Iš kur medžiagos manau ne taip svarbu, svarbu ar kokybiškos. Šiuo komentaru žinoma nebandau sumažinti pagrindinės minties, kuriai pilnai pritariu. Ir ne, tikrai nesakau, kad viskas blogai ; ).
Beje, kas yra gerai su tokių medžiagų naudojimu (jei jos kokybiškos), tai, kad jei vieną gražią dieną lietuviai atsikvošės ir ims senamiestį rekonstruoti kokybiškai, tai šias medžiagas bus galima panaudoti. Jų gal net lupti nereikės arba reikės labai mažai lupti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
Konkrečiai? Gal ne viskas blogai?Parašė Kaid Rodyti pranešimąSovietiniai standartai, kiniškos medžiagos, indiškas darbų organizavimas, tai Vilnius 2025 metais
Šaligatvio plytelių eilės yra skersai kas buvo kitame poste nurodyta kaip tobula siekemybė kaip yra Skandinavijoje.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Sovietiniai standartai, kiniškos medžiagos, indiškas darbų organizavimas, tai Vilnius 2025 metais
- 21 patinka
Komentuoti:
-
-
Žolinės walk around Senamiestis and its streets under reconstruction, part 2: Vingrių gatvė (between Naugarduko and Vingrių skveras, between Vingrių gatvė and Pylimo gatvė). Reconstruction is on going in the section between Naugarduko g. and Plačioji g. as well, but there is nothing special to see yet).
- 7 patinka
Komentuoti:
-
-
Dėl Vilniaus g rekonstrukcijos.
Labai geros naujienos jei tai bus atlikta kokybiškai ar bent nors kiek kokybės link.
Kyla klausimas, šaligatviai bus platinami važiuojamosios dalies sąskaita? Jei taip, tai klausimas paveldo tamsiesiems burtininkams: tai kas dabar nutiko jūsų mantroms apie saugomus gatvių pločius, kad tai paveldas, kaip tai giedojote pvz Geležinkelio g? A jau dabar nebereikia? Nu aišku, matomai giedama belekas, belekur ir belekada priklausomai kokio atmazo reikia konkrečioje situacijoje. Taip buvo ir Totorių, Tilto ir dabar matomai čia gatvėse.
Komentuoti:
-
Foto? Deja neturiu. Turėsiu minty ir pabandysiu nufotkint pasitaikius progai.Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
abejose pusese akmenu yra, plytu metos is pilies puses.Parašė spekas Rodyti pranešimą
Aš apie to tilto atstatymą svajoju nuo kokių 9 metų : ). Beje, net ir dabar matosi buvusio tilto dalis Kalnų parko pusėje - akmenys.
spekas gal gali imest cia?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Aš apie to tilto atstatymą svajoju nuo kokių 9 metų : ). Beje, net ir dabar matosi buvusio tilto dalis Kalnų parko pusėje - akmenys.Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
ten reiketu atstatyti buvusiji murini tilta , yra vienas paveikslas islikes.
Komentuoti:
-
Labai gerai, kad pagaliau to ėmėsi. Ta Trispalvės alėja yra visiška miesto gėda. Kita vertus, netikiu, kad kažkas labai pasikeis, jei ten bus dviračių gatvė be atskirų šaligatvių. Tas pats pavojus pėstiesiems, tas pats nemalonus jausmas einant. Bet teniso kortų lankytojų interesai visgi nenuneigiami.
Komentuoti:
-
ten reiketu atstatyti buvusiji murini tilta , yra vienas paveikslas islikes.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pasirodo, mąstai panašiai kaip Benkunskas (maloniai nustebau, tiesą sakant, šitą užmatęs)Parašė Zefyras Rodyti pranešimąTa gatvė turėtų būti visiškas shared space be šaligatvių, su vingiavimais, įvairiais greičio lėtinimo elementais. Deja bet atkarpą nuo sankryžos iki Rotondos labai dažnai naudoja sunkiasvorės priemonės Gedimino kalno tvarkymo darbams, tai nebus kažkas judinama artimiausiu metu.
Gėdinga kad leidžiama statyti mašinas prie tenisų kortų (atsiprašau bet teniso žaidėjai tikrai priklauso tai grupei žmonių, kurie išgali susimokėti stovėjimą aikštelėje kitoje pusėje) bei atitvaras prie Lietuvos nacionalinės kultūros centro prie įėjimo į Bernardinų sodą.
iš liepos 10 d. protokolo:
1. SVARSTYTA: Dėl Sereikiškių parko tvarkymo.
Infrastruktūros grupės vadovas Ilja Karužis pristatė atliktus veiksmus dėl Trispalvės alėjos ir parko takų įregistravimo, pakomentavo tolesnio proceso detales ir terminus. Artimiausiame savivaldybės tarybos posėdyje priėmus sprendimą dėl objektų registravimo Vilniaus miesto savivaldybės vardu, rugsėjo mėn. bus kreipiamasi į Registrų centrą dėl objektų teisinės registracijos.
Vyko diskusija dėl Trispalvės alėjos sutvarkymo darbų. Meras Valdas Benkunskas akcentavo, kad siekis yra pertvarkant gatvės infrastruktūrą įrengti ramaus eismo gatvę, t. y. palikti galimybę gatve važiuoti automobiliais, tačiau prioritetą teikti pėsčiųjų ir dviračių eismui (P. Vileišio g. pavyzdys).
Ilja Karužis pakomentavo, kad Trispalvės al. tvarkymo darbus būtų galima atlikti paprastojo remonto būdu parengiant darbų aprašą, tačiau su Kultūros paveldo departamentu tvarkymo sprendiniai, dangų medžiagiškumas turės būti derinamas.
Administracijos patarėja Gintarė Pažarskė taip pat pasiūlė apsvarstyti galimybę įrengti pėsčiųjų tiltą per Vilnelę, kuris sujungtų Trispalvės al. su keliu, vedančiu į Kalnų parką, taip siekiant efektyviau organizuoti ir valdyti pėsčiųjų srautus Kalnų parke vykstant renginiams, kuomet teritorijoje susidaro dideli lankytojų srautai.
Klausimus uždavė ir pasisakė: V. Benkunskas, A. Grigonis, I. Karužis, G. Pažarskė, A. Kulbė.
NUTARTA:- Pavesti Infrastruktūros grupei organizuoti procesą, siekiant kaip įmanoma greičiau užsakyti parengto Sereikiškių parko teritorijos tvarkymo projekto sprendinių peržiūrą ir, pagal poreikį, koregavimą, taip pat užsakyti Trispalvės alėjos sutvarkymo koncepcijos bei sprendinių parengimą. Vyr. architektės biurui įsitraukti į procesą ir teikti pastabas bei pasiūlymus projekto sprendiniams. Grįžti su patikslinta informacija apie planuojamą proceso eigą ir terminus.
- Pavesti Teritorijų planavimo skyriui išnagrinėti, kokių teritorijų planavimo dokumentų parengimas ar pakeitimas reikalingas, siekiant įrengti pėsčiųjų tiltą per Vilnelę iš Kalnų parko į Trispalvės al. ir inicijuoti šių dokumentų rengimą.
Paskutinis taisė NeViskasTaipPaprasta; 2025.08.11, 22:21.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Nuo rugpjūčio 13d. prasidės darbai J. Basanavičiaus gatvėje. Rekonstrukcijos metu eismas vienpusis, leidžiama pravažiuoti tik link centro.
Iš Made in Vilnius: Netrukus prasidės J. Basanavičiaus gatvės atkarpos tarp Mindaugo g. ir Pylimo g. rekonstrukcija. Jos metu bus įrengtas naujas lietaus nuotekų tinklas, paklotos naujos važiuojamosios dalies ir šaligatvių dangos, atnaujinti apšvietimo tinklai. Važiuojamoji dalis bus išklota juodos spalvos tašyto bazalto trinkelėmis, o šaligatviai – pilkos spalvos granitinėmis plytelėmis. Šioje atkarpoje taip pat bus įrengtos šešios automobilių stovėjimo vietos – iki šiol jų nebuvo nė vienos. Darbai bus vykdomi etapais, rekonstrukciją užbaigti planuojama iki kitų metų rudens. Pirmajame etape įvedami eismo ribojimai paveiks eismą ir Pylimo gatve.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Atrodo tik, kad nėra numatyta vietos dviračių juostai į priešingą nei viso eismo pusę
nors ten labai gera jungtis gaunasi nuo Vokiečių g. iki Gedimino pr. per Vilniaus, Islandijos, Jogailos gatves.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Va taip rašo projekte: "Tuo pat metu, kitu projektu yra rengiamas Vilniaus gatvės kapitalinio remonto projektas, todėl atsižvelgiant į gatvės kapitalinį remontą, projektai bus įgyvendinami vienu metu."
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Galėjo kur kas labiau išplatinti šaligatvį kitapus Vyčio gimnazijos – ten jis per siauras, tuo tarpu šalia gimnazijos – pilna erdvės.
Komentuoti:
-
Vilniaus g. nuo Islandijos iki Vokiečių g. rekonstrukcija. Realiai rekonstruoja požeminius tinklus, o viršutines dangas tiesiog perklos naujom medžiagom. Bet vietomis kiek keičiasi ir gatvės parametrai, šaligatvių pločiai didėja.
Brėžinyje juodos linijos žymi esamas dangų ribas, tai galima palygint.





https://citify.eu/lt/vilniaus-g-nuo-...ekonstrukcija/
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nuo pradžių ir numatė tik kapitalinį remontą. Skelbime paskutiniame tik klaidą padarė ir rekonstrukcija užvadino (gražau skamba, matyt), po to pataisė į remontą.Parašė spekas Rodyti pranešimąReikia tikėtis, kad ištisinio asfalto nebus... Bus milžiniškas laimėjimas...
Beje, iš pradžių buvo rekonstrukcija, o dabar kapitalinis? Ta prasme, gal ir nieko tokio, tik jei sumažėjo kategorija tai kyla neramumas, kad ir darbai gali pasislinkti link ,,palik kuo daugiau kaip buvo'' vietoje ,,padarykime kuo geriau''.
Komentuoti:
-
Reikia tikėtis, kad ištisinio asfalto nebus... Bus milžiniškas laimėjimas...
Beje, iš pradžių buvo rekonstrukcija, o dabar kapitalinis? Ta prasme, gal ir nieko tokio, tik jei sumažėjo kategorija tai kyla neramumas, kad ir darbai gali pasislinkti link ,,palik kuo daugiau kaip buvo'' vietoje ,,padarykime kuo geriau''.
Komentuoti:
Komentuoti: