Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
,,Vilniaus gatvėje įrengtas pavyzdinis atnaujinto akmens grindinio ruožas nuo Rotušės aikštės pusės. Gyventojai jau gali jį apžiūrėti iš arti, o artimiausiu metu ekspertiniam vertinimui Kauno savivaldybė kvies ir Kultūros paveldo departamento (KPD) specialistus.''
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/kaunas/....d?id=89819117
Tik ko nesuprantu, Kaunodienoje nuotraukose atrodo, kad tarpai yra (gal dar bus užtaisomi, bet labai abejoju tokio sprendimo ilgaamžiškumu).
https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...tkarpa-1069570
Tik ir čia daroma klaida, kad formuojamas griovys net ir žemiausioje dangų vietoje. Griovio nereikia - užtenka su dangų išgaubimais sužaisti. Tuomet ir niekas neklius, ir krituliai bus nukreipiami kur reikia.
Paskutinis taisė spekas; 2022.04.02, 16:51.
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą,,Ir siūlau neklaidinti žmonių kad kažkas nori naikinti maršrutus per Misionierių sodą''
Čia ne mano teiginiai, o paimti brėžiniai iš žemėlapių - sakykite tiems kas juos braižo.
,,Kodėl būtina naikinti VT?''
Kas sako, kad būtina? Yra svarstoma čia forume kaip Maironio gatvę padaryti humaniškesnę. Aš būčiau už padaryti Maironio g pvz vienpusia, vieno lygio pagrindo, bendro eismo ir su VT. Labai norėčiau, kad gatvės atkarpa, perskyrusi Misionierių sodą per pusę, jei pavyktų padaryti maršrutams alternatyvą, būtų panaikinta.
,,važiuoja 12 metrų, o kartais - ir 18 metrų autobusai.''
O senamiestyje (pačiame jo centre) vieta 12 m ir net 18 m ilgio autobusams? Juk yra trumpi kompaktiški - kodėl jų nepanaudojus? Ir vertėtų daryti VT elektrinį, kad neterštų ir kuo mažiau triukšmo būtų.
Bendrai - sorry už mano emocijas, bet kažką siūlant dėl VT, labai patariu pažvelgti plačiau, t.y. į visą pro ten važiuojančio maršruto trasą, ar tai sukeltų nepatogumų keleiviams, ar aš važiuočiau pats tokiu maršrutu ir t.t. Jau buvo padaryta nemažai klaidų planuojant VT centre ir Senamiestyje, tai didinti tų klaidų kiekį nereikėtų.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
,,Ir siūlau neklaidinti žmonių kad kažkas nori naikinti maršrutus per Misionierių sodą''
Čia ne mano teiginiai, o paimti brėžiniai iš žemėlapių - sakykite tiems kas juos braižo.
,,Kodėl būtina naikinti VT?''
Kas sako, kad būtina? Yra svarstoma čia forume kaip Maironio gatvę padaryti humaniškesnę. Aš būčiau už padaryti Maironio g pvz vienpusia, vieno lygio pagrindo, bendro eismo ir su VT. Labai norėčiau, kad gatvės atkarpa, perskyrusi Misionierių sodą per pusę, jei pavyktų padaryti maršrutams alternatyvą, būtų panaikinta.
,,važiuoja 12 metrų, o kartais - ir 18 metrų autobusai.''
O senamiestyje (pačiame jo centre) vieta 12 m ir net 18 m ilgio autobusams? Juk yra trumpi kompaktiški - kodėl jų nepanaudojus? Ir vertėtų daryti VT elektrinį, kad neterštų ir kuo mažiau triukšmo būtų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Prieš du dešimtmečius jau buvo padaryta klaida naikinant troleibusus pro Katedrą. Kodėl būtina naikinti VT? Kodėl tiesiog negalima gatvės padaryti tik pėstiesiems, dviratitinkams ir VT? Kodėl negalime paimti pavyzdžio kad ir iš Čekijos?
Nes sorry, bet grynai naujos kartos sįsp'o taktika, žiūrim į VT tinklo linijas žemėlapyje (net nežiūriunt į realiuosius maršrutus) ir bandom išradinėti dviratį iš naujo. Koks savo laiką vertinantis žmogus iš Užupio į centrą važiuos per Olandų žiedą?
Ir siūlau neklaidinti žmonių kad kažkas nori naikinti maršrutus per Misionierių sodą, ten važiuoja 10 autobusas kuris yra vienas populiariausių maršrutų mieste ir kur važiuoja 12 metrų, o kartais - ir 18 metrų autobusai. Nei tas, nei tas netilps nei Užupyje, nei tuo labiau Paupyje.Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.03.28, 17:44.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
-
Pratesiu diskusiją apie Maironio gatvę, užsimezgusią projektų skiltyje.
Buvo iškelta mintis ne tik panaikinti Maironio gatvės atkarpą, kuri kerta Misionierių sodą per pusę, bet ir paversti vienpusio eismo gatve, panaikinti visuomeninį transportą ir kitų idėjų.
Labai gerai situaciją aprašė forumo narys Saliamonas, tad pateikiu čia:
,,Mairono g. yra klaiki ir barbariška - ją tikrai reikia jei ne naikinti, tai bent padaryti vienpusio eismo ir susiaurinti. Šiuo metu tai intensyvi, tranzitinio eimo arterija, einanti per bene įspūdingiausią Vilniaus senamiesčio atkarpą su pačiais vertingiausiais ir įspūdingiausiais kultūrinio paveldo Vilniaus senamiestyje objektais. Šiuo metu ta caro nutiesta intensyvaus eismo gatvė eina per kokius 3 - 4 metrus nuo Šv. Onos bažnyčios - bene vertingiausio/įspūdingiausio architektūrinio objekto Lietuvoje, kuris yra Vilniaus ikona. Nuolatinis intensyvus eismas ir jo sukeliama vibracija kenkia Šv. Onos/Bernardinų bažnyčios komplekso pamatams, kelia grėsmę šių vertingų objektų egzistavimui.
Maironio g. eina palei Vilnios upės krantinę, Trijų Kryžių kalno/Kalnų parko šlaitus, palei Bernardinų sodą, palei įspūdingiausius ir turistams įdomiausius Vilniaus objektus (Šv. Onos bažnyčia, Bernardinų bažnyčia, stačiatikių katedra-Vilniaus Skaisčiausios Dievo motinos cerkvė, palei Išganytojo kalvos šlaitus-Misionierių bažnyčią, eina pro Kūdrų parką). Žodžiu šita gatvė sušika bene įspūdingiausią ir gražiausią Vilniaus maršrutą, kuris turėtų būti rekreacijai/turizmui skirta promenada pademonstruojanti įspūdingiausia ką Vilnius turi. Gėda mūsų šaliai ir miestui, kad per 30 m. šita problema nebuvo išspręsta ir ta gatvė tebeegzistuoja - tačiau ją panaikinti/susiuarinti/humanizuoti reiktų didelių kiaušų ir drąsos, todėl nesitikiu, kad artmiausiu metu tai bus padaryta.''
Vilnius lt Transportas/Dviračiai žemėlapis
Vilniaus miesto viešojo transporto plėtros žemėlapis
Senamiesčio kilpinio eismo žemėlapis
Matome įdomius dalykus - vieni planuojami maršrutai prieštarauja kitiems atvaizduotiems maršrutmas, Kuris teisingas - nežinau. Bet bent vieną besiformuojančią tendenciją lyg ir matau - lyg ir ketinama atsisakyti maršruto per Misionierių sodą. Tai būtų labai geras žingsnis link Maironio gatvės atkparpos, einančios per Misionierių sodą, panaikinimo.
Aš pritarčiau idėjai panaikinti visuomeninį transportą visoje Maironio gatvėje ir daryti kažkaip taip - pvz toks variantas (pirmi greiti pasvarstymai):
O tada Maironio gatvę padaryti vienpusio eismo, panaikinti (išardyti) Maironio gatvės atkarpą, kuri perkerta Misionierių sodą. O kažkada gatvę rekonstruoti laikantis gerosios senamiesčio gatvių rekonstravimo logikos: viskas viename lygyje, jokio asfalto, bendras eismas.Paskutinis taisė spekas; 2022.04.01, 14:30.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na, jei norima nukrauti ir gerinti VT sąlygas Pylimo g. (daryti A juostas, statyti tramvajų etc.), tai Mindaugo neišvengiamai turės tapti dvipuse.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąJeigu siaurina gatves, daro po vieną juostą viena kryptim, tai kodėl negalima Vasario 16, Mindaugo padaryt dvipusio eismo? Kam pvz reikia Mindaugo g. trijų juostų autobano ties LG headquater’iais?
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Jeigu siaurina gatves, daro po vieną juostą viena kryptim, tai kodėl negalima Vasario 16, Mindaugo padaryt dvipusio eismo? Kam pvz reikia Mindaugo g. trijų juostų autobano ties LG headquater’iais?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ar nevertėtų Mindaugo, Tauro ir Vasario 16 gatvių padaryti dvipusio eismo?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Grįžtant į temą, manyčiau Maironio ir kitų Katedros aikštės perimetro gatvių uždarymas būtų neracionalus, nes senamiesčiui vis tiek reikalingas aptarnavimas "didesnėm" gatvėm. Šioje senamiesčio "magistralėje" (Maironio, Radvilaitės ir t.t.) būtinai reikia nuraminti eismą. O Maironio g. ties Tymo turgumi apskritai yra didelis nesusipratimas ir agzfalto jūra.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Bėda tame, kad neturiu noro gyventi senamiestyje. Krūva minusų su minimaliai privalumų. Čia net nežiūrint į kainą. Geriau užleisiu kam nors kas turi kitus prioritetus. Net jei ir dirbs fabrike ir kasdien važinės.
O tu čia panašu kad gini atvejį kuris net neegzistuoja ir taip bandai pateisinti aplinkos negerinimą.
Komentuoti:
-
Labai pritariu. Senamiesčio naudotojai yra ne tik ten dirbantys ir gyvenantys, bet ir lankytojai, kurie ten atvyksta pasivaikščioti. Užsienio turistai. Tai didelė masė žmonių, kuriems buitiniai gamyklų darbuotojų klausimai nėra aktualūs. Jie nori tiesiog patogiai, nesidairydami per petį kirsti gatves, nebijoti, kad bus nudaužti per greitai važiuojančio fabriko darbuotojo
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Automobiliu naudojuosi tik savaitgaliais, nes atstumas iki darbo vietos ~5m. Čia su sąlyga, kad netingiu iš miegamo nueit iki darbo kambario.
Bet turiu pakankamai fantazijos, kad įsivaizduočiau n+k gyvenimo scenarijų galimčių nutikti kitiems.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai gal senamiestyje reikėtu gyventi tokiems kaip tau, kur iki darbo 5 min, o tiems kas nori į fabrikus kasdien važinėti yra daugybe kitų rajonų?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Problema, kuri čia buvo pražiūrėta diskutuojant, yra įvažiavimas į vieną iš senamiesčio kilpų, kuris yra pro Rusų - Latako g. Jį pasiekti ir taip yra ganėtinai nepatogu - reikia važiuoti arba pro Šventaragio/Radvilaitės g. arba Subačiaus -> Maironio g. Tai jei norima naikinti tranzitinį eismą, tai ir tai kilpai reiktų ieškoti kito įvažiavimo, na, arba perskirti Maironio gatvę būtent ties tuo įvažiavimu
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Šiuo metu nėra, nes ten gyvenantys važiuoja į užmiestį dirbti. Tik primenu nesenus laikus kai eismo buvo mažai, o darbo vietos šalia gyvenamosios vietos.
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Automobiliu naudojuosi tik savaitgaliais, nes atstumas iki darbo vietos ~5m. Čia su sąlyga, kad netingiu iš miegamo nueit iki darbo kambario.
Bet turiu pakankamai fantazijos, kad įsivaizduočiau n+k gyvenimo scenarijų galimčių nutikti kitiems.
Komentuoti:
-
Parašė penkiolika Rodyti pranešimą
jums tereikia pabandyti įsijungti fantaziją ir pagalvoti, ar tikrai jums kasdien reikia naudotis nevaržomai automobiliu. ar negalite pasishierinti su kolegomis kelionių, o gal yra kažkokia reali ir normali alternatyva. tik tiek. bet ne. jūs matote arba fabrikus, arba fancy hipsterius. tai dėl to jus ir trumpina
Bet turiu pakankamai fantazijos, kad įsivaizduočiau n+k gyvenimo scenarijų galimčių nutikti kitiems.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: