Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • digital
    replied
    Čia kalba apie Kauną, kodėl tai Vilniaus temoje?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    ,,Vilniaus gatvėje įrengtas pavyzdinis atnaujinto akmens grindinio ruožas nuo Rotušės aikštės pusės. Gyventojai jau gali jį apžiūrėti iš arti, o artimiausiu metu ekspertiniam vertinimui Kauno savivaldybė kvies ir Kultūros paveldo departamento (KPD) specialistus.''

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/kaunas/....d?id=89819117

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	103,1 kB ID:	1959961

    Tik ko nesuprantu, Kaunodienoje nuotraukose atrodo, kad tarpai yra (gal dar bus užtaisomi, bet labai abejoju tokio sprendimo ilgaamžiškumu).
    https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...tkarpa-1069570

    Tik ir čia daroma klaida, kad formuojamas griovys net ir žemiausioje dangų vietoje. Griovio nereikia - užtenka su dangų išgaubimais sužaisti. Tuomet ir niekas neklius, ir krituliai bus nukreipiami kur reikia.

    Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	1274
Size:	160,2 kB
ID:	1959967
    Paskutinis taisė spekas; 2022.04.02, 16:51.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    ,,Ir siūlau neklaidinti žmonių kad kažkas nori naikinti maršrutus per Misionierių sodą''
    Čia ne mano teiginiai, o paimti brėžiniai iš žemėlapių - sakykite tiems kas juos braižo.
    Brėžiniuose nėra minimas 10 maršrutas, nors būtent jis ten ir yra svarbiausias, o ne dukart per valandą važiuojantys 11 ir 89. 10 jokių alternatyvių gatvių nėra.

    ,,Kodėl būtina naikinti VT?''
    Kas sako, kad būtina? Yra svarstoma čia forume kaip Maironio gatvę padaryti humaniškesnę. Aš būčiau už padaryti Maironio g pvz vienpusia, vieno lygio pagrindo, bendro eismo ir su VT. Labai norėčiau, kad gatvės atkarpa, perskyrusi Misionierių sodą per pusę, jei pavyktų padaryti maršrutams alternatyvą, būtų panaikinta.
    Jūs pats nubrėžėte žemėlapiuką, kur siūlote Maironio gatvę išimti iš VT sistemos ir sankryžose su ja tiesiog padaryti VT žiedus. Taip negalima, nes reikia įsigilinti ir į ten važiuojančius maršrutus, o ne taip paprastai viską nukirsti. Pvz, Markučiai/Guriai/Paplauja netektų labai patogios galimybės atsidurti prie Arkikatedros arba Žaliojo tilto, užupiečiai ir paupiečiai turėtų tik VT dėl paukščiuko, nes niekas į miesto centrą (kalbu ne tik apie Senamiestį, bet ir apie Naujamiestį su NMC) per aplinkui niekada nevažiuos.

    ,,važiuoja 12 metrų, o kartais - ir 18 metrų autobusai.''
    O senamiestyje (pačiame jo centre) vieta 12 m ir net 18 m ilgio autobusams? Juk yra trumpi kompaktiški - kodėl jų nepanaudojus? Ir vertėtų daryti VT elektrinį, kad neterštų ir kuo mažiau triukšmo būtų.
    Na jūs ir vėl žiūrit į VT ne kaip į vientisus maršrutus, o kaip į sistemą iš atskirų nesusijusių segmentų. Negalima taip vat imt ir paleisti midibusų, nes pats maršrutas yra labai apkrautas ir bendrai patenka į TOP3 populiariausių autobusų (ne greitųjų) maršrutų sąrašą. Jo paleidimas apylanka sugadintų Senamiesčio pasiekiamumą VT, o aš tikrai nemanau, kad mes to siekiame.

    Bendrai - sorry už mano emocijas, bet kažką siūlant dėl VT, labai patariu pažvelgti plačiau, t.y. į visą pro ten važiuojančio maršruto trasą, ar tai sukeltų nepatogumų keleiviams, ar aš važiuočiau pats tokiu maršrutu ir t.t. Jau buvo padaryta nemažai klaidų planuojant VT centre ir Senamiestyje, tai didinti tų klaidų kiekį nereikėtų.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    ,,Ir siūlau neklaidinti žmonių kad kažkas nori naikinti maršrutus per Misionierių sodą''
    Čia ne mano teiginiai, o paimti brėžiniai iš žemėlapių - sakykite tiems kas juos braižo.

    ,,Kodėl būtina naikinti VT?''
    Kas sako, kad būtina? Yra svarstoma čia forume kaip Maironio gatvę padaryti humaniškesnę. Aš būčiau už padaryti Maironio g pvz vienpusia, vieno lygio pagrindo, bendro eismo ir su VT. Labai norėčiau, kad gatvės atkarpa, perskyrusi Misionierių sodą per pusę, jei pavyktų padaryti maršrutams alternatyvą, būtų panaikinta.

    ,,važiuoja 12 metrų, o kartais - ir 18 metrų autobusai.''
    O senamiestyje (pačiame jo centre) vieta 12 m ir net 18 m ilgio autobusams? Juk yra trumpi kompaktiški - kodėl jų nepanaudojus? Ir vertėtų daryti VT elektrinį, kad neterštų ir kuo mažiau triukšmo būtų.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Prieš du dešimtmečius jau buvo padaryta klaida naikinant troleibusus pro Katedrą. Kodėl būtina naikinti VT? Kodėl tiesiog negalima gatvės padaryti tik pėstiesiems, dviratitinkams ir VT? Kodėl negalime paimti pavyzdžio kad ir iš Čekijos?





    Nes sorry, bet grynai naujos kartos sįsp'o taktika, žiūrim į VT tinklo linijas žemėlapyje (net nežiūriunt į realiuosius maršrutus) ir bandom išradinėti dviratį iš naujo. Koks savo laiką vertinantis žmogus iš Užupio į centrą važiuos per Olandų žiedą?

    Ir siūlau neklaidinti žmonių kad kažkas nori naikinti maršrutus per Misionierių sodą, ten važiuoja 10 autobusas kuris yra vienas populiariausių maršrutų mieste ir kur važiuoja 12 metrų, o kartais - ir 18 metrų autobusai. Nei tas, nei tas netilps nei Užupyje, nei tuo labiau Paupyje.
    Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.03.28, 17:44.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Labai tikiuosi, kad šita Kvailystė nebus įgyvendinta...

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	148,6 kB ID:	1958670
    Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	1327
Size:	241,0 kB
ID:	1958672

    https://citify.eu/lt/misionieriu-sodai-2/
    Paskutinis taisė spekas; 2022.03.28, 17:44.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Pratesiu diskusiją apie Maironio gatvę, užsimezgusią projektų skiltyje.

    Buvo iškelta mintis ne tik panaikinti Maironio gatvės atkarpą, kuri kerta Misionierių sodą per pusę, bet ir paversti vienpusio eismo gatve, panaikinti visuomeninį transportą ir kitų idėjų.

    Labai gerai situaciją aprašė forumo narys Saliamonas, tad pateikiu čia:

    ,,Mairono g. yra klaiki ir barbariška - ją tikrai reikia jei ne naikinti, tai bent padaryti vienpusio eismo ir susiaurinti. Šiuo metu tai intensyvi, tranzitinio eimo arterija, einanti per bene įspūdingiausią Vilniaus senamiesčio atkarpą su pačiais vertingiausiais ir įspūdingiausiais kultūrinio paveldo Vilniaus senamiestyje objektais. Šiuo metu ta caro nutiesta intensyvaus eismo gatvė eina per kokius 3 - 4 metrus nuo Šv. Onos bažnyčios - bene vertingiausio/įspūdingiausio architektūrinio objekto Lietuvoje, kuris yra Vilniaus ikona. Nuolatinis intensyvus eismas ir jo sukeliama vibracija kenkia Šv. Onos/Bernardinų bažnyčios komplekso pamatams, kelia grėsmę šių vertingų objektų egzistavimui.

    Maironio g. eina palei Vilnios upės krantinę, Trijų Kryžių kalno/Kalnų parko šlaitus, palei Bernardinų sodą, palei įspūdingiausius ir turistams įdomiausius Vilniaus objektus (Šv. Onos bažnyčia, Bernardinų bažnyčia, stačiatikių katedra-Vilniaus Skaisčiausios Dievo motinos cerkvė, palei Išganytojo kalvos šlaitus-Misionierių bažnyčią, eina pro Kūdrų parką). Žodžiu šita gatvė sušika bene įspūdingiausią ir gražiausią Vilniaus maršrutą, kuris turėtų būti rekreacijai/turizmui skirta promenada pademonstruojanti įspūdingiausia ką Vilnius turi. Gėda mūsų šaliai ir miestui, kad per 30 m. šita problema nebuvo išspręsta ir ta gatvė tebeegzistuoja - tačiau ją panaikinti/susiuarinti/humanizuoti reiktų didelių kiaušų ir drąsos, todėl nesitikiu, kad artmiausiu metu tai bus padaryta.''

    Vilnius lt Transportas/Dviračiai žemėlapis

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	195
Size:	130,3 kB
ID:	1959635

    Vilniaus miesto viešojo transporto plėtros žemėlapis

    Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	191
Size:	189,4 kB
ID:	1959636

    Senamiesčio kilpinio eismo žemėlapis

    Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	193
Size:	186,7 kB
ID:	1959637

    Matome įdomius dalykus - vieni planuojami maršrutai prieštarauja kitiems atvaizduotiems maršrutmas, Kuris teisingas - nežinau. Bet bent vieną besiformuojančią tendenciją lyg ir matau - lyg ir ketinama atsisakyti maršruto per Misionierių sodą. Tai būtų labai geras žingsnis link Maironio gatvės atkparpos, einančios per Misionierių sodą, panaikinimo.

    Aš pritarčiau idėjai panaikinti visuomeninį transportą visoje Maironio gatvėje ir daryti kažkaip taip - pvz toks variantas (pirmi greiti pasvarstymai):

    Click image for larger version  Name:	Capture - Copy.JPG Views:	0 Size:	449,7 kB ID:	1958640

    O tada Maironio gatvę padaryti vienpusio eismo, panaikinti (išardyti) Maironio gatvės atkarpą, kuri perkerta Misionierių sodą. O kažkada gatvę rekonstruoti laikantis gerosios senamiesčio gatvių rekonstravimo logikos: viskas viename lygyje, jokio asfalto, bendras eismas.
    Paskutinis taisė spekas; 2022.04.01, 14:30.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Na, jei norima nukrauti ir gerinti VT sąlygas Pylimo g. (daryti A juostas, statyti tramvajų etc.), tai Mindaugo neišvengiamai turės tapti dvipuse.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Jeigu siaurina gatves, daro po vieną juostą viena kryptim, tai kodėl negalima Vasario 16, Mindaugo padaryt dvipusio eismo? Kam pvz reikia Mindaugo g. trijų juostų autobano ties LG headquater’iais?
    Siaurinti ir lėtinti Mindaugo g. būtinai reikia, ir kiek suprantu tas yra kelių artimiausių metų planuose. Dėl dvipusio eismo naudos abejoju: kažkokių eismo problemų nespręstų, bet sankryžos būtų sudėtingesnės ir mažiau saugios pėstiesiems, pvz dabar gatvę lengva pereiti net ne per sankryžas, nes vienpusiame eisme lengviau rasti tarpus ir gali žiūrėti tik į vieną pusę.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Jeigu siaurina gatves, daro po vieną juostą viena kryptim, tai kodėl negalima Vasario 16, Mindaugo padaryt dvipusio eismo? Kam pvz reikia Mindaugo g. trijų juostų autobano ties LG headquater’iais?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Nevertėtų. Pilnai ten užtenka tranzito ir į vieną pusę.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Ar nevertėtų Mindaugo, Tauro ir Vasario 16 gatvių padaryti dvipusio eismo?

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	796
Size:	186,5 kB
ID:	1941070

    Komentuoti:


  • penkiolika
    replied
    Grįžtant į temą, manyčiau Maironio ir kitų Katedros aikštės perimetro gatvių uždarymas būtų neracionalus, nes senamiesčiui vis tiek reikalingas aptarnavimas "didesnėm" gatvėm. Šioje senamiesčio "magistralėje" (Maironio, Radvilaitės ir t.t.) būtinai reikia nuraminti eismą. O Maironio g. ties Tymo turgumi apskritai yra didelis nesusipratimas ir agzfalto jūra.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Bėda tame, kad neturiu noro gyventi senamiestyje. Krūva minusų su minimaliai privalumų. Čia net nežiūrint į kainą. Geriau užleisiu kam nors kas turi kitus prioritetus. Net jei ir dirbs fabrike ir kasdien važinės.
    Na tai kiekvienas renkasi pagal save. O savivaldybės darbas yra sudaryti sąlygas kad tokie kurie važinėja į fabrikus tai darytu ne pro senamiestį.
    O tu čia panašu kad gini atvejį kuris net neegzistuoja ir taip bandai pateisinti aplinkos negerinimą.

    Komentuoti:


  • penkiolika
    replied
    Labai pritariu. Senamiesčio naudotojai yra ne tik ten dirbantys ir gyvenantys, bet ir lankytojai, kurie ten atvyksta pasivaikščioti. Užsienio turistai. Tai didelė masė žmonių, kuriems buitiniai gamyklų darbuotojų klausimai nėra aktualūs. Jie nori tiesiog patogiai, nesidairydami per petį kirsti gatves, nebijoti, kad bus nudaužti per greitai važiuojančio fabriko darbuotojo

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Automobiliu naudojuosi tik savaitgaliais, nes atstumas iki darbo vietos ~5m. Čia su sąlyga, kad netingiu iš miegamo nueit iki darbo kambario.

    Bet turiu pakankamai fantazijos, kad įsivaizduočiau n+k gyvenimo scenarijų galimčių nutikti kitiems.
    Nelabai tada suprantu advokatavimo už įsivaizduojamus scenarijus. Nei gyveni senamiestyje, nei važiuoji į darbą, bet kažkodėl atstovauji mistinį senamiesčio gyventoją, kuriam reikia kiekvieną dieną važiuoti į gamyklą ir kurio gyvenimo kokybė labai nukentės jeigu jis negalės važiuoti skersai per senamiestį. Kodėl reikia paremti tokį scenarijų vietoj to kad paremti senamiesčio pėsčiuosius ir VT keleivius, kuriems gyvenimo kokybė tikrai pagėrėtų su mažesniu tranzitu?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai gal senamiestyje reikėtu gyventi tokiems kaip tau, kur iki darbo 5 min, o tiems kas nori į fabrikus kasdien važinėti yra daugybe kitų rajonų?
    Bėda tame, kad neturiu noro gyventi senamiestyje. Krūva minusų su minimaliai privalumų. Čia net nežiūrint į kainą. Geriau užleisiu kam nors kas turi kitus prioritetus. Net jei ir dirbs fabrike ir kasdien važinės.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Problema, kuri čia buvo pražiūrėta diskutuojant, yra įvažiavimas į vieną iš senamiesčio kilpų, kuris yra pro Rusų - Latako g. Jį pasiekti ir taip yra ganėtinai nepatogu - reikia važiuoti arba pro Šventaragio/Radvilaitės g. arba Subačiaus -> Maironio g. Tai jei norima naikinti tranzitinį eismą, tai ir tai kilpai reiktų ieškoti kito įvažiavimo, na, arba perskirti Maironio gatvę būtent ties tuo įvažiavimu

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Šiuo metu nėra, nes ten gyvenantys važiuoja į užmiestį dirbti. Tik primenu nesenus laikus kai eismo buvo mažai, o darbo vietos šalia gyvenamosios vietos.
    Tai ten gyvenantys galės ir toliau važiuoti, čia gi nor uždrausti tranzitinį (t.y. ne gyventojų ir ne lankytojų, o tik pravažiuojančių) eismą.

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Automobiliu naudojuosi tik savaitgaliais, nes atstumas iki darbo vietos ~5m. Čia su sąlyga, kad netingiu iš miegamo nueit iki darbo kambario.

    Bet turiu pakankamai fantazijos, kad įsivaizduočiau n+k gyvenimo scenarijų galimčių nutikti kitiems.
    Tai gal senamiestyje reikėtu gyventi tokiems kaip tau, kur iki darbo 5 min, o tiems kas nori į fabrikus kasdien važinėti yra daugybe kitų rajonų?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė penkiolika Rodyti pranešimą

    jums tereikia pabandyti įsijungti fantaziją ir pagalvoti, ar tikrai jums kasdien reikia naudotis nevaržomai automobiliu. ar negalite pasishierinti su kolegomis kelionių, o gal yra kažkokia reali ir normali alternatyva. tik tiek. bet ne. jūs matote arba fabrikus, arba fancy hipsterius. tai dėl to jus ir trumpina
    Automobiliu naudojuosi tik savaitgaliais, nes atstumas iki darbo vietos ~5m. Čia su sąlyga, kad netingiu iš miegamo nueit iki darbo kambario.

    Bet turiu pakankamai fantazijos, kad įsivaizduočiau n+k gyvenimo scenarijų galimčių nutikti kitiems.

    Komentuoti:

Working...
X