Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • spekas
    replied
    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    Bet siūlai asfaltą nuimti nuo važiuojamos dalies ir daryti bendrinį eismą. Tai, kad nebesiūlai, ko ankščiau pranešime minėta nebuvo, gal yra viena, bet realybėje būtent tai vis tiek ir gaunasi, pvz Talino senamiesčio dalyse būtent taip išėjo. Reaguoju, kad paminėčiau, ką iš tavo sąrašo yra verta koreguoti.
    Važiuojamąją dalį reikėtų kloti tomis pačiomis trinkelėmis ar panašiu sprendimu. Rėikėtų siekti, kad pakloti be bruko ardymo - virš jo.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Ar galite kas nors man paaiškinti Kosciuškos gatvės remontą?.. Buvo paruoštas(?) projektas - nors ir paliekant 4 juostas, bet bent jau padarant labai reikalingus pakeitimus su perėjomis, stotelėmis ir tt.. O suremontuota ištisiniu asfaltu, granitiniais bortais (kas labai gerai, bet kaip dėl gatvės modernizavimo mažinant juostas ir tt?), paliekant net įvažas troleibusams... Kas labai gerai, tad kad lietaus nuotakynes padarė montuojamas į bortus - šis sprendimas puikus ir labai džiaugiuosi dėl jo.
    Tai čia ar ne tas atvaizduota, kas jau yra pastatyta prieš kelis metus? Leidimas išduotas 2020 m.
    Šiaip liūdesys kad gatvėje nieko nėra dviračiams, šaligatvis siūbuoja. Ties Sluškų gatvės sankryža (Kosciuškos 24) leidžiantis žemyn vienoje vietoje prasideda laipteliai, nežinant tos vietos galima smarkiai susižaloti. Plius paliko greitėjimo juostą iš Sluškų Vilnelės link (labai reikalingas elementas C ir D gatvių sankryžoje). Tos keturios juostos ten net nereikalingos.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Akmenų nesiūlau nei dabartiniams šaligatviams keisti, bei dabartinės važiuojamosios dalies keitimui, nebent su retomis išimtimis kur galima organizuoti eismo dalyvių judėjimą lygia danga. Akmenis galbūt būtų galima naudoti nebent jei jie apipjaustyti į taisyklingas geometrines figūras (lygus bent viršutinis paviršius).
    Bet siūlai asfaltą nuimti nuo važiuojamos dalies ir daryti bendrinį eismą. Tai, kad nebesiūlai, ko ankščiau pranešime minėta nebuvo, gal yra viena, bet realybėje būtent tai vis tiek ir gaunasi, pvz Talino senamiesčio dalyse būtent taip išėjo. Reaguoju, kad paminėčiau, ką iš tavo sąrašo yra verta koreguoti.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Ar galite kas nors man paaiškinti Kosciuškos gatvės remontą?.. Buvo paruoštas(?) projektas - nors ir paliekant 4 juostas, bet bent jau padarant labai reikalingus pakeitimus su perėjomis, stotelėmis ir tt.. O suremontuota ištisiniu asfaltu, granitiniais bortais (kas labai gerai, bet kaip dėl gatvės modernizavimo mažinant juostas ir tt?), paliekant net įvažas troleibusams... Kas labai gerai, tad kad lietaus nuotakynes padarė montuojamas į bortus - šis sprendimas puikus ir labai džiaugiuosi dėl jo.

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	908
Size:	124,4 kB
ID:	2201103

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    Betoniniai šaligatviai savaime yra patogus kelias pvz lagaminą, ar paspirtuką, ar pnš. prasivežti negu dardėjimas ant istorinių akmenų, kur norima juos atkurti bendram eismui. Ir niekaip savaime netrukdo gatvės sulyginimui, neturi jie būti pakelti ir bortuoti.
    Akmenų nesiūlau nei dabartiniams šaligatviams keisti, bei dabartinės važiuojamosios dalies keitimui, nebent su retomis išimtimis kur galima organizuoti eismo dalyvių judėjimą lygia danga. Akmenis galbūt būtų galima naudoti nebent jei jie apipjaustyti į taisyklingas geometrines figūras (lygus bent viršutinis paviršius).

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Gan žiauru skaityti tokius teiginius apie senamiestį, kuris bene visas dar yra ir gyvenamoji zona, kaip: dviračių takai, šaligatviai, asfaltas, patogumas automobiliams ir tt..

    O juk turėtų būti panaikinta:
    - asfaltas
    - iškilę bortai
    - betoniniai šaligatviai
    - visokios reljefinės detalės dviračių ir pėsčiųjų eismui atskirti
    - perėjos
    - sulėtinimo kalneliai
    Betoniniai šaligatviai savaime yra patogus kelias pvz lagaminą, ar paspirtuką, ar pnš. prasivežti negu dardėjimas ant istorinių akmenų, kur norima juos atkurti bendram eismui. Ir niekaip savaime netrukdo gatvės sulyginimui, neturi jie būti pakelti ir bortuoti.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Taigi ir yra daromas progresas. Šita diskusijos gija konkrečiai eina nuo Tilto g. remonto aptarimo, kuriame ne tik geresnės medžiagos buvo panaudotos (vietoje betono plytelių panaudotos granito (?) plytelės), bet ir ženkliai praplatintas šaligatvis, ko miesto centre labai trūksta. Ta prasme, atsižvelgiant į tai, jog čia buvo "paprastasis remontas", ar toks rezultatas nėra labai geras? Objektyviai vertinant pagal tai, ką mes matėme pastaraisiais metais, kaip būdavo paprastieji remontai anksčiau įgyvendinami, ir kaip dabar pavyko tai padaryti? Ar tas žmogus, kuris VMS (ar dar kur) prastūmė tokį dalyką neturėtų metaforiškai šio forumo ant rankų nešiojamas?
    Gerai, nenorite laukti 20 metų - kur pilietinės akcijos? Kur protestai? Jeigu visuomenei to nereikia (tokio noro aiškiai neišreiškia), tokių pokyčių ir nebus.
    Koks dar progresas? Palyginus su Šimašeus laikotarpiu (toli gražiu neidealiu), dabar vyksta visiškas regresas. Na apart gal granitinių bortų, baisiai reikėjo jų geležiake.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    pvz5

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1124
Size:	119,2 kB
ID:	2200638
    Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	1120
Size:	91,9 kB
ID:	2200639

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    pvz4

    Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	1116
Size:	106,1 kB
ID:	2200635
    Click image for larger version

Name:	Capture4.JPG
Views:	1120
Size:	79,7 kB
ID:	2200636

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    pvz3

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1119
Size:	112,3 kB
ID:	2200632
    Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	1124
Size:	96,1 kB
ID:	2200633

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    pvz2

    Click image for larger version

Name:	Capture4.JPG
Views:	199
Size:	130,8 kB
ID:	2200628
    Click image for larger version

Name:	Capture5.JPG
Views:	200
Size:	115,4 kB
ID:	2200629

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    pvz

    Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	206
Size:	124,4 kB
ID:	2200624

    Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	202
Size:	120,1 kB
ID:	2200625

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Gan žiauru skaityti tokius teiginius apie senamiestį, kuris bene visas dar yra ir gyvenamoji zona, kaip: dviračių takai, šaligatviai, asfaltas, patogumas automobiliams ir tt..

    O juk turėtų būti panaikinta:
    - asfaltas
    - iškilę bortai
    - betoniniai šaligatviai
    - visokios reljefinės detalės dviračių ir pėsčiųjų eismui atskirti
    - perėjos
    - sulėtinimo kalneliai
    ir taip toliau ir panašiai

    Ir turėtų būti asfaltas pakeistas pvz trinkelėmis, betoniai šaligatviai ir kiti kieti paviršiai nuleisti/pakelti į vieną lygį, ir tuomet VISI eismo dalyviai paleisti į vientisą eismo masę, kurioje pėstieji turėtų pirmenybę. Tuomet senamiesčio gatvėse šeimininkai būtų pėstieji, o ne transportas, kuris dar pagazuoja, kad pėstieji netrukdytų, bei turėtume žymiai jaukesnes gatveles. Tuomet būtų vietos ir papildomai atsiverinėti visokioms įmonėlėms, verslams, pavalgyti, terasos, susibūrimai ir ko dar tik nori. Būtų galima kad ir molbertus pasistatyti ir tapyti senamiestį, ir vaikus vežimėliuose vežioti, ir gyvūnus kartu vestis. Kur reikia dėl saugumo - pastatyti pvz vazonų su augalais.

    O be to - kaip netikėta - atsirastų kai kur net papildomų vietų jei ne ilgam tai bent laikinam parkavimui, nes panaikinus pvz 80 cm pločio ''šaligatvius'' iš abiejų pusių atsirastų papildomos vietos prasilenkti dviems mašinoms. To reikia pvz aptarnaujančiam transportui, kuris pristato maistą į tuos pačius restoranus, kutie mus džiugina ir džiugintų dar labiau, ir šiukšlių vežėjams ir dar kam tik nori.

    Click image for larger version  Name:	senamiescio pjuvis eismui.JPG Views:	0 Size:	22,1 kB ID:	2200622

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Tas dviračių takas yra tik dėl dviračių eismo priešinga kryptimi (t.y. iš Vilniaus g.).
    Dviračiams gyvenamojoje zonoje galioja eismo kryptys?

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Ar aš teisingai supratau, mums reiktų kiloti ant rankų žmogų, kuris prastūmė grantinius bortus? Čia Žaliosios sostinės ambicija? Varlamovai, čia tu?
    Progresas yra daromas taip kad jei turi ambicijų norėti kad būtų padaryta gerai, greitai esi nuleidžiamas ant žemės. Nematau pagrindo džiaugtis kažkokiais kosmetiniais pataisymais, jeigu eilinį karta iššvaistyta proga padaryti saugią gatvę, pritaikyta visiems eismo dalyvių poreikiams, ir kad tas judumas ir žaliosios sostines, apie kurias tiek daug skiedžiama viešojoje komunikacijoje, atsispindėtų realybėje.
    Teko patirti, kai Trakų g. pristatymo metu įžangoje VMS atstovė pasakojo "mes čia labai palaikom vaikštomą miestą, darnų judumą yada yada", o tada projektuotojai atsimušinėjo į bet kokias pastabas, pagrinde dėl gatvės pločio ir priešpriešinės juostos dviračiams. Aš manau pradžiai tamstai reiktų susidurti su ta banalybe siekiant tikslų formaliais keliais ir negalvokit kad pilietinė visuomenė miega - deja tenka kariauti raštais, tuo tarpu VMS suorganizuoja dviračių paradą ir toliau pasakoja, kaip nuostabu yra riedėti dviračiu mieste.
    Po pirmųjų trijų sakinių nebeskaičiau, ką daugiau parašei, nes aiškiai selektyviu skaitymu pats užsiimi.
    ne tik geresnės medžiagos buvo panaudotos (vietoje betono plytelių panaudotos granito (?) plytelės), bet ir ženkliai praplatintas šaligatvis

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

    Dabar didžiojoje dalyje gatvės bortai yra beveik gatvės lygyje. Labai norėtųsi, kad bent jau tai būtų išlaikyta po "remonto", o ne sudėti aukšti bortai.
    Išvis ten jokių bortų neturėtų būti, kaip ir visur Senamiestyje. Jei reikia, yra stulpeliai, klombos, visokie vazonai. Iš bėdos – tvorelės.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Taigi ir yra daromas progresas. Šita diskusijos gija konkrečiai eina nuo Tilto g. remonto aptarimo, kuriame ne tik geresnės medžiagos buvo panaudotos (vietoje betono plytelių panaudotos granito (?) plytelės), bet ir ženkliai praplatintas šaligatvis, ko miesto centre labai trūksta. Ta prasme, atsižvelgiant į tai, jog čia buvo "paprastasis remontas", ar toks rezultatas nėra labai geras? Objektyviai vertinant pagal tai, ką mes matėme pastaraisiais metais, kaip būdavo paprastieji remontai anksčiau įgyvendinami, ir kaip dabar pavyko tai padaryti? Ar tas žmogus, kuris VMS (ar dar kur) prastūmė tokį dalyką neturėtų metaforiškai šio forumo ant rankų nešiojamas?
    Gerai, nenorite laukti 20 metų - kur pilietinės akcijos? Kur protestai? Jeigu visuomenei to nereikia (tokio noro aiškiai neišreiškia), tokių pokyčių ir nebus.
    Ar aš teisingai supratau, mums reiktų kiloti ant rankų žmogų, kuris prastūmė grantinius bortus? Čia Žaliosios sostinės ambicija? Varlamovai, čia tu?
    Progresas yra daromas taip kad jei turi ambicijų norėti kad būtų padaryta gerai, greitai esi nuleidžiamas ant žemės. Nematau pagrindo džiaugtis kažkokiais kosmetiniais pataisymais, jeigu eilinį karta iššvaistyta proga padaryti saugią gatvę, pritaikyta visiems eismo dalyvių poreikiams, ir kad tas judumas ir žaliosios sostines, apie kurias tiek daug skiedžiama viešojoje komunikacijoje, atsispindėtų realybėje.
    Teko patirti, kai Trakų g. pristatymo metu įžangoje VMS atstovė pasakojo "mes čia labai palaikom vaikštomą miestą, darnų judumą yada yada", o tada projektuotojai atsimušinėjo į bet kokias pastabas, pagrinde dėl gatvės pločio ir priešpriešinės juostos dviračiams. Aš manau pradžiai tamstai reiktų susidurti su ta banalybe siekiant tikslų formaliais keliais ir negalvokit kad pilietinė visuomenė miega - deja tenka kariauti raštais, tuo tarpu VMS suorganizuoja dviračių paradą ir toliau pasakoja, kaip nuostabu yra riedėti dviračiu mieste.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Geriausia gi rankas į kišenės sėdint piktintis kitų piktinimusi ir sakyti, eikit patys daryt tarsi neturėtume ištisų savivaldybės skyrių, atestuotų projektuotojų, kurie galėtų stengtis įrengti infrastruktūrą, kad patogu būtų visiems pagal 2025 m. supratimą ir nereiktų laukti dar 20 metų, nes nenorima daryti normalių gatvių rekonstrukcijos projektų, kai vienu atveju paprastojo remonto būdu negali niekaip keisti gatvės parametrų, kitais atvejais pasirodo galima kone viską pakeisti, kaip Tilto g.
    Taigi ir yra daromas progresas. Šita diskusijos gija konkrečiai eina nuo Tilto g. remonto aptarimo, kuriame ne tik geresnės medžiagos buvo panaudotos (vietoje betono plytelių panaudotos granito (?) plytelės), bet ir ženkliai praplatintas šaligatvis, ko miesto centre labai trūksta. Ta prasme, atsižvelgiant į tai, jog čia buvo "paprastasis remontas", ar toks rezultatas nėra labai geras? Objektyviai vertinant pagal tai, ką mes matėme pastaraisiais metais, kaip būdavo paprastieji remontai anksčiau įgyvendinami, ir kaip dabar pavyko tai padaryti? Ar tas žmogus, kuris VMS (ar dar kur) prastūmė tokį dalyką neturėtų metaforiškai šio forumo ant rankų nešiojamas?
    Gerai, nenorite laukti 20 metų - kur pilietinės akcijos? Kur protestai? Jeigu visuomenei to nereikia (tokio noro aiškiai neišreiškia), tokių pokyčių ir nebus.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Tai eik lok, bliauk, protestuok, bambėk, renk savo revoliucijas. Stumkis į VMS per kitus savivaldybės rinkimus. Juk jau viską kitos šalys išradusios yra, iš karto prastumsi savo idėjas.
    Aš tokių naivuolių kaip tu nesuprantu. Nuo realybės atitrūkęs (kaip ir likę "darnumo judumo" ekstremistai šiame forume). Tokių, kuriems "sunku skaityti tokius pezalus tiesiog..." yra mažuma. Tu esi mažumoje. Tavo požiūris yra keistas.
    Geriausia gi rankas į kišenės sėdint piktintis kitų piktinimusi ir sakyti, eikit patys daryt tarsi neturėtume ištisų savivaldybės skyrių, atestuotų projektuotojų, kurie galėtų stengtis įrengti infrastruktūrą, kad patogu būtų visiems pagal 2025 m. supratimą ir nereiktų laukti dar 20 metų, nes nenorima daryti normalių gatvių rekonstrukcijos projektų, kai vienu atveju paprastojo remonto būdu negali niekaip keisti gatvės parametrų, kitais atvejais pasirodo galima kone viską pakeisti, kaip Tilto g.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Ir vėl tikriausiai eilinį kartą gatvę, kurioje danga turėtų būti kaip minimum trinkelės, užvynios ištisiniu asfaltu.
    Dabar didžiojoje dalyje gatvės bortai yra beveik gatvės lygyje. Labai norėtųsi, kad bent jau tai būtų išlaikyta po "remonto", o ne sudėti aukšti bortai.

    Komentuoti:

Working...
X