Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
Tai panasu kad taip ir bus. Uztai ir iskeliau nuostaba, lyg sako kad visos dangos bus akmenines, veliau jau prabyla ir apie aksvalda. Tai 100 procentu taip ir bus.
- 2 patinka
-
Dėl transporto, siūlyčiau pabandyti pažiūrėti situaciją vakarinio piko metu. Gerokai platesnis nei magistralinio lygio įvažiavimas nuo Goštauto g. puikiai skatina tranzitą ta gatve, aplenkiant Žygimantų g. kamštį.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Su gatve ir šaligatvių pločiais viskas gerai. Galima kritikuoti tik darbų kokybę ir pavadinimą "arterinė gatvė", nes nei transporto, nei pėsčiųjų judėjimui tai nėra jokia arterija
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Aš dabar tik galvoju ar nebus taip, kad likusioje Tilto g. dalyje planuoja palikti asfaltą?
Komentuoti:
-
Su gatve ir šaligatvių pločiais viskas gerai. Galima kritikuoti tik darbų kokybę ir pavadinimą "arterinė gatvė", nes nei transporto, nei pėsčiųjų judėjimui tai nėra jokia arterijaParašė Riedutis Rodyti pranešimąNesuprantu, kuria linkme čia ironija nukreipta? Per platus šaligatvis? Kur problema?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Niekšeliai vėl autostradą sau pasistatė.Parašė Kaid Rodyti pranešimąAukštos kokybės arterinė gatvė automobiliams link Katedros
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Labai neblogai. Kaip ten su tais oranžiniais lietvamzdžiais? Gal galima būtų kažkaip paslėpti po kokia apdaila?Parašė Kaid Rodyti pranešimąAukštos kokybės arterinė gatvė automobiliams link Katedros
https://www.facebook.com/share/r/16LnQxJJjH/
Komentuoti:
-
Nesuprantu, kuria linkme čia ironija nukreipta? Per platus šaligatvis? Kur problema?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
visos dangos akmeninės, o aksvaldo? bus pabaigta kloti dar si sezona.
wtf?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Arterinė gatvė "Atvedanti žmones ir automobilius prie katedros"
Na jeigu vertinti tik žmones automobiliuse - tuomet taip. Kiek teko gyvenime eiti link katedros iš bet kurios pusės, tai nelabai pamenu, kad būčiau naudojęsis Tilto g. tam.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Aukštos kokybės arterinė gatvė automobiliams link Katedros
https://www.facebook.com/share/r/16LnQxJJjH/
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Tai tie vikšriniai tankai ir naudoja vikšrus kad paskirstyti svorį ir vieno taško svorio spaudimas būtų mažesnis (dėl to galima važiuoti visokiuose pelkėse ir smėlyje). Tai svoris tenkantis X plotui čia bus turbūt mažesnis nei po automobilio ratu. Svarbu, kad naudotu gumunius antvikšrius, nes kitaip su metaliniais tiesiog sudaužo asvaltą/trinkeles.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Negadinkime geros speko sąmokslo teorijos faktais.Parašė Košutas Rodyti pranešimą
- 2 patinka
Komentuoti:
-
taipParašė spekas Rodyti pranešimąTikiuosi tokio svorio technikos būvimas ir tokia dangos būklė - sutapimas?.. Taip?..
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Tikiuosi tokio svorio technikos būvimas ir tokia dangos būklė - sutapimas?.. Taip?..
Komentuoti:
-
Darant reikia į tai atsižvlegti. Vienas sprendimo būdų - pastatyti vazonus su augalais. Kitas - daryti iškeltą šaligatvį apie 2 m pločio ir pravažiavimą 3-3,5 m pločio.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jei būtų be stulpelių tai būtų tesiama stovėjimo eilė kaip nuotraukoje matosi toliau. Dar klausimas, kaip stulpelio nenurovė koks SUVas ieškantis vietos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jei būtų be stulpelių tai būtų tesiama stovėjimo eilė kaip nuotraukoje matosi toliau. Dar klausimas, kaip stulpelio nenurovė koks SUVas ieškantis vietos.Parašė spekas Rodyti pranešimąArba čia - atnaujinta gatvelė - įsukimas iš Labdarių ties Labdarių 3 į kiemą kur daug naujų projektų. Kam visa tai reikėjo daryti: iškeltus bortus, stulpelius?.. Dabar net durys kairėje yra į žemę sulindusios... O jei būtų daroma neiškeliant ''šaligatvių'', be stulpelių, tuomet visi galėtų žymiai maloniau, laisviau, jaukiau judėti.
Komentuoti:
-
Arba čia - atnaujinta gatvelė - įsukimas iš Labdarių ties Labdarių 3 į kiemą kur daug naujų projektų. Kam visa tai reikėjo daryti: iškeltus bortus, stulpelius?.. Dabar net durys kairėje yra į žemę sulindusios... O jei būtų daroma neiškeliant ''šaligatvių'', be stulpelių, tuomet visi galėtų žymiai maloniau, laisviau, jaukiau judėti.
Paskutinis taisė spekas; 2025.05.20, 19:23.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Važiuojamąją dalį reikėtų kloti tomis pačiomis trinkelėmis ar panašiu sprendimu. Rėikėtų siekti, kad pakloti be bruko ardymo - virš jo.Parašė bato_usai Rodyti pranešimąBet siūlai asfaltą nuimti nuo važiuojamos dalies ir daryti bendrinį eismą. Tai, kad nebesiūlai, ko ankščiau pranešime minėta nebuvo, gal yra viena, bet realybėje būtent tai vis tiek ir gaunasi, pvz Talino senamiesčio dalyse būtent taip išėjo. Reaguoju, kad paminėčiau, ką iš tavo sąrašo yra verta koreguoti.
Komentuoti:
-
Tai čia ar ne tas atvaizduota, kas jau yra pastatyta prieš kelis metus? Leidimas išduotas 2020 m.Parašė spekas Rodyti pranešimąAr galite kas nors man paaiškinti Kosciuškos gatvės remontą?.. Buvo paruoštas(?) projektas - nors ir paliekant 4 juostas, bet bent jau padarant labai reikalingus pakeitimus su perėjomis, stotelėmis ir tt.. O suremontuota ištisiniu asfaltu, granitiniais bortais (kas labai gerai, bet kaip dėl gatvės modernizavimo mažinant juostas ir tt?), paliekant net įvažas troleibusams... Kas labai gerai, tad kad lietaus nuotakynes padarė montuojamas į bortus - šis sprendimas puikus ir labai džiaugiuosi dėl jo.
Šiaip liūdesys kad gatvėje nieko nėra dviračiams, šaligatvis siūbuoja. Ties Sluškų gatvės sankryža (Kosciuškos 24) leidžiantis žemyn vienoje vietoje prasideda laipteliai, nežinant tos vietos galima smarkiai susižaloti. Plius paliko greitėjimo juostą iš Sluškų Vilnelės link (labai reikalingas elementas C ir D gatvių sankryžoje). Tos keturios juostos ten net nereikalingos.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: