Vilniaus Senamiestis ir Centras vakar 17h piko metu
Miesto širdį kertanti 5 juostų autostrada be automobilių eismo:
Labai ramu ir čia, kur kiekvieną vakarą būna didžiulė spūstis:
Senamiestis 22:00 vakare
Važiuojamoji dalis atranda naują paskirtį:
Man didžiausias malonumas vakar buvo tyla miesto centre be įprasto foninio transporto ūžešio. Labai tikiuosi, kad tą pastebėjo ir daugiau žmonių ir galbūt bus daugiau postūmio uždaryti daugiau gatvių eismui ir kitais būdais mažinti automobilių skaičių centre.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimąTai vis dėl to nekeitė šių bordiūrų, paskutinis asfalto sluoknis, juostos supaišytos.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nieko tokio. Dabar perklota danga, paskui bus galima ir humanizuoti. Kaip Saulėtekio al.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Kuriame galui ten reikalingi bortai? Tokioje gatvėje, kuri skirta tik įvažiavimui į kelis kiemus?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Kuriame galui ten reikalingi bortai? Tokioje gatvėje, kuri skirta tik įvažiavimui į kelis kiemus?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Niekaip nevyks, nelabai tikiu Benkunsko pazadais kasmet varyt po 100 km. Tas pats buvo pries 2014 Vilniaus NATO summita su tokiais pat pazadais. Tais metais perklojo labai daug gatviu, kitais metais ir dar N metu paskui nedare beveik nieko.
Komentuoti:
-
„Remontuojant Skapo gatvę bus paliekama klinkerinė danga. Kelio bortai ir šaligatviai taip pat bus suremontuoti, jie bus granitiniai”, – pakomentavo Vilniaus miesto savivaldybė.
Įdomu ar KPD įsikiš ar ne?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Ir nuėjęs su Streetview į pirmą pasitaikiusį Stokholmo priemiesti radau kilometrus aptrupėjusių betoninių bordiūrų.
Komentuoti:
-
Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimąĮdomu bus pastebėti, kaip gatvių atnaujinimas vyks (arba ne) summitui pasibaigus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąO nepastebėjote, kad taip jau daroma kokius 6 metus?
kita mintis - suprantu, kad didžiąja dalimi šie darbai vyksta ruošiantis NATO summitui, ypač tokios vietos, kaip Goštauto g. prie Seimo, na gal ir tas pats P žiedas, tačiau galimai dalis įtakos yra ir dėl pasikeitusio mero. Įdomu bus pastebėti, kaip gatvių atnaujinimas vyks (arba ne) summitui pasibaigus.
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Ir nuėjęs su Streetview į pirmą pasitaikiusį Stokholmo priemiesti radau kilometrus aptrupėjusių betoninių bordiūrų.
Grįžtant į realybę. Kelių, gatvių tiesime, kur medžiagos matuojamos kilometrais paprastai naudojama kuo daugiau vietinių medžiagų. Granitas ir kitokie akmenys Švedijai yra vietinė medžiaga, tuo tarpu LT vietinės medžiagos yra cementas ir žvyras.
Nesupraskite neteisingai - aš visom keturiom už akmeninius bortus. Tam pačiam Kaune smetoniniai bortai ir laiptai iki šiol puikiai tarnauja. Ir reprezentacinėse vietose tikrai reikėtų nepagailėti tų kelių papildomų eurų. Bet kitur - neturim mes tiek akmenų.
Antra, niekur nesu rašęs, kad granitiniai bortai turi būti visur, ypač priemiesčiuose. Asmeniškai man yra visiškai dzin kokie bortai yra kur nors Kalnėnuose, Guriuose ar kitoje Vilniaus suburbijoje, nes ten nėra jokio eismo apart vietinių ir juolab šaligatviais (tad ir betoniniai bortai laikys ilgiau), nes tokie rajonai faktiškai net nėra miesto dalis ir rūpi tik vietiniams, ir galiausiai, nes ta infrastruktūra dažniausiai būna statoma vystytojų, kurie užstato patį rajoną, tad jeigu jiems nerūpi, tai man tuo labiau...
Trečia, tos papildomos investicijos yra lašas į jūrą, jeigu lyginti ne su betoninio borto kaina "čia ir dabar", o su tuo, kad betoninius bortus teks pilnai keisti kas 15-20 metų, o tuos "Šimašiaus sausaininius" tai išvis jau dabar daug kur reika keisti, nors praėjo 3-4 metai nuo darbų pabaigos.
Tai nėra kažkoks rocket science, jeigu turite problemų su dantim ir esat kvailas - eisite pas pigiausiai įmanomą gydytoją ir rinksitės pigiausias medžiagas plomboms, o po 2 metų vėl eisite ten pat ir mokėsite jau daugiau, o dar po 3 mokėsite dar daugiau, nes paslaugos kasmet brangsta. Jeigu nesat kvailas - padarote vieną kartą kokybiškai, susimokat daugiau ir pamirštate apie problemą.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąŠvedijoje labai dažnai naudojami mažiau apdirbti ir daugiau tekstūros turintys bordiūrai, kas sumažina kainą (...)
O "mažiau viešuose" gatvėse... naudojami išvis štai tokie luitai, kas yra dar pigiau ir padaręs vieną kartą gali pamiršti apie juos šimtmečiams:
Grįžtant į realybę. Kelių, gatvių tiesime, kur medžiagos matuojamos kilometrais paprastai naudojama kuo daugiau vietinių medžiagų. Granitas ir kitokie akmenys Švedijai yra vietinė medžiaga, tuo tarpu LT vietinės medžiagos yra cementas ir žvyras.
Nesupraskite neteisingai - aš visom keturiom už akmeninius bortus. Tam pačiam Kaune smetoniniai bortai ir laiptai iki šiol puikiai tarnauja. Ir reprezentacinėse vietose tikrai reikėtų nepagailėti tų kelių papildomų eurų. Bet kitur - neturim mes tiek akmenų.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimąAr pastebėjote, kad prieš savaitę dvi, visa centrinė miesto dalis buvo privaryta gatvių tiesimo technikos, o dabar viskas dingę, palikta nepabaigti Pedagiginio žiedas, Žalgirio g. ir t.t.? Strateginė pauzė?
Tai yra standartinė VMS darbų eiga:
1. Aptveria ir nugriauna visą esamą infrastruktūrą gerais tempais, taip, kad atrodo "na va, pagaliau gal pradėjo normaliai dirbt..."
2. Išvaro kažkur kitur ir padaro tą patį.
3. Kartoja tai daug kartų, kol kitur absoliučiai nevyksta jokie darbai ir žmonėms sukeliama daug nepatogumų dėl gatvių uždarymų, šaligatvių nepraeinamumo, purvo ir t.t.
4. Atveža 2-3 statybininkus, kurie kažką ten krapšto ir imituoja darbą.
5. Svylančiom subinėm pradeda dirbti pilnais tempais ir greitai pabaigia darbus su bent 2-3 mėnesių vėlavimu.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimąAr pastebėjote, kad prieš savaitę dvi, visa centrinė miesto dalis buvo privaryta gatvių tiesimo technikos, o dabar viskas dingę, palikta nepabaigti Pedagiginio žiedas, Žalgirio g. ir t.t.? Strateginė pauzė?
Komentuoti:
-
Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimąAr pastebėjote, kad prieš savaitę dvi, visa centrinė miesto dalis buvo privaryta gatvių tiesimo technikos, o dabar viskas dingę, palikta nepabaigti Pedagiginio žiedas, Žalgirio g. ir t.t.? Strateginė pauzė?
Labai prastas darbų organizavimas. Tas pats buvo su Pylimo g., nufrezavo ir beveik mėnesį viskas skendo dulkėse ir teko važinėti duobėtu žvyrkeliu
Komentuoti:
Komentuoti: