Ta atkarpa link senamiesčio yra pažymėta, kaip planuojama ištisiniu asfaltavimu, man tą patį patvirtino Grindos meistras dar vasaros pradžioje.
Nors puse šios atkarpos dar 2021 metais buvo perasfaltuota. Ką jie čia išdarinėja su darbais, tai aš neturiu žalio supratimo, o savivaldybės atsakymas greičiausiai būtų, jog parinkti darbai pagal skanavimą
O paskutinėj fotkėj, ten nebaigta eksvalduoti, ar jau klimato ir reljefo iššūkiai ardo gatvę?
Ten jau neaksValduota. Šiaip tai smarkus vizualinis disbalansas - paveldas ir automagistralinio stiliaus linijos. Atsiduoda rytietišku estetikos suvokimu
Įtaria, kad remontą dangsto melu: slepia brėžinius, kad vilniečiai nepamatytų, kaip išdarkys vieną gražiausių Senamiesčio gatvių
Savivaldybė pažadėjo daugiau nebesiaurinti gatvių, tačiau jau dabar matyti, kad Tilto gatvės Vilniuje važiuojamoji dalis susiaurės. Negana to, savivaldybė darbus pradėjo nesuderinusi jų su paveldosaugininkais.
Maniau kad šis pseudožurnalistas jau negali niekuo nustebinti. Pasirodo gali
Ta proga siūlau dar kartą pasigrožėti "viena gražiausių senamiesčio gatvių" ir išsaugoti ją ateities kartoms:
S. Skapo g. nuo Pielies g. pusės tvarko šaligatvį. Nežinia kodėl pasitinktas būdas turėti bortą, o ne padaryti vieno lygio paviršių. Liūdna.
Iki remonto atrodė maždau taip Streetview
pasigrozekite atsakymu. Dabar kai reikia, istraukia paprastuju remontu korta, kai reikia paima ir padaro viska kaip nori be jokiu projektu
Ėjau ten prieš 2-3 savaitės, tai čia ir čia buvo labai prastai, bet ten pat vietoje buvo prarabas, paklausiau ar čia normalu, tai pasakė "nū nelabai", tai gal yra maža tikimybė, kad nors kažkiek patvarkė.
Pastebėjimas dėl senamiesčio gatvių darkymo - sovietmečio įbetonavimo. Jau nekalbant apie tai, kad didžiaja dalimi bortai ir iškelti šaligatviai yra sovietmečio tvarinys, KPD ir susijusių pasakymai, kad negalima pertvarkyti dangų senamiestyje yra briedas, nes trinkeles būtų galima sudėti virš bruko. Tokiu būdu išsaugant ir bruką, ir išsaugant senosios važiuojamosios dalies kontūrus, ir važiuojamąsias dalis sulyginant su šaligatvių aukščiais, o tada ir KPD bent teoriškai turėtų būti patenkinti, nes jų numylėti (sovietinio tipo?) šaligatviai liktų savo vietose, o adekvatūs žmonės turėtų lygų vientisą plotą kur vaikščioti. Win-Win kaip sako anglai.
Realiai – taip, jei jau reikia saugoti tą tarpukario lenkų ir sovietinį paveldus, tai galima tiesiog užpilti viską ir ant viršaus padaryti taip, kaip reikia. Bet čia reiktų įdėti pastangų, o tai VMS glušiams būtų per sudėtinga.
Pastebėjimas dėl senamiesčio gatvių darkymo - sovietmečio įbetonavimo. Jau nekalbant apie tai, kad didžiaja dalimi bortai ir iškelti šaligatviai yra sovietmečio tvarinys, KPD ir susijusių pasakymai, kad negalima pertvarkyti dangų senamiestyje yra briedas, nes trinkeles būtų galima sudėti virš bruko. Tokiu būdu išsaugant ir bruką, ir išsaugant senosios važiuojamosios dalies kontūrus, ir važiuojamąsias dalis sulyginant su šaligatvių aukščiais, o tada ir KPD bent teoriškai turėtų būti patenkinti, nes jų numylėti (sovietinio tipo?) šaligatviai liktų savo vietose, o adekvatūs žmonės turėtų lygų vientisą plotą kur vaikščioti. Win-Win kaip sako anglai.
Trakų ir Maironio g. projektų viešinime buvo minima, kad projektai rengiami paraleliai ir pirmiausia bus atskirai tvarkoma požeminė infrastruktūra. Tas pats dabar vyksta, beje, ir Kalvarijų g., kur projektas gatvei yra, bet pirmiau tvarkoma požeminė pagal atskirą projektą.
Trakų g, planuojama paviršinių nuotekų, vandentiekio ir kitų nuotekų (buitinių?) tinklų rekonstrukcija. Žinau, kad netinkama tema, bet dalinuosi norėdamas parodyti, kad galbūt tai priežastis kodėl dar neprasidėjo Trakų g. rekonstrukcija. Jei taip - gerai, kad neprasidėjo. Labai tikiuosi, kad sukanalizuos lietvamzdžių galus ir lietaus vanduo nebebus pilamas ant šaligatvių.
Komentuoti: