Nuo rugpjūčio 13d. prasidės darbai J. Basanavičiaus gatvėje. Rekonstrukcijos metu eismas vienpusis, leidžiama pravažiuoti tik link centro.
Iš Made in Vilnius: Netrukus prasidės J. Basanavičiaus gatvės atkarpos tarp Mindaugo g. ir Pylimo g. rekonstrukcija. Jos metu bus įrengtas naujas lietaus nuotekų tinklas, paklotos naujos važiuojamosios dalies ir šaligatvių dangos, atnaujinti apšvietimo tinklai. Važiuojamoji dalis bus išklota juodos spalvos tašyto bazalto trinkelėmis, o šaligatviai – pilkos spalvos granitinėmis plytelėmis. Šioje atkarpoje taip pat bus įrengtos šešios automobilių stovėjimo vietos – iki šiol jų nebuvo nė vienos. Darbai bus vykdomi etapais, rekonstrukciją užbaigti planuojama iki kitų metų rudens. Pirmajame etape įvedami eismo ribojimai paveiks eismą ir Pylimo gatve.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
Atrodo tik, kad nėra numatyta vietos dviračių juostai į priešingą nei viso eismo pusęnors ten labai gera jungtis gaunasi nuo Vokiečių g. iki Gedimino pr. per Vilniaus, Islandijos, Jogailos gatves.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Va taip rašo projekte: "Tuo pat metu, kitu projektu yra rengiamas Vilniaus gatvės kapitalinio remonto projektas, todėl atsižvelgiant į gatvės kapitalinį remontą, projektai bus įgyvendinami vienu metu."
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Galėjo kur kas labiau išplatinti šaligatvį kitapus Vyčio gimnazijos – ten jis per siauras, tuo tarpu šalia gimnazijos – pilna erdvės.
Komentuoti:
-
Vilniaus g. nuo Islandijos iki Vokiečių g. rekonstrukcija. Realiai rekonstruoja požeminius tinklus, o viršutines dangas tiesiog perklos naujom medžiagom. Bet vietomis kiek keičiasi ir gatvės parametrai, šaligatvių pločiai didėja.
Brėžinyje juodos linijos žymi esamas dangų ribas, tai galima palygint.
https://citify.eu/lt/vilniaus-g-nuo-...ekonstrukcija/
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąReikia tikėtis, kad ištisinio asfalto nebus... Bus milžiniškas laimėjimas...
Beje, iš pradžių buvo rekonstrukcija, o dabar kapitalinis? Ta prasme, gal ir nieko tokio, tik jei sumažėjo kategorija tai kyla neramumas, kad ir darbai gali pasislinkti link ,,palik kuo daugiau kaip buvo'' vietoje ,,padarykime kuo geriau''.
Komentuoti:
-
Reikia tikėtis, kad ištisinio asfalto nebus... Bus milžiniškas laimėjimas...
Beje, iš pradžių buvo rekonstrukcija, o dabar kapitalinis? Ta prasme, gal ir nieko tokio, tik jei sumažėjo kategorija tai kyla neramumas, kad ir darbai gali pasislinkti link ,,palik kuo daugiau kaip buvo'' vietoje ,,padarykime kuo geriau''.
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Tik keista, kad metams naikina 89 maršruto kursavimą per centrą (bent iš stoties pusės tikrai). Nejaugi ten tikrai nėra alternatyvos autobusiuskui, kuris yra ~mašinos dydžio.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė NeViskasTaipPaprasta Rodyti pranešimą
Pagirtina, kad vienoje vietoje surašo visą info apie darbų vykdymą... Tik apie tai, kaip keisis pačios gatvės išplanavimas, nėra beveik nieko, išskyrus "bus išplatinti pėsčiųjų takai, sudarytos patogios judėjimo sąlygos žmonėms su negalia"
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė giuffro Rodyti pranešimąA huge amount of data for you to study and comment (and, as it's miestai.net, complain about everything).
Trakų gatvės kapitalinis remontas - Vilniaus miesto savivaldybė
- 2 patinka
Komentuoti:
-
A huge amount of data for you to study and comment (and, as it's miestai.net, complain about everything).
Trakų gatvės kapitalinis remontas - Vilniaus miesto savivaldybė
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė NeViskasTaipPaprasta Rodyti pranešimąGal kas nors dalyvavo vakar Trakų g. kapitalinio remonto pristatyme? Čia buvo skelbimas.
Įdomu, kokie galutiniai sprendimai ten planuojami. Spėju, kai paskutinis pristatymas buvo prieš metus, bus kažkas pasikeitę.
O šiaip tikrai laukiam komentarų iš tų kas dalyvavo, jei tokių yra.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gal kas nors dalyvavo vakar Trakų g. kapitalinio remonto pristatyme? Čia buvo skelbimas.
Įdomu, kokie galutiniai sprendimai ten planuojami. Spėju, kai paskutinis pristatymas buvo prieš metus, bus kažkas pasikeitę.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąTaip , iš tiesų, labai geras pastebėjimas dėl pločių ir medžiagų. Daug kur plotis mažesnis, nemažai kur būtų pakartotinai naudojamos jau esamos medžiagos.
Komentuoti:
-
Taip , iš tiesų, labai geras pastebėjimas dėl pločių ir medžiagų. Daug kur plotis mažesnis, nemažai kur būtų pakartotinai naudojamos jau esamos medžiagos.
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Hmm, bandau greitai rasti apytikslį senamiesčio gatvių suminį ilgį. Nežinau kiek patikimas toks šaltinis, bet bandom:
Ši Basanavičiaus g dalis yra apie 350 m ilgio ir vizualiai yra gana tipinio ilgio senamiesčio gatvėms:
Tuomet:
70 gatvių x 350 m gauname apie 25 km.
1,8 mln eur x 3 ir gauname, kad vienam km gatvės reikėtų apie 5 mln eur.
Reiškia, bene visoms senamiesčio gatvėms pilnavertė rekonstrukcija kainuotų apie 125 mln eurų?
Mmm, kiek metų reikės gyventi kuomet Vilniaus biudžetui kasmet augant apie 200 mln eurų būtų imtasi esminio gatvių rekonstravimo ir pagaliau turėti senamiesčio gatveles, kurios ne tik mums širdį džiugintų, bet ir būtų liuks turistams? Tuo labiau čia gi ne per vienus metus reiktų finansuoti, o pvz išdalinus per 10 metų kasmet tereikėtų skirti apie 12,5 mln..
VIen kiek finansinės naudos atneštų per turizmą, padidėjusius vietinius srautus, papildomą komerciją, energetiškai taupesnes inžinerines sistemas, pakilusią nt vertę ir dar daug ko ko nenumatau, jau nekalbant apie estetinę vertę.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tuoj paveldo apsaugos departamentas išlys pakartoti kad soveitiniai šlaigatviai yra paveldo objektas ir jų neglaima liesti ir pasibaigs visi planai.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: