Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • spekas
    replied
    Paveldo skyrių/ius išvis reikėtų eliminuoti iš senamiesčio gatvių atnaujinimo klausimo. Tuomet jas atnaujinti kaip jau kalbėta:
    - pajungti lietvamzdžius į nuotakynę,
    - dangas viename lygyje
    - visas eismas bendras
    - kilpinis eismas

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Pala, stop. Tai taip išeina, kad VISGI šaligatvių ir važiuojamjųjų dalių pločiai senamiestyje nesaugomi ??! Tai kelis metus reiškia mum buvo plaunamos smegenys, kad negalima senamiestyje padayti dangos viename lygyje nuo pastato iki pastato, nes matai atseit važiuojamosios dalies plotis saugomas.

    Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	0 Size:	135,7 kB ID:	2199317

    Kas per pastaruosius metus paaiškėjo:
    - kad platinti šaligatvius ir tt - reikia projekto.
    - kai parengiami projektai jų nesilaikoma: pvz Tilto g, Sluškų g ir gal kitos.
    - senamiestyje šaligatvių aukščio negalima sulyginti su važiuojamąja dalimi, nes tai paveldas. Paskui paaiškėja, kad tokie iškilę šaligatviai didele dalimi yra sovietiniai tvariniai.
    - senamiestyje dangų lygio negalima sulyginti su šaligatviais, nes tai paveldas, saugoma. Čia ir kitur matome, kad nebesaugoma.
    - senamiestyje, buvo sakoma, kad šaligatvių negalima platinti, nes saugomas istorinis važiuojamosios dalies plotis (pvz Geležinkelio g, Totorių ir kitos).

    Nesakysiu kokios mintys man galvoje sukasi...
    Paskutinis taisė spekas; 2025.05.06, 16:11.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Reiškia reikia ambasadą perkelti kitur. Dar galvojau automobiliais civilizuotai naudojasi na tai gal tegu būna ten ambasada. Dabar taip nebegalvoju.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Ta gatvė turėtų būti visiškas shared space be šaligatvių, su vingiavimais, įvairiais greičio lėtinimo elementais. Deja bet atkarpą nuo sankryžos iki Rotondos labai dažnai naudoja sunkiasvorės priemonės Gedimino kalno tvarkymo darbams, tai nebus kažkas judinama artimiausiu metu.

    Gėdinga kad leidžiama statyti mašinas prie tenisų kortų (atsiprašau bet teniso žaidėjai tikrai priklauso tai grupei žmonių, kurie išgali susimokėti stovėjimą aikštelėje kitoje pusėje) bei atitvaras prie Lietuvos nacionalinės kultūros centro prie įėjimo į Bernardinų sodą.
    Grįžtant prie Trispalvės al. klausimo, praeitą savaitę Nyderlandų ambasadoje buvo minima Karaliaus diena, buvo labai nuostabu stebėti, kaip diplomatai nesibodėdami sustatė mašinas ne tik palei kortus, bet ir ant pėsčiųjų takų, nebaudžiamumas totalus

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Eilinis petrolheadų projektuotojų, su niekuo nederinusių projekto, kūrinys. Šaligatvis paplatintas iki minimumo, visa kita palikta savieigai, 30 greitis bus tik bailiams, kurie tesibodi žiūrėti į ženklus. O kur dar gyvenamosios zonos ženklas nuo sankryžos su Sirvydo gatve. Tilto gatvė juk reikalinga tam, kad tiesiai nukirstum kampą nuo Operos ir baleto teatro iki Katedros ir 5 minutes prastovėtum kamštyje.

    Dviračiai? Šitame kvartale neegzistuoja. Sakys važiuokit Gedimino prospektu, kaip patekti iki krantinės jau ne projektuotojų reikalas. Net butaforinio ženklo, leidžiančio važiuoti prieš eismą, neuždėjo, nes kai nereikia derinti projekto, tai niekas ir neišsako pastabų. Kai kurjeriukai ar kiti dviratininkai visvien važiuos ar gatve ar brauksis alkūnėmis su pėsčiaisiais, sakys 'ot nedrausmingi tie dviratininkai, pažeidinėja KET".
    Paskutinis taisė Zefyras; 2025.05.05, 13:42.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Tilto gatvė

    1.
    Click image for larger version  Name:	1.jpg Views:	0 Size:	2,04 MB ID:	2199046

    2. Dangų lygumas, tradiciškai
    Click image for larger version  Name:	2.jpg Views:	0 Size:	2,30 MB ID:	2199047

    3. Kaip bus įrengtas šulinys? Manau visi žinome atsakymą - tako sąskaita
    Click image for larger version  Name:	3.jpg Views:	0 Size:	2,17 MB ID:	2199048

    4. Matosi, kiek išskirta ploto takui playginus su senuoju
    Click image for larger version  Name:	4.jpg Views:	0 Size:	2,35 MB ID:	2199049

    5. Matosi būsimo bordiūro montavimo vieta (kur nufrezuotas asfaltas)
    Click image for larger version  Name:	5.jpg Views:	0 Size:	1,50 MB ID:	2199050

    6. Už K. Sirvydo g.
    Click image for larger version  Name:	6.jpg Views:	0 Size:	1,42 MB ID:	2199051

    7. Artėjant prie T. Vrublesvkio g. darbai nevyksta
    Click image for larger version  Name:	7.jpg Views:	0 Size:	1,88 MB ID:	2199052

    8. Autostradiniai spinduliai ir fragmentai arba koks Vilnius iš tikrųjų turtingas
    Click image for larger version  Name:	8.jpg Views:	0 Size:	2,53 MB ID:	2199053

    9. Ką jau grindinys nebesaugomas? Ramiai išlupti akmenys ir kažkokios medienos liekanos
    Click image for larger version  Name:	9.jpg Views:	0 Size:	2,16 MB ID:	2199054

    10. Grindinio fragmentai
    Click image for larger version  Name:	10.jpg Views:	0 Size:	2,58 MB ID:	2199055

    11. K. Sirvydo g. takelis padidės
    Click image for larger version  Name:	11.jpg Views:	0 Size:	2,13 MB ID:	2199056

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Jie bus aukštesni nei buvo?
    Kodėl statant naujus jų nepadaro bent jau nuožulnių ir mažai iškilusių kaip Vokiečių gatvės rekonstrukcijos projekte?
    Nes pas mums net senamiestis vis dar suvokiamas kaip vieta, kur visur turi būti galima patogiai privažiuoti automobiliu nesimaišant pėstiesiems ar ten kokiems dviratininkams.

    Iš esmės, per 40 metų (nuo tada, kai buvo humanizuotos Pilies ir Aušros vartų gatvės) mes nė trupučio nepažengėme senamiesčio humanizavime. Gal, iš bėdos, tik Savičiaus ir Vilniaus gatvių atkarpėlėse.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Jie bus aukštesni nei buvo?
    Kodėl statant naujus jų nepadaro bent jau nuožulnių ir mažai iškilusių kaip Vokiečių gatvės rekonstrukcijos projekte?

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	193,1 kB ID:	2197522

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Miesto niokotojai n*
    Ten bordiuras buvo beveik iškrypęs į važiuojamąją dalį.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Miesto niokotojai n*
    Ta prasme niokotojai? Tu matei ten buvusi saligatvi?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Miesto niokotojai n*

    Grinda

    Liejyklos gatvė – tarp istorijos ir modernumo
    Liejyklos gatvėje taip pat įrenginėjame granitinius šaligatvius ir bortus. Tai padės išsaugoti šios gatvės unikalų charakterį ir užtikrins saugumą tiek pėstiesiems, tiek visiems, kas keliauja šia miesto dalimi.
    Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	1250
Size:	517,5 kB
ID:	2196096

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Gerai skaldot malkas.
    1. Kodėl Pilių parke tenisas į temą? Tenisas vadinamas karalių sportu:
      "Real tennis – one of several games sometimes called "the sport of kings" (Wiki)". "Ranked as the foremost sport of kings. (TIME)".
    2. Kuo skiriasi nuo kavinės? Kavinė augina lašinį, sportas tirpina (sveikatina).
    3. Kaip jums trūksta vietos? Šalia upė, su neapstatyta krantine. Košia vėjai. Prie pat upelis, su pora tiltų, kad pareiti į Kalnų parką. Patys kortai jau Pilių parke, šalia Bernardinų sodas. Mieste 10 mln. gyventojų ir visi suvažiuoja čia, kad netelpama? Ten net pieštiniais dviračių takais visas Pilnių parkas buvo išraizdytas.
    4. Kortų ten daugiau nei 5: 5 plotai po 2 kortus gruntine danga ir 1 plotas 2-ų kortų dirbtinės dangos, ir padelio kelios aikštelės (Ortofoto).
    5. Galima pritarti tik dėl aklinų tvorų, nes užknisa, juolab nemokami bilietai turnyrų metu. Visgi deda ten reklamą iš vidaus, iš ko užsidirba ir plius mažina vėją žaidimui.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Nelabai matau skirtumo tarp teniso kortų ir eilinės lauko kavinės. Esminis klausimas ar sąžiningai susimoka už žemės nuomą jei ten ne jų privati.

    Komentuoti:


  • NeViskasTaipPaprasta
    replied
    Parašė NeViskasTaipPaprasta Rodyti pranešimą
    Kiekvieną kartą kai ten praeinu, irgi susimąstau, kas per nesusipratimas tie kortai ir ta gatvė...
    Paieškojau internete kortų istorijos, pasirodo yra kažkiek parašyta:
    1) A. Purelienės 2017 m. straipsnis "Teniso aikštynui – 110 metų", kuriame garbingo amžiaus tenisistė sentimentaliai aprašo aikštyno istoriją su akcentu ant savo vyro, J. Purelio, asmenybės (nuoroda)
    2) 2017 m. sportas.info trumpesnis tekstukas su tais pačiais istoriniais faktais (nuoroda)

    Bendrai, gaunasi, kad kortai atsirado 1907 m. bandant užpildyti suniokoto/apleisto botanikos sodo vietą ir istorijos eigoje vis plėtėsi, nuo vienos aikštelės iki dabartinių penkių. Tą galima suprasti, juk ir bendrai sovietmečiu senamiestis nebuvo tokia prestižinė ir populiari vieta, kokia tapo dabar, tad ir kortai ne taip krito į akį.

    Neradau tikslios info, bet kaip suprantu, naudojimasis kortais yra išskirtinai mokamas. Spėčiau, jei būtų bandoma juos iškeldinti, greit atsirastų daug turtingų užtarėjų, kurie ten sportuoja, juk tenisas tikrai nėra iš pigių sportų. Bet gaunasi tuomet toks turtuolių prioritezavimas virš likusio miesto interesų, nes miesto poreikis yra turėti prieinamas ir gyvybingas erdves centre.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Ta gatvė turėtų būti visiškas shared space be šaligatvių, su vingiavimais, įvairiais greičio lėtinimo elementais. Deja bet atkarpą nuo sankryžos iki Rotondos labai dažnai naudoja sunkiasvorės priemonės Gedimino kalno tvarkymo darbams, tai nebus kažkas judinama artimiausiu metu.

    Gėdinga kad leidžiama statyti mašinas prie tenisų kortų (atsiprašau bet teniso žaidėjai tikrai priklauso tai grupei žmonių, kurie išgali susimokėti stovėjimą aikštelėje kitoje pusėje) bei atitvaras prie Lietuvos nacionalinės kultūros centro prie įėjimo į Bernardinų sodą.
    Paskutinis taisė Zefyras; 2025.04.10, 11:02.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Visų pirma, vertėtų panagrinėti gal galima apskritai panaikinti transporto eismą ta gatve, nes man atrodo, kad asfaltas skirtas tik šiam parkingui aptarnauti:
    Dar šiaip Nyderlandų ambasadoriaus rezidencija esančia už tilto aptarnauja, vienintelis kelias iki ten. Padaryti kad visai 0 transporto ta gatve būtų tai nelabai išeitų, nors kažką pagalvoti apie kontroliuojamą eismą gal ir galima.

    Komentuoti:


  • NeViskasTaipPaprasta
    replied
    Kiekvieną kartą kai ten praeinu, irgi susimąstau, kas per nesusipratimas tie kortai ir ta gatvė... Realiai, didelė centrinė miesto erdvė su labai dideliais žmonių srautais ir potencialu viešam naudojimui skirta labai ribotai tenisistų grupei, dar ir užtvėrus teritoriją beveik nepermatomis tvoromis, kad jaukiau būtų.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kavinė ne esmė, teniso kortus palikti be parkingo būtų bėdų.
    Ten isvis kortu neturetu but, o atstatytas botanikos parkas buves ten, pradzia padaryta bernardinu parke.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kavinė ne esmė, teniso kortus palikti be parkingo būtų bėdų.
    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	492
Size:	238,2 kB
ID:	2194751

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kavinė ne esmė, teniso kortus palikti be parkingo būtų bėdų.
    Na taip, nes į kortus atvyksta tie, kuriems paeiti 500 metrų nuo stovėjimo aikštelės kitapus Vilnelės būtų nepakeliama užduotis.

    Komentuoti:

Working...
X