Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
Kalbant apie Skapo gatvės remontą, jau matosi kaip atrodys didžioji dalis gatvės. Siauriausioje dalyje yra paliktas įgranitintas aukštų bortų ,,pavialdas”, tačiau kitoje dalyje matosi kiek nužeminti. Įdomu kokiu tikslu daryta vienur vienaip kitur kitaip, kažkaip nuojauta kužda, jog ant žemesnių bortų bus parkuojamos mašinos.
- 1 patinka
-
Jau turbūt mažesnės zonos nerado kaip padaryti.Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2024.11.07, 07:50.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Jei bent ribotų patekimą į Trakų g., tai bent VT neužkirtinėtų sukantys atvažiavę nuo Naugarduko g.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vilniaus senamiestyje planuojama mažos taršos zona
Galima būtų pagalvoti, kad drastiškai keisis eismas tarp Vilniaus ir Maironio g., bet iš tikrųjų pasirinktas planas minimum.
Čia dar ne dugnas, jis pasiektas nusikratant atsakomybių prisidengiant neparuošta teisine baze:
Nuo sausio 1 d. vairuotojams būtų rekomenduojama šioje zonoje rinktis alternatyvius, netaršius keliavimo būdus, o ateityje planuojama svarstyti įvažiavimo ribojimus bei vietinės rinkliavos įvedimą.
Prognozė 2030m.: į senamiestį neįleis žemiau Euro 2, na fūrom uždraus važiuotiPaskutinis taisė Riedis; 2024.11.06, 13:24.
- 19 patinka
Komentuoti:
-
Kad neatitraukė asfalto nuo bažnyčios yra žiauru. Tokie bajeriai irgi žiauru:
Tiesą sakant, kaip jie mane užpypt. Nedarytų nieko ir ruoštų projektus ir tik tada darytų. Bent jau senamiesčiui galėtų daryti projektus.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKaip ir nebaigta, bet panašu, kad taip ir paliks:
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Ta atkarpa link senamiesčio yra pažymėta, kaip planuojama ištisiniu asfaltavimu, man tą patį patvirtino Grindos meistras dar vasaros pradžioje.
Nors puse šios atkarpos dar 2021 metais buvo perasfaltuota. Ką jie čia išdarinėja su darbais, tai aš neturiu žalio supratimo, o savivaldybės atsakymas greičiausiai būtų, jog parinkti darbai pagal skanavimą
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Košutas Rodyti pranešimąO paskutinėj fotkėj, ten nebaigta eksvalduoti, ar jau klimato ir reljefo iššūkiai ardo gatvę?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Košutas Rodyti pranešimąO paskutinėj fotkėj, ten nebaigta eksvalduoti, ar jau klimato ir reljefo iššūkiai ardo gatvę?
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Įtaria, kad remontą dangsto melu: slepia brėžinius, kad vilniečiai nepamatytų, kaip išdarkys vieną gražiausių Senamiesčio gatvių
Savivaldybė pažadėjo daugiau nebesiaurinti gatvių, tačiau jau dabar matyti, kad Tilto gatvės Vilniuje važiuojamoji dalis susiaurės. Negana to, savivaldybė darbus pradėjo nesuderinusi jų su paveldosaugininkais.
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...io-ga-34793857
Ta proga siūlau dar kartą pasigrožėti "viena gražiausių senamiesčio gatvių" ir išsaugoti ją ateities kartoms:
Paskutinis taisė Picusiaubas; 2024.10.26, 21:02.
- 19 patinka
Komentuoti:
-
Max glušiai arba ieško durnesių už save
Kad nuleist arba pakelt bortus reikia rekonstravimo projekto? Tačiau keičiant medžiagiškumą ir spalvas jau nereikia? Kosmosas kažkoks
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Julius.ste Rodyti pranešimąS. Skapo g. nuo Pielies g. pusės tvarko šaligatvį. Nežinia kodėl pasitinktas būdas turėti bortą, o ne padaryti vieno lygio paviršių. Liūdna.
Iki remonto atrodė maždau taip Streetview
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
gal galima taska zemelapyje?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
gal galima taska zemelapyje?
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąIr tai yra ką tik pabaigto šaligatvio darbų kokybė...
Ten toliau neinant link LFF stadiono, tame "neįvykusiame Šviesos skvere" prie stotelės tik dar baisiau
Komentuoti:
-
O kodėl negalima keisti bortų? KPD derintų, jei būtų projektai. Kad projektų nėra, čia didžiausia bėda
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąPastebėjimas dėl senamiesčio gatvių darkymo - sovietmečio įbetonavimo. Jau nekalbant apie tai, kad didžiaja dalimi bortai ir iškelti šaligatviai yra sovietmečio tvarinys, KPD ir susijusių pasakymai, kad negalima pertvarkyti dangų senamiestyje yra briedas, nes trinkeles būtų galima sudėti virš bruko. Tokiu būdu išsaugant ir bruką, ir išsaugant senosios važiuojamosios dalies kontūrus, ir važiuojamąsias dalis sulyginant su šaligatvių aukščiais, o tada ir KPD bent teoriškai turėtų būti patenkinti, nes jų numylėti (sovietinio tipo?) šaligatviai liktų savo vietose, o adekvatūs žmonės turėtų lygų vientisą plotą kur vaikščioti. Win-Win kaip sako anglai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pastebėjimas dėl senamiesčio gatvių darkymo - sovietmečio įbetonavimo. Jau nekalbant apie tai, kad didžiaja dalimi bortai ir iškelti šaligatviai yra sovietmečio tvarinys, KPD ir susijusių pasakymai, kad negalima pertvarkyti dangų senamiestyje yra briedas, nes trinkeles būtų galima sudėti virš bruko. Tokiu būdu išsaugant ir bruką, ir išsaugant senosios važiuojamosios dalies kontūrus, ir važiuojamąsias dalis sulyginant su šaligatvių aukščiais, o tada ir KPD bent teoriškai turėtų būti patenkinti, nes jų numylėti (sovietinio tipo?) šaligatviai liktų savo vietose, o adekvatūs žmonės turėtų lygų vientisą plotą kur vaikščioti. Win-Win kaip sako anglai.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: