – kaip statybose
Lrytas.lt 2025.10Vienoje seniausių sostinės gatvių – Trakų gatvėje – prasidėjus kapitaliniam remontui verslininkai skundžiasi perpus kritusiais lankytojų srautais. Savivaldybė sako, kad prašys rangovų, jog jie greičiau atliktų darbus. (...)
„Į gatvę ateina tik praeiviai, kurie eina iš taško A į tašką B, žinodami, kad aplinkinis kelias tikrai nėra patogiausias. Netyčia užklystančių žmonių yra bent jau 50 procentų mažiau. Be abejo, prisideda triukšmas ir dulkės, tai tikrai mažai kas nori vaikščiot tokiom gatvėm. Man iš esmės yra sudėtinga suprasti, kaip 300 metrų atkarpos gatvę galima tvarkyti pusantrų metų“, – apie sumažėjusius lankytojų srautus pasakoja avalynės parduotuvės „Supersymmetry“ savininkas.

„Local pub“ savininkas V. Čičelis sako, kad kreipėsi į Vilniaus savivaldybę su prašymu leisti įrengti reklamines nuorodas.
Savivaldybės įmonės „Vilniaus vandenys“, „Grinda“ visas tvoras apsikabinus savo reklamomis, tikrai galėjo paklausti verslų – „Žiūrėkit, mes galim tą reklamą padaryti jums, ne su mūsų reklama, kuri yra beprasmė absoliučiai“.
„Vilniaus vandenų“ reklama, ką ji duoda?
Nieko neduoda, tai tas informacinis stendas kažkoks gali būti, bet tik tiek užtenka. Ir galėtų padaryti verslam nuorodą: „Žiūrėkit, veikia, užeikite, eikite“, – sako V. Čičelis. (...)
Vilniaus savivaldybės Infrastruktūros grupės vyresnysis patarėjas Arūnas Visockas žada su rangovais derėtis dėl ilgesnių darbo valandų objekte.
„Terminai yra kitų metų pabaiga.
Gal Vokiečių gatvėje sudėtingesnė situacija, nes ten buvę pastatai. Šioje vietoje pastatų lygtai niekada nebuvo, bet, žinoma, visada atradus, pradėjus kasinėjimo darbus infrastruktūrai įrengti ir atradus kažkokias tai liekanas, visada yra tikimybė, kad gali sustoti trumpesniam ar ilgesniam laikotarpiui. Bet mes tikimės, kad tų terminų neviršys tam, kas yra suplanuota. Tikrai prašysime rangovų, kaip įmanoma, kad ilgiau būtų objekte“, – sako jis.
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...kaip-statybose
Verslininkai nepatenkinti gatvių remontu – klientų dukart mažiau, su savivaldybe neįmanoma susišnekėti: „Atrodo, kad tyčiojasi“
Beveik vienu metu ėmus remontuoti J.Basanavičiaus, Trakų ir Vokiečių gatves jose įsikūrę verslininkai skundėsi nesulaukiantys savivaldybės pagalbos, o kada baigsis darbai – Dievas težino.
Apsilankius Trakų ar Vokiečių gatvėse 16 valandą statybvietėse nematyti nė vieno darbininko, tyli technika. Nors dar toli iki sutemų, greičiau baigti darbų, panašu, niekas nesiskubina. „O gal darbininkai jau dirba nuotoliniu būdu?“ – karčiai juokavo verslininkai.

https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...jasi--39761397
Komentuoti:
-
Gal tiesiog yra konfliktinis taškas ties dešiniu nusukimu iš Subačiaus į Maironio g., kur tikrai pvojinga vieta pėstiesiemsir dviratininkams, bei susiliejimas su sukančiais į kairę iš Subačiaus iš Maironio g. Tai jį gal tikrai vertėtų panaikinti. Bet keisti aikštelės išvažiavimo tikrai nematau prasmės.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Aš nesuprantu, kam taisyti tai, kas nėra sugedę. Niekada tokia eismo tvarka niekam nekliudė, o kaip tik buvo efektyviai išnaudotos senos kelio dalys, kai buvo panaikinta Nemenčinės pl.-O. Milašiaus g. stiliaus sankryža, prieš kažkur 20 metų dar čia buvusi. Tokiai rekonstrukcijai kiek pinigų reikėtų pakloti, o prasmės nematau, kaip tik dar būtų iškertami medžiai, perkertamas skverelis ties apžvalgos aikštele, esant kamščiams sudėtingas būtų įsukimas į tą aikštelę.Parašė spekas Rodyti pranešimąPatikslinkit, kurie įvažiavimai naikinami?
Man atrodo padarius pvz taip (schemoje posūkių spinduliai ir tt neatitinka STR - tai tik greita schema perduoti mintį), vietoje keturių transportui skirtų važiuoti vietų liktų tik viena:
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Tas buvo aiškinama, kiek pamenu, Šimašiaus administracijoje. Dabar lyg ir nebėra šito argumento dėl neva būtino projekto?Parašė spekas Rodyti pranešimąBeje, čia taip bendrai įdomumo dėlei - tai Vilniuje jau nebereikia projektų ir visai juostai dingti : ) ? Aš labai už tai, bet ne dėl to klausiu. Kaip patogu: kur reikia, pvz paslinkti bordiūrą per 20 cm 2 m ruože yra giedama, kad rEiKia pRojekToo, o kur reikia - be projektų dingsta ištisos juostos
)...
Komentuoti:
Komentuoti: