Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    Aš iš pradžių irgi galvojau, kad blemba galėtų gi išgrįsti tą gatvę. Bet kai įsigilinęs pastebėjau, kad grįsta danga pažymės buvusią tikrą gatvės ribą, tai atrodo labai geras sprendimas palikti asfaltą toje vietoje, kur gatvė nėra originali.

    Komentuoti:


  • Alfas Vingys
    replied
    Medžių nereikia, čia svarbiau yra istorinis paveldas, kuris turi gerai matytis. Medžiai yra skvere šalia. Siaurinama gatvė galėtų būti išgrįsta granitu. Asfalto ir taip senamiestyje per daug

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė liudasbar Rodyti pranešimą

    liuks, plytelių jūros, nei vieno medžio nematyti
    Ir dar nepilnai įrengtos perėjos, liuks tiesiog…
    Automoroziškumas braunasi į centrą part 2.

    Komentuoti:


  • liudasbar
    replied
    liuks, plytelių jūros, nei vieno medžio nematyti

    Komentuoti:


  • giuffro
    replied
    https://pasitarkime.vilnius.lt/lt-LT...s-bazilijonu-g



    Click image for larger version

Name:	bazi.jpg
Views:	725
Size:	219,1 kB
ID:	2228436

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Taip pat būtų galima panaikinti šitus piktybinius auglius:
    O dar geriau būtų reorganizuoti sankryžą. Ok susitaikome su tuo, kad žiedas lieka, bet:

    Keičiame šviesoforų išdėstymą.
    Vietoj nelogiško šviesoforo nusukimui į Vilniaus g. paliekame paprastą perėją, kur VT nereikės laukti - taupome laiką.

    Padarome normalią salelę žalumai, kad dar sumažinti juodumo kiekį. Na ir nuimame bet kokį norą pravažiuoti tiesiai. Išvažiavime į žiedą iš Tilto g. siauriname jeigu reikia iki STR numatytų (2,5 ar 2,75 neatsimenu tiksliai), naikiname tą šviesoforą pėstiesiems.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Taip pat būtų galima panaikinti šitus piktybinius auglius:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	876
Size:	95,7 kB
ID:	2227945

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Pavyzdys pavyzdžiui nelygus. Tilto g. tikrai nebūtų prioritetų sąrašo viršuje, kurioje reikėtų uždrausti transporto eismą ir ją padaryti tik pėstiesiems. Juo labiau net techniškai tas nepavyktų, kadangi ši gatvė yra vienintelis privažiavimas prie daugybės objektų. Priešingai nei matoma pateiktame pvz., kur transportas eliminuotas iš skresgatvinio pravažiavimo, taisyklingoje kvartalinėje struktūroje. (T.y. gatvės atkarpa priešais mokyklą, iš kurios nėra jokio įvažiavimo į kiemus ar pan.).

    Be to, kaip matoma pvz., net ir Vakarų Europoje nėra kito būdo, kaip tvarkytis su tuo parkavimu, nei stulpeliai ar tvorelės.
    Kar ir šie pvz.:
    23 Rue du Fossé aux Loups - Google Maps
    96 Oudezijds Voorburgwal - Google Maps
    37 Rue de Seine - Google Maps

    Stulpeliai visur tikrai ne tam, kad pavargus būtų į ką atsiremti
    Padarius bendrą eismą ir vientisą dangą viename lygyje nuo pastato iki pastato eismas pats pasikoreguotų, kad visiem būtų daug maž gerai: kur daugiau ploto ten statytų auto neblokuojant nei transporto, nei pėsčiųjų. Tuo tarpu pėstieji jaustųsi šeimininkai. O dar padarius taip arba panašiai kaip Lettered pasiūlė - būtų saldainiukas. Kažkas tokio:

    Click image for larger version  Name:	Gerosios praktikos pvz senamiestis Cekija.JPG Views:	1 Size:	90,7 kB ID:	2227941

    O ne:

    Click image for larger version  Name:	senamiescio g vaizdelis skapo g.JPG Views:	1 Size:	128,4 kB ID:	2227942
    Click image for larger version  Name:	senamiescio pjuvis eismui.JPG Views:	1 Size:	22,1 kB ID:	2227943

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    O kaip ten reiktų išspręst radvilų/tilto g susikirtimo problemą? Manau ten tam tikru metu būtų kamštis tilto g ir niekas nepraleidinėtų norinčius įvažiuot iš Radvilų g.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Gal reiktų pasiūlyti savivaldybei? Per tvarkaumiestą ar el. paštu?
    Žinant, kaip VMS bijosi kilpinio eismo, kaip numažino Totorių-Liejyklos sankryžos kuoliukus ir t.t., tai kaži ar ryžtųsi tokiam atseit drąsiam sprendimui.

    Bet pasiūlymas paprastas ir puikus.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	485
Size:	228,9 kB
ID:	2227190
    Gal reiktų pasiūlyti savivaldybei? Per tvarkaumiestą ar el. paštu?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Panaikinti tranzitui, užtektų panaikinti tiesioginį įvažiavimą nuo Goštauto g. - Vilniaus g. sankryžos (paliekant tik dešinįjį posūkį iš Vilniaus g.). Bet tada būtų reikėję palikti dvipusio eismo galimybę tarp Radvilų g. ir tos daugiaaukštės stovėjimo aikštelės.
    Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	485
Size:	228,9 kB
ID:	2227190

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Bazilijonų g. ir skvero rekonstrukcija



    https://citify.eu/lt/bazilijonu-g-ir...ekonstrukcija/

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    kas tie "daugybė objektų"? Du parkingai ir merdinti TLK?

    Nesakau, kad reikia eliminuoti automobilių eismą, jis turi tapti nepatogiu ir neptrauklus, o šiuo metu Tilto gatvė atlieka pagrinde tranzito funkciją bei privažiuoti prie parkingų (Tilto g. ir G9), po remonto jis išliks tik ant ypač brangių dangų
    Per visą gatvės ilgį yra daug pastatų su kiemais iki kurių reikia pravažiavimo. Juo labiau, kad gatvė funkcionuoja kaip privažiavimas prie Gedimino pr. esančių pastatų (G9, ISM (buv. paštas) ir kt.), kai pastarasis būna uždarytas eismui. Pagal pvz. iš Paryžiaus, galima būtų padaryti panašią atkarpėlę ties Tilto g. 8 pastatu. Tik tam nėra jokio poreikio.
    Kaip pėstiesiems orientuotos gatvės jos nereikia, nes pagrindinė pėsčiųjų ašis yra Gedimino pr. Todėl Tilto g. skrespjūvis atitinka jos funkciją. Čia kelta problema dėl parkavimo ant šaligatvių, bet ją suvaldyti iš esmės galima tik stulpeliais, kas beveik visoje Europoje jau išbandyta, pasiteisinę ir naudojama.

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tilto g. yra tranzitinė patekimui ir į patį senamiestį (visi, kas atvažiuoja Goštauto ir važiuoja link Katedros a. važiuoja ne Žygimantų, o Tilto g.), manau reiktų kažkokio varianto su kilpiniu eismu, kitur senamiestyje tranzitą panaikino, bet čia liko.
    Panaikinti tranzitui, užtektų panaikinti tiesioginį įvažiavimą nuo Goštauto g. - Vilniaus g. sankryžos (paliekant tik dešinįjį posūkį iš Vilniaus g.). Bet tada būtų reikėję palikti dvipusio eismo galimybę tarp Radvilų g. ir tos daugiaaukštės stovėjimo aikštelės.
    Paskutinis taisė sleader; 2025.10.27, 13:13.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    kas tie "daugybė objektų"? Du parkingai ir merdinti TLK?

    Nesakau, kad reikia eliminuoti automobilių eismą, jis turi tapti nepatogiu ir neptrauklus, o šiuo metu Tilto gatvė atlieka pagrinde tranzito funkciją bei privažiuoti prie parkingų (Tilto g. ir G9), po remonto jis išliks tik ant ypač brangių dangų
    Tilto g. yra tranzitinė patekimui ir į patį senamiestį (visi, kas atvažiuoja Goštauto ir važiuoja link Katedros a. važiuoja ne Žygimantų, o Tilto g.), manau reiktų kažkokio varianto su kilpiniu eismu, kitur senamiestyje tranzitą panaikino, bet čia liko.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Pavyzdys pavyzdžiui nelygus. Tilto g. tikrai nebūtų prioritetų sąrašo viršuje, kurioje reikėtų uždrausti transporto eismą ir ją padaryti tik pėstiesiems. Juo labiau net techniškai tas nepavyktų, kadangi ši gatvė yra vienintelis privažiavimas prie daugybės objektų. Priešingai nei matoma pateiktame pvz., kur transportas eliminuotas iš skresgatvinio pravažiavimo, taisyklingoje kvartalinėje struktūroje. (T.y. gatvės atkarpa priešais mokyklą, iš kurios nėra jokio įvažiavimo į kiemus ar pan.).
    kas tie "daugybė objektų"? Du parkingai ir merdinti TLK?

    Nesakau, kad reikia eliminuoti automobilių eismą, jis turi tapti nepatogiu ir neptrauklus, o šiuo metu Tilto gatvė atlieka pagrinde tranzito funkciją bei privažiuoti prie parkingų (Tilto g. ir G9), po remonto jis išliks tik ant ypač brangių dangų

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Absoliučiai - visas Paryžius yra vien tik stulpeliai. Neplakim savęs kur nereikia - vairuotojų tipas "tik 5 minutėms" arba "niekam netrukdo" egzistuoja visur. Problema Tilto g. yra tai, kad tiesiog nėra priemonių, kaip apsaugoti šaligatvius. Gal bijo etatinio pasipiktinimo "kaip pravažiuos gaisrinė/policija/greitoji/tankas, jei gatvėje suges mašina (nes Lietuvoje, pasak šių komentatorių, gatvėje tiesiog masiškai genda mašinos)"?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Prevencijai pridėliosim atitvarų, stulpelių ar dar kokių objektų, na ir po 50 metų viską padarysim, kaip reikėjo padaryti 2025 peržvelgus vakarų Europos patirtis ir pavyzdžius
    Pavyzdys pavyzdžiui nelygus. Tilto g. tikrai nebūtų prioritetų sąrašo viršuje, kurioje reikėtų uždrausti transporto eismą ir ją padaryti tik pėstiesiems. Juo labiau net techniškai tas nepavyktų, kadangi ši gatvė yra vienintelis privažiavimas prie daugybės objektų. Priešingai nei matoma pateiktame pvz., kur transportas eliminuotas iš skresgatvinio pravažiavimo, taisyklingoje kvartalinėje struktūroje. (T.y. gatvės atkarpa priešais mokyklą, iš kurios nėra jokio įvažiavimo į kiemus ar pan.).

    Be to, kaip matoma pvz., net ir Vakarų Europoje nėra kito būdo, kaip tvarkytis su tuo parkavimu, nei stulpeliai ar tvorelės.
    Kar ir šie pvz.:
    23 Rue du Fossé aux Loups - Google Maps
    96 Oudezijds Voorburgwal - Google Maps
    37 Rue de Seine - Google Maps

    Stulpeliai visur tikrai ne tam, kad pavargus būtų į ką atsiremti
    Paskutinis taisė sleader; 2025.10.27, 11:27.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Prevencijai pridėliosim atitvarų, stulpelių ar dar kokių objektų, na ir po 50 metų viską padarysim, kaip reikėjo padaryti 2025 peržvelgus vakarų Europos patirtis ir pavyzdžius

    Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	616
Size:	148,7 kB
ID:	2226954

    https://www.facebook.com/photo?fbid=...94713409326163


    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Tilto g.

    Žemesnių bordiūrų ir daug ploto, kuris neturi jokios paskirties, pasekmė:
    Click image for larger version  Name:	20251024_220501.jpg Views:	0 Size:	1,31 MB ID:	2226940

    Click image for larger version  Name:	20251024_220711.jpg Views:	0 Size:	1,44 MB ID:	2226941
    Click image for larger version  Name:	20251024_220755.jpg Views:	0 Size:	1,20 MB ID:	2226942

    Važiuojamosios dalies ir takų sanktykis prie T. Vrublesvskio gatvės:
    Click image for larger version  Name:	20251024_220915.jpg Views:	0 Size:	1,34 MB ID:	2226943

    Komentuoti:

Working...
X