Nebus čia kartais saugumo priemonė Naujųjų nakčiai? Hipotezė - blokai bus ant važiuojamosios dalies, kad prevenciškai draustis nuo tokių įvykių kaip Vokietijoje, kai į minią įlekia automobilis.
Vilniaus g. ties Kudirkos a. Taip ir nesupratau šitos "saugumo salelės".
Nebus čia kartais saugumo priemonė Naujųjų nakčiai? Hipotezė - blokai bus ant važiuojamosios dalies, kad prevenciškai draustis nuo tokių įvykių kaip Vokietijoje, kai į minią įlekia automobilis.
23. Vienoje kelio vietoje (kelio skerspjūvyje), neįskaitant dubliuojančiųjų ženklų ir papildomų lentelių, turi būti įrengiami ne daugiau kaip trys ženklai. Gyvenvietėse vienoje vietoje (kelio skerspjūvyje) prireikus gali būti įrengti ne daugiau kaip keturi ženklai.
Islandijos g. tako papuošimas apie nieką:
Įvažiavimas į Islandijos gatvę (mažos taršos zoną)
Reikia nebijoti tokiems dalba##bams tiesiai šviesiai pasakyti, kad jie yra dalba##bai ir už tai gaus baudą. Iš mano praktikos didžioji dauguma iškart supranta savo klaidą.
Reiktų įsitikinti kaip įrengta.
Žemaitės skvere mačiau Grinda sudėjo pasleptus bordiūrus, t. y. keliais cm žemiau dangos viršus, galbūt ir čia taip pat padarė
Iš vaizdo nepanašu, kad ten koks nors rimtesnis bordiūras būtų.
Reiktų įsitikinti kaip įrengta.
Žemaitės skvere mačiau Grinda sudėjo pasleptus bordiūrus, t. y. keliais cm žemiau dangos viršus, galbūt ir čia taip pat padarė
O nebus taip, kad norint pajungti tiesiogiai į kanalizaciją reikia dar vamzdžio šildymo? Kažkur esu apie tai skaitęs.
Labiau jo reikia atviriems latakams arba jei daroma per groteles. Tiesioginis vamzdis retai kada užšąla, nes nėra kur kauptis ledui, bei nuolat atšildo iš kanalizacijos kylantis šiltas oras
Dėl Skapo g:
Tai lietvamzdžių nepajungė į požemį? O nuotraukose matau gatvėje groteles lietaus - reiškia lietaus kanalizacija jau yra. Aišku, pajungti lietvamzdžius į jau esančią požeminę trasą kuomet perkloji dangą juk būtų nusikaltimas...
Standartinis atsakymas bus, kad pajungimui neužtenka vamzdyno pralaidumo. Tik aišku nutylės, jog visvien visas vanduo subėga į tą patį vamzdyną, tik jau sunešęs ir lapus bei kitas šiukšles pakeliui. Kad galima įrengti liūties persipylimo talpas - jau išvis girdėti nenorės
Dėl Tilto g suklojimo kokybės:
Atėjus minusinei temperatūrai gruntas pavirsta į vientisą plutą, o birios medžiagos pradeda formuotis į gabalus, veltis. Dėl to biraus pagrindo taip lengvai nepaklosi ir nesulyginsi, vibroplokštės taip pat turėtų prasčiau tankinti gruntą, nes kaip žinome vandeniui šalant jis plečiasi, o tai reiškia, spėju, kad pavasarį pašalui pasišalinus grunte esantis vanduo susitraukia ir tai gali būti priežastis kodėl pavasarį matome įdubimus.
O išsiklaipymai trinkelių manau bus dėl to, kad birios medžiagos pradeda virsti į besiveliančią gabalingą masę bei darbininkams šalant pirštus jie prasčiau dirba, labiau skuba, ir suprantama kodėl - tai žmogiška. Sakau tai tiek iš asmeninės patirties, tiek stebint kaip skiriasi darbų kokybė vasarą dirbančių klojėjų nuo šaltyje dirbančių klojėjų.
Žodžiu, užuot nutraukus darbus ir atidėjus sekančiams metams, kad padaryti gerai, daroma ant ''Ura!''...
Yra ir kita priežastis manau - kadangi iki šiol mieste yra pilna gatvių kur stovi išknisti šaligatviai (pvz Kosciuškos - stovi nuo birželio pradžios) tai jiem desperatiškai svyla padai ir bando užglaistyti pridaryta bardaką...
Kas man labai patinka, tai kad panaikintas asfaltas, gatvė bus jaukesnė (nors dar daug yra ką daryti geriau).
Dėl Skapo g:
Tai lietvamzdžių nepajungė į požemį? O nuotraukose matau gatvėje groteles lietaus - reiškia lietaus kanalizacija jau yra. Aišku, pajungti lietvamzdžius į jau esančią požeminę trasą kuomet perkloji dangą juk būtų nusikaltimas...
Komentuoti: