Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
Žygimantų g. turi trūkumą, kad iš jos negali sukti kairėn ant Mindaugo tilto. Tai važiuojant iš čia link Rinktinės g. nedaug alternatyvų.
- 3 patinka
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Dėl transporto, siūlyčiau pabandyti pažiūrėti situaciją vakarinio piko metu. Gerokai platesnis nei magistralinio lygio įvažiavimas nuo Goštauto g. puikiai skatina tranzitą ta gatve, aplenkiant Žygimantų g. kamštį.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAš dabar tik galvoju ar nebus taip, kad likusioje Tilto g. dalyje planuoja palikti asfaltą?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Su gatve ir šaligatvių pločiais viskas gerai. Galima kritikuoti tik darbų kokybę ir pavadinimą "arterinė gatvė", nes nei transporto, nei pėsčiųjų judėjimui tai nėra jokia arterija
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Aš dabar tik galvoju ar nebus taip, kad likusioje Tilto g. dalyje planuoja palikti asfaltą?
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąNesuprantu, kuria linkme čia ironija nukreipta? Per platus šaligatvis? Kur problema?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąAukštos kokybės arterinė gatvė automobiliams link Katedros
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąAukštos kokybės arterinė gatvė automobiliams link Katedros
https://www.facebook.com/share/r/16LnQxJJjH/
Komentuoti:
-
Nesuprantu, kuria linkme čia ironija nukreipta? Per platus šaligatvis? Kur problema?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
visos dangos akmeninės, o aksvaldo? bus pabaigta kloti dar si sezona.
wtf?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Arterinė gatvė "Atvedanti žmones ir automobilius prie katedros"
Na jeigu vertinti tik žmones automobiliuse - tuomet taip. Kiek teko gyvenime eiti link katedros iš bet kurios pusės, tai nelabai pamenu, kad būčiau naudojęsis Tilto g. tam.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Aukštos kokybės arterinė gatvė automobiliams link Katedros
https://www.facebook.com/share/r/16LnQxJJjH/
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Tai tie vikšriniai tankai ir naudoja vikšrus kad paskirstyti svorį ir vieno taško svorio spaudimas būtų mažesnis (dėl to galima važiuoti visokiuose pelkėse ir smėlyje). Tai svoris tenkantis X plotui čia bus turbūt mažesnis nei po automobilio ratu. Svarbu, kad naudotu gumunius antvikšrius, nes kitaip su metaliniais tiesiog sudaužo asvaltą/trinkeles.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Košutas Rodyti pranešimą
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąTikiuosi tokio svorio technikos būvimas ir tokia dangos būklė - sutapimas?.. Taip?..
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Tikiuosi tokio svorio technikos būvimas ir tokia dangos būklė - sutapimas?.. Taip?..
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jei būtų be stulpelių tai būtų tesiama stovėjimo eilė kaip nuotraukoje matosi toliau. Dar klausimas, kaip stulpelio nenurovė koks SUVas ieškantis vietos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąArba čia - atnaujinta gatvelė - įsukimas iš Labdarių ties Labdarių 3 į kiemą kur daug naujų projektų. Kam visa tai reikėjo daryti: iškeltus bortus, stulpelius?.. Dabar net durys kairėje yra į žemę sulindusios... O jei būtų daroma neiškeliant ''šaligatvių'', be stulpelių, tuomet visi galėtų žymiai maloniau, laisviau, jaukiau judėti.
Komentuoti:
-
Arba čia - atnaujinta gatvelė - įsukimas iš Labdarių ties Labdarių 3 į kiemą kur daug naujų projektų. Kam visa tai reikėjo daryti: iškeltus bortus, stulpelius?.. Dabar net durys kairėje yra į žemę sulindusios... O jei būtų daroma neiškeliant ''šaligatvių'', be stulpelių, tuomet visi galėtų žymiai maloniau, laisviau, jaukiau judėti.
Paskutinis taisė spekas; 2025.05.20, 18:23.
- 7 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: