Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
Ten gal mintis, kad sustojęs pvz aptarnaujantis transportas neužblokuotų gatvės?.. Tokių problemų išvis nebūtų jei būtų daroma viskas viename lygyje...
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąNuo vamzdžio galėjo lovelį padaryti vandens nutekėjimui į gatvę. Ta 1 m "kišenė", ten parkavimui padaryta, turėtų tilpti 2 mašinos, dėl to panašu buvusiai dviračių juostai turėtų pritrūkti vietos.
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąNuo vamzdžio galėjo lovelį padaryti vandens nutekėjimui į gatvę.
Komentuoti:
-
Nuo vamzdžio galėjo lovelį padaryti vandens nutekėjimui į gatvę. Ta 1 m "kišenė", ten parkavimui padaryta, turėtų tilpti 2 mašinos, dėl to panašu buvusiai dviračių juostai turėtų pritrūkti vietos.
Komentuoti:
-
Gatvės greitis apribotas infrastruktūriškai - per tokias duobes vis tiek greitai nevažiuos.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nėra lietaus kanalizacijos Islandijos g. Norint įrengti, reikia projekto ir pinigų, o čia vyksta paprastas remontas
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Islandijos g.
Įdomu, kokių staigmenų Vilniaus miesto savivaldybės administracija pateiks šioje gatvėje
Ženklai informuoja, jog įvažiuojant į gyvenamąją zoną. Ar gatvė panaši į tai?
Pirmoji staigmena - tekantis vanduo po kojomis. Ar veikiau Vilniaus tradicija?
Antroji staigmena - neaiškios paskirties tako išėma (1 m platumo)
Šalimais Vilniaus gatvė ir jos būklė
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Vilniaus m. savivaldybė 2025.06.09
Pradedama Vokiečių g. rekonstrukcija, įvedami eismo ribojimai
Jau šią savaitę bus pradedami sostinės Vokiečių gatvės rekonstrukcijos darbai, kuriuos įgyvendins rangos konkursą laimėjusi UAB „KRS“. Vienos svarbiausių Senamiesčio susisiekimo arterijų atnaujinimo darbai bus vykdomi etapais, pradedant birželio 12 d. Darbų laikotarpiu Vokiečių g. įvedami eismo ribojimai.
Pradėjus Vokiečių g. rekonstrukcijos darbus, laikinai iš Dominikonų g. į Trakų g. bus perkelta viešojo transporto (Vokiečių) stotelė. Joje stoja 89 maršruto autobusas, važiuodamas Nepriklausomybės aikštės kryptimi.
Vokiečių g. lyginių namų numerių pusėje taip pat įsigalios laikinas automobilių stovėjimo draudimas, bus atšaukiamas vienpusis ir įvedamas dvipusis automobilių eismas. Dominikonų gatvės kryptimi Vokiečiu gatve važiuojančios transporto priemonės bus nukreiptos laikinu keliu, įrengtu tarp Vokiečių g. 7 ir Vokiečių g. 16. Automobilių stovėjimas bus draudžiamas ir ties laikinu keliu nelyginių namų numerių gatvės pusėje.
https://vilnius.lt/naujienos/pradeda...ismo-ribojimai
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimąVMS tarybos posėdyje Šimašiaus klausimas apie Islandijos gatvę, kodėl sovietmečio standartais tvarkoma. Atsakymas, jog su KPD vėl problemos. Gėda, kai neleidžiama gatvių europietiškai remontuoti, o plastikinių langų statymo į šimtamečius namus niekas nestabdo.
Įrašas: https://www.youtube.com/live/B88t876vnuE?t=9452s
Tiesiog tingi dirbti, eiti į diskusijas, į sprendinių ieškojimą ar kompromisą, geriau numot ranka ir tiesiog pasidaryt remontą, o žiemos pradžioje pasigirti kiek šviesmečių paklojo asfalto
- 16 patinka
Komentuoti:
-
VMS tarybos posėdyje Šimašiaus klausimas apie Islandijos gatvę, kodėl sovietmečio standartais tvarkoma. Atsakymas, jog su KPD vėl problemos. Gėda, kai neleidžiama gatvių europietiškai remontuoti, o plastikinių langų statymo į šimtamečius namus niekas nestabdo.
Įrašas: https://www.youtube.com/live/B88t876vnuE?t=9452s
- 10 patinka
Komentuoti:
-
https://www.15min.lt/verslas/naujien...i-1662-2462468
Laikini eismo pokyčiai Drujos gatvėje: įrengs trūkstamą pėsčiųjų ir dviračių taką
Vilniaus senamiestyje antradienį pradedamas spręsti kelis dešimtmečius vairuotojus ir pėsčiuosius trikdęs Drujos gatvės „butelio kaklelis“. Pertvarkius išsikišusį sandėlį ir įrengus trūkstamą infrastruktūrą, iki metų galo šiaurinėje gatvės dalyje atsiras daugiau erdvės visiems eismo dalyviams.
Nuo antradienio, birželio 3 d. vakaro vairuotojus Drujos gatvėje pasitiks laikini eismo ribojimai: 1-2 mėnesiams uždaroma viena iš keturių (šiaurinė) eismo juostų. Per šį laiką bus demontuota eismui trukdanti sandėlio dalis. Maždaug nuo liepos vidurio pastato pertvarkymas bei bendro pėsčiųjų ir dviračių tako įrengimas tęsis su švelnesniais eismo ribojimais – apie juos informacija bus pateikta atskirai.
Didžiąją dalį demontavimo darbų rangovai sieks atlikti naktimis, todėl dienos metu eismas faktiškai gali būti sklandesnis nei skelbiama. Visais atvejais eismo dalyviams rekomenduojama stebėti įspėjamuosius ženklus ir būti atidiems.
Darbus atliks šioje teritorijoje daugiabučių ir administracinį projektą „Vilniaus Džiazas“ plėtojanti prabangaus NT vystytoja „Unique Properties“. Bendrovė jau skelbė, kad vilniečiams puikiai pažįstamas 1936 m. statybos elegantiškas 2 aukštų administracinis pastatas su mansarda yra tvarkomas jį pritaikant šiuolaikiniams poreikiams – čia įsikurti galėtų biurai, klinika ar ugdymo įstaigos. O šio pastato priestatui-sandėliui sukurtas kompromisinis sprendimas, „nupjaunantis“ eismui trukdantį tūrį.
Visame „Vilniaus Džiazo“ komplekse šiuo metu aktyviai vystomas naujas dviejų korpusų daugiabutis su 66 butais ir 11 komercinių patalpų, restauruojamas minėtas 488 kv. m ploto administracinis kultūros paveldo objektas ir pertvarkomas 521 kv. m ploto buvęs sandėlis, taip pat turėsiantis administracinę paskirtį. Pagal susitarimą su Vilniaus miesto savivaldybe, šalia komplekso bus įrengtas viešas Ričardo Gavelio vardo skveras ir nutiesta K. Vanagėlio gatvės atkarpa, kuri sukurs jungtį pėstiesiems ir dviratininkams tarp Drujos ir Daukšos gatvių.
Nauji „Vilniaus Džiazo“ pastatai mieste išsiskirs itin aukštomis, naujos statybos objektuose ypač retai sutinkamomis 4,5 m lubomis. Visą kompleksą numatoma užbaigti per artimiausius metus.
- 16 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąmm keistas sprendimas viska daryt baltai, silpnaregiams ir seniems zmones nera gerai, as pats vos nepargriunu uzsiziopsojes kai spalvos visur vienodos.
O siaip geriau nei buvo, bet buvo galima padaryt daug geriau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
mm keistas sprendimas viska daryt baltai, silpnaregiams ir seniems zmones nera gerai, as pats vos nepargriunu uzsiziopsojes kai spalvos visur vienodos.
O siaip geriau nei buvo, bet buvo galima padaryt daug geriau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Matosi, kaip rūpėjo trinkelių spalva, todėl numatė šviesiai pilko kiniško akmens spalvą, kuri visiškai nebūdinga Lietuvoje randamiems akmenims bei senamiesčiams.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Nes planuojant nebuvo jokio viešo svarstymo, gatvė projektuota visiškai ignoruojant dviratininkų poreikius. Pagal ID Vilnius tendencijas didesnis jų rūpestis yra trinkelių spalva (nes prisikabins KPD) o ne patogios gatvės ne tik automobilistams įrengimas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sofa Rodyti pranešimąMan įdomu, kodėl Tilto g. leidžiamas tranzitas, nors ji yra D kategorijos ir nieks per šią rekonstrukciją nepakeis tos situacijos. O dar įdomu, kodėl šioje gatvėje nepasirinktas kitoks plytelių klojimo raštas, kuris būtų patogesnis dviratininkams važiuoti. Nes dabar plytelės yra statmenai važiavimo krypčiai, o Olandijoje tokioms gatvėms plytelės klojamos siauresnės ir dar jos yra kampu važiavimo krypčiai, o ne statmenai.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sofa Rodyti pranešimąMan įdomu, kodėl Tilto g. leidžiamas tranzitas, nors ji yra D kategorijos ir nieks per šią rekonstrukciją nepakeis tos situacijos. O dar įdomu, kodėl šioje gatvėje nepasirinktas kitoks plytelių klojimo raštas, kuris būtų patogesnis dviratininkams važiuoti. Nes dabar plytelės yra statmenai važiavimo krypčiai, o Olandijoje tokioms gatvėms plytelės klojamos siauresnės ir dar jos yra kampu važiavimo krypčiai, o ne statmenai.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Man įdomu, kodėl Tilto g. leidžiamas tranzitas, nors ji yra D kategorijos ir nieks per šią rekonstrukciją nepakeis tos situacijos. O dar įdomu, kodėl šioje gatvėje nepasirinktas kitoks plytelių klojimo raštas, kuris būtų patogesnis dviratininkams važiuoti. Nes dabar plytelės yra statmenai važiavimo krypčiai, o Olandijoje tokioms gatvėms plytelės klojamos siauresnės ir dar jos yra kampu važiavimo krypčiai, o ne statmenai.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: