Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    parkuoti prie perejos draudziama
    Čia tik miestuose, kuriuose galioja KET. Vilniuje vadovaujamės KER (kelių eismo rekomendacijomis).

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    parkuoti prie perejos draudziama
    Draudžiama, nedraudžiama... Neseniai juk vienas nusimetė savo parketinį ant posūkio senamiesty ir pusdieniui sustabdė lochovozų eismą - ir ką? Visi laukė, kol ponas susitvarkys reikalus.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

    Čia kaip suprantu įrengė papildomą parkavimo vietą. Viskas dėl žmonių patogumo.
    parkuoti prie perejos draudziama

    Komentuoti:


  • Košutas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Aš tai matau teigiamą šio reikalo pusę: žmonės turės progą vizualiai asmeniškai pamatyti ir suvokti tuos perteklinius plotus ir kad jokio genocido neatsitiktų
    Norint suvokti tuos perteklinius plotus reiktų pirma supratimo, kad tie pertekliniai plotai yra pertekliniai. O dabar? Vo, ir gaisrinė gali pravažiuoti, ir lochovozą eitų aplenkti, ir kampščių nebus.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Aš tai matau teigiamą šio reikalo pusę: žmonės turės progą vizualiai asmeniškai pamatyti ir suvokti tuos perteklinius plotus ir kad jokio genocido neatsitiktų

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
    Asvaldo tyrai paruošti anksčiau, dabar metas "Dyžuotam salelių Vilniui". Tiesiog paliksiu čia, nes komentaras apie atliekamus darbus tebūtų vien tik keiksmai.
    Stoties prieigos. Šopeno Seinių sankryža.

    Click image for larger version Name:	PXL_20250507_133156957_1.jpg Views:	0 Size:	889,9 kB ID:	2199482
    Čia kaip suprantu įrengė papildomą parkavimo vietą. Viskas dėl žmonių patogumo.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    "Būtini kosmetiniai darbai" - šaligatvis praplatintas dvigubai.
    Mažau dejuokit.
    Ten toliau nuotraukoje matosi, kaip šaligatvis iš pusantros plytelės praplatės iki trijų plytelių, gal net dviems priešprieša einantiems žmonėms pavyks prasilenkti nesusitrynus pilvais, tai skaitau kad reikia džiaugtis kiekviena maža pergale

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    tai mes tokiame žemame lygyje esame, kad turėtumėme džiaugtis kad kažkas vykdo būtinus kosmetinius darbus vietoje to kad perdarytų gatves taip, kad jos atitiktų galiojančius gatvių standartus!?
    "Būtini kosmetiniai darbai" - šaligatvis praplatintas dvigubai.
    Mažau dejuokit.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Tie užbrūkšniuoti beprasmiai plotai gal mažiau badytų akis, jei būtų sugebama bent tokių guminių blynų ir plastikinių ženklų prisukti juose
    26 Kazimierza Wielkiego - Google Maps
    Kazimierza Wielkiego - Google Maps

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Asvaldo tyrai paruošti anksčiau, dabar metas "Dyžuotam salelių Vilniui". Tiesiog paliksiu čia, nes komentaras apie atliekamus darbus tebūtų vien tik keiksmai.
    Stoties prieigos. Šopeno Seinių sankryža.

    Click image for larger version  Name:	PXL_20250507_133153079_1.jpg Views:	0 Size:	909,1 kB ID:	2199481

    Click image for larger version  Name:	PXL_20250507_133156957_1.jpg Views:	0 Size:	889,9 kB ID:	2199482
    Click image for larger version  Name:	PXL_20250507_133208358_1.jpg Views:	0 Size:	768,0 kB ID:	2199483

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    tai mes tokiame žemame lygyje esame, kad turėtumėme džiaugtis kad kažkas vykdo būtinus kosmetinius darbus vietoje to kad perdarytų gatves taip, kad jos atitiktų galiojančius gatvių standartus!?
    Taip. Nes perdarinėjant teisingai ir toliau daugybė šaligatvių atrodytų kaip subombarduoti.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Jūs čia visi bambate, nes nevyksta revoliucija, o aš sėdžiu ir džiaugiuosi: atnaujintas šaligatvis platesnis - taip; šaligatvis ne iš betoninių trinkelių - taip.
    tai mes tokiame žemame lygyje esame, kad turėtumėme džiaugtis kad kažkas vykdo būtinus kosmetinius darbus vietoje to kad perdarytų gatves taip, kad jos atitiktų galiojančius gatvių standartus!?

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Jūs čia visi bambate, nes nevyksta revoliucija, o aš sėdžiu ir džiaugiuosi: atnaujintas šaligatvis platesnis - taip; šaligatvis ne iš betoninių trinkelių - taip.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Grįžtant prie Trispalvės al. klausimo, praeitą savaitę Nyderlandų ambasadoje buvo minima Karaliaus diena, buvo labai nuostabu stebėti, kaip diplomatai nesibodėdami sustatė mašinas ne tik palei kortus, bet ir ant pėsčiųjų takų, nebaudžiamumas totalus
    Ten ne ambasada, o ambasadoriaus rezidencija. Kažkokie didesni renginiai turbūt keletą kartų per metus, ne daugiau.

    Komentuoti:


  • Alfas Vingys
    replied
    Viską galima, tiesiog tvarkingai turi būti projektas ir suderinta su paveldosaugininkais

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Paveldo skyrių/ius išvis reikėtų eliminuoti iš senamiesčio gatvių atnaujinimo klausimo. Tuomet jas atnaujinti kaip jau kalbėta:
    - pajungti lietvamzdžius į nuotakynę,
    - dangas viename lygyje
    - visas eismas bendras
    - kilpinis eismas

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Pala, stop. Tai taip išeina, kad VISGI šaligatvių ir važiuojamjųjų dalių pločiai senamiestyje nesaugomi ??! Tai kelis metus reiškia mum buvo plaunamos smegenys, kad negalima senamiestyje padayti dangos viename lygyje nuo pastato iki pastato, nes matai atseit važiuojamosios dalies plotis saugomas.

    Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	0 Size:	135,7 kB ID:	2199317

    Kas per pastaruosius metus paaiškėjo:
    - kad platinti šaligatvius ir tt - reikia projekto.
    - kai parengiami projektai jų nesilaikoma: pvz Tilto g, Sluškų g ir gal kitos.
    - senamiestyje šaligatvių aukščio negalima sulyginti su važiuojamąja dalimi, nes tai paveldas. Paskui paaiškėja, kad tokie iškilę šaligatviai didele dalimi yra sovietiniai tvariniai.
    - senamiestyje dangų lygio negalima sulyginti su šaligatviais, nes tai paveldas, saugoma. Čia ir kitur matome, kad nebesaugoma.
    - senamiestyje, buvo sakoma, kad šaligatvių negalima platinti, nes saugomas istorinis važiuojamosios dalies plotis (pvz Geležinkelio g, Totorių ir kitos).

    Nesakysiu kokios mintys man galvoje sukasi...
    Paskutinis taisė spekas; 2025.05.06, 16:11.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Reiškia reikia ambasadą perkelti kitur. Dar galvojau automobiliais civilizuotai naudojasi na tai gal tegu būna ten ambasada. Dabar taip nebegalvoju.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Ta gatvė turėtų būti visiškas shared space be šaligatvių, su vingiavimais, įvairiais greičio lėtinimo elementais. Deja bet atkarpą nuo sankryžos iki Rotondos labai dažnai naudoja sunkiasvorės priemonės Gedimino kalno tvarkymo darbams, tai nebus kažkas judinama artimiausiu metu.

    Gėdinga kad leidžiama statyti mašinas prie tenisų kortų (atsiprašau bet teniso žaidėjai tikrai priklauso tai grupei žmonių, kurie išgali susimokėti stovėjimą aikštelėje kitoje pusėje) bei atitvaras prie Lietuvos nacionalinės kultūros centro prie įėjimo į Bernardinų sodą.
    Grįžtant prie Trispalvės al. klausimo, praeitą savaitę Nyderlandų ambasadoje buvo minima Karaliaus diena, buvo labai nuostabu stebėti, kaip diplomatai nesibodėdami sustatė mašinas ne tik palei kortus, bet ir ant pėsčiųjų takų, nebaudžiamumas totalus

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Eilinis petrolheadų projektuotojų, su niekuo nederinusių projekto, kūrinys. Šaligatvis paplatintas iki minimumo, visa kita palikta savieigai, 30 greitis bus tik bailiams, kurie tesibodi žiūrėti į ženklus. O kur dar gyvenamosios zonos ženklas nuo sankryžos su Sirvydo gatve. Tilto gatvė juk reikalinga tam, kad tiesiai nukirstum kampą nuo Operos ir baleto teatro iki Katedros ir 5 minutes prastovėtum kamštyje.

    Dviračiai? Šitame kvartale neegzistuoja. Sakys važiuokit Gedimino prospektu, kaip patekti iki krantinės jau ne projektuotojų reikalas. Net butaforinio ženklo, leidžiančio važiuoti prieš eismą, neuždėjo, nes kai nereikia derinti projekto, tai niekas ir neišsako pastabų. Kai kurjeriukai ar kiti dviratininkai visvien važiuos ar gatve ar brauksis alkūnėmis su pėsčiaisiais, sakys 'ot nedrausmingi tie dviratininkai, pažeidinėja KET".
    Paskutinis taisė Zefyras; 2025.05.05, 13:42.

    Komentuoti:

Working...
X