Aš tai matau teigiamą šio reikalo pusę: žmonės turės progą vizualiai asmeniškai pamatyti ir suvokti tuos perteklinius plotus ir kad jokio genocido neatsitiktų
Norint suvokti tuos perteklinius plotus reiktų pirma supratimo, kad tie pertekliniai plotai yra pertekliniai. O dabar? Vo, ir gaisrinė gali pravažiuoti, ir lochovozą eitų aplenkti, ir kampščių nebus.
Aš tai matau teigiamą šio reikalo pusę: žmonės turės progą vizualiai asmeniškai pamatyti ir suvokti tuos perteklinius plotus ir kad jokio genocido neatsitiktų
Asvaldo tyrai paruošti anksčiau, dabar metas "Dyžuotam salelių Vilniui". Tiesiog paliksiu čia, nes komentaras apie atliekamus darbus tebūtų vien tik keiksmai.
Stoties prieigos. Šopeno Seinių sankryža.
Čia kaip suprantu įrengė papildomą parkavimo vietą. Viskas dėl žmonių patogumo.
Ten toliau nuotraukoje matosi, kaip šaligatvis iš pusantros plytelės praplatės iki trijų plytelių, gal net dviems priešprieša einantiems žmonėms pavyks prasilenkti nesusitrynus pilvais, tai skaitau kad reikia džiaugtis kiekviena maža pergale
tai mes tokiame žemame lygyje esame, kad turėtumėme džiaugtis kad kažkas vykdo būtinus kosmetinius darbus vietoje to kad perdarytų gatves taip, kad jos atitiktų galiojančius gatvių standartus!?
Asvaldo tyrai paruošti anksčiau, dabar metas "Dyžuotam salelių Vilniui". Tiesiog paliksiu čia, nes komentaras apie atliekamus darbus tebūtų vien tik keiksmai.
Stoties prieigos. Šopeno Seinių sankryža.
tai mes tokiame žemame lygyje esame, kad turėtumėme džiaugtis kad kažkas vykdo būtinus kosmetinius darbus vietoje to kad perdarytų gatves taip, kad jos atitiktų galiojančius gatvių standartus!?
Taip. Nes perdarinėjant teisingai ir toliau daugybė šaligatvių atrodytų kaip subombarduoti.
Jūs čia visi bambate, nes nevyksta revoliucija, o aš sėdžiu ir džiaugiuosi: atnaujintas šaligatvis platesnis - taip; šaligatvis ne iš betoninių trinkelių - taip.
tai mes tokiame žemame lygyje esame, kad turėtumėme džiaugtis kad kažkas vykdo būtinus kosmetinius darbus vietoje to kad perdarytų gatves taip, kad jos atitiktų galiojančius gatvių standartus!?
Jūs čia visi bambate, nes nevyksta revoliucija, o aš sėdžiu ir džiaugiuosi: atnaujintas šaligatvis platesnis - taip; šaligatvis ne iš betoninių trinkelių - taip.
Grįžtant prie Trispalvės al. klausimo, praeitą savaitę Nyderlandų ambasadoje buvo minima Karaliaus diena, buvo labai nuostabu stebėti, kaip diplomatai nesibodėdami sustatė mašinas ne tik palei kortus, bet ir ant pėsčiųjų takų, nebaudžiamumas totalus
Ten ne ambasada, o ambasadoriaus rezidencija. Kažkokie didesni renginiai turbūt keletą kartų per metus, ne daugiau.
Paveldo skyrių/ius išvis reikėtų eliminuoti iš senamiesčio gatvių atnaujinimo klausimo. Tuomet jas atnaujinti kaip jau kalbėta:
- pajungti lietvamzdžius į nuotakynę,
- dangas viename lygyje
- visas eismas bendras
- kilpinis eismas
Pala, stop. Tai taip išeina, kad VISGI šaligatvių ir važiuojamjųjų dalių pločiai senamiestyje nesaugomi ??! Tai kelis metus reiškia mum buvo plaunamos smegenys, kad negalima senamiestyje padayti dangos viename lygyje nuo pastato iki pastato, nes matai atseit važiuojamosios dalies plotis saugomas.
Kas per pastaruosius metus paaiškėjo:
- kad platinti šaligatvius ir tt - reikia projekto.
- kai parengiami projektai jų nesilaikoma: pvz Tilto g, Sluškų g ir gal kitos.
- senamiestyje šaligatvių aukščio negalima sulyginti su važiuojamąja dalimi, nes tai paveldas. Paskui paaiškėja, kad tokie iškilę šaligatviai didele dalimi yra sovietiniai tvariniai.
- senamiestyje dangų lygio negalima sulyginti su šaligatviais, nes tai paveldas, saugoma. Čia ir kitur matome, kad nebesaugoma.
- senamiestyje, buvo sakoma, kad šaligatvių negalima platinti, nes saugomas istorinis važiuojamosios dalies plotis (pvz Geležinkelio g, Totorių ir kitos).
Ta gatvė turėtų būti visiškas shared space be šaligatvių, su vingiavimais, įvairiais greičio lėtinimo elementais. Deja bet atkarpą nuo sankryžos iki Rotondos labai dažnai naudoja sunkiasvorės priemonės Gedimino kalno tvarkymo darbams, tai nebus kažkas judinama artimiausiu metu.
Gėdinga kad leidžiama statyti mašinas prie tenisų kortų (atsiprašau bet teniso žaidėjai tikrai priklauso tai grupei žmonių, kurie išgali susimokėti stovėjimą aikštelėje kitoje pusėje) bei atitvaras prie Lietuvos nacionalinės kultūros centro prie įėjimo į Bernardinų sodą.
Grįžtant prie Trispalvės al. klausimo, praeitą savaitę Nyderlandų ambasadoje buvo minima Karaliaus diena, buvo labai nuostabu stebėti, kaip diplomatai nesibodėdami sustatė mašinas ne tik palei kortus, bet ir ant pėsčiųjų takų, nebaudžiamumas totalus
Eilinis petrolheadų projektuotojų, su niekuo nederinusių projekto, kūrinys. Šaligatvis paplatintas iki minimumo, visa kita palikta savieigai, 30 greitis bus tik bailiams, kurie tesibodi žiūrėti į ženklus. O kur dar gyvenamosios zonos ženklas nuo sankryžos su Sirvydo gatve. Tilto gatvė juk reikalinga tam, kad tiesiai nukirstum kampą nuo Operos ir baleto teatro iki Katedros ir 5 minutes prastovėtum kamštyje.
Dviračiai? Šitame kvartale neegzistuoja. Sakys važiuokit Gedimino prospektu, kaip patekti iki krantinės jau ne projektuotojų reikalas. Net butaforinio ženklo, leidžiančio važiuoti prieš eismą, neuždėjo, nes kai nereikia derinti projekto, tai niekas ir neišsako pastabų. Kai kurjeriukai ar kiti dviratininkai visvien važiuos ar gatve ar brauksis alkūnėmis su pėsčiaisiais, sakys 'ot nedrausmingi tie dviratininkai, pažeidinėja KET".
Jie bus aukštesni nei buvo?
Kodėl statant naujus jų nepadaro bent jau nuožulnių ir mažai iškilusių kaip Vokiečių gatvės rekonstrukcijos projekte?
Nes pas mums net senamiestis vis dar suvokiamas kaip vieta, kur visur turi būti galima patogiai privažiuoti automobiliu nesimaišant pėstiesiems ar ten kokiems dviratininkams.
Iš esmės, per 40 metų (nuo tada, kai buvo humanizuotos Pilies ir Aušros vartų gatvės) mes nė trupučio nepažengėme senamiesčio humanizavime. Gal, iš bėdos, tik Savičiaus ir Vilniaus gatvių atkarpėlėse.
Komentuoti: