Parašė bim_bam
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Ir vėl apie mažos taršos zoną. Jau nieko nebesuprantu. LRT pasirodė straipsnis pagal kurį, atrodo, Vilnius neskuba įsivesti mažos taršos zonos(!) nors pagal įstatymą yra įpareigotas tą atlikti iki 2025 sausio 1d.
Lrt straipsnis: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-taptu-mokamas
Įstatymas (35 straipsnis. 7 dalis ) https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...d0ae31615c/asr
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Feisbuke skaičiau kaip vilniuscai žviegė dėl šitoje vietoje įvykdyto vairuotojų genocydo.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠita gatvė galėtų būti viena iš visai neblogų senamiesčio gatvių, bet realiai yra tranzitinė magistralė. Na ir dar, žinoma, reikia parkavimo vietų prikaišioti, nes kaip gi be jų.
Komentuoti:
-
Paliko įstrižo parkingo 3 vietas. Darant lygiagrečiai, tilptų tik 2. Laisvas plotas tam, kad ties įvažiavimais būtų bent koks matomumas. Žadėjo parkingo vietas, o ne jų naikinimą.
Komentuoti:
-
Kam taip sudėtingai, neergonomiškai ir švaistant plotą daryti? Galima pvz kažkaip taip padaryti: praplatinti ir tiesiai pratęsti šaligatvį, o P padaryti lygiagretų:
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė Agas Rodyti pranešimąJau matau, kaip ant akmenų atsiranda papildomos "nelegalios" dvi parkavimo vietos. O kadangi ne žolė, tai ir baudos nėra už ką skirti
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šita gatvė galėtų būti viena iš visai neblogų senamiesčio gatvių, bet realiai yra tranzitinė magistralė. Na ir dar, žinoma, reikia parkavimo vietų prikaišioti, nes kaip gi be jų.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Jau matau, kaip ant akmenų atsiranda papildomos "nelegalios" dvi parkavimo vietos. O kadangi ne žolė, tai ir baudos nėra už ką skirti
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Parašė bim_bam Rodyti pranešimą
Atsakymas slypi pavadinime "mažos taršos zona". Visas pasaulis susizgribo, kad dyzelinių variklių keliama tarša yra labai kenksminga. Tuo tarpu Lietuva yra dyzelių rojus - kai vakarai atsikrato dyzelių, vis jie plaukia čia. Lietuva turi vieną iš didžiausių ( jei ne patį didžiausią ) procentą dyzelių Europoje, tad mums taršos problema itin aktuali. Tačiau Vilniaus tempai šios srityje yra apgailėtini. Esmė, kad problema jau yra, tad ir spręsti ją reikia spėriai. O dėllyginimo - tai lyginame čia ambicijas. Ir akivaizdu, kad UK daug rimčiau čia žiūri. Galime imti proporcingai - UK neleidžia įvažiuoti automibiliams, kurie bus vos senesni už vidurkį. Tai galėtų ir Vilnius pradėti ne nuo euro 3 o euro 5 ( 14 metų senumo ).
[Papildymas]
Jei jau UK per aukšta kartelė, tai pasilyginkime su Bulgarija - nuo 2024.01.01 Sofijoje dyzeliams, taip pat kaip ir UK, yra minimum EURO 6 standartas.
https://urbanaccessregulations.eu/co...garia/sofia-ar
Dyzelių statistika:
https://www.eea.europa.eu/data-and-m...ersed%22%5D%7D
Komentuoti:
-
Fanatikams (čia ne jums asmeniškai taikau, kiek labiau visiems, kurie pasisako už radikalius sprendimus čia ir dabar) viskas visada būna labai paprasta. Jam neegzistuoja vietinių gyventojų, neegzistuoja pvz verslo, kuris yra investavęs į senas transporto priemones ir negali sau leisti naujesnių. Dažniausiai dėl to, kad tuos kardinalius sprendimus jie siūlo kažkam kitam, bet tik ne sau. Bet vos tik koks nors seimas pasiūlo naują mokestį konkrečiai jiems (kaip pvz, NT mokestis) iš karto prasideda inkštimas iš serijos "vagiai valdžioje". Čia klasika - labai lengva aukoti dėl bendro (o tuo pačiu ir savo) gerbūvio kitų žmonių interesus.
O jei atsakant konkrečiai jums - pakartosiu, bet kokie visuomenės reiškiniai yra grindžiami planavimu. Negalima nuo rytojaus įkalti naują mokestį arba ribojimą, paliečiantį daugumą žmonių, nes žmonės planuoja savo išlaidas, darbus ir pan. Dėl to teisingai dabar plečiamas parkavimas į miesto rajonus (pamažu, kad gyventojai spėtų prisitaikyti) bei įvedama ta taršos zona - po truputį, žingsnis po žingsnio griežtinant. Nes kaip reaguotumėte jei kažkas įvestų privalomą 500 eur gynybos mokestį visiems Lietuvos gyventojams, nuo rytojaus? Taip mes tikrai prisipirktume nemažai naujų tankų ir priešlėktuvinės gynybos. Nu ir dzin kad pusė Lietuvos negalėtų sau leisti išleisti vaikų į mokyklą, "kolektyvinis žmonių saugumas" juk svarbiausia, ane?
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Būtent dėl to ir nereikia daryti staigių judesių, akimirksniu atkertant nemažai daliai tų dyzelių prisipirkusių gyventojų galimybę pasiekti namus, darbus, aptarnauti barus, kavines, muziejus. Teisingai daro kad taiko pereinamą laikotarpį. Aišku, visada atsiras siūlančių "įvedam nuo ryt, tegul visi per naktį nuperka naujas mašinas" bet tai fanatikų šnekos. Bet kokie kardinalūs sprendimai turi remtis ilgalaikiu planavimu.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė bim_bam Rodyti pranešimą
Visas pasaulis susizgribo, kad dyzelinių variklių keliama tarša yra labai kenksminga. Tuo tarpu Lietuva yra dyzelių rojus - kai vakarai atsikrato dyzelių, vis jie plaukia čia. Lietuva turi vieną iš didžiausių ( jei ne patį didžiausią ) procentą dyzelių Europoje, tad mums taršos problema itin aktuali.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Priklauso koks realus tokios mažos taršos zonos įvedimo tikslas - sumažinti automobilių skaičių centre, surinkti daugiau pinigų ar iš tikrųjų, sumažinti taršą. Nes jeigu kalbame apie konkrečiai taršos sumažinimą, tai viskas kaip tik logiškai daroma - įvedamas žemas startas ir pamažu griežtinamas, kad aptarnaujantis tranportas ir gyventojai spėtų atsinaujinti.
P.S. Lyginti UK ir Lietuvos nėra visai racionalu, kai UK vidutinis automobilio amžius dvigubai mažesnis (UK 8.8 metai, o Lietuvoje - 16.2).
[Papildymas]
Jei jau UK per aukšta kartelė, tai pasilyginkime su Bulgarija - nuo 2024.01.01 Sofijoje dyzeliams, taip pat kaip ir UK, yra minimum EURO 6 standartas.
https://urbanaccessregulations.eu/co...garia/sofia-ar
Dyzelių statistika:
https://www.eea.europa.eu/data-and-m...ersed%22%5D%7DPaskutinis taisė bim_bam; 2024.08.02, 14:43.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė bim_bam Rodyti pranešimąA.Ramanauskas apturėjo interviu su Benkunsku. Kalbėjo ir apie eismo organizavimą, mažos taršos zonos įvedimą nuo sausio 1. Man pasirodė keista, kad apie tai viešojoje erdvėje mažai ( visiškai ) nekalbama. Teko gyventi mieste, kuriame tokia schema buvo diskutuojama/pristatinėjama bent 2 metus. Iš jų, vieneri metai ar pan buvo bandomasis periodas, kai kameros veikė ir pan, tik vis dar buvo leidžiama įvažiuoti į zoną.
Taigi, pasidomėjau, kokie gi bus tie Vilniaus zonos apribojimai ir, oh dear, schema, sakyčiau labai jau pataikūniška aftamabilystams. Neradau patikimos nuorodos ( čia ta komunikacijos problema ), bet pagal pateiktoje nuorodoje į tv3 straipsnį sančius duomenis, nuo sausio 1 į senamiestį negalės įvavžiuoti automobiliai, pagaminti anksčiau nei ... 2001 ( taigi 24 metų senumo ... ). Palyginimui, UK minimalus euro standartas dyzeliui jau dabar yra euro 6, benzinui - euro 4.
Interviu nuoroda: https://youtu.be/ie3_FfnAwUk?t=3192&si=z5WZ7taRY9ZcvWMw
P.S. Lyginti UK ir Lietuvos nėra visai racionalu, kai UK vidutinis automobilio amžius dvigubai mažesnis (UK 8.8 metai, o Lietuvoje - 16.2).
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: