Parašė Kaid
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
- 9 patinka
-
Grinda facebooke:
GRINDINIO PARADOKSAS
Paradoksas: grindinio danga (akmuo) beveik amžina. Nuo sunkiojo transporto greičiau susidėvi grindinio pagrindas (tai, kas yra po akmenimis).
Anuo metu, kai visos Vilniaus gatvės dar buvo tik grindžiamos, po miestą važinėjo arklinis transportas – nuo vežimaičių iki „konkės“, gatvių pagrindai ir buvo pritaikyti tokiam sąlyginai nedideliam šių transporto priemonių svoriui. Dabar po miestą zuja sunkiasvoris transportas – tad anksčiau įrengti (nors reguliariai remontuojami) pagrindai susidėvi, juos reikia taisyti ir papildyti.
Šiuo metu Pylimo gatvėje šalia Halės turgaus remontuojame tokį „banguojantį“ grindinį, kur iš stoties važiuojantys autobusai ir troleibusai ilgainiui suformavo gana gilias provėžas.
Išardydami grindinio dalį ir sutvirtindami gruntinį pagrindą, kiekvienai tašyto akmens trinkelei surandame naują vietą. Mat kiekvienas toks akmens luitas – unikalus ir nepakartojamas: skiriasi aukštis, ilgis, plotis, spalva... Tad dirbant tenka rasti būtent tokią trinkelę, kuri idealiai užpildo akmenų dėlionę. Kiekviena tokia rankomis perkeliama trinkelė, beje, sveria apie 8 kg, tad per darbo dieną per mūsų meistrų rankas pereina ne viena tona svorio.
Žinoma, reikia ištvermės – bet ištvermės mūsų vyrai gali pamokyti bet ką ; žinoma, reikia įgūdžių – bet nuovargį atperka suvokimas: akmuo nesusidėvi; galimas daiktas, po 100 metų tuos pačius akmenis kilos jau kitos kartos rankos.
Nuotr. - Titas Skvarnavičius
Tiesiog neįtikėtinai bukas darbų organizavimas ir technologija...
Jie tikrai įsivaizduoja, kad išardydami kelių kvadratinių metrų grindinio plotelį, suformuos visus nuolydžius, įrengs kokybiškai pagrindus, kurie yra silpni???
Maža to, ar paliks milžiniškus plotus grindinio su chaotišku eismu, parkavimu ir neaiškiu kiekus eismo juostų...
- 4 patinka
Komentuoti:
-
-
Idėja ta, kad, kalbant apie tamsiai mėlyna spalva pažymėtą atkarpą, jei jau ji bus ir joje numatytas VT ir, darau prielaidą - bus ir autotransportui skirta (būtų itin keista jei nebūtų) tai reiškia kad ta vieta ir taip nusimato būsimas eismas. Taip išeina, kad tuomet bus dvi atkarpos: ir per Misionierių sodą, ir naujoji atkarpa. Kadangi kalbame apie senamiestį ir tokią jautrią ir gražią vietą kaip Misionierių sodas, tad kodėl turėtume turėti dvi blogybes vietoje vienos? Kai atsiras naujoji atkarpa - kodėl tuomet nepanaikinus bent per Misionierių sodą einančios ir jį taip grubiai per pusę padalinančios atkarpos?
Ir ne, nepriimu argumento, kad tuomet Aukštaičių gatve vyks tranzitas (nebent kažko išties nematau ir parodysite tai, tada pakeisiu požiūrį), nes: tranzito ten neturėtų būti (tik VT galėtų tranzuoti), o autotransporto Aukštaičių gatve nelabai turėtų padaugėti jei ši gatvė nebus skirta tranzitui.
Taip pat atkreipkit dėmesį, kad eismas Aukštaičių gatve eitų pagrinde palei komercines patalpas. Gyvenamoji prasideda tik ties Drujos gatve. Tranzitinio autotransporto ten neturi būti, o vietinis nesudarys didelio srauto, tuo labiau ,kad jis ir neturėtų būti kreipiamas į vidurį Misionierių sodo, o kaip tik į priešingą pusę - link Drujos ir kad kuo greičiau į ją ir išsivažinėtų.Paskutinis taisė spekas; 2023.03.08, 20:29.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Mane labai stebina tokie pasiūlymai. Tai tada visą srautą nukreipt Aukštaičių, Užupio gatvėmis? Maironio g. ir buvo tiesiama tuo tikslu, kad nereiktų važinėti siauromis senamiesčio ir Užupio gatvelėmis ir jos būtų atlaisvintos nuo eismo. Šitas pasiūlymas yra iš „linijinio parko“ kategorijos.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Kilo klausimas. Jei planuojama VT maršrutas Aukštaičių gatve, jį paleidus ir pajungus papildomai trūkstamą jungtį, VT būtų galima naikinti gatvės atkarpoje, kuri eina per Misionierių sodą. O jei toje Misionierių sodų atkarpoje nebeliktų VT tuomet tą gatvės atkarpą galima panaikinti (tik aišku paliekant / nutiesiant kur reikia šaligatvius su dvirtakiais) ir sukurti vieną didelę išpuoselėtą žalią erdvę.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O ten pirmoje nuotruakoje kavine užtvėrusi kuoliukais dalį kelio kai suprantu? Ten matyt irgi toleruojamos tokios nesąmonės?
Komentuoti:
-
Dar pora variantų kaip būtų galima rekonstruoti senamiesčio gatves. Pažiūrėkite kaip gražu, jauku ir patogu - viskas viename lygyje, žinoma su tinkamai įrengtais nuolydžiais, kurie suvesti į šiokį tokį pavadinkime lataką (netrukdantį vaikščiojimui), kuriame yra grotelės surinkti kritulius.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Idėja senamiesčio gatvių dangos atnaujinimui. Imti lietuviškus akmenis, juos pjauti per pusę, įrengti labai gerą pagrindą ir tuomet sudėti akmenis. Pavyzdys, kuris man davė šią idėją:
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Made in Vilnius 2022.10.18
Trakų gatvės atnaujinimas užstrigo
Siaura, sunkiai pravažiuojama su mašina ir dviračiu, sunkiai praeinama pėstiesiems – tokia dabar yra Vilniaus Senamiestyje esanti Trakų gatvė. Apie gatvės atnaujinimą buvo rašyta dar 2019 metais. Nuo to laiko niekas taip ir nepasikeitė.
Kaip paaiškėjo, savivaldybė nutraukė sutartį su projektuotoju.
,,Prieš pora metų buvo sudaryta Trakų gatvės remonto projektavimo sutartis, tačiau projektuotojas nesilaikė sutartyje numatytų terminų. Po pakartotinių įspėjimų 2021 m. sausį sutartis buvo nutraukta”, – komentuoja miesto savivaldybė.
Anot Vilniaus miesto savivaldybės, planų rekonstruoti Trakų gatvę niekas neatsisako. Tačiau veikiausiai jos atnaujinimas pateks į naujojo Vilniaus mero darbotvarkę ir planus, nes naujas viešasis pirkimas dar nepaskelbtas. (...)
https://www.miestai.net/forumas/foru...42#post1999230Paskutinis taisė Romas; 2022.10.18, 21:11.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąLabai nenagrinėjau, bet atrodo bortas liks toje pačioje vietoje, nes dviračių juostos kintamo pločio. Reiktų pažiūrėti ar KPD nesaugo bordiūro
Klausimas, ar bus normalūs granitiniai (ar panašios geresnės medžiagos) bortai ir ar jie bus žemi, o ne standartiniai pusės metro aukščio, kaip visur Vilniuje.
Edit: matau, kad mano klausimai atsakyti brėžinyje. Viskas labai gerai tada: granitas, nužeminti bortai.Paskutinis taisė John; 2022.10.16, 15:22.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Labai nenagrinėjau, bet atrodo bortas liks toje pačioje vietoje, nes dviračių juostos kintamo pločio. Reiktų pažiūrėti ar KPD nesaugo bordiūro
Komentuoti:
-
Nepaprastai geros naujienos! Aš šios atkarpos tvarkymo laukiau nežinau kiek metų.
Jono Basanavičiaus g. atkarpos nuo Mindaugo g. iki Pylimo g., Vilniuje, rekonstravimo projekto projektinių pasiūlymų pristatymas
https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/
Kas dar mane labai džiugina, kad, atrodo (labai nenagrinėjau brėžinių) bus arba keičiama esamų bordiūrų vieta, arba lyg esama važiuojamoji dalis išnaudota(?) ir važiuojamoji dalis bus siauriniama iki 3,25+3,25 m pločio taip maksimaliai praplėčiant šaligatvius, kuriuos ten labai reikėjo plėsti. Važiuojamojoje dalyje siaurinimas taip pat naikins esamą chaosą.
Galbūt tik stotelę kur nors kitur vertėtų pagalvoti perkelti?..Paskutinis taisė spekas; 2022.10.17, 00:08.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Kol dar neprasidėjo krizė, Romas gal turi statistiką kiek verslų senamiestyje užsidarė po kilpinio eismo įvedimo? Pats nežinau, bet turiu įtarimą, kad bus daug, nes be rezervacijos sunku būna rast staliuką prisėst pavalgyt/atsigert. Turbūt labai mažai vietų belikę, ir tos kelios likusios perpildytos nuolat.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Fun fact: 3 metus iš eilės, tai yra 2019, 2020 ir 2021 jį įtraukinėjo į "šiais metais tvarkomus pagal gyvenamosios aplinkos gerinimo programą" ir kaip gi netikėta - nieko nepadarė.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąMaisto pristatyojai, tose zonose gauna užsakymus tik tie, kurie pristato dviračiais/paspirtukais.
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąJeigu pavežėjas gali įrodyti, kad veža arba pasiima keleivį būtent iš tos zonos, tada gali. Kitokiu atveju per karantinus ir judėjimo ribojimus nei Wolt, nei Bolt nevežtų keleivių ar maisto per miesto ir rajono ribą.
Maisto pristatyojai, tose zonose gauna užsakymus tik tie, kurie pristato dviračiais/paspirtukais.
Tad iš esmės aptarnaujantis personalas nėra maisto pristatytojai ar taksi, mea tiesiog įprarome, kad Boltas turi privažiuoti prie lauko durų. Nors į Vilniaus Senamiestį be aptarnaujančio peraonalo turėtų patekti tik turintys leidimus gyventojai (turi NT, nėra lygu leidimu, jis turi būti išperkamas, ten privačios žemės beveik nėra) arba dirbantys Senamiestyje (leidimus išperka darbdavys).
Komentuoti:
-
Jeigu teko skaityt straipsnį, tai jame minima, kad rengiamas projektas šitai atkarpai kartu su Neries kairiosiomis krantinėmis (2 etapas, daroma korekcija). Tai tiek žinių...
Komentuoti:
Komentuoti: