Kodėl statant naujus jų nepadaro bent jau nuožulnių ir mažai iškilusių kaip Vokiečių gatvės rekonstrukcijos projekte?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
Jie bus aukštesni nei buvo?
Kodėl statant naujus jų nepadaro bent jau nuožulnių ir mažai iškilusių kaip Vokiečių gatvės rekonstrukcijos projekte?
- 3 patinka
-
Ten bordiuras buvo beveik iškrypęs į važiuojamąją dalį.Parašė Kaid Rodyti pranešimąMiesto niokotojai n*
Komentuoti:
-
Ta prasme niokotojai? Tu matei ten buvusi saligatvi?Parašė Kaid Rodyti pranešimąMiesto niokotojai n*
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Miesto niokotojai n*
Grinda
Liejyklos gatvė – tarp istorijos ir modernumo
Liejyklos gatvėje taip pat įrenginėjame granitinius šaligatvius ir bortus. Tai padės išsaugoti šios gatvės unikalų charakterį ir užtikrins saugumą tiek pėstiesiems, tiek visiems, kas keliauja šia miesto dalimi.
Komentuoti:
-
Gerai skaldot malkas.- Kodėl Pilių parke tenisas į temą? Tenisas vadinamas karalių sportu:
- Kuo skiriasi nuo kavinės? Kavinė augina lašinį, sportas tirpina (sveikatina).
- Kaip jums trūksta vietos? Šalia upė, su neapstatyta krantine. Košia vėjai. Prie pat upelis, su pora tiltų, kad pareiti į Kalnų parką. Patys kortai jau Pilių parke, šalia Bernardinų sodas. Mieste 10 mln. gyventojų ir visi suvažiuoja čia, kad netelpama? Ten net pieštiniais dviračių takais visas Pilnių parkas buvo išraizdytas.
- Kortų ten daugiau nei 5: 5 plotai po 2 kortus gruntine danga ir 1 plotas 2-ų kortų dirbtinės dangos, ir padelio kelios aikštelės (Ortofoto).
- Galima pritarti tik dėl aklinų tvorų, nes užknisa, juolab nemokami bilietai turnyrų metu. Visgi deda ten reklamą iš vidaus, iš ko užsidirba ir plius mažina vėją žaidimui.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Nelabai matau skirtumo tarp teniso kortų ir eilinės lauko kavinės. Esminis klausimas ar sąžiningai susimoka už žemės nuomą jei ten ne jų privati.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Paieškojau internete kortų istorijos, pasirodo yra kažkiek parašyta:Parašė NeViskasTaipPaprasta Rodyti pranešimąKiekvieną kartą kai ten praeinu, irgi susimąstau, kas per nesusipratimas tie kortai ir ta gatvė...
1) A. Purelienės 2017 m. straipsnis "Teniso aikštynui – 110 metų", kuriame garbingo amžiaus tenisistė sentimentaliai aprašo aikštyno istoriją su akcentu ant savo vyro, J. Purelio, asmenybės (nuoroda)
2) 2017 m. sportas.info trumpesnis tekstukas su tais pačiais istoriniais faktais (nuoroda)
Bendrai, gaunasi, kad kortai atsirado 1907 m. bandant užpildyti suniokoto/apleisto botanikos sodo vietą ir istorijos eigoje vis plėtėsi, nuo vienos aikštelės iki dabartinių penkių. Tą galima suprasti, juk ir bendrai sovietmečiu senamiestis nebuvo tokia prestižinė ir populiari vieta, kokia tapo dabar, tad ir kortai ne taip krito į akį.
Neradau tikslios info, bet kaip suprantu, naudojimasis kortais yra išskirtinai mokamas. Spėčiau, jei būtų bandoma juos iškeldinti, greit atsirastų daug turtingų užtarėjų, kurie ten sportuoja, juk tenisas tikrai nėra iš pigių sportų. Bet gaunasi tuomet toks turtuolių prioritezavimas virš likusio miesto interesų, nes miesto poreikis yra turėti prieinamas ir gyvybingas erdves centre.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Ta gatvė turėtų būti visiškas shared space be šaligatvių, su vingiavimais, įvairiais greičio lėtinimo elementais. Deja bet atkarpą nuo sankryžos iki Rotondos labai dažnai naudoja sunkiasvorės priemonės Gedimino kalno tvarkymo darbams, tai nebus kažkas judinama artimiausiu metu.
Gėdinga kad leidžiama statyti mašinas prie tenisų kortų (atsiprašau bet teniso žaidėjai tikrai priklauso tai grupei žmonių, kurie išgali susimokėti stovėjimą aikštelėje kitoje pusėje) bei atitvaras prie Lietuvos nacionalinės kultūros centro prie įėjimo į Bernardinų sodą.Paskutinis taisė Zefyras; 2025.04.10, 12:02.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Dar šiaip Nyderlandų ambasadoriaus rezidencija esančia už tilto aptarnauja, vienintelis kelias iki ten. Padaryti kad visai 0 transporto ta gatve būtų tai nelabai išeitų, nors kažką pagalvoti apie kontroliuojamą eismą gal ir galima.Parašė spekas Rodyti pranešimąVisų pirma, vertėtų panagrinėti gal galima apskritai panaikinti transporto eismą ta gatve, nes man atrodo, kad asfaltas skirtas tik šiam parkingui aptarnauti:
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Kiekvieną kartą kai ten praeinu, irgi susimąstau, kas per nesusipratimas tie kortai ir ta gatvė... Realiai, didelė centrinė miesto erdvė su labai dideliais žmonių srautais ir potencialu viešam naudojimui skirta labai ribotai tenisistų grupei, dar ir užtvėrus teritoriją beveik nepermatomis tvoromis, kad jaukiau būtų.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Ten isvis kortu neturetu but, o atstatytas botanikos parkas buves ten, pradzia padaryta bernardinu parke.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kavinė ne esmė, teniso kortus palikti be parkingo būtų bėdų.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kavinė ne esmė, teniso kortus palikti be parkingo būtų bėdų.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Na taip, nes į kortus atvyksta tie, kuriems paeiti 500 metrų nuo stovėjimo aikštelės kitapus Vilnelės būtų nepakeliama užduotis.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kavinė ne esmė, teniso kortus palikti be parkingo būtų bėdų.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Tai tegu važiuoja į tuos savo kortus (nors... o kodėl pačioje miesto širdyje, buvusioje pilių teritorijoje, yra toks dalykas kaip kortai?). Tiesiog ne greitkelio ten reikia, o maksmaliai nepatogios automobiliams gatvės.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Negi su varguoliais autobusu važiuosi tenisiuko pažaisti.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kavinė ne esmė, teniso kortus palikti be parkingo būtų bėdų.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Kavinė ne esmė, teniso kortus palikti be parkingo būtų bėdų.Parašė DeSadas Rodyti pranešimąNuotraukoje matos kavine, taipogi kavine rotundoje yra.. kaip gi be tackos ... paeit suuuuunkuuu
Komentuoti:
-
Nuotraukoje matos kavine, taipogi kavine rotundoje yra.. kaip gi be tackos ... paeit suuuuunkuuu
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šita gatvė – ypatinga gėda pačioje miesto širdyje. Čia išvis turėtų stovėti vartai ir neturėtų būti jokio eismo be leidimų. Be abėjo, turėtų būti reali pirmenybė pėstiesiems (o ne kažkoks nupiepęs ženklas užkabintas).
Ir danga – ne asfaltas, kad su X5 lėkti ant 100km/h, o kad reiktų kratytis ir šokinėti per kalnelius ant 10 km/h, nes kitaip dantis pamesi.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
O dar ir tvoras kažkada įkišo prie pat bordiūro, apsaugos zona dar labiau sumažino taką.Parašė spekas Rodyti pranešimą
Šiaip gatvėje uždėti gyvanamosios zonos ženklas ir eismas draudžiamas, bet aišku niekas nemato ir neikam neįdomu.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Prieš kelias dienas ėjau pro Arsenalą Trispalvės gatve ir pasipiktinau (kaip gi be to : )) ? ): na, eilinė iliustracija koks yra Vilniuje požiūris į eismą, pėsčiuosius, eismą senamiestyje. Situacija: Trispalvės gatvelė palei Vilnią. Asfaltas - plačiausias, šaligatviai abipus tik po 1 m plotį (kai STR min plotis 1,5 m), pėsčiųjų pilna, bet jie stumdomi ant ką sunkiai galima pavadinti šaligatviais...
2025 04 pabaiga:
Visų pirma, vertėtų panagrinėti gal galima apskritai panaikinti transporto eismą ta gatve, nes man atrodo, kad asfaltas skirtas tik šiam parkingui aptarnauti:
O tuomet: panaikinti šaligatvius, asfaltą ir per visą plotį iškloti kažkuo panašiu į trinkeles: ar tai būtų klinkeris, ar granitas, ar dar kas.Paskutinis taisė spekas; 2025.05.14, 16:03.
- 15 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: