Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Matosi, kaip rūpėjo trinkelių spalva, todėl numatė šviesiai pilko kiniško akmens spalvą, kuri visiškai nebūdinga Lietuvoje randamiems akmenims bei senamiesčiams.
    Su tuo kiek jo pridėta - jau būdinga...

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Nes planuojant nebuvo jokio viešo svarstymo, gatvė projektuota visiškai ignoruojant dviratininkų poreikius. Pagal ID Vilnius tendencijas didesnis jų rūpestis yra trinkelių spalva (nes prisikabins KPD) o ne patogios gatvės ne tik automobilistams įrengimas.
    Matosi, kaip rūpėjo trinkelių spalva, todėl numatė šviesiai pilko kiniško akmens spalvą, kuri visiškai nebūdinga Lietuvoje randamiems akmenims bei senamiesčiams.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Sofa Rodyti pranešimą
    Man įdomu, kodėl Tilto g. leidžiamas tranzitas, nors ji yra D kategorijos ir nieks per šią rekonstrukciją nepakeis tos situacijos. O dar įdomu, kodėl šioje gatvėje nepasirinktas kitoks plytelių klojimo raštas, kuris būtų patogesnis dviratininkams važiuoti. Nes dabar plytelės yra statmenai važiavimo krypčiai, o Olandijoje tokioms gatvėms plytelės klojamos siauresnės ir dar jos yra kampu važiavimo krypčiai, o ne statmenai.
    Nes planuojant nebuvo jokio viešo svarstymo, gatvė projektuota visiškai ignoruojant dviratininkų poreikius. Pagal ID Vilnius tendencijas didesnis jų rūpestis yra trinkelių spalva (nes prisikabins KPD) o ne patogios gatvės ne tik automobilistams įrengimas.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Sofa Rodyti pranešimą
    Man įdomu, kodėl Tilto g. leidžiamas tranzitas, nors ji yra D kategorijos ir nieks per šią rekonstrukciją nepakeis tos situacijos. O dar įdomu, kodėl šioje gatvėje nepasirinktas kitoks plytelių klojimo raštas, kuris būtų patogesnis dviratininkams važiuoti. Nes dabar plytelės yra statmenai važiavimo krypčiai, o Olandijoje tokioms gatvėms plytelės klojamos siauresnės ir dar jos yra kampu važiavimo krypčiai, o ne statmenai.
    Nes niekas savivaldybėje to nesupranta ir nenori suprast

    Komentuoti:


  • Sofa
    replied
    Man įdomu, kodėl Tilto g. leidžiamas tranzitas, nors ji yra D kategorijos ir nieks per šią rekonstrukciją nepakeis tos situacijos. O dar įdomu, kodėl šioje gatvėje nepasirinktas kitoks plytelių klojimo raštas, kuris būtų patogesnis dviratininkams važiuoti. Nes dabar plytelės yra statmenai važiavimo krypčiai, o Olandijoje tokioms gatvėms plytelės klojamos siauresnės ir dar jos yra kampu važiavimo krypčiai, o ne statmenai.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Žygimantų g. turi trūkumą, kad iš jos negali sukti kairėn ant Mindaugo tilto. Tai važiuojant iš čia link Rinktinės g. nedaug alternatyvų.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Dėl transporto, siūlyčiau pabandyti pažiūrėti situaciją vakarinio piko metu. Gerokai platesnis nei magistralinio lygio įvažiavimas nuo Goštauto g. puikiai skatina tranzitą ta gatve, aplenkiant Žygimantų g. kamštį.

    Ten susiaurinus iki 3m ar dar kiek vistiek taip pat vyks tranzitas. Per daug geras kampo nukirtimas.

    Komentuoti:


  • mayro
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Aš dabar tik galvoju ar nebus taip, kad likusioje Tilto g. dalyje planuoja palikti asfaltą?
    Tai panasu kad taip ir bus. Uztai ir iskeliau nuostaba, lyg sako kad visos dangos bus akmenines, veliau jau prabyla ir apie aksvalda. Tai 100 procentu taip ir bus.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Su gatve ir šaligatvių pločiais viskas gerai. Galima kritikuoti tik darbų kokybę ir pavadinimą "arterinė gatvė", nes nei transporto, nei pėsčiųjų judėjimui tai nėra jokia arterija
    Dėl transporto, siūlyčiau pabandyti pažiūrėti situaciją vakarinio piko metu. Gerokai platesnis nei magistralinio lygio įvažiavimas nuo Goštauto g. puikiai skatina tranzitą ta gatve, aplenkiant Žygimantų g. kamštį.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Aš dabar tik galvoju ar nebus taip, kad likusioje Tilto g. dalyje planuoja palikti asfaltą?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Nesuprantu, kuria linkme čia ironija nukreipta? Per platus šaligatvis? Kur problema?
    Su gatve ir šaligatvių pločiais viskas gerai. Galima kritikuoti tik darbų kokybę ir pavadinimą "arterinė gatvė", nes nei transporto, nei pėsčiųjų judėjimui tai nėra jokia arterija

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Aukštos kokybės arterinė gatvė automobiliams link Katedros
    Niekšeliai vėl autostradą sau pasistatė.

    Komentuoti:


  • Alfas Vingys
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Aukštos kokybės arterinė gatvė automobiliams link Katedros

    https://www.facebook.com/share/r/16LnQxJJjH/

    Click image for larger version

Name:	20250528_135457.jpg
Views:	702
Size:	2,27 MB
ID:	2202654
    Labai neblogai. Kaip ten su tais oranžiniais lietvamzdžiais? Gal galima būtų kažkaip paslėpti po kokia apdaila?

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Nesuprantu, kuria linkme čia ironija nukreipta? Per platus šaligatvis? Kur problema?

    Komentuoti:


  • mayro
    replied
    visos dangos akmeninės, o aksvaldo? bus pabaigta kloti dar si sezona.

    wtf?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Arterinė gatvė "Atvedanti žmones ir automobilius prie katedros"
    Na jeigu vertinti tik žmones automobiliuse - tuomet taip. Kiek teko gyvenime eiti link katedros iš bet kurios pusės, tai nelabai pamenu, kad būčiau naudojęsis Tilto g. tam.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Aukštos kokybės arterinė gatvė automobiliams link Katedros

    https://www.facebook.com/share/r/16LnQxJJjH/

    Click image for larger version

Name:	20250528_135457.jpg
Views:	702
Size:	2,27 MB
ID:	2202654

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Tai tie vikšriniai tankai ir naudoja vikšrus kad paskirstyti svorį ir vieno taško svorio spaudimas būtų mažesnis (dėl to galima važiuoti visokiuose pelkėse ir smėlyje). Tai svoris tenkantis X plotui čia bus turbūt mažesnis nei po automobilio ratu. Svarbu, kad naudotu gumunius antvikšrius, nes kitaip su metaliniais tiesiog sudaužo asvaltą/trinkeles.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Košutas Rodyti pranešimą
    Negadinkime geros speko sąmokslo teorijos faktais.

    Komentuoti:


  • Košutas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Tikiuosi tokio svorio technikos būvimas ir tokia dangos būklė - sutapimas?.. Taip?..

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	509
Size:	94,4 kB
ID:	2201821
    taip

    Komentuoti:

Working...
X