Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • NeViskasTaipPaprasta
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Reikia tikėtis, kad ištisinio asfalto nebus... Bus milžiniškas laimėjimas...

    Beje, iš pradžių buvo rekonstrukcija, o dabar kapitalinis? Ta prasme, gal ir nieko tokio, tik jei sumažėjo kategorija tai kyla neramumas, kad ir darbai gali pasislinkti link ,,palik kuo daugiau kaip buvo'' vietoje ,,padarykime kuo geriau''.
    Nuo pradžių ir numatė tik kapitalinį remontą. Skelbime paskutiniame tik klaidą padarė ir rekonstrukcija užvadino (gražau skamba, matyt), po to pataisė į remontą.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Reikia tikėtis, kad ištisinio asfalto nebus... Bus milžiniškas laimėjimas...

    Beje, iš pradžių buvo rekonstrukcija, o dabar kapitalinis? Ta prasme, gal ir nieko tokio, tik jei sumažėjo kategorija tai kyla neramumas, kad ir darbai gali pasislinkti link ,,palik kuo daugiau kaip buvo'' vietoje ,,padarykime kuo geriau''.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Darbai bus ir žiemą...

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Tik keista, kad metams naikina 89 maršruto kursavimą per centrą (bent iš stoties pusės tikrai). Nejaugi ten tikrai nėra alternatyvos autobusiuskui, kuris yra ~mašinos dydžio.
    Tai nieko, pas mus VT keleiviai paskutinėje vietoje, palauks. Juk tik metus.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė NeViskasTaipPaprasta Rodyti pranešimą

    Pagirtina, kad vienoje vietoje surašo visą info apie darbų vykdymą... Tik apie tai, kaip keisis pačios gatvės išplanavimas, nėra beveik nieko, išskyrus "bus išplatinti pėsčiųjų takai, sudarytos patogios judėjimo sąlygos žmonėms su negalia"
    Tik keista, kad metams naikina 89 maršruto kursavimą per centrą (bent iš stoties pusės tikrai). Nejaugi ten tikrai nėra alternatyvos autobusiuskui, kuris yra ~mašinos dydžio.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Nėra tik esminio dalyko - pačio projekto

    Komentuoti:


  • NeViskasTaipPaprasta
    replied
    Parašė giuffro Rodyti pranešimą
    A huge amount of data for you to study and comment (and, as it's miestai.net, complain about everything).


    Trakų gatvės kapitalinis remontas - Vilniaus miesto savivaldybė


    Click image for larger version  Name:	traku.png Views:	8 Size:	249,1 kB ID:	2210706
    Pagirtina, kad vienoje vietoje surašo visą info apie darbų vykdymą... Tik apie tai, kaip keisis pačios gatvės išplanavimas, nėra beveik nieko, išskyrus "bus išplatinti pėsčiųjų takai, sudarytos patogios judėjimo sąlygos žmonėms su negalia"

    Komentuoti:


  • giuffro
    replied
    A huge amount of data for you to study and comment (and, as it's miestai.net, complain about everything).


    Trakų gatvės kapitalinis remontas - Vilniaus miesto savivaldybė


    Click image for larger version

Name:	traku.png
Views:	542
Size:	249,1 kB
ID:	2210706

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    ytariu viska supaprastino

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė NeViskasTaipPaprasta Rodyti pranešimą
    Gal kas nors dalyvavo vakar Trakų g. kapitalinio remonto pristatyme? Čia buvo skelbimas.

    Įdomu, kokie galutiniai sprendimai ten planuojami. Spėju, kai paskutinis pristatymas buvo prieš metus, bus kažkas pasikeitę.
    Jeigu panaikins perėjas gyvenamojoje zonoje, bus WOW.
    O šiaip tikrai laukiam komentarų iš tų kas dalyvavo, jei tokių yra.

    Komentuoti:


  • NeViskasTaipPaprasta
    replied
    Gal kas nors dalyvavo vakar Trakų g. kapitalinio remonto pristatyme? Čia buvo skelbimas.

    Įdomu, kokie galutiniai sprendimai ten planuojami. Spėju, kai paskutinis pristatymas buvo prieš metus, bus kažkas pasikeitę.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Taip , iš tiesų, labai geras pastebėjimas dėl pločių ir medžiagų. Daug kur plotis mažesnis, nemažai kur būtų pakartotinai naudojamos jau esamos medžiagos.
    Net klojant visur naujas dangas (bazaltas, granitas, tiesiog akmenys kažkokie) vistiek dėl vidutinio gatvių pločio senamiestyje neperžengsime 100 mln eurų sumos. Nes vidutinė gatvė senamiestyje 3-4m pločio

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Taip , iš tiesų, labai geras pastebėjimas dėl pločių ir medžiagų. Daug kur plotis mažesnis, nemažai kur būtų pakartotinai naudojamos jau esamos medžiagos.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Hmm, bandau greitai rasti apytikslį senamiesčio gatvių suminį ilgį. Nežinau kiek patikimas toks šaltinis, bet bandom:

    Ši Basanavičiaus g dalis yra apie 350 m ilgio ir vizualiai yra gana tipinio ilgio senamiesčio gatvėms:

    Tuomet:

    70 gatvių x 350 m gauname apie 25 km.
    1,8 mln eur x 3 ir gauname, kad vienam km gatvės reikėtų apie 5 mln eur.
    Reiškia, bene visoms senamiesčio gatvėms pilnavertė rekonstrukcija kainuotų apie 125 mln eurų?

    Mmm, kiek metų reikės gyventi kuomet Vilniaus biudžetui kasmet augant apie 200 mln eurų būtų imtasi esminio gatvių rekonstravimo ir pagaliau turėti senamiesčio gatveles, kurios ne tik mums širdį džiugintų, bet ir būtų liuks turistams? Tuo labiau čia gi ne per vienus metus reiktų finansuoti, o pvz išdalinus per 10 metų kasmet tereikėtų skirti apie 12,5 mln..

    VIen kiek finansinės naudos atneštų per turizmą, padidėjusius vietinius srautus, papildomą komerciją, energetiškai taupesnes inžinerines sistemas, pakilusią nt vertę ir dar daug ko ko nenumatau, jau nekalbant apie estetinę vertę.
    Ir tie ~125 mln su sąlyga, kad visos gatvės ir skersgatviai bus tokio pločio kaip J.Basanavičiaus atkarpa, bei bus bazaltinis grindinys ir pakeistos komunikacijos. Realybėje senamiesčio gatvės yra žymiai siauriasnės, kas mažina reikiamų lėšų kiekį. Todėl realu, kad suma tesiektų 100 mln. Kas reiškia, kas visas gatvės senamiestyje galima sutvarkyti per vieną kadenciją (~25mln kasmet senamiesčio gatvėms, likusios lėšos keliams -> kitų gatvių remontas ir rekonstrukcija)

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Tuoj paveldo apsaugos departamentas išlys pakartoti kad soveitiniai šlaigatviai yra paveldo objektas ir jų neglaima liesti ir pasibaigs visi planai.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    nu bet kainos 350 metru rekonstrukcija - 1.8 miliko
    Hmm, bandau greitai rasti apytikslį senamiesčio gatvių suminį ilgį. Nežinau kiek patikimas toks šaltinis, bet bandom:

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	61,5 kB ID:	2208242

    Ši Basanavičiaus g dalis yra apie 350 m ilgio ir vizualiai yra gana tipinio ilgio senamiesčio gatvėms:

    Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	682
Size:	104,4 kB
ID:	2208243

    Tuomet:

    70 gatvių x 350 m gauname apie 25 km.
    1,8 mln eur x 3 ir gauname, kad vienam km gatvės reikėtų apie 5 mln eur.
    Reiškia, bene visoms senamiesčio gatvėms pilnavertė rekonstrukcija kainuotų apie 125 mln eurų?

    Mmm, kiek metų reikės gyventi kuomet Vilniaus biudžetui kasmet augant apie 200 mln eurų būtų imtasi esminio gatvių rekonstravimo ir pagaliau turėti senamiesčio gatveles, kurios ne tik mums širdį džiugintų, bet ir būtų liuks turistams? Tuo labiau čia gi ne per vienus metus reiktų finansuoti, o pvz išdalinus per 10 metų kasmet tereikėtų skirti apie 12,5 mln..

    VIen kiek finansinės naudos atneštų per turizmą, padidėjusius vietinius srautus, papildomą komerciją, energetiškai taupesnes inžinerines sistemas, pakilusią nt vertę ir dar daug ko ko nenumatau, jau nekalbant apie estetinę vertę.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Kas gerai, tai kad bent suvokia, kad su lietvamzdžiais išvestais ant šaligatvio yra negerai.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Patvirtintas Vilniaus istorinio centro valdymo planas

    2025-06-27

    https://vilnius.lt/naujienos/patvirt...valdymo-planas


    Kokios gražios deklaracijos, tik vystysim, darninsim ir visaip kaip. O kas tuo metu vyksta? Vyksta sovietinių šaligatvių puoselėjimas ir ištisinio asfalto liejimas senamiestyje... Abejoju ar šis planas ką nors teigiamo duos ir taip sakau tikrai neieškodamas preteksto kaip pabūti negatyviam. Bus labai gerai jei klysiu. Bet aš negaliu iš jų ko nors teigiamo tikėtis kuomet net patys paveldosaugininkai ne tik nesuvokia, kad didžioji dalis šaligatvių senamiestyje yra sovietinis darinys, bet ir nesiruošia to keisti, ištaisyti, pritaikyti. Ir ne, kad vienoje kitoje gatvėje jie paplatinami tai nėra sprendimas. Tai sovietmečio išplėtimas su maža nauda. Tai ko iš jų tikėtis?

    Pvz.
    Greitai atlikau paiešką kas numatoma šaligatviams tame dokumente. Tai ten nieko beveik nėra. Tai ko vertas toks planas? Čia panašu tik vidiniam paveldosauginijnkų pasiglostymui tarpusavyje, o ne prielaida realiems darbams. Vėlgi - tikiuosi, kad klystu. Tik tokie paminėjimai:
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Bus tvarkomos ir požeminės komunikacijos.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė giuffro Rodyti pranešimą
    Click image for larger version

Name:	basan.png
Views:	767
Size:	35,5 kB
ID:	2208135
    nu bet kainos 350 metru rekonstrukcija - 1.8 miliko

    Komentuoti:

Working...
X