Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
Aš iš pradžių irgi galvojau, kad blemba galėtų gi išgrįsti tą gatvę. Bet kai įsigilinęs pastebėjau, kad grįsta danga pažymės buvusią tikrą gatvės ribą, tai atrodo labai geras sprendimas palikti asfaltą toje vietoje, kur gatvė nėra originali.
- 9 patinka
-
Medžių nereikia, čia svarbiau yra istorinis paveldas, kuris turi gerai matytis. Medžiai yra skvere šalia. Siaurinama gatvė galėtų būti išgrįsta granitu. Asfalto ir taip senamiestyje per daug
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Ir dar nepilnai įrengtos perėjos, liuks tiesiog…Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
liuks, plytelių jūros, nei vieno medžio nematyti
Automoroziškumas braunasi į centrą part 2.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
liuks, plytelių jūros, nei vieno medžio nematyti
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O dar geriau būtų reorganizuoti sankryžą. Ok susitaikome su tuo, kad žiedas lieka, bet:Parašė spekas Rodyti pranešimąTaip pat būtų galima panaikinti šitus piktybinius auglius:
Keičiame šviesoforų išdėstymą.
Vietoj nelogiško šviesoforo nusukimui į Vilniaus g. paliekame paprastą perėją, kur VT nereikės laukti - taupome laiką.
Padarome normalią salelę žalumai, kad dar sumažinti juodumo kiekį. Na ir nuimame bet kokį norą pravažiuoti tiesiai. Išvažiavime į žiedą iš Tilto g. siauriname jeigu reikia iki STR numatytų (2,5 ar 2,75 neatsimenu tiksliai), naikiname tą šviesoforą pėstiesiems.
Komentuoti:
-
Padarius bendrą eismą ir vientisą dangą viename lygyje nuo pastato iki pastato eismas pats pasikoreguotų, kad visiem būtų daug maž gerai: kur daugiau ploto ten statytų auto neblokuojant nei transporto, nei pėsčiųjų. Tuo tarpu pėstieji jaustųsi šeimininkai. O dar padarius taip arba panašiai kaip Lettered pasiūlė - būtų saldainiukas. Kažkas tokio:Parašė sleader Rodyti pranešimą
Pavyzdys pavyzdžiui nelygus. Tilto g. tikrai nebūtų prioritetų sąrašo viršuje, kurioje reikėtų uždrausti transporto eismą ir ją padaryti tik pėstiesiems. Juo labiau net techniškai tas nepavyktų, kadangi ši gatvė yra vienintelis privažiavimas prie daugybės objektų. Priešingai nei matoma pateiktame pvz., kur transportas eliminuotas iš skresgatvinio pravažiavimo, taisyklingoje kvartalinėje struktūroje. (T.y. gatvės atkarpa priešais mokyklą, iš kurios nėra jokio įvažiavimo į kiemus ar pan.).
Be to, kaip matoma pvz., net ir Vakarų Europoje nėra kito būdo, kaip tvarkytis su tuo parkavimu, nei stulpeliai ar tvorelės.
Kar ir šie pvz.:
23 Rue du Fossé aux Loups - Google Maps
96 Oudezijds Voorburgwal - Google Maps
37 Rue de Seine - Google Maps
Stulpeliai visur tikrai ne tam, kad pavargus būtų į ką atsiremti
O ne:
- 6 patinka
Komentuoti:
-
O kaip ten reiktų išspręst radvilų/tilto g susikirtimo problemą? Manau ten tam tikru metu būtų kamštis tilto g ir niekas nepraleidinėtų norinčius įvažiuot iš Radvilų g.
Komentuoti:
-
Žinant, kaip VMS bijosi kilpinio eismo, kaip numažino Totorių-Liejyklos sankryžos kuoliukus ir t.t., tai kaži ar ryžtųsi tokiam atseit drąsiam sprendimui.Parašė Kaid Rodyti pranešimąGal reiktų pasiūlyti savivaldybei? Per tvarkaumiestą ar el. paštu?
Bet pasiūlymas paprastas ir puikus.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Gal reiktų pasiūlyti savivaldybei? Per tvarkaumiestą ar el. paštu?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąPanaikinti tranzitui, užtektų panaikinti tiesioginį įvažiavimą nuo Goštauto g. - Vilniaus g. sankryžos (paliekant tik dešinįjį posūkį iš Vilniaus g.). Bet tada būtų reikėję palikti dvipusio eismo galimybę tarp Radvilų g. ir tos daugiaaukštės stovėjimo aikštelės.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Per visą gatvės ilgį yra daug pastatų su kiemais iki kurių reikia pravažiavimo. Juo labiau, kad gatvė funkcionuoja kaip privažiavimas prie Gedimino pr. esančių pastatų (G9, ISM (buv. paštas) ir kt.), kai pastarasis būna uždarytas eismui. Pagal pvz. iš Paryžiaus, galima būtų padaryti panašią atkarpėlę ties Tilto g. 8 pastatu. Tik tam nėra jokio poreikio.Parašė Kaid Rodyti pranešimą
kas tie "daugybė objektų"? Du parkingai ir merdinti TLK?
Nesakau, kad reikia eliminuoti automobilių eismą, jis turi tapti nepatogiu ir neptrauklus, o šiuo metu Tilto gatvė atlieka pagrinde tranzito funkciją bei privažiuoti prie parkingų (Tilto g. ir G9), po remonto jis išliks tik ant ypač brangių dangų
Kaip pėstiesiems orientuotos gatvės jos nereikia, nes pagrindinė pėsčiųjų ašis yra Gedimino pr. Todėl Tilto g. skrespjūvis atitinka jos funkciją. Čia kelta problema dėl parkavimo ant šaligatvių, bet ją suvaldyti iš esmės galima tik stulpeliais, kas beveik visoje Europoje jau išbandyta, pasiteisinę ir naudojama.
Panaikinti tranzitui, užtektų panaikinti tiesioginį įvažiavimą nuo Goštauto g. - Vilniaus g. sankryžos (paliekant tik dešinįjį posūkį iš Vilniaus g.). Bet tada būtų reikėję palikti dvipusio eismo galimybę tarp Radvilų g. ir tos daugiaaukštės stovėjimo aikštelės.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tilto g. yra tranzitinė patekimui ir į patį senamiestį (visi, kas atvažiuoja Goštauto ir važiuoja link Katedros a. važiuoja ne Žygimantų, o Tilto g.), manau reiktų kažkokio varianto su kilpiniu eismu, kitur senamiestyje tranzitą panaikino, bet čia liko.Paskutinis taisė sleader; 2025.10.27, 13:13.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tilto g. yra tranzitinė patekimui ir į patį senamiestį (visi, kas atvažiuoja Goštauto ir važiuoja link Katedros a. važiuoja ne Žygimantų, o Tilto g.), manau reiktų kažkokio varianto su kilpiniu eismu, kitur senamiestyje tranzitą panaikino, bet čia liko.Parašė Kaid Rodyti pranešimą
kas tie "daugybė objektų"? Du parkingai ir merdinti TLK?
Nesakau, kad reikia eliminuoti automobilių eismą, jis turi tapti nepatogiu ir neptrauklus, o šiuo metu Tilto gatvė atlieka pagrinde tranzito funkciją bei privažiuoti prie parkingų (Tilto g. ir G9), po remonto jis išliks tik ant ypač brangių dangų
Komentuoti:
-
kas tie "daugybė objektų"? Du parkingai ir merdinti TLK?Parašė sleader Rodyti pranešimą
Pavyzdys pavyzdžiui nelygus. Tilto g. tikrai nebūtų prioritetų sąrašo viršuje, kurioje reikėtų uždrausti transporto eismą ir ją padaryti tik pėstiesiems. Juo labiau net techniškai tas nepavyktų, kadangi ši gatvė yra vienintelis privažiavimas prie daugybės objektų. Priešingai nei matoma pateiktame pvz., kur transportas eliminuotas iš skresgatvinio pravažiavimo, taisyklingoje kvartalinėje struktūroje. (T.y. gatvės atkarpa priešais mokyklą, iš kurios nėra jokio įvažiavimo į kiemus ar pan.).
Nesakau, kad reikia eliminuoti automobilių eismą, jis turi tapti nepatogiu ir neptrauklus, o šiuo metu Tilto gatvė atlieka pagrinde tranzito funkciją bei privažiuoti prie parkingų (Tilto g. ir G9), po remonto jis išliks tik ant ypač brangių dangų
Komentuoti:
-
Absoliučiai - visas Paryžius yra vien tik stulpeliai. Neplakim savęs kur nereikia - vairuotojų tipas "tik 5 minutėms" arba "niekam netrukdo" egzistuoja visur. Problema Tilto g. yra tai, kad tiesiog nėra priemonių, kaip apsaugoti šaligatvius. Gal bijo etatinio pasipiktinimo "kaip pravažiuos gaisrinė/policija/greitoji/tankas, jei gatvėje suges mašina (nes Lietuvoje, pasak šių komentatorių, gatvėje tiesiog masiškai genda mašinos)"?
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Pavyzdys pavyzdžiui nelygus. Tilto g. tikrai nebūtų prioritetų sąrašo viršuje, kurioje reikėtų uždrausti transporto eismą ir ją padaryti tik pėstiesiems. Juo labiau net techniškai tas nepavyktų, kadangi ši gatvė yra vienintelis privažiavimas prie daugybės objektų. Priešingai nei matoma pateiktame pvz., kur transportas eliminuotas iš skresgatvinio pravažiavimo, taisyklingoje kvartalinėje struktūroje. (T.y. gatvės atkarpa priešais mokyklą, iš kurios nėra jokio įvažiavimo į kiemus ar pan.).Parašė Kaid Rodyti pranešimąPrevencijai pridėliosim atitvarų, stulpelių ar dar kokių objektų, na ir po 50 metų viską padarysim, kaip reikėjo padaryti 2025 peržvelgus vakarų Europos patirtis ir pavyzdžius
Be to, kaip matoma pvz., net ir Vakarų Europoje nėra kito būdo, kaip tvarkytis su tuo parkavimu, nei stulpeliai ar tvorelės.
Kar ir šie pvz.:
23 Rue du Fossé aux Loups - Google Maps
96 Oudezijds Voorburgwal - Google Maps
37 Rue de Seine - Google Maps
Stulpeliai visur tikrai ne tam, kad pavargus būtų į ką atsiremti
Paskutinis taisė sleader; 2025.10.27, 11:27.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Prevencijai pridėliosim atitvarų, stulpelių ar dar kokių objektų, na ir po 50 metų viską padarysim, kaip reikėjo padaryti 2025 peržvelgus vakarų Europos patirtis ir pavyzdžius
https://www.facebook.com/photo?fbid=...94713409326163
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Tilto g.
Žemesnių bordiūrų ir daug ploto, kuris neturi jokios paskirties, pasekmė:
Važiuojamosios dalies ir takų sanktykis prie T. Vrublesvskio gatvės:
- 11 patinka
Komentuoti:

Komentuoti: