Parašė Kaid
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Nes planuojant nebuvo jokio viešo svarstymo, gatvė projektuota visiškai ignoruojant dviratininkų poreikius. Pagal ID Vilnius tendencijas didesnis jų rūpestis yra trinkelių spalva (nes prisikabins KPD) o ne patogios gatvės ne tik automobilistams įrengimas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sofa Rodyti pranešimąMan įdomu, kodėl Tilto g. leidžiamas tranzitas, nors ji yra D kategorijos ir nieks per šią rekonstrukciją nepakeis tos situacijos. O dar įdomu, kodėl šioje gatvėje nepasirinktas kitoks plytelių klojimo raštas, kuris būtų patogesnis dviratininkams važiuoti. Nes dabar plytelės yra statmenai važiavimo krypčiai, o Olandijoje tokioms gatvėms plytelės klojamos siauresnės ir dar jos yra kampu važiavimo krypčiai, o ne statmenai.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sofa Rodyti pranešimąMan įdomu, kodėl Tilto g. leidžiamas tranzitas, nors ji yra D kategorijos ir nieks per šią rekonstrukciją nepakeis tos situacijos. O dar įdomu, kodėl šioje gatvėje nepasirinktas kitoks plytelių klojimo raštas, kuris būtų patogesnis dviratininkams važiuoti. Nes dabar plytelės yra statmenai važiavimo krypčiai, o Olandijoje tokioms gatvėms plytelės klojamos siauresnės ir dar jos yra kampu važiavimo krypčiai, o ne statmenai.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Man įdomu, kodėl Tilto g. leidžiamas tranzitas, nors ji yra D kategorijos ir nieks per šią rekonstrukciją nepakeis tos situacijos. O dar įdomu, kodėl šioje gatvėje nepasirinktas kitoks plytelių klojimo raštas, kuris būtų patogesnis dviratininkams važiuoti. Nes dabar plytelės yra statmenai važiavimo krypčiai, o Olandijoje tokioms gatvėms plytelės klojamos siauresnės ir dar jos yra kampu važiavimo krypčiai, o ne statmenai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Žygimantų g. turi trūkumą, kad iš jos negali sukti kairėn ant Mindaugo tilto. Tai važiuojant iš čia link Rinktinės g. nedaug alternatyvų.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Dėl transporto, siūlyčiau pabandyti pažiūrėti situaciją vakarinio piko metu. Gerokai platesnis nei magistralinio lygio įvažiavimas nuo Goštauto g. puikiai skatina tranzitą ta gatve, aplenkiant Žygimantų g. kamštį.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAš dabar tik galvoju ar nebus taip, kad likusioje Tilto g. dalyje planuoja palikti asfaltą?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Su gatve ir šaligatvių pločiais viskas gerai. Galima kritikuoti tik darbų kokybę ir pavadinimą "arterinė gatvė", nes nei transporto, nei pėsčiųjų judėjimui tai nėra jokia arterija
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Aš dabar tik galvoju ar nebus taip, kad likusioje Tilto g. dalyje planuoja palikti asfaltą?
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąNesuprantu, kuria linkme čia ironija nukreipta? Per platus šaligatvis? Kur problema?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąAukštos kokybės arterinė gatvė automobiliams link Katedros
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąAukštos kokybės arterinė gatvė automobiliams link Katedros
https://www.facebook.com/share/r/16LnQxJJjH/
Komentuoti:
-
Nesuprantu, kuria linkme čia ironija nukreipta? Per platus šaligatvis? Kur problema?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
visos dangos akmeninės, o aksvaldo? bus pabaigta kloti dar si sezona.
wtf?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Arterinė gatvė "Atvedanti žmones ir automobilius prie katedros"
Na jeigu vertinti tik žmones automobiliuse - tuomet taip. Kiek teko gyvenime eiti link katedros iš bet kurios pusės, tai nelabai pamenu, kad būčiau naudojęsis Tilto g. tam.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Aukštos kokybės arterinė gatvė automobiliams link Katedros
https://www.facebook.com/share/r/16LnQxJJjH/
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Tai tie vikšriniai tankai ir naudoja vikšrus kad paskirstyti svorį ir vieno taško svorio spaudimas būtų mažesnis (dėl to galima važiuoti visokiuose pelkėse ir smėlyje). Tai svoris tenkantis X plotui čia bus turbūt mažesnis nei po automobilio ratu. Svarbu, kad naudotu gumunius antvikšrius, nes kitaip su metaliniais tiesiog sudaužo asvaltą/trinkeles.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Košutas Rodyti pranešimą
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąTikiuosi tokio svorio technikos būvimas ir tokia dangos būklė - sutapimas?.. Taip?..
- 11 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: