)...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
Beje, čia taip bendrai įdomumo dėlei - tai Vilniuje jau nebereikia projektų ir visai juostai dingti : ) ? Aš labai už tai, bet ne dėl to klausiu. Kaip patogu: kur reikia, pvz paslinkti bordiūrą per 20 cm 2 m ruože yra giedama, kad rEiKia pRojekToo, o kur reikia - be projektų dingsta ištisos juostos
)...
- 5 patinka
-
Patikslinkit, kurie įvažiavimai naikinami?
Man atrodo padarius pvz taip (schemoje posūkių spinduliai ir tt neatitinka STR - tai tik greita schema perduoti mintį), vietoje keturių transportui skirtų važiuoti vietų liktų tik viena:
Paskutinis taisė spekas; 2025.10.05, 14:28.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O gal tikrai yra paaprasčiau užpilti asfalto daugiau ir poto neriekalingą nupjauti?
Komentuoti:
-
Gerai, kad mažinami beprasmiai aksfalto laukai ir už tai VMS/Benkunskas nusipelno pozityvaus paminėjimo. Panašu, kad tylus ir be didelių afišavimų asfalto apmažinimas viską pakišant po masiniu gatvių asfaltavimu, yra visai geras būdas spręsti tokias problemas. Aišku, reiktų daugiau ir kokybiškiau, bet čia yra šioks toks ėjimas gera kryptimi.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Čia strateginis žingsnis ir nieko čia niekas nesupranta. Asfaltas guli, Eksvaldas Bortunskas patenkintas.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Nesuprask neteisingai, ten normalus šaligatvis ir dviračių takas tikrai reikalingas vietoje pakilimo tako. Bet tikrai keista, kodėl reikia pirma perasfaltuoti visą plotą (foto), o po to pjaustyti ir dėti bortus - kodėl negalima atvirkščiai?
Realiai net nežinau kaip pagrįsti tokią “technologiją”. Nes jeigu paklotų tik vienos juostos pločio asfalto juostą, tai būtų aišku, kad daroma kaip Kalvarijų g. (darbų metu nebus rizikos išversti ar kitaip sugadinti bortus + lengvesnis vandens nuvedimas nuo darbų zonos).
Komentuoti:
-
Nesuprask neteisingai, ten normalus šaligatvis ir dviračių takas tikrai reikalingas vietoje pakilimo tako. Bet tikrai keista, kodėl reikia pirma perasfaltuoti visą plotą (foto), o po to pjaustyti ir dėti bortus - kodėl negalima atvirkščiai?Parašė alga Rodyti pranešimą
Kai pasikeitei avatarą į labiau unhinged, pasikeitė ir tavo pranešimų tonas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kai pasikeitei avatarą į labiau unhinged, pasikeitė ir tavo pranešimų tonas.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąSmagu, kad esam tokie turtingi, kad galim pirma perasfaltuoti, o po to gremžti naują asfaltą perstumti bortams.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Smagu, kad esam tokie turtingi, kad galim pirma perasfaltuoti, o po to gremžti naują asfaltą perstumti bortams.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Svarbiausia, kad nebūtų padaryta kaip Archiktektų g., kad autobusai iš “važiavimo” juostos suka per parkingo eilę, o poto dar į kišenę įvažiuoja.Parašė Bluefox Rodyti pranešimąKad atsverti šį negatyvą, dalinuosi ir kai kuo, kas net labai mane nustebino. Šita Subačiaus g. atkarpa su labai plačiomis juostomis ir kirviu iškapotais šaligatviais prie pat miesto širdies visada buvo šiaip sau, tad kai pamačiau, kad ji įtraukta į asfaltuojamų sąrašus, nusiteikiau, kad viskas bus įrėminta kaip yra. Bet visgi gatvė įgaus daug geresnį vaizdą, labai norėčiau, kad atsirastų dviračių takas, bet matysime. Gaila, kad bus nuleisti šaligatviai ties įvažiavimais ir paliktos stotelių įvažos.
Nors merui gal patiktų tokia mašinų apsauga nuo “lochavozų”.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kad atsverti šį negatyvą, dalinuosi ir kai kuo, kas net labai mane nustebino. Šita Subačiaus g. atkarpa su labai plačiomis juostomis ir kirviu iškapotais šaligatviais prie pat miesto širdies visada buvo šiaip sau, tad kai pamačiau, kad ji įtraukta į asfaltuojamų sąrašus, nusiteikiau, kad viskas bus įrėminta kaip yra. Bet visgi gatvė įgaus daug geresnį vaizdą, labai norėčiau, kad atsirastų dviračių takas, bet matysime. Gaila, kad bus nuleisti šaligatviai ties įvažiavimais ir paliktos stotelių įvažos.
- 19 patinka
Komentuoti:
-
Ir dar aukštinami bortai, gatvė ir šaligatvis buvo beveik viename lygyje.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Meras matyt nori sulaukti skundo į Vilniaus miesto etikos komisiją. O dar geriau aukščiau eitiParašė SoulMulticast Rodyti pranešimąLiutauras Stoškus pasidalino savo įžvalgomis apie tai, kad panašu prie Mortos mokyklos paciame moesto centre yra siaurinimas saligatvis.
Postą pamatė Benkunskas. Uždėjo žvengiančią ikonėlę iš savo asmeninio profilio. Jam labai juokinga. AsfValdas Asfaltunskas turbūt jaučia psichologinę palaimą viską aplink priasfaltuojant. Gal meras kartais ligonis?
Nekalbant apie tai kad prie pagrindinio įėjimo į mokyklą visai neturėtų būti mašinų, ten net kelių metrų nelieka nuo durų.
))
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Liutauras Stoškus pasidalino savo įžvalgomis apie tai, kad panašu prie Mortos mokyklos paciame moesto centre yra siaurinimas saligatvis.
Postą pamatė Benkunskas. Uždėjo žvengiančią ikonėlę iš savo asmeninio profilio. Jam labai juokinga. AsfValdas Asfaltunskas turbūt jaučia psichologinę palaimą viską aplink priasfaltuojant. Gal meras kartais ligonis?
Nekalbant apie tai kad prie pagrindinio įėjimo į mokyklą visai neturėtų būti mašinų, ten net kelių metrų nelieka nuo durų.
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Ir dar - čia bus asfaltas, taip? Jei taip, tuomet šviečiančio plataus asfalto konstrastas su šviesiais (ne)šaligatviais sukurs puikias situacijas - vairuotojai piktais žvilgsniais palydės, nupypsės tėvus su vaikų vežimėliais išėjusiais į, atsiprašant, važiuojamąją dalį, kad apeiti tokius šedevrus. Apie sąlygas žiemą išvis norisi patylėti.
Esu taikus žmogus, bet matant tokius dalykus pasakysiu tiesiai - norisi duoti į snukį. (Paskui pačiam gėda dėl tokių minčių, bet mano tolerancija baigėsi)
O galėtų būti pvz taip:
Paskutinis taisė spekas; 2025.09.18, 19:04.
- 24 patinka
Komentuoti:
-
Apie tokius dalykus kaip šaligatviai ir važiuojamoji dalis senamiesčio temoje išvis neturėtų būti poreikio diskutuoti, išskyrus tokias gatves kaip Žygimanto, galbūt Pylimo ir dar kelios...
- 6 patinka
Komentuoti:
-
-
Būtent, tokiose siaurose senamiesčio gatvelėse reiktų taikyti Pilies g. pavyzdį, stovėjimo vietas specialiai pažymint kuoliukais ar klombomis. Taip turėtų būt ir Stepono, Raugyklos, Trakų gatvėse. Bijau, kad po rekonstrukcijų reikės laukti dar 50 metų, kol vėl prisireiks jas remontuoti.Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Arba tose vietose kelti gatvę iki šaligatvio lygio duodant pirmenybę pėstiesiems... Na bet gal po 30 metų kas nors gausis.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Arba tose vietose kelti gatvę iki šaligatvio lygio duodant pirmenybę pėstiesiems... Na bet gal po 30 metų kas nors gausis.Parašė Julius.ste Rodyti pranešimąVėl padejuosiu ir paraudosiu, Vingių g. Jo didenybė granitinis bortas ir šventa (karvė) parkavimo vietos.
Taip, ties kai kuriomis vietomis tikrai nėra kaip išplatinti šaligatvių. Nu bet nuo Naugarduko g. tai galima naikinti keletą stovėjimo vietų ir padaryt žmogiškiau.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Vėl padejuosiu ir paraudosiu, Vingrių g. Jo didenybė granitinis bortas ir šventos (karvės) parkavimo vietos.
Taip, ties kai kuriomis vietomis tikrai nėra kaip išplatinti šaligatvių. Nu bet nuo Naugarduko g. tai galima naikinti keletą stovėjimo vietų ir padaryt žmogiškiau.
Paskutinis taisė Julius.ste; 2025.09.17, 15:15.
- 22 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: