Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Xmaster
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Grinda facebooke:



    Click image for larger version

Name:	334960755_1869033653467471_2031958076906333892_n.jpg
Views:	1294
Size:	450,3 kB
ID:	2035963

    Tiesiog neįtikėtinai bukas darbų organizavimas ir technologija...
    Jie tikrai įsivaizduoja, kad išardydami kelių kvadratinių metrų grindinio plotelį, suformuos visus nuolydžius, įrengs kokybiškai pagrindus, kurie yra silpni???
    Maža to, ar paliks milžiniškus plotus grindinio su chaotišku eismu, parkavimu ir neaiškiu kiekus eismo juostų...
    Tas priekyje matomas šviesoforas tai klasika Atsistoji dešiniau, tai dar iš galo atvažiavusios kokios 2-3 mašinos gretimai sustoja ir tada vyksta kova kas ką aplenks iki kol priekyje susiaurės viskas iki 1 juostos

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Grinda facebooke:

    GRINDINIO PARADOKSAS
    Paradoksas: grindinio danga (akmuo) beveik amžina. Nuo sunkiojo transporto greičiau susidėvi grindinio pagrindas (tai, kas yra po akmenimis).
    Anuo metu, kai visos Vilniaus gatvės dar buvo tik grindžiamos, po miestą važinėjo arklinis transportas – nuo vežimaičių iki „konkės“, gatvių pagrindai ir buvo pritaikyti tokiam sąlyginai nedideliam šių transporto priemonių svoriui. Dabar po miestą zuja sunkiasvoris transportas – tad anksčiau įrengti (nors reguliariai remontuojami) pagrindai susidėvi, juos reikia taisyti ir papildyti.
    Šiuo metu Pylimo gatvėje šalia Halės turgaus remontuojame tokį „banguojantį“ grindinį, kur iš stoties važiuojantys autobusai ir troleibusai ilgainiui suformavo gana gilias provėžas.
    Išardydami grindinio dalį ir sutvirtindami gruntinį pagrindą, kiekvienai tašyto akmens trinkelei surandame naują vietą. Mat kiekvienas toks akmens luitas – unikalus ir nepakartojamas: skiriasi aukštis, ilgis, plotis, spalva... Tad dirbant tenka rasti būtent tokią trinkelę, kuri idealiai užpildo akmenų dėlionę. Kiekviena tokia rankomis perkeliama trinkelė, beje, sveria apie 8 kg, tad per darbo dieną per mūsų meistrų rankas pereina ne viena tona svorio.
    Žinoma, reikia ištvermės – bet ištvermės mūsų vyrai gali pamokyti bet ką ; žinoma, reikia įgūdžių – bet nuovargį atperka suvokimas: akmuo nesusidėvi; galimas daiktas, po 100 metų tuos pačius akmenis kilos jau kitos kartos rankos.
    Nuotr. - Titas Skvarnavičius
    Click image for larger version

Name:	334960755_1869033653467471_2031958076906333892_n.jpg
Views:	1294
Size:	450,3 kB
ID:	2035963

    Tiesiog neįtikėtinai bukas darbų organizavimas ir technologija...
    Jie tikrai įsivaizduoja, kad išardydami kelių kvadratinių metrų grindinio plotelį, suformuos visus nuolydžius, įrengs kokybiškai pagrindus, kurie yra silpni???
    Maža to, ar paliks milžiniškus plotus grindinio su chaotišku eismu, parkavimu ir neaiškiu kiekus eismo juostų...

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Kilpinis eismas turėtų būti plečiamas ir integruojama mūsų nagrinėjama teritorija. Aišku, jei nebus integruojama tada...

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1375
Size:	186,3 kB
ID:	2035738

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Idėja ta, kad, kalbant apie tamsiai mėlyna spalva pažymėtą atkarpą, jei jau ji bus ir joje numatytas VT ir, darau prielaidą - bus ir autotransportui skirta (būtų itin keista jei nebūtų) tai reiškia kad ta vieta ir taip nusimato būsimas eismas. Taip išeina, kad tuomet bus dvi atkarpos: ir per Misionierių sodą, ir naujoji atkarpa. Kadangi kalbame apie senamiestį ir tokią jautrią ir gražią vietą kaip Misionierių sodas, tad kodėl turėtume turėti dvi blogybes vietoje vienos? Kai atsiras naujoji atkarpa - kodėl tuomet nepanaikinus bent per Misionierių sodą einančios ir jį taip grubiai per pusę padalinančios atkarpos?

    Ir ne, nepriimu argumento, kad tuomet Aukštaičių gatve vyks tranzitas (nebent kažko išties nematau ir parodysite tai, tada pakeisiu požiūrį), nes: tranzito ten neturėtų būti (tik VT galėtų tranzuoti), o autotransporto Aukštaičių gatve nelabai turėtų padaugėti jei ši gatvė nebus skirta tranzitui.

    Taip pat atkreipkit dėmesį, kad eismas Aukštaičių gatve eitų pagrinde palei komercines patalpas. Gyvenamoji prasideda tik ties Drujos gatve. Tranzitinio autotransporto ten neturi būti, o vietinis nesudarys didelio srauto, tuo labiau ,kad jis ir neturėtų būti kreipiamas į vidurį Misionierių sodo, o kaip tik į priešingą pusę - link Drujos ir kad kuo greičiau į ją ir išsivažinėtų.
    Paskutinis taisė spekas; 2023.03.08, 20:29.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Mane labai stebina tokie pasiūlymai. Tai tada visą srautą nukreipt Aukštaičių, Užupio gatvėmis? Maironio g. ir buvo tiesiama tuo tikslu, kad nereiktų važinėti siauromis senamiesčio ir Užupio gatvelėmis ir jos būtų atlaisvintos nuo eismo. Šitas pasiūlymas yra iš „linijinio parko“ kategorijos.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Kilo klausimas. Jei planuojama VT maršrutas Aukštaičių gatve, jį paleidus ir pajungus papildomai trūkstamą jungtį, VT būtų galima naikinti gatvės atkarpoje, kuri eina per Misionierių sodą. O jei toje Misionierių sodų atkarpoje nebeliktų VT tuomet tą gatvės atkarpą galima panaikinti (tik aišku paliekant / nutiesiant kur reikia šaligatvius su dvirtakiais) ir sukurti vieną didelę išpuoselėtą žalią erdvę.

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1611
Size:	292,2 kB
ID:	2033024

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    O ten pirmoje nuotruakoje kavine užtvėrusi kuoliukais dalį kelio kai suprantu? Ten matyt irgi toleruojamos tokios nesąmonės?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Dar pora variantų kaip būtų galima rekonstruoti senamiesčio gatves. Pažiūrėkite kaip gražu, jauku ir patogu - viskas viename lygyje, žinoma su tinkamai įrengtais nuolydžiais, kurie suvesti į šiokį tokį pavadinkime lataką (netrukdantį vaikščiojimui), kuriame yra grotelės surinkti kritulius.

    Attached Files

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Idėja senamiesčio gatvių dangos atnaujinimui. Imti lietuviškus akmenis, juos pjauti per pusę, įrengti labai gerą pagrindą ir tuomet sudėti akmenis. Pavyzdys, kuris man davė šią idėją:

    Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	527
Size:	93,3 kB
ID:	2025011

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Vilniaus Boulingas

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20221104_210145_Facebook.jpg
Views:	731
Size:	125,2 kB
ID:	2003506

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Made in Vilnius 2022.10.18
    Trakų gatvės atnaujinimas užstrigo
    Siaura, sunkiai pravažiuojama su mašina ir dviračiu, sunkiai praeinama pėstiesiems – tokia dabar yra Vilniaus Senamiestyje esanti Trakų gatvė. Apie gatvės atnaujinimą buvo rašyta dar 2019 metais. Nuo to laiko niekas taip ir nepasikeitė.

    Kaip paaiškėjo, savivaldybė nutraukė sutartį su projektuotoju.
    ,,Prieš pora metų buvo sudaryta Trakų gatvės remonto projektavimo sutartis, tačiau projektuotojas nesilaikė sutartyje numatytų terminų. Po pakartotinių įspėjimų 2021 m. sausį sutartis buvo nutraukta”, – komentuoja miesto savivaldybė.

    Anot Vilniaus miesto savivaldybės, planų rekonstruoti Trakų gatvę niekas neatsisako. Tačiau veikiausiai jos atnaujinimas pateks į naujojo Vilniaus mero darbotvarkę ir planus, nes naujas viešasis pirkimas dar nepaskelbtas. (...)

    https://www.miestai.net/forumas/foru...42#post1999230
    Paskutinis taisė Romas; 2022.10.18, 21:11.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Labai nenagrinėjau, bet atrodo bortas liks toje pačioje vietoje, nes dviračių juostos kintamo pločio. Reiktų pažiūrėti ar KPD nesaugo bordiūro
    Sudėjus juostų pločius ir pamatavus esamą plotį, gaunasi panašiai. Šiaip borto judinti ten kaip ir nėra prasmės, nes pakanka pločio viskam.

    Klausimas, ar bus normalūs granitiniai (ar panašios geresnės medžiagos) bortai ir ar jie bus žemi, o ne standartiniai pusės metro aukščio, kaip visur Vilniuje.

    Edit: matau, kad mano klausimai atsakyti brėžinyje. Viskas labai gerai tada: granitas, nužeminti bortai.
    Paskutinis taisė John; 2022.10.16, 15:22.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Labai nenagrinėjau, bet atrodo bortas liks toje pačioje vietoje, nes dviračių juostos kintamo pločio. Reiktų pažiūrėti ar KPD nesaugo bordiūro

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Nepaprastai geros naujienos! Aš šios atkarpos tvarkymo laukiau nežinau kiek metų.

    Jono Basanavičiaus g. atkarpos nuo Mindaugo g. iki Pylimo g., Vilniuje, rekonstravimo projekto projektinių pasiūlymų pristatymas

    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/

    Kas dar mane labai džiugina, kad, atrodo (labai nenagrinėjau brėžinių) bus arba keičiama esamų bordiūrų vieta, arba lyg esama važiuojamoji dalis išnaudota(?) ir važiuojamoji dalis bus siauriniama iki 3,25+3,25 m pločio taip maksimaliai praplėčiant šaligatvius, kuriuos ten labai reikėjo plėsti. Važiuojamojoje dalyje siaurinimas taip pat naikins esamą chaosą.

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	105 Size:	224,4 kB ID:	1999183

    Galbūt tik stotelę kur nors kitur vertėtų pagalvoti perkelti?..
    Paskutinis taisė spekas; 2022.10.17, 00:08.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Kol dar neprasidėjo krizė, Romas gal turi statistiką kiek verslų senamiestyje užsidarė po kilpinio eismo įvedimo? Pats nežinau, bet turiu įtarimą, kad bus daug, nes be rezervacijos sunku būna rast staliuką prisėst pavalgyt/atsigert. Turbūt labai mažai vietų belikę, ir tos kelios likusios perpildytos nuolat.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Fun fact: 3 metus iš eilės, tai yra 2019, 2020 ir 2021 jį įtraukinėjo į "šiais metais tvarkomus pagal gyvenamosios aplinkos gerinimo programą" ir kaip gi netikėta - nieko nepadarė.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Maisto pristatyojai, tose zonose gauna užsakymus tik tie, kurie pristato dviračiais/paspirtukais.
    Nežinau ar čia kalbėjot apie užsienį ar Vilnių, bet Vilniuje užsakymus gauna visi. Niekada neteko matyti krūvos Priusų su avariniais prie Gedimino McDonalds?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Jeigu pavežėjas gali įrodyti, kad veža arba pasiima keleivį būtent iš tos zonos, tada gali. Kitokiu atveju per karantinus ir judėjimo ribojimus nei Wolt, nei Bolt nevežtų keleivių ar maisto per miesto ir rajono ribą.
    Labai nedidelė problema, teko labkytis ne viename Senamiestyje/centrinėje miesto dalyje nuo skandinavijos iki pietų Europos, kur taksi turi kelias sustojimo vietas iš karto už senamiesčio ribų, labai geras pavyzdys Gdanskas.

    Maisto pristatyojai, tose zonose gauna užsakymus tik tie, kurie pristato dviračiais/paspirtukais.

    Tad iš esmės aptarnaujantis personalas nėra maisto pristatytojai ar taksi, mea tiesiog įprarome, kad Boltas turi privažiuoti prie lauko durų. Nors į Vilniaus Senamiestį be aptarnaujančio peraonalo turėtų patekti tik turintys leidimus gyventojai (turi NT, nėra lygu leidimu, jis turi būti išperkamas, ten privačios žemės beveik nėra) arba dirbantys Senamiestyje (leidimus išperka darbdavys).

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Jeigu teko skaityt straipsnį, tai jame minima, kad rengiamas projektas šitai atkarpai kartu su Neries kairiosiomis krantinėmis (2 etapas, daroma korekcija). Tai tiek žinių...

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1728
Size:	189,3 kB
ID:	1984981
    https://madeinvilnius.lt/transportas...re-nuotraukos/

    Komentuoti:

Working...
X