Parašė spekas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
- 11 patinka
-
Yra puiki proga Maironio gatvės važiuojamąją dalį, kuri yra Misionierių sodo ribose, panaikinti ir eismą nukreipti Aukštaičių gatve. Taip, žinau, kad tai nėra pageidautina, bet tuomet vietoje dviejų blogybių turėtume tik vieną - eismas nebevyktų dvejomis gatvėmis, o tik viena.
O Misionierių sodas būtų viena didelė nuostabi žalia be transporto erdvė. Ateityje asfalto remonto išlaidų nebebūtų.
https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...-map&identify=
VT nauja planuojama atkarpa beje irgi planuojama per Aukštaičių g.:
https://vplanas.maps.arcgis.com/apps...0623e2dae4f516Paskutinis taisė spekas; 2024.04.13, 16:53.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Judesys teisinga linkme, tik mane neramina bent du dalykai:
1.Kaip bus su lietvamzdžiais - tikiuosi pajungs į lietakyną. Kitokiu atveju toks neracionalumas bus vertas keiksmažodžių lavinos kaip minimum, nes tada tokia padėtis liks dešimtmečiams.
2. Kodėl dviračių takai minimi atskirai? Tikiuosi jų kaip nors neatskirs nuo bendro eismo pvz skirtingu lygiu, bortais ar dar kuo? Nebent kalbama apie juos Maironio dalyje nuo Užupio g. iki Subačiaus g. tuomet lyg ir gerai.Paskutinis taisė spekas; 2024.04.13, 16:58.
Komentuoti:
-
Parašė MartynasT Rodyti pranešimąProtingiausia būtų nugremžt šaligatvį visiškai Trakų g ir išeksvalduot eksfaltą, kad galima būtų su bmsu prasinešt, kaip vilniaus gatvėj prie Šv. Kotrynos bažnyčios.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Protingiausia būtų nugremžt šaligatvį visiškai Trakų g ir išeksvalduot eksfaltą, kad galima būtų su bmsu prasinešt, kaip vilniaus gatvėj prie Šv. Kotrynos bažnyčios.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimątai vat kur galima projekta pamatyt o ne piesinukus?
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąWhy oh why, Maironio ir B. Radvilaitės gatvėse nėra kardinaliai mažinamas parkingo vietų skaičius. O juk galėtų likti tik po kelias "reprezentacines" parkingo vietos, su šoniniu parkavimu.
Maronio g. tik panašu jog niekas nekeičiama ir norima palikti tą patį neteisingą stovėjimo būdą, kai automobiliai statomi kampu į važiuojamąją dalį. Ten galėtų visur, kur dabar yra stovėjimo vietos, jas padaryti lygiagrečias ir tai būtų pakankamai didelis progresas.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Why oh why, Maironio ir B. Radvilaitės gatvėse nėra kardinaliai mažinamas parkingo vietų skaičius. O juk galėtų likti tik po kelias "reprezentacines" parkingo vietos, su šoniniu parkavimu.
Užtenka į Lenkiją pasižiūrėti:
- 13 patinka
Komentuoti:
-
tiesiog smalsu , nes keiciama gatves plotis, dedamas granitas ( po zeme malunas, vienuolynu pastatai, kirdieju rumu bokstai, tymo kvartalas) , o basanaviciaus gatvej neleido judint gatves plocio.
siaip kur galima pamatyt projekta o ne siaip piesinukus?
Komentuoti:
-
Turbūt dėl bortų judinimo lengviau susitarti bus su KPD nei su Valdu..
- 10 patinka
Komentuoti:
-
nesuprantu tai leidzia keist gatves ploti? kpd?
ziauriai daug archeologijos reikes padaryt tiek pakeitimu darant.
Komentuoti:
-
Mano kuklia nuomone Traku gatve turi buti perdaryta i pesciuju gatve
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Nu va, kažkokie netikėti projektai lenda.
Senamiesčio gyventojai kviečiami į susitikimą dėl rengiamų Trakų, Barboros Radvilaitės ir Maironio gatvių pertvarkymo projektų
Kitais metais Vilniaus senamiestyje laukiami pokyčiai. Nuo 2025 metų UNESCO Pasaulio paveldo sąraše esančios vertybės (Vilniaus istorinio centro (Nr. 541)) Vilniaus senamiesčio teritorijoje Trakų, Barboros Radvilaitės ir Maironio gatvės bus pertvarkomos moderniau, kartu siekiant išsaugoti šių gatvių vertingiausius bruožus – vertingąsias savybes.
Pagal suplanuotus pokyčius, numatyta pakeisti:- Gatvių dangą: skirtingų gatvių dalių grindinys bus pritaikytas pagal jų istorinę ir paveldosauginę reikšmę ir naudojimo tikslus. Trakų gatvėje remontuojama esama margaspalvio granito danga, Barboros Radvilaitės gatvės ir Maironio gatvės istorinėje dalyje numatoma bazalto trinkelių danga. Šaligatviams numatomas granito plytelių grindinys. Dviračių takams numatomas granito trinkelių grindinys. Maironio gatvės atkarpoje nuo sankryžos su Užupio g. iki sankryžos su Subačiaus g. numatoma asfalto danga. Dviračių takai šioje atkarpoje numatomi raudono asfalto dangos, šaligatviai – betoninių plytelių dangos.
- Gatvių parametrai: Gatvių parametrai (bortų vieta, važiuojamosios dalies plotis, šaligatviai, dviračių takai) koreguojami prioritetą teikiant eismo saugumui ir pėsčiųjų patogumui.
- Istorinio konteksto išsaugojimas: projektas siekia pabrėžti kelių pagrindinių istorinių Vilniaus senamiesčio gatvių, kaip vienų iš svarbiausių kultūros paveldo vietovės elementų, svarbą bei istorinę reikšmę, nepadarant žalos saugomam miesto paveldui.
Renginys FB: https://www.facebook.com/events/389814477344343/
Tarkų g (yra, bus):
Maironio g.:
B. Radvilaitės g.:
- 19 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MantasMa Rodyti pranešimąŠirvintų gatvė graži. Gaila, kad palikta dvikryptė ir tranzitinė. Piko metu vengiu ten koją kelt, ypač žiemą. Per daug skraidančių automobilistų, nežinančių, kas yra gyvenamoji zona.Paskutinis taisė spekas; 2024.03.30, 13:22.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Širvintų gatvė graži. Gaila, kad palikta dvikryptė ir tranzitinė. Piko metu vengiu ten koją kelt, ypač žiemą. Per daug skraidančių automobilistų, nežinančių, kas yra gyvenamoji zona.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nukopijuoju postą iš kitos temos norėdamas pateikti dar vieną pavyzdį kokiu keliu turėtų būti einama senamiestyje:
Labai noriu pasidžiaugti (be ironijos, sarkazmo). Buvau rekonstruotoje Širvintų gatvėje ir ji mane labai maloniai nustebino savo jaukumu ir patogumu. Joje visa danga viename lygyje ir eismas vyksta kartu. Nepaisant kelių smulkių liapsusų kaip nevietoje pastatytų stulpų siunčiu didelį Ačiū tiems kas vykdė rekonstrukciją ir su ja susijusius darbus. Rezultatas labai geras.
O kodėl jis geras? Todėl, kad rekonstrukcija. O jai reikia samdyti projektuotojus. O kas projektuoja? Architektai. O kas tie architektai? Žmonės, kurie praėjo planavimo erdvėje kursus, ergonomiką, žmogaus fizionomiją ir psichologiją žino bent jau baziniame lygyje, lavino estetikos pajutimą ir taip toliau.
Kokia pamoka? Tokia, kad kai savivaldybė dejuoja, kad trūksta darbuotojų projektavimui ar tiesiog sveiku protu grįstam infrastruktūros planavimui, ar tiesiog jų darbuotojai fiziškai vykdo barbarizmą - tai yra paprasčiausias diletantizmas, kuris pasireiškia tokia forma. O jei būtų nors kiek proto, būtų pasamdomi architektai parengti daugumos šiuolaikinių standartų neatitinkančių gatvių rekonstravimo projektus (pradedant nuo senamiesčio) ir pagal juos būtų vykdomi darbai. Savivaldybei ne tik galvos nereikėtų sukti kaip čia padaryti, kad ''pėstieji netrukdytų eismui'', bet ir būtų padaryta taip kaip turi būti.
Infrastruktūrą planuoti turi architektai. Pagal jų parengtus projektus ji turi būti įrengiama. Savivaldybė turi samdyti architektus projektavimui. Jei trūksta pinigų - juos kaupi kol užtenka rekonstrukcijai (jų trūkumo mitas jau buvo paneigtas per pastaruosius kelis metus). Dabartinė bloga savivaldybės pratika turi būti pakeista.Paskutinis taisė spekas; 2024.03.29, 17:52.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Pabūsiu kaip tas vaikščiojantis negatyvas šitam poste dėl Kaid foto reportažo. Manau, kad po kokių 1 metų tas naujai išklotas plyteles iškels, nes reiks kokį elektros kabelį pravesti ir vėl sudės "atstatymo darbais" ir vėl vaikščiosime gaidiškais šaligatviais. Galime lažintis.Paskutinis taisė R.D.; 2024.03.26, 19:57.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė TBR Rodyti pranešimąNieko apie jokius šaligatvius ar betonines plyteles neradau.[/LIST]
Kad ten sunku rastie ieškomą informaciją, buvo galima patikėti ir be jokių citatų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Copy paste sau kažkada gan greitai surašyta vizija kaip maždaug turėtų būti organizuojamas infros atnaujinimas (atvira patobulinimams):
Esmė (stebint metai iš metų daromas itin žalingas klaidas) yra sisteminių problemų nesprendimas platesniu (makro) lygiu. Senamiesčio gatvės visų pirma apskritai turėtų būti ne remontuojamas, o rekonstruojamos. Vieša paslaptis – remontui net projekto nereikia, todėl galima daryti bet ką ir belekaip.
Antra, senamiesčio gatvės turėtų būti nerekonstruojamos neparengus viso senamiesčio gatvių atnaujinimo gairių.
Trečia, senamiesčio gatvių atnaujinimo gairės turėtų būti ruošiamos kartu su senamiesčio eismo keitimo gairėmis, kai užduotis formuojama maždaug taip:
1. Tranzitinio eismo iškėlimas.
2. Radikalus senamiesčio gatvių, išskyrus senamiesčio žiediniam apvažiavimui skirtas gatves, išautomobilizavimas.
Darbų eiga turėtų būti maždaug tokia:
1. Suformuluojamos senamiesčio gatvių atnaujinimo gairės turėtų būti ruošiamos kartu su senamiesčio eismo keitimo gairėmis:
- Tranzitinio eismo iškėlimas.
- Kuo didesnis senamiesčio gatvių, išskyrus senamiesčio žiediniam apvažiavimui skirtas gatves, išautomobilizavimas.
- Kuo didesnio gatvių kiekio prioretizavimas pėsčiųjų ir dviračių eismui. Auto eismas vyksta kartu su minėtais dalyviais. Pilies gatvė - geras pavyzdys, kuris turėtų būti taikomas beveik visam senamiesčiui.
2. Parengiamos senamiesčio apvažiavimo ir kilpinio eismo schemos.
3. Gatvės rekonstruojamos:
- lietvamzdžiai pajungiami į lietaus / buitinės kanalizacijos vamzdynus. Kur reikia, tiesiami vamzdynai.
- šalinamas asfaltas, vietoje jo klojamos trinkelės ar panaši danga (galima galvoti tiesti virš bruko, taip jį paliekant / išsaugant bei eismo juostų paviršių sulyginant su šaligatvių paviršiumi, kad nebūtų jokių kliuvinių – bortelių ir taip toliau).
- ten, kur eismo juostų asfalto dangą keičiant į trinkeles reikia atlikti šaligatvių koregavimus (pločių keitimas ir taip toliau), - atliekami koregavimai, kad šaligatvių paviršius būtų viename lygyje su eismo juostomis.
- visi atskiri dviračių takai, atskiri šaligatviai šalinami ir viskas apjungiama į vieną lygį. Visas eismas vyksta kartu.
- g/b stulpai keičiami į estetiškus, statomi racionaliose vietose. Nuo namų fasadų, turinčių architektūrinę vertę, siekiama nuimti troleibusų kontaktinius laidus ir kabinti ant kontaktinio tinklo stulpų. Jei tokios galimybės nėra, arba tai daryti būtų neracionalu – ant pastatų kabinamiems kontaktiniams tinklams turi būti įrengta vibraciją nugesinančios priemonės.
- per dideli ženklai keičiami į mažus, nevietoje stovintys stulpai perstatomi arba galvojama apie kitokius kabinimo būdus. Kur galima, gatvių šviestuvus bei ženklus kabinti ant fasadų, arba kelio ženklus įrengti ant stulpų, kurie būtų prie pat pastatų kokia 5-10 cm atstumu nuo jų.
Jei pinigų neužtenka rekonstrukcijai - juos kaupti kol užteks. Jei tai privataus investuotojo lėšos – galioja tos pačios kaupimo gairės.
- 5 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: