Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • bim_bam
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Būtent dėl to ir nereikia daryti staigių judesių, akimirksniu atkertant nemažai daliai tų dyzelių prisipirkusių gyventojų galimybę pasiekti namus, darbus, aptarnauti barus, kavines, muziejus. Teisingai daro kad taiko pereinamą laikotarpį. Aišku, visada atsiras siūlančių "įvedam nuo ryt, tegul visi per naktį nuperka naujas mašinas" bet tai fanatikų šnekos. Bet kokie kardinalūs sprendimai turi remtis ilgalaikiu planavimu.
    Viskas puiku, važinėkit su tuo dyzeliu. Tik ne į miesto centrą. Kolektyvinė žmonių sveikata triumfuoja prieš individo patogumą pigiai, bet taršiai, atvykti į miesto centrą.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė bim_bam Rodyti pranešimą

    Visas pasaulis susizgribo, kad dyzelinių variklių keliama tarša yra labai kenksminga. Tuo tarpu Lietuva yra dyzelių rojus - kai vakarai atsikrato dyzelių, vis jie plaukia čia. Lietuva turi vieną iš didžiausių ( jei ne patį didžiausią ) procentą dyzelių Europoje, tad mums taršos problema itin aktuali.
    Būtent dėl to ir nereikia daryti staigių judesių, akimirksniu atkertant nemažai daliai tų dyzelių prisipirkusių gyventojų galimybę pasiekti namus, darbus, aptarnauti barus, kavines, muziejus. Teisingai daro kad taiko pereinamą laikotarpį. Aišku, visada atsiras siūlančių "įvedam nuo ryt, tegul visi per naktį nuperka naujas mašinas" bet tai fanatikų šnekos. Bet kokie kardinalūs sprendimai turi remtis ilgalaikiu planavimu.

    Komentuoti:


  • bim_bam
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Priklauso koks realus tokios mažos taršos zonos įvedimo tikslas - sumažinti automobilių skaičių centre, surinkti daugiau pinigų ar iš tikrųjų, sumažinti taršą. Nes jeigu kalbame apie konkrečiai taršos sumažinimą, tai viskas kaip tik logiškai daroma - įvedamas žemas startas ir pamažu griežtinamas, kad aptarnaujantis tranportas ir gyventojai spėtų atsinaujinti.

    P.S. Lyginti UK ir Lietuvos nėra visai racionalu, kai UK vidutinis automobilio amžius dvigubai mažesnis (UK 8.8 metai, o Lietuvoje - 16.2).
    Atsakymas slypi pavadinime "mažos taršos zona". Visas pasaulis susizgribo, kad dyzelinių variklių keliama tarša yra labai kenksminga. Tuo tarpu Lietuva yra dyzelių rojus - kai vakarai atsikrato dyzelių, vis jie plaukia čia. Lietuva turi vieną iš didžiausių ( jei ne patį didžiausią ) procentą dyzelių Europoje, tad mums taršos problema itin aktuali. Tačiau Vilniaus tempai šios srityje yra apgailėtini. Esmė, kad problema jau yra, tad ir spręsti ją reikia spėriai. O dėllyginimo - tai lyginame čia ambicijas. Ir akivaizdu, kad UK daug rimčiau čia žiūri. Galime imti proporcingai - UK neleidžia įvažiuoti automibiliams, kurie bus vos senesni už vidurkį. Tai galėtų ir Vilnius pradėti ne nuo euro 3 o euro 5 ( 14 metų senumo ).

    [Papildymas]
    Jei jau UK per aukšta kartelė, tai pasilyginkime su Bulgarija - nuo 2024.01.01 Sofijoje dyzeliams, taip pat kaip ir UK, yra minimum EURO 6 standartas.
    https://urbanaccessregulations.eu/co...garia/sofia-ar

    Dyzelių statistika:
    https://www.eea.europa.eu/data-and-m...ersed%22%5D%7D
    Paskutinis taisė bim_bam; 2024.08.02, 14:43.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė bim_bam Rodyti pranešimą
    A.Ramanauskas apturėjo interviu su Benkunsku. Kalbėjo ir apie eismo organizavimą, mažos taršos zonos įvedimą nuo sausio 1. Man pasirodė keista, kad apie tai viešojoje erdvėje mažai ( visiškai ) nekalbama. Teko gyventi mieste, kuriame tokia schema buvo diskutuojama/pristatinėjama bent 2 metus. Iš jų, vieneri metai ar pan buvo bandomasis periodas, kai kameros veikė ir pan, tik vis dar buvo leidžiama įvažiuoti į zoną.
    Taigi, pasidomėjau, kokie gi bus tie Vilniaus zonos apribojimai ir, oh dear, schema, sakyčiau labai jau pataikūniška aftamabilystams. Neradau patikimos nuorodos ( čia ta komunikacijos problema ), bet pagal pateiktoje nuorodoje į tv3 straipsnį sančius duomenis, nuo sausio 1 į senamiestį negalės įvavžiuoti automobiliai, pagaminti anksčiau nei ... 2001 ( taigi 24 metų senumo ... ). Palyginimui, UK minimalus euro standartas dyzeliui jau dabar yra euro 6, benzinui - euro 4.

    Interviu nuoroda: https://youtu.be/ie3_FfnAwUk?t=3192&si=z5WZ7taRY9ZcvWMw
    Priklauso koks realus tokios mažos taršos zonos įvedimo tikslas - sumažinti automobilių skaičių centre, surinkti daugiau pinigų ar iš tikrųjų, sumažinti taršą. Nes jeigu kalbame apie konkrečiai taršos sumažinimą, tai viskas kaip tik logiškai daroma - įvedamas žemas startas ir pamažu griežtinamas, kad aptarnaujantis tranportas ir gyventojai spėtų atsinaujinti.

    P.S. Lyginti UK ir Lietuvos nėra visai racionalu, kai UK vidutinis automobilio amžius dvigubai mažesnis (UK 8.8 metai, o Lietuvoje - 16.2).

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Spėju laukia kol praeis rinkimai

    Komentuoti:


  • bim_bam
    replied
    A.Ramanauskas apturėjo interviu su Benkunsku. Kalbėjo ir apie eismo organizavimą, mažos taršos zonos įvedimą nuo sausio 1. Man pasirodė keista, kad apie tai viešojoje erdvėje mažai ( visiškai ) nekalbama. Teko gyventi mieste, kuriame tokia schema buvo diskutuojama/pristatinėjama bent 2 metus. Iš jų, vieneri metai ar pan buvo bandomasis periodas, kai kameros veikė ir pan, tik vis dar buvo leidžiama įvažiuoti į zoną.
    Taigi, pasidomėjau, kokie gi bus tie Vilniaus zonos apribojimai ir, oh dear, schema, sakyčiau labai jau pataikūniška aftamabilystams. Neradau patikimos nuorodos ( čia ta komunikacijos problema ), bet pagal pateiktoje nuorodoje į tv3 straipsnį sančius duomenis, nuo sausio 1 į senamiestį negalės įvavžiuoti automobiliai, pagaminti anksčiau nei ... 2001 ( taigi 24 metų senumo ... ). Palyginimui, UK minimalus euro standartas dyzeliui jau dabar yra euro 6, benzinui - euro 4.

    Interviu nuoroda: https://youtu.be/ie3_FfnAwUk?t=3192&si=z5WZ7taRY9ZcvWMw

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Kad brukas žemiau, taip kaip tik gerai. Daug kur pasaulyje prie bortų iš betoninių elementų, trinkelių ar akmenų yra formuojamas lovys vandeniui subėgti, tada asfaltas privedamas kokį 1-2 cm aukčiau. Taip sklandžiau vanduo nubėga ir išvengiama balų prie borto, neaptaškomi pėstieji. Deja pas mus ši "technologija" dar neatkeliavo

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    O kas čia negerai? Nežinau kaip ten dėl vandens kaupimosi, bet visa Europoje pilna tokių.
    Gal iš nuotraukų ne taip aiškiai matosi. Anksčiau asfaltas buvo suvestas lygiai į bruko aukštį. (StreetView net matosi) Dabar asfalto kraštas yra 3-5 cm aukščiau bruko. Padarytas griovys palei bortą.
    Kitoje gatvės pusėje viskas suvesta į bruko lygį.
    Paskutinis taisė Julius.ste; 2024.07.19, 12:42.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Aukščių skirtumas turėtų būti, tačiau šiuo atveju jis atrodo per daug didelis. Kitas dalykas, kam ir šią naują atkarpą perasfaltavo, jei ji buvo sutvarkyta prieš kelis metus?

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą

    Suvedė asfaltą su anksčiau buvusiu bruku (gal dar turėt viltį, jog čia pertvarkys?).
    O kas čia negerai? Nežinau kaip ten dėl vandens kaupimosi, bet visa Europoje pilna tokių.

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą

    Aukštaičių g. tvarko. Nuskustas asfaltas, įrengiamos pėsčiųjų salelės, keičiami bortai. Juostos vis tiek lieka belenkokio pločio.

    <..>
    Kas kartą pamačius tvarkomas vietas norisi džiaugtis tuo. Bet kai tvarkymo darbai artėja į pabaigą, deja, nesigauna. Dar vienas skundas-įrašas į forumą.

    Suvedė asfaltą su anksčiau buvusiu bruku (gal dar turėt viltį, jog čia pertvarkys?). Jau dabar lapai kraupiasi, tai po lietais bus sąnašų griovelis. Na ir asfaltuotas plotas "sustoti draudžiama".

    Click image for larger version  Name:	a.jpg Views:	0 Size:	289,8 kB ID:	2141653
    Click image for larger version  Name:	aa.jpg Views:	0 Size:	336,0 kB ID:	2141654
    Click image for larger version  Name:	aaa.jpg Views:	0 Size:	185,6 kB ID:	2141655

    Į tvarkau miestą užregistravau

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą



    Ne taip greitai, smarkuoliai. Driftas tik gabiausiems vairuotojams.

    Va vyšnaitė ant asValdo torto. Jau laukiu nesulaukiu, kada sužymės skiriamasias linijas.

    Click image for larger version Name:	Untitled.jpg Views:	0 Size:	182,5 kB ID:	2140382

    Click image for larger version Name:	Untitled2.jpg Views:	0 Size:	192,3 kB ID:	2140383
    tilptu lygegretus parkavimas, krumai, platesnis saligatvis

    Debilai.. nieko cia nepasakysi.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Šiaip šitoj vietoj gražiai tilptų dvirtakis ir lygiagreti parkofkė.

    O dėl drifto gabiausiems, tai kažkada esu šitoj vietoj savo ego gavęs susirinkt nuo asfalto. Vėlai vakare parmyniau iš Juodo kelio ir norėjau pavaryt serpantinais kaip kalnuose. Prieš bažnyčią drąsiai guldžiau dviratį ant šono... ir posūkį išėmiau čiuoždamas ant vieno šiknos žando. Teko pasigydyt gerą nubrozdinimą kelias savaitęs... Gerai, kad tuo metu joks BNB nedriftino į viršų.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
    Ne taip greitai, smarkuoliai.
    Nėr ko čia stabdyti, kai eismo juosta 6 metrų pločio. Tik "gazas - dugnas"

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Puikus pakilimo takas. Su kokiu BMW 535 gal net iki 180 km/h pavyktų iškočioti. Eismas sklandžiai tokiu greičiu judės.
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Bus geras driftas į įkalnę Paupys -> Lidl prie geležinkelio.
    Ne taip greitai, smarkuoliai. Driftas tik gabiausiems vairuotojams.

    Va vyšnaitė ant asValdo torto. Jau laukiu nesulaukiu, kada sužymės skiriamasias linijas.

    Click image for larger version  Name:	Untitled.jpg Views:	0 Size:	182,5 kB ID:	2140382

    Click image for larger version  Name:	Untitled2.jpg Views:	0 Size:	192,3 kB ID:	2140383

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Atmazkių programelė atsakė, kad kreivarankių brokų netvarkys, nes kažko nerado ir kažko nėra planuose.

    Arklių g.:
    https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/368068
    https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/368062

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    O ši vieta paprastai išsprendžiama neišlipant iš statinio ribų:
    - Aukštaičių g pajungi statmenai
    - tuomet gali įrenti perėją be saugos salų
    - o kitoje pusėje tiesiog šaligatvio dalyje įrengi įvažiavimą iki statinio ribos
    - tuomet gali panaikinti Šimaitės ir Kūdrų g. sujungimus su Maironio g..

    Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	640 Size:	92,7 kB ID:	2131235
    Aukštaičių g. tvarko. Nuskustas asfaltas, įrengiamos pėsčiųjų salelės, keičiami bortai. Juostos vis tiek lieka belenkokio pločio.

    O liūdniausias dalykas, kad paprastojo remonto būdų tvarkomose gatvėse (daugumoje) deda granitinius bortus. O ten, kur parengti ankstesni projektai, deda paprastus. Net neatsižvelgia, kad prieš tai sutvarkytame Paupio kvartale yra sukloti granitiniai.

    Click image for larger version  Name:	auk4.jpg Views:	0 Size:	381,6 kB ID:	2140082

    P.S. atsiprašau už nuotraukų kokybę prieš saulę.
    Paskutinis taisė Julius.ste; 2024.07.10, 13:50.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Puikus pakilimo takas. Su kokiu BMW 535 gal net iki 180 km/h pavyktų iškočioti. Eismas sklandžiai tokiu greičiu judės.
    Bus geras driftas į įkalnę Paupys -> Lidl prie geležinkelio.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Puikus pakilimo takas. Su kokiu BMW 535 gal net iki 180 km/h pavyktų iškočioti. Eismas sklandžiai tokiu greičiu judės.

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    <..> Nėra ten jokio poreikio turėti tris juostas, o ir pertvarkyt reikėtų ilgesnę atkarpą.
    "Baiiikit, nemanau". Bus pats tas, labai puikus privažiavimas, būsimam piligrimų centrui su n+k parkavimo vietų kieme.

    Subačiaus g. granitiniai bortai ir naujas aksvaldas.


    Click image for larger version

Name:	sub.png
Views:	734
Size:	798,4 kB
ID:	2138408

    Komentuoti:

Working...
X