Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MindesAcc
    replied
    Parašė bim_bam Rodyti pranešimą
    Ir vėl apie mažos taršos zoną. Jau nieko nebesuprantu. LRT pasirodė straipsnis pagal kurį, atrodo, Vilnius neskuba įsivesti mažos taršos zonos(!) nors pagal įstatymą yra įpareigotas tą atlikti iki 2025 sausio 1d.

    Lrt straipsnis: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-taptu-mokamas
    Įstatymas (35 straipsnis. 7 dalis ) https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...d0ae31615c/asr
    Tai nera jokio skirtumo ka darai ar nedarai su savo ipareigojimais jeigu pats sau nusistatai ka darai ir ka nedarai be jokiu consequences. Yra toks posakis - 'rules are for thee, but not for me'

    Komentuoti:


  • bim_bam
    replied
    Ir vėl apie mažos taršos zoną. Jau nieko nebesuprantu. LRT pasirodė straipsnis pagal kurį, atrodo, Vilnius neskuba įsivesti mažos taršos zonos(!) nors pagal įstatymą yra įpareigotas tą atlikti iki 2025 sausio 1d.

    Lrt straipsnis: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-taptu-mokamas
    Įstatymas (35 straipsnis. 7 dalis ) https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...d0ae31615c/asr

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Feisbuke skaičiau kaip vilniuscai žviegė dėl šitoje vietoje įvykdyto vairuotojų genocydo.
    Kaip suprast? Kas anot jų ne taip?

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šita gatvė galėtų būti viena iš visai neblogų senamiesčio gatvių, bet realiai yra tranzitinė magistralė. Na ir dar, žinoma, reikia parkavimo vietų prikaišioti, nes kaip gi be jų.
    Feisbuke skaičiau kaip vilniuscai žviegė dėl šitoje vietoje įvykdyto vairuotojų genocydo.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Paliko įstrižo parkingo 3 vietas. Darant lygiagrečiai, tilptų tik 2. Laisvas plotas tam, kad ties įvažiavimais būtų bent koks matomumas. Žadėjo parkingo vietas, o ne jų naikinimą.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Ten pločio ir švaistomo ploto tiek, kad..., o pėstiesiems nėra kur dėtis kur prasideda gatvės susiaurėjimas...

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1462
Size:	184,3 kB
ID:	2146328
    Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	1478
Size:	179,8 kB
ID:	2146329
    Paskutinis taisė spekas; 2024.08.14, 19:53.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Kam taip sudėtingai, neergonomiškai ir švaistant plotą daryti? Galima pvz kažkaip taip padaryti: praplatinti ir tiesiai pratęsti šaligatvį, o P padaryti lygiagretų:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1469
Size:	184,3 kB
ID:	2146324

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Click image for larger version

Name:	20240812_191936.jpg
Views:	2188
Size:	3,00 MB
ID:	2146171
    Beje, ten laiptų nebuvo anksčiau. Dabar niekaip nesuves, nes pastato langai kitoj gatvės pusėj... Taip gavosi, nes padarė antrą bortų pakopą, t. y. parkingui įvažiavimo bortas ir tada dar kartą kėlė per bortą, kad atsiramtų ratais į šaligatvį: https://www.google.lt/maps/@54.68860...5410&entry=ttu
    Click image for larger version

Name:	Screenshot (3).png
Views:	1563
Size:	1,57 MB
ID:	2146294

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Agas Rodyti pranešimą
    Jau matau, kaip ant akmenų atsiranda papildomos "nelegalios" dvi parkavimo vietos. O kadangi ne žolė, tai ir baudos nėra už ką skirti
    Kairėj būtų galima 2 dviračių stovus padaryt, dešinėj vieną. Šiaip meras pamenu žadėjo, kad šią gatvę rekonstruos, bet kas svarbiausia, pažadadėjo ir parkingą, ir dviračių taką įrengt, ir, jei gerai pamenu, net šaligatvius praplatint... Matosi, kaip tilpo. Aišku, tako čia nereikia, nebent atskiros juostos priešpriešine mašinų judėjimo kryptimi, nes čia vienpusis.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Šita gatvė galėtų būti viena iš visai neblogų senamiesčio gatvių, bet realiai yra tranzitinė magistralė. Na ir dar, žinoma, reikia parkavimo vietų prikaišioti, nes kaip gi be jų.

    Komentuoti:


  • Agas
    replied
    Jau matau, kaip ant akmenų atsiranda papildomos "nelegalios" dvi parkavimo vietos. O kadangi ne žolė, tai ir baudos nėra už ką skirti

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Tilto gatvės bandomasis kažkas

    Click image for larger version

Name:	20240812_192001.jpg
Views:	641
Size:	2,04 MB
ID:	2146172

    Click image for larger version

Name:	20240812_191936.jpg
Views:	2188
Size:	3,00 MB
ID:	2146171

    Click image for larger version

Name:	20240812_191950.jpg
Views:	655
Size:	2,55 MB
ID:	2146170

    Click image for larger version

Name:	20240812_192026.jpg
Views:	653
Size:	2,20 MB
ID:	2146169

    Click image for larger version

Name:	20240812_192046.jpg
Views:	687
Size:	2,30 MB
ID:	2146168

    Komentuoti:


  • bim_bam
    replied
    Atrodo, pagaliau bus sprendžiama kilpinio eismo neegzistavimo problema Liejyklos/Totorių g. sankryžoje - šiandien montavo kameras. Čia, gali būti, dar ir tam, kad užtikrintų mažą taršos zona - gi įsipareigojimas yra, kad ji veiks nuo sausio.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė bim_bam Rodyti pranešimą

    Atsakymas slypi pavadinime "mažos taršos zona". Visas pasaulis susizgribo, kad dyzelinių variklių keliama tarša yra labai kenksminga. Tuo tarpu Lietuva yra dyzelių rojus - kai vakarai atsikrato dyzelių, vis jie plaukia čia. Lietuva turi vieną iš didžiausių ( jei ne patį didžiausią ) procentą dyzelių Europoje, tad mums taršos problema itin aktuali. Tačiau Vilniaus tempai šios srityje yra apgailėtini. Esmė, kad problema jau yra, tad ir spręsti ją reikia spėriai. O dėllyginimo - tai lyginame čia ambicijas. Ir akivaizdu, kad UK daug rimčiau čia žiūri. Galime imti proporcingai - UK neleidžia įvažiuoti automibiliams, kurie bus vos senesni už vidurkį. Tai galėtų ir Vilnius pradėti ne nuo euro 3 o euro 5 ( 14 metų senumo ).

    [Papildymas]
    Jei jau UK per aukšta kartelė, tai pasilyginkime su Bulgarija - nuo 2024.01.01 Sofijoje dyzeliams, taip pat kaip ir UK, yra minimum EURO 6 standartas.
    https://urbanaccessregulations.eu/co...garia/sofia-ar

    Dyzelių statistika:
    https://www.eea.europa.eu/data-and-m...ersed%22%5D%7D
    Jo jo, čia viskas tikrai dėl taršos ir tikrai ne tų pačių naftininkų stumiamas reikalas ir niekaip nesusiję su tuo, kad iš barelio naftos pasigamina 3-4 kartus daugiau benzino už dyzelį, bet tie begėdžiai lietuviukai sudegina 6-7 kartus daugiau dyzelio, nei benzino. Tikrai tikrai nesusiję...

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Fanatikams (čia ne jums asmeniškai taikau, kiek labiau visiems, kurie pasisako už radikalius sprendimus čia ir dabar) viskas visada būna labai paprasta. Jam neegzistuoja vietinių gyventojų, neegzistuoja pvz verslo, kuris yra investavęs į senas transporto priemones ir negali sau leisti naujesnių. Dažniausiai dėl to, kad tuos kardinalius sprendimus jie siūlo kažkam kitam, bet tik ne sau. Bet vos tik koks nors seimas pasiūlo naują mokestį konkrečiai jiems (kaip pvz, NT mokestis) iš karto prasideda inkštimas iš serijos "vagiai valdžioje". Čia klasika - labai lengva aukoti dėl bendro (o tuo pačiu ir savo) gerbūvio kitų žmonių interesus.
    O jei atsakant konkrečiai jums - pakartosiu, bet kokie visuomenės reiškiniai yra grindžiami planavimu. Negalima nuo rytojaus įkalti naują mokestį arba ribojimą, paliečiantį daugumą žmonių, nes žmonės planuoja savo išlaidas, darbus ir pan. Dėl to teisingai dabar plečiamas parkavimas į miesto rajonus (pamažu, kad gyventojai spėtų prisitaikyti) bei įvedama ta taršos zona - po truputį, žingsnis po žingsnio griežtinant. Nes kaip reaguotumėte jei kažkas įvestų privalomą 500 eur gynybos mokestį visiems Lietuvos gyventojams, nuo rytojaus? Taip mes tikrai prisipirktume nemažai naujų tankų ir priešlėktuvinės gynybos. Nu ir dzin kad pusė Lietuvos negalėtų sau leisti išleisti vaikų į mokyklą, "kolektyvinis žmonių saugumas" juk svarbiausia, ane?

    Komentuoti:


  • bim_bam
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Būtent dėl to ir nereikia daryti staigių judesių, akimirksniu atkertant nemažai daliai tų dyzelių prisipirkusių gyventojų galimybę pasiekti namus, darbus, aptarnauti barus, kavines, muziejus. Teisingai daro kad taiko pereinamą laikotarpį. Aišku, visada atsiras siūlančių "įvedam nuo ryt, tegul visi per naktį nuperka naujas mašinas" bet tai fanatikų šnekos. Bet kokie kardinalūs sprendimai turi remtis ilgalaikiu planavimu.
    Viskas puiku, važinėkit su tuo dyzeliu. Tik ne į miesto centrą. Kolektyvinė žmonių sveikata triumfuoja prieš individo patogumą pigiai, bet taršiai, atvykti į miesto centrą.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė bim_bam Rodyti pranešimą

    Visas pasaulis susizgribo, kad dyzelinių variklių keliama tarša yra labai kenksminga. Tuo tarpu Lietuva yra dyzelių rojus - kai vakarai atsikrato dyzelių, vis jie plaukia čia. Lietuva turi vieną iš didžiausių ( jei ne patį didžiausią ) procentą dyzelių Europoje, tad mums taršos problema itin aktuali.
    Būtent dėl to ir nereikia daryti staigių judesių, akimirksniu atkertant nemažai daliai tų dyzelių prisipirkusių gyventojų galimybę pasiekti namus, darbus, aptarnauti barus, kavines, muziejus. Teisingai daro kad taiko pereinamą laikotarpį. Aišku, visada atsiras siūlančių "įvedam nuo ryt, tegul visi per naktį nuperka naujas mašinas" bet tai fanatikų šnekos. Bet kokie kardinalūs sprendimai turi remtis ilgalaikiu planavimu.

    Komentuoti:


  • bim_bam
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Priklauso koks realus tokios mažos taršos zonos įvedimo tikslas - sumažinti automobilių skaičių centre, surinkti daugiau pinigų ar iš tikrųjų, sumažinti taršą. Nes jeigu kalbame apie konkrečiai taršos sumažinimą, tai viskas kaip tik logiškai daroma - įvedamas žemas startas ir pamažu griežtinamas, kad aptarnaujantis tranportas ir gyventojai spėtų atsinaujinti.

    P.S. Lyginti UK ir Lietuvos nėra visai racionalu, kai UK vidutinis automobilio amžius dvigubai mažesnis (UK 8.8 metai, o Lietuvoje - 16.2).
    Atsakymas slypi pavadinime "mažos taršos zona". Visas pasaulis susizgribo, kad dyzelinių variklių keliama tarša yra labai kenksminga. Tuo tarpu Lietuva yra dyzelių rojus - kai vakarai atsikrato dyzelių, vis jie plaukia čia. Lietuva turi vieną iš didžiausių ( jei ne patį didžiausią ) procentą dyzelių Europoje, tad mums taršos problema itin aktuali. Tačiau Vilniaus tempai šios srityje yra apgailėtini. Esmė, kad problema jau yra, tad ir spręsti ją reikia spėriai. O dėllyginimo - tai lyginame čia ambicijas. Ir akivaizdu, kad UK daug rimčiau čia žiūri. Galime imti proporcingai - UK neleidžia įvažiuoti automibiliams, kurie bus vos senesni už vidurkį. Tai galėtų ir Vilnius pradėti ne nuo euro 3 o euro 5 ( 14 metų senumo ).

    [Papildymas]
    Jei jau UK per aukšta kartelė, tai pasilyginkime su Bulgarija - nuo 2024.01.01 Sofijoje dyzeliams, taip pat kaip ir UK, yra minimum EURO 6 standartas.
    https://urbanaccessregulations.eu/co...garia/sofia-ar

    Dyzelių statistika:
    https://www.eea.europa.eu/data-and-m...ersed%22%5D%7D
    Paskutinis taisė bim_bam; 2024.08.02, 14:43.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė bim_bam Rodyti pranešimą
    A.Ramanauskas apturėjo interviu su Benkunsku. Kalbėjo ir apie eismo organizavimą, mažos taršos zonos įvedimą nuo sausio 1. Man pasirodė keista, kad apie tai viešojoje erdvėje mažai ( visiškai ) nekalbama. Teko gyventi mieste, kuriame tokia schema buvo diskutuojama/pristatinėjama bent 2 metus. Iš jų, vieneri metai ar pan buvo bandomasis periodas, kai kameros veikė ir pan, tik vis dar buvo leidžiama įvažiuoti į zoną.
    Taigi, pasidomėjau, kokie gi bus tie Vilniaus zonos apribojimai ir, oh dear, schema, sakyčiau labai jau pataikūniška aftamabilystams. Neradau patikimos nuorodos ( čia ta komunikacijos problema ), bet pagal pateiktoje nuorodoje į tv3 straipsnį sančius duomenis, nuo sausio 1 į senamiestį negalės įvavžiuoti automobiliai, pagaminti anksčiau nei ... 2001 ( taigi 24 metų senumo ... ). Palyginimui, UK minimalus euro standartas dyzeliui jau dabar yra euro 6, benzinui - euro 4.

    Interviu nuoroda: https://youtu.be/ie3_FfnAwUk?t=3192&si=z5WZ7taRY9ZcvWMw
    Priklauso koks realus tokios mažos taršos zonos įvedimo tikslas - sumažinti automobilių skaičių centre, surinkti daugiau pinigų ar iš tikrųjų, sumažinti taršą. Nes jeigu kalbame apie konkrečiai taršos sumažinimą, tai viskas kaip tik logiškai daroma - įvedamas žemas startas ir pamažu griežtinamas, kad aptarnaujantis tranportas ir gyventojai spėtų atsinaujinti.

    P.S. Lyginti UK ir Lietuvos nėra visai racionalu, kai UK vidutinis automobilio amžius dvigubai mažesnis (UK 8.8 metai, o Lietuvoje - 16.2).

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Spėju laukia kol praeis rinkimai

    Komentuoti:

Working...
X