Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Shernas
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Nėra čia ką siūlyti. Gyventojų skačius auga, miestas tankėja. Tuo pačiu mažėja naujų gatvių įrengimo galimybės. Vienintelė alternatyva VT ir dviračių takų tinklo plėtra. Viskas. Jeigu turite vilčių apie kažkokias alternatyvas, tai pasižiūrėkite į bendrąjį planą.
    Ne tankėja o TANKINAMAS. Ir kokia , BLT, VT plėtra, jei jau esamų VT vairuotojams normalių darbo salygų sudaryti ir algų išmokėti laiku nesugebama.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Nėra čia ką siūlyti. Gyventojų skačius auga, miestas tankėja. Tuo pačiu mažėja naujų gatvių įrengimo galimybės. Vienintelė alternatyva VT ir dviračių takų tinklo plėtra. Viskas. Jeigu turite vilčių apie kažkokias alternatyvas, tai pasižiūrėkite į bendrąjį planą.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Šiap tai siūlant kažkokius radikalius sprendimus reikėtų siūlyti ir realias alternatyvas.
    Kažkada buvo daug eismo Daukšos -Subačiaus gatvėse. Tuos srautus sėmingai nuėmė 2007 m. nutiestas Pietinis Senamiesčio "aplinkeklis" (Drujos -Zarasų gatvės ) .

    Per paskutinius 15-20 metų labai padaugėjo gyventojų Kalnėnuose, Pavilnyje, Kuprijoniškėse ir kituose rytiniuose priemiesčiuose.
    Žemutiniame Naujamiestyje (senajame centre) yra daug darbo vietų, poliklinikų ir pan.. "Užraukus" eismą vienoje vietoje jis padaugės kitoje. Nustūmimas iš Maironio į Olandų gatvę šiu oatveju nepadėės. ​​​
    Naujamiestyje (aukštutiniame) galėtų būti kažkaip paddintas gatvių pralaidumas nes yra vienpusis esimas Mindaugo yra, bet pamačius koks chaosas dabar padatytas ir dar daromas Algirdo gatvėje, to maršryto teks atsisakyti. Lieka tik Pylimo gatvė.
    Kokie būtų paties konkretūs pasiūlymai, kaip tiksliai tą pralaidumą Aukštutiniame Naujamiestyje padidinti?

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Šiap tai siūlant kažkokius radikalius sprendimus reikėtų siūlyti ir realias alternatyvas.
    Kažkada buvo daug eismo Daukšos -Subačiaus gatvėse. Tuos srautus sėmingai nuėmė 2007 m. nutiestas Pietinis Senamiesčio "aplinkeklis" (Drujos -Zarasų gatvės ) .

    Per paskutinius 15-20 metų labai padaugėjo gyventojų Kalnėnuose, Pavilnyje, Kuprijoniškėse ir kituose rytiniuose priemiesčiuose.
    Žemutiniame Naujamiestyje (senajame centre) yra daug darbo vietų, poliklinikų ir pan.. "Užraukus" eismą vienoje vietoje jis padaugės kitoje. Nustūmimas iš Maironio į Olandų gatvę šiu oatveju nepadėės. ​​​
    Naujamiestyje (aukštutiniame) galėtų būti kažkaip paddintas gatvių pralaidumas nes yra vienpusis esimas Mindaugo yra, bet pamačius koks chaosas dabar padatytas ir dar daromas Algirdo gatvėje, to maršryto teks atsisakyti. Lieka tik Pylimo gatvė.
    Nepiko metu matėt jog laikas tas pats ar pro Maironio ar pro Olandų gatvę. O piko metu būna visur kamščiai, argi mes norime piko metu prie Katedros ir Šv. Onos bažnyčios matyti Los Andželą?

    Pylimo g. vienpusė, galima grąžinti dvipusį eismą į Mindaugo g. (kurioje dabar ir taip visas plotis neišnaudojamas) ir ten perkelti eismą šiaurės kryptimi iš Pylimo g..

    O gyventojų su ar be automobilių ne tik padaugėjo bet ir daugės ir toliau. Tik tiek kad žmonės prisitaiko ir taip kaip induced demand padidina automobilių skaičių gatvėse, taip pat ir sumažina uždarant gatves/panaikinant tranzitą. Jau esu minėjęs jog Sietle metams buvo visiškai uždarytas vienas iš centrinių miesto greitkelių ir gyvenimas nesustojo, kamščių net sumažėjo, nors mieste gyventojų skaičius auga ženkliai sparčiau nei Vilniuje.

    Mano siūlymas yra gerinti VT taip kad jis gatvėse nestovėtų ir judėtų savo dedikuotomis juostomis taip jį populiarinant or palengvinant judėjimą gatvėse visiems. Bet Maironio ir Pylimo g. yra Senamiesčio dalis ir jose yra per daug potencialo, kad jį ir toliau gniaužti automobilių tranzitu. Šitą nusikaltimą reikia kuo greičiau sustabdyti ir tam pilnai pakanka esamo VT, nes tranzitą galima sėkmingai vykdyti kitomis gatvėmis.
    Paskutinis taisė themanual; 2021.11.21, 18:28.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šiap tai siūlant kažkokius radikalius sprendimus reikėtų siūlyti ir realias alternatyvas.
    Kažkada buvo daug eismo Daukšos -Subačiaus gatvėse. Tuos srautus sėmingai nuėmė 2007 m. nutiestas Pietinis Senamiesčio "aplinkeklis" (Drujos -Zarasų gatvės ) .

    Per paskutinius 15-20 metų labai padaugėjo gyventojų Kalnėnuose, Pavilnyje, Kuprijoniškėse ir kituose rytiniuose priemiesčiuose.
    Žemutiniame Naujamiestyje (senajame centre) yra daug darbo vietų, poliklinikų ir pan.. "Užraukus" eismą vienoje vietoje jis padaugės kitoje. Nustūmimas iš Maironio į Olandų gatvę šiu oatveju nepadėės. ​​​
    Naujamiestyje (aukštutiniame) galėtų būti kažkaip paddintas gatvių pralaidumas nes yra vienpusis esimas Mindaugo yra, bet pamačius koks chaosas dabar padatytas ir dar daromas Algirdo gatvėje, to maršryto teks atsisakyti. Lieka tik Pylimo gatvė.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Nesutinku dėl apvažiavimo per Šopeno ar aplinkines gatves. Į ten intensyviai plečiasi miesto centras, daug naujos gyvenamosios statybos, Vilnius connect, siaurinamos gatvės. Jau dabar ten gyvybės gal net ir daugiau nei Pylimo g. Ten bus viena iš zonų kur turės dominuoti judėjimas pėsčiom, dviračiu ir VT. Vienintelis realus pietinis apvažiavimas yra nuo Drujos Sukilėlių, Liepkalnio, Žirnių gatvės.
    Tas gatves paminėjau, nes jos jau dabar naudojamos tranzitui aplenkti Senamiestį, ne dėl to kad man jos nepatiktų, tiesiog jos yra ten kur yra ir jų naudojimas išliktų toks pats.

    Dėl zonos plėtimo dar piečiau tai aš tam nematau tokios galimybės. Žirnių g. aplenkia didžiają dalį miesto ir tikslas iki jos išplėsti netranzitinę zoną net turint geriausią įmanomą viešąjį transportą būtų sunkiai įgyvendinamas. Maksimum kas įmanoma turbūt tai iš Drujos g. nukreipti tranzitą į kitą bėgių pusę per tą Vilniaus connect planuojamą tranzitinę gatvę palei bėgius (ir taip aplenkiant Šopeno/Seinų/Geležinkelio gatves), bet tuomet vakarinėje pusėje zona turėtų plėstis iki pat Švitrigailos g.. Bet vėlgi tai svajonės tolimai ateičiai, kuomet/jeigu turėsime daug aukštesnio lygio VT.

    Tiesiog manau jog atlaisvinti Maironio ir Pylimo gatves nuo tranzito yra realu jau dabar ir tai duotų daug daugiau naudos nei potenciali tolimesnė netranzitinės zonos plėtra (prieš kurią aš nesu nusiteikęs, bet stengiuosi išlikti realistu), kuri tikrai apsunkintų eismą nes liestų gatves iš kurių lengvai eismo kitur neperkelsi, o esamas viešasis transportas tiesiog netempia savo kokybe jog galėtų normaliai amortizuoti pokyčius, kurie jau būtų labiau globalūs nei lokalūs miesto atžvilgiu (visi pokyčiai yra ir tokie ir tokie bet skiriasi santykis).

    P.S. o tai kad Paupio gyventojai ir toliau naudotųsi Maironio g. tai nematau problemos nes jei tavo kelionės pradžia ar pabaiga patenka į netranzitinę zoną tai tranzitu techniškai nevažiuoji, o juk ir nėra taip kad jie keltų kažkokias problemas, didžioji dalis tranzito Maironio g. su Paupiu neturi nieko bendro.

    Komentuoti:


  • penkiolika
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai kaip tik sukuria pridėtinę vertę. Kai kurios gamyklos ar kiti komerciniai ir nekomerciniai objektai neturėtų beveik darbuotojų, jei nebūrų tokios galimybės.
    tai žinoma, kad sukuria, bet pati kelionė (ar mes kalbame apie kažkokias kitas veiklas, kas generuoja BVP ir .t.t ar apie pačia kelionę?) visuomenei neša minusą per aplinkosaugą, per sveikatą ir t.t. Nereikia eiti į kraštutinumus.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Matai, kai kurie žmonės sulaukia garbaus amžiaus 85+, kai tenka naudotis automoblliu - ir senamiestyje.
    Linkiu ir pačiam sulaukti tokio gražaus amžiaus.

    Kažkodėl nesigirdi daugiau argumentų dėl Maironio gatvės pavertino į Misionierių sodo tąsą.
    Maironio gatvė neturi būti naudojama Paupio ir Markučių gyventojų kelionei į darbą Konstitucijos pr. Visi laimės iš sumažėjusios taršos ir triukšmo. Gatvių nenorima naikinti, tik siūloma kad jose negalėtų būti tranzito, tad garbingo amžiaus asmuo ir toliau galės atvažiuoti į Senamiestį tinkamai pasirinkęs maršrutą.

    O Paupio gyventojas gali iš miesto išvažiuoti ar miesto pakrašcius pasiekti per Sukilėlių-Liepkalnio-Žirnių gatves, ilgesnėm kelionėm labai daug laiko neprisidės, o jeigu tas yra nepatogu kelionėms miesto centre: yra VT ar dviratis, su kuriais bus greičiau.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Reguliarus (kasdienis ar beveik kasdienis) keliavimas tarp gyvenamosios ir darbo vietos.
    Tai kaip tik sukuria pridėtinę vertę. Kai kurios gamyklos ar kiti komerciniai ir nekomerciniai objektai neturėtų beveik darbuotojų, jei nebūrų tokios galimybės.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė penkiolika Rodyti pranešimą
    Važiuoti automobiliu niekas naudos ir nekuria
    Matai, kai kurie žmonės sulaukia garbaus amžiaus 85+, kai tenka naudotis automoblliu - ir senamiestyje.
    Linkiu ir pačiam sulaukti tokio gražaus amžiaus.

    Kažkodėl nesigirdi daugiau argumentų dėl Maironio gatvės pavertino į Misionierių sodo tąsą.

    Komentuoti:


  • penkiolika
    replied
    Važiuoti automobiliu niekas naudos ir nekuria, priešingai, commutinimas automobiliu visuomenei kainuoja ir pakankamai brangiai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Čia buvo pajuokauta dėl Maironio ir Pylimo gatvės uždarymo.
    O jūs, atrodo, siūlote uždrausti eismą ne tik Maironio gatvėje, bet ir iki Mindaugo gatvės, stoties ar Žirnių gatvės.
    Abejotina, ar kokią naudą duos važiavimas aplink trigubai toliau.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Aš manau jog kilpos puikus sprendimas kuriam laikui, bet plečiant netranzitinę zoną būtų geriau kontroliuoti eismą kamerų pagalba. Kilpos nėra itin patogios vietiniams ir besilankantiems centre su tikslu. Jeigu nori tik išvažiuoti iš centro tuomet idealiu atveju reiktų tai leisti padaryti bet kuria kryptimi.

    Ir taip, manau jog Pylimo g. ir Bazilijonų g. irgi turėtų būti netranzitinėmis. Jas tokiomis padaryčiau praplečiant kilpas iki Mindaugo g. net pirma Maironio g.. Žinoma viešajam transportui tranzito ribojimai negaliotų. Pietinis netranzitinės zonos apvažiavimas vyktų Šopeno, Seinų, Geležinkelio ir Drujos gatvėmis.

    Dėl Kosciuškos g. (ir tarkim Žygimantų g.) situacija visiškai kita, nes pirmas gatves būtų galima išvaduoti nuo tranzito nors ir artimiausiu metu be ženklesnių neigiamų pasekmių, o šitoms reiktų iš esmės atnaujinti viešąjį transportą ir pasiekti daug didesnį keliaujančiųjų VT modalinį pasiskirstymą. Svajoti aišku galima, nes tikrai labai liūdna jog centre Neris praktiškai visur įrėminta vien tranzitinėmis gatvėmis su intensyviu eismu. Galėtų būti ambicingu tikslu 2050 metams, tačiau vėlgi tai labiau tikslas viešojo transporto atnaujinimui.

    P.S. Google maps jau dabar pirma rekomendacija siūlo išvengti Maironio g.
    Nesutinku dėl apvažiavimo per Šopeno ar aplinkines gatves. Į ten intensyviai plečiasi miesto centras, daug naujos gyvenamosios statybos, Vilnius connect, siaurinamos gatvės. Jau dabar ten gyvybės gal net ir daugiau nei Pylimo g. Ten bus viena iš zonų kur turės dominuoti judėjimas pėsčiom, dviračiu ir VT. Vienintelis realus pietinis apvažiavimas yra nuo Drujos Sukilėlių, Liepkalnio, Žirnių gatvės.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    O kodėl kilpinio eismo reikia pirmiau Maironio gatvėje - dėl Misionierių sodų?

    Kuo blogesnė Pylimo gatvė su Reformatų sodu- te gal pirmiau reikėtų uždrausti automobilių tranzitą, o gal ir visą eismą?

    O kuo blogesnės Kosciuškos gatvė su Kalnų parku ar Bazilionų gatvė su skveriuku prie Aušros vartų? Kodėl ten niekas nesiūlo užveržti kilpų?
    Aš manau jog kilpos puikus sprendimas kuriam laikui, bet plečiant netranzitinę zoną būtų geriau kontroliuoti eismą kamerų pagalba. Kilpos nėra itin patogios vietiniams ir besilankantiems centre su tikslu. Jeigu nori tik išvažiuoti iš centro tuomet idealiu atveju reiktų tai leisti padaryti bet kuria kryptimi.

    Ir taip, manau jog Pylimo g. ir Bazilijonų g. irgi turėtų būti netranzitinėmis. Jas tokiomis padaryčiau praplečiant kilpas iki Mindaugo g. net pirma Maironio g.. Žinoma viešajam transportui tranzito ribojimai negaliotų. Pietinis netranzitinės zonos apvažiavimas vyktų Šopeno, Seinų, Geležinkelio ir Drujos gatvėmis.

    Dėl Kosciuškos g. (ir tarkim Žygimantų g.) situacija visiškai kita, nes pirmas gatves būtų galima išvaduoti nuo tranzito nors ir artimiausiu metu be ženklesnių neigiamų pasekmių, o šitoms reiktų iš esmės atnaujinti viešąjį transportą ir pasiekti daug didesnį keliaujančiųjų VT modalinį pasiskirstymą. Svajoti aišku galima, nes tikrai labai liūdna jog centre Neris praktiškai visur įrėminta vien tranzitinėmis gatvėmis su intensyviu eismu. Galėtų būti ambicingu tikslu 2050 metams, tačiau vėlgi tai labiau tikslas viešojo transporto atnaujinimui.

    P.S. Google maps jau dabar pirma rekomendacija siūlo išvengti Maironio g.

    Click image for larger version  Name:	gmapsrecomend.jpg Views:	0 Size:	52,0 kB ID:	1930332

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Užupio g. ir Paupio g. irgi laikas uždrausti eismą.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Nesiūlau gatvės paversti pėsčiųjų alėja, ja būtų galima naudotis (...)
    O važiuojantiems tranzitu alternatyvų ieškoti nereikia, nes jos jau yra - Senamiesčio / Užupio teritoriją sėkmingai galima apvažiuoti arba Olandų g. iš vienos pusės arba Mindaugo g. iš kitos pusės.
    O kodėl kilpinio eismo reikia pirmiau Maironio gatvėje - dėl Misionierių sodų?

    Kuo blogesnė Pylimo gatvė su Reformatų sodu- te gal pirmiau reikėtų uždrausti automobilių tranzitą, o gal ir visą eismą?

    O kuo blogesnės Kosciuškos gatvė su Kalnų parku ar Bazilionų gatvė su skveriuku prie Aušros vartų? Kodėl ten niekas nesiūlo užveržti kilpų?

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą


    Gal kolegos galėtumėm pasidalinti plačiau, kuo jums užkliuvo Maironio gatvė Ta gatvė intensyviai naudojamasi - kokios būtų alternatyvos. Paspirtukų prašom nesiūlyti - žiema ant nosies.
    .
    Nesiūlau gatvės paversti pėsčiųjų alėja, ja būtų galima naudotis taip kaip ir kitomis Senamiesčio gatvėmis po kilpinio eismo atsiradimo. O važiuojantiems tranzitu alternatyvų ieškoti nereikia, nes jos jau yra - Senamiesčio / Užupio teritoriją sėkmingai galima apvažiuoti arba Olandų g. iš vienos pusės arba Mindaugo g. iš kitos pusės.

    Dabar Maironio g. yra Senamiesčio dalis dėl kurios Senamiestis nukenčia nes vyksta pastovus tranzitas pro Katedrą, Šv Ono bažnyčią, Kūdrų parką, sukuriamas papildomas neorganiškas barjeras tarp Senamiesčio ir Užupio, nors tokį vaidmenį jau organiškai atlieka upė. Eismas savo triukšmingumu, greičiais nepiko metu ir intensyvumu piko metu sukuria disonansą tarp gatvės ir aplinkos, kas yra nauja ir atsirado tik prieš kokius dvidešimt metų stipriai išaugus automobilių kiekiui Senamiestyje ir aplink jį. Mano nuomone tai istorinė modernių laikų klaida, kuri anksčiau ar vėliau bus šioje vietoje ištaisyta, nes kaina to nepadaryti yra tiesiog per didelė.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Iš kitos pusės, jei viešąjį (o tuomet automatiškai išeina - ir privatųjį) suorganizuoti per Aukštaičių gatvę, gal tuomet vertėtų galvoti panaikinti Maironio gatvės atkarpą einančią per Misionierių sodus?
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Naikinti automobilių tranzitą Maironio gatve išplečiant senamiesčio netranzitinę zoną
    Gal kolegos galėtumėm pasidalinti plačiau, kuo jums užkliuvo Maironio gatvė Ta gatvė intensyviai naudojamasi - kokios būtų alternatyvos. Paspirtukų prašom nesiūlyti - žiema ant nosies.
    .

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Teoriškai įmanoma bet tik tuo atveju jeigu būtų politinės valios naikinti automobilių tranzitą Maironio gatve išplečiant senamiesčio netranzitinę zoną ir į ją įtraukiant Kalnų parką, Užupį, Paupį. Jeigu tranzitas nenaikinamas tuomet Aukštaičių g. būtų nuolatinis intensyvus judėjimas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Aš tai manyčiau, kad Maironio g. turėtų likti automobiliams, o Aukštaičių g. galėtų būti elektriniams mažiems autobusiukams. Ir jie beveik galėtų kursuoti nuo turgaus iki Manufaktūrų g. galo ir viskas. Trumpas maršrutas, elektrinis, kelios stotelės, bet automatiškai gaunasi pajungimas prie Drujos g. arterijos ir Maironio g. VT maršruto. Na, čia toks iš oro šūvis

    Komentuoti:

Working...
X