Parašė bato_usai
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąAr galite kas nors man paaiškinti Kosciuškos gatvės remontą?.. Buvo paruoštas(?) projektas - nors ir paliekant 4 juostas, bet bent jau padarant labai reikalingus pakeitimus su perėjomis, stotelėmis ir tt.. O suremontuota ištisiniu asfaltu, granitiniais bortais (kas labai gerai, bet kaip dėl gatvės modernizavimo mažinant juostas ir tt?), paliekant net įvažas troleibusams... Kas labai gerai, tad kad lietaus nuotakynes padarė montuojamas į bortus - šis sprendimas puikus ir labai džiaugiuosi dėl jo.
Šiaip liūdesys kad gatvėje nieko nėra dviračiams, šaligatvis siūbuoja. Ties Sluškų gatvės sankryža (Kosciuškos 24) leidžiantis žemyn vienoje vietoje prasideda laipteliai, nežinant tos vietos galima smarkiai susižaloti. Plius paliko greitėjimo juostą iš Sluškų Vilnelės link (labai reikalingas elementas C ir D gatvių sankryžoje). Tos keturios juostos ten net nereikalingos.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąAkmenų nesiūlau nei dabartiniams šaligatviams keisti, bei dabartinės važiuojamosios dalies keitimui, nebent su retomis išimtimis kur galima organizuoti eismo dalyvių judėjimą lygia danga. Akmenis galbūt būtų galima naudoti nebent jei jie apipjaustyti į taisyklingas geometrines figūras (lygus bent viršutinis paviršius).
Komentuoti:
-
Ar galite kas nors man paaiškinti Kosciuškos gatvės remontą?.. Buvo paruoštas(?) projektas - nors ir paliekant 4 juostas, bet bent jau padarant labai reikalingus pakeitimus su perėjomis, stotelėmis ir tt.. O suremontuota ištisiniu asfaltu, granitiniais bortais (kas labai gerai, bet kaip dėl gatvės modernizavimo mažinant juostas ir tt?), paliekant net įvažas troleibusams... Kas labai gerai, tad kad lietaus nuotakynes padarė montuojamas į bortus - šis sprendimas puikus ir labai džiaugiuosi dėl jo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąBetoniniai šaligatviai savaime yra patogus kelias pvz lagaminą, ar paspirtuką, ar pnš. prasivežti negu dardėjimas ant istorinių akmenų, kur norima juos atkurti bendram eismui. Ir niekaip savaime netrukdo gatvės sulyginimui, neturi jie būti pakelti ir bortuoti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąGan žiauru skaityti tokius teiginius apie senamiestį, kuris bene visas dar yra ir gyvenamoji zona, kaip: dviračių takai, šaligatviai, asfaltas, patogumas automobiliams ir tt..
O juk turėtų būti panaikinta:
- asfaltas
- iškilę bortai
- betoniniai šaligatviai
- visokios reljefinės detalės dviračių ir pėsčiųjų eismui atskirti
- perėjos
- sulėtinimo kalneliai
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Taigi ir yra daromas progresas. Šita diskusijos gija konkrečiai eina nuo Tilto g. remonto aptarimo, kuriame ne tik geresnės medžiagos buvo panaudotos (vietoje betono plytelių panaudotos granito (?) plytelės), bet ir ženkliai praplatintas šaligatvis, ko miesto centre labai trūksta. Ta prasme, atsižvelgiant į tai, jog čia buvo "paprastasis remontas", ar toks rezultatas nėra labai geras? Objektyviai vertinant pagal tai, ką mes matėme pastaraisiais metais, kaip būdavo paprastieji remontai anksčiau įgyvendinami, ir kaip dabar pavyko tai padaryti? Ar tas žmogus, kuris VMS (ar dar kur) prastūmė tokį dalyką neturėtų metaforiškai šio forumo ant rankų nešiojamas?
Gerai, nenorite laukti 20 metų - kur pilietinės akcijos? Kur protestai? Jeigu visuomenei to nereikia (tokio noro aiškiai neišreiškia), tokių pokyčių ir nebus.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Gan žiauru skaityti tokius teiginius apie senamiestį, kuris bene visas dar yra ir gyvenamoji zona, kaip: dviračių takai, šaligatviai, asfaltas, patogumas automobiliams ir tt..
O juk turėtų būti panaikinta:
- asfaltas
- iškilę bortai
- betoniniai šaligatviai
- visokios reljefinės detalės dviračių ir pėsčiųjų eismui atskirti
- perėjos
- sulėtinimo kalneliai
ir taip toliau ir panašiai
Ir turėtų būti asfaltas pakeistas pvz trinkelėmis, betoniai šaligatviai ir kiti kieti paviršiai nuleisti/pakelti į vieną lygį, ir tuomet VISI eismo dalyviai paleisti į vientisą eismo masę, kurioje pėstieji turėtų pirmenybę. Tuomet senamiesčio gatvėse šeimininkai būtų pėstieji, o ne transportas, kuris dar pagazuoja, kad pėstieji netrukdytų, bei turėtume žymiai jaukesnes gatveles. Tuomet būtų vietos ir papildomai atsiverinėti visokioms įmonėlėms, verslams, pavalgyti, terasos, susibūrimai ir ko dar tik nori. Būtų galima kad ir molbertus pasistatyti ir tapyti senamiestį, ir vaikus vežimėliuose vežioti, ir gyvūnus kartu vestis. Kur reikia dėl saugumo - pastatyti pvz vazonų su augalais.
O be to - kaip netikėta - atsirastų kai kur net papildomų vietų jei ne ilgam tai bent laikinam parkavimui, nes panaikinus pvz 80 cm pločio ''šaligatvius'' iš abiejų pusių atsirastų papildomos vietos prasilenkti dviems mašinoms. To reikia pvz aptarnaujančiam transportui, kuris pristato maistą į tuos pačius restoranus, kutie mus džiugina ir džiugintų dar labiau, ir šiukšlių vežėjams ir dar kam tik nori.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tas dviračių takas yra tik dėl dviračių eismo priešinga kryptimi (t.y. iš Vilniaus g.).
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Ar aš teisingai supratau, mums reiktų kiloti ant rankų žmogų, kuris prastūmė grantinius bortus? Čia Žaliosios sostinės ambicija? Varlamovai, čia tu?
Progresas yra daromas taip kad jei turi ambicijų norėti kad būtų padaryta gerai, greitai esi nuleidžiamas ant žemės. Nematau pagrindo džiaugtis kažkokiais kosmetiniais pataisymais, jeigu eilinį karta iššvaistyta proga padaryti saugią gatvę, pritaikyta visiems eismo dalyvių poreikiams, ir kad tas judumas ir žaliosios sostines, apie kurias tiek daug skiedžiama viešojoje komunikacijoje, atsispindėtų realybėje.
Teko patirti, kai Trakų g. pristatymo metu įžangoje VMS atstovė pasakojo "mes čia labai palaikom vaikštomą miestą, darnų judumą yada yada", o tada projektuotojai atsimušinėjo į bet kokias pastabas, pagrinde dėl gatvės pločio ir priešpriešinės juostos dviračiams. Aš manau pradžiai tamstai reiktų susidurti su ta banalybe siekiant tikslų formaliais keliais ir negalvokit kad pilietinė visuomenė miega - deja tenka kariauti raštais, tuo tarpu VMS suorganizuoja dviračių paradą ir toliau pasakoja, kaip nuostabu yra riedėti dviračiu mieste.
ne tik geresnės medžiagos buvo panaudotos (vietoje betono plytelių panaudotos granito (?) plytelės), bet ir ženkliai praplatintas šaligatvis
Komentuoti:
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
Dabar didžiojoje dalyje gatvės bortai yra beveik gatvės lygyje. Labai norėtųsi, kad bent jau tai būtų išlaikyta po "remonto", o ne sudėti aukšti bortai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Taigi ir yra daromas progresas. Šita diskusijos gija konkrečiai eina nuo Tilto g. remonto aptarimo, kuriame ne tik geresnės medžiagos buvo panaudotos (vietoje betono plytelių panaudotos granito (?) plytelės), bet ir ženkliai praplatintas šaligatvis, ko miesto centre labai trūksta. Ta prasme, atsižvelgiant į tai, jog čia buvo "paprastasis remontas", ar toks rezultatas nėra labai geras? Objektyviai vertinant pagal tai, ką mes matėme pastaraisiais metais, kaip būdavo paprastieji remontai anksčiau įgyvendinami, ir kaip dabar pavyko tai padaryti? Ar tas žmogus, kuris VMS (ar dar kur) prastūmė tokį dalyką neturėtų metaforiškai šio forumo ant rankų nešiojamas?
Gerai, nenorite laukti 20 metų - kur pilietinės akcijos? Kur protestai? Jeigu visuomenei to nereikia (tokio noro aiškiai neišreiškia), tokių pokyčių ir nebus.
Progresas yra daromas taip kad jei turi ambicijų norėti kad būtų padaryta gerai, greitai esi nuleidžiamas ant žemės. Nematau pagrindo džiaugtis kažkokiais kosmetiniais pataisymais, jeigu eilinį karta iššvaistyta proga padaryti saugią gatvę, pritaikyta visiems eismo dalyvių poreikiams, ir kad tas judumas ir žaliosios sostines, apie kurias tiek daug skiedžiama viešojoje komunikacijoje, atsispindėtų realybėje.
Teko patirti, kai Trakų g. pristatymo metu įžangoje VMS atstovė pasakojo "mes čia labai palaikom vaikštomą miestą, darnų judumą yada yada", o tada projektuotojai atsimušinėjo į bet kokias pastabas, pagrinde dėl gatvės pločio ir priešpriešinės juostos dviračiams. Aš manau pradžiai tamstai reiktų susidurti su ta banalybe siekiant tikslų formaliais keliais ir negalvokit kad pilietinė visuomenė miega - deja tenka kariauti raštais, tuo tarpu VMS suorganizuoja dviračių paradą ir toliau pasakoja, kaip nuostabu yra riedėti dviračiu mieste.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Geriausia gi rankas į kišenės sėdint piktintis kitų piktinimusi ir sakyti, eikit patys daryttarsi neturėtume ištisų savivaldybės skyrių, atestuotų projektuotojų, kurie galėtų stengtis įrengti infrastruktūrą, kad patogu būtų visiems pagal 2025 m. supratimą ir nereiktų laukti dar 20 metų, nes nenorima daryti normalių gatvių rekonstrukcijos projektų, kai vienu atveju paprastojo remonto būdu negali niekaip keisti gatvės parametrų, kitais atvejais pasirodo galima kone viską pakeisti, kaip Tilto g.
Gerai, nenorite laukti 20 metų - kur pilietinės akcijos? Kur protestai? Jeigu visuomenei to nereikia (tokio noro aiškiai neišreiškia), tokių pokyčių ir nebus.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Tai eik lok, bliauk, protestuok, bambėk, renk savo revoliucijas. Stumkis į VMS per kitus savivaldybės rinkimus. Juk jau viską kitos šalys išradusios yra, iš karto prastumsi savo idėjas.
Aš tokių naivuolių kaip tu nesuprantu. Nuo realybės atitrūkęs (kaip ir likę "darnumo judumo" ekstremistai šiame forume). Tokių, kuriems "sunku skaityti tokius pezalus tiesiog..." yra mažuma. Tu esi mažumoje. Tavo požiūris yra keistas.tarsi neturėtume ištisų savivaldybės skyrių, atestuotų projektuotojų, kurie galėtų stengtis įrengti infrastruktūrą, kad patogu būtų visiems pagal 2025 m. supratimą ir nereiktų laukti dar 20 metų, nes nenorima daryti normalių gatvių rekonstrukcijos projektų, kai vienu atveju paprastojo remonto būdu negali niekaip keisti gatvės parametrų, kitais atvejais pasirodo galima kone viską pakeisti, kaip Tilto g.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąIr vėl tikriausiai eilinį kartą gatvę, kurioje danga turėtų būti kaip minimum trinkelės, užvynios ištisiniu asfaltu.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: