Parašė DeSadas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
- 5 patinka
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
parkuoti prie perejos draudziama
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Čia kaip suprantu įrengė papildomą parkavimo vietą. Viskas dėl žmonių patogumo.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąAš tai matau teigiamą šio reikalo pusę: žmonės turės progą vizualiai asmeniškai pamatyti ir suvokti tuos perteklinius plotus ir kad jokio genocido neatsitiktų
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Aš tai matau teigiamą šio reikalo pusę: žmonės turės progą vizualiai asmeniškai pamatyti ir suvokti tuos perteklinius plotus ir kad jokio genocido neatsitiktų
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
"Būtini kosmetiniai darbai" - šaligatvis praplatintas dvigubai.
Mažau dejuokit.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
tai mes tokiame žemame lygyje esame, kad turėtumėme džiaugtis kad kažkas vykdo būtinus kosmetinius darbus vietoje to kad perdarytų gatves taip, kad jos atitiktų galiojančius gatvių standartus!?
Mažau dejuokit.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tie užbrūkšniuoti beprasmiai plotai gal mažiau badytų akis, jei būtų sugebama bent tokių guminių blynų ir plastikinių ženklų prisukti juose
26 Kazimierza Wielkiego - Google Maps
Kazimierza Wielkiego - Google Maps
Komentuoti:
-
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
tai mes tokiame žemame lygyje esame, kad turėtumėme džiaugtis kad kažkas vykdo būtinus kosmetinius darbus vietoje to kad perdarytų gatves taip, kad jos atitiktų galiojančius gatvių standartus!?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąJūs čia visi bambate, nes nevyksta revoliucija, o aš sėdžiu ir džiaugiuosi: atnaujintas šaligatvis platesnis - taip; šaligatvis ne iš betoninių trinkelių - taip.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Jūs čia visi bambate, nes nevyksta revoliucija, o aš sėdžiu ir džiaugiuosi: atnaujintas šaligatvis platesnis - taip; šaligatvis ne iš betoninių trinkelių - taip.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Grįžtant prie Trispalvės al. klausimo, praeitą savaitę Nyderlandų ambasadoje buvo minima Karaliaus diena, buvo labai nuostabu stebėti, kaip diplomatai nesibodėdami sustatė mašinas ne tik palei kortus, bet ir ant pėsčiųjų takų, nebaudžiamumas totalus
Komentuoti:
-
Viską galima, tiesiog tvarkingai turi būti projektas ir suderinta su paveldosaugininkais
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Paveldo skyrių/ius išvis reikėtų eliminuoti iš senamiesčio gatvių atnaujinimo klausimo. Tuomet jas atnaujinti kaip jau kalbėta:
- pajungti lietvamzdžius į nuotakynę,
- dangas viename lygyje
- visas eismas bendras
- kilpinis eismas
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Pala, stop. Tai taip išeina, kad VISGI šaligatvių ir važiuojamjųjų dalių pločiai senamiestyje nesaugomi ??! Tai kelis metus reiškia mum buvo plaunamos smegenys, kad negalima senamiestyje padayti dangos viename lygyje nuo pastato iki pastato, nes matai atseit važiuojamosios dalies plotis saugomas.
Kas per pastaruosius metus paaiškėjo:
- kad platinti šaligatvius ir tt - reikia projekto.
- kai parengiami projektai jų nesilaikoma: pvz Tilto g, Sluškų g ir gal kitos.
- senamiestyje šaligatvių aukščio negalima sulyginti su važiuojamąja dalimi, nes tai paveldas. Paskui paaiškėja, kad tokie iškilę šaligatviai didele dalimi yra sovietiniai tvariniai.
- senamiestyje dangų lygio negalima sulyginti su šaligatviais, nes tai paveldas, saugoma. Čia ir kitur matome, kad nebesaugoma.
- senamiestyje, buvo sakoma, kad šaligatvių negalima platinti, nes saugomas istorinis važiuojamosios dalies plotis (pvz Geležinkelio g, Totorių ir kitos).
Nesakysiu kokios mintys man galvoje sukasi...Paskutinis taisė spekas; 2025.05.06, 16:11.
- 15 patinka
Komentuoti:
-
Reiškia reikia ambasadą perkelti kitur. Dar galvojau automobiliais civilizuotai naudojasi na tai gal tegu būna ten ambasada. Dabar taip nebegalvoju.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąTa gatvė turėtų būti visiškas shared space be šaligatvių, su vingiavimais, įvairiais greičio lėtinimo elementais. Deja bet atkarpą nuo sankryžos iki Rotondos labai dažnai naudoja sunkiasvorės priemonės Gedimino kalno tvarkymo darbams, tai nebus kažkas judinama artimiausiu metu.
Gėdinga kad leidžiama statyti mašinas prie tenisų kortų (atsiprašau bet teniso žaidėjai tikrai priklauso tai grupei žmonių, kurie išgali susimokėti stovėjimą aikštelėje kitoje pusėje) bei atitvaras prie Lietuvos nacionalinės kultūros centro prie įėjimo į Bernardinų sodą.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Eilinis petrolheadų projektuotojų, su niekuo nederinusių projekto, kūrinys. Šaligatvis paplatintas iki minimumo, visa kita palikta savieigai, 30 greitis bus tik bailiams, kurie tesibodi žiūrėti į ženklus. O kur dar gyvenamosios zonos ženklas nuo sankryžos su Sirvydo gatve. Tilto gatvė juk reikalinga tam, kad tiesiai nukirstum kampą nuo Operos ir baleto teatro iki Katedros ir 5 minutes prastovėtum kamštyje.
Dviračiai? Šitame kvartale neegzistuoja. Sakys važiuokit Gedimino prospektu, kaip patekti iki krantinės jau ne projektuotojų reikalas. Net butaforinio ženklo, leidžiančio važiuoti prieš eismą, neuždėjo, nes kai nereikia derinti projekto, tai niekas ir neišsako pastabų. Kai kurjeriukai ar kiti dviratininkai visvien važiuos ar gatve ar brauksis alkūnėmis su pėsčiaisiais, sakys 'ot nedrausmingi tie dviratininkai, pažeidinėja KET".Paskutinis taisė Zefyras; 2025.05.05, 13:42.
- 18 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: